NESTAO VAM JE PRTLJAG NA AERODROMU: Ne paničite, evo šta vam je činiti!

  • 14

U poslednjih nekoliko meseci sve su glasnije kritike građana da teško dolaze do prtljaga koji im se izgubi na Aerodromu "Nikola Tesla"! Putnici se pre svega žale da dugo čekaju prtljag koji se izgubi i da ih carinici ne puštaju u prostorije u kojima se nalaze nađene stvari, kao što je to slučaj na ostalim aerodromima.

Marija Savić iz Kruševca kaže za naš portal da je na beogradskom aerodromu sačekala brata koji je doputovao iz Amerike, preko Pariza, ali je on nažalost izašao bez prtljaga.

- Moj brat je to prijavio pošto je sleteo. Dali su mu broj telefona na koji može da dobije obaveštenje da li je kofer nađen. Da biste nekog dobili na taj broj, morate da budete prilično uporni jer zvoni i niko se ne javlja. Moj brat je onda otišao kod njih lično. Dešava se neverovatna stvar. Carinici mu nisu dozvolili da uđe u prostoriju gde se nalaze izgubljeni koferi, a rekli su mu da to kod nas nikako nije dozvoljeno. A svuda u svetu je to obaveza carinika - kaže Marija.

Ona dodaje da je njen brat prešao dug put od Amerike do Srbije i da je u koferu imao vredne stvari, poklone i lične stvari.

- Došao čovek na odmor posle dve i po godine i suočava se sa situacijom da mora da čeka da mu prtljag bude vraćen - kaže Marija.

I drugi čitaoci koji su se obratili našoj redakciji imaju primedbe i sumnje da na Aerodromu nestaju koferi pod čudnim okolnostima.

Na te prigovore, pitali smo nadležne za čije su tačno kofere i torbe nadležni.

- Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd vrši uslugu traganja za neprispelim prtljagom avio-kompanija koje saobraćaju iz Beograda, izuzev kompanija "Etihad Airways", "Darwin Airlines" i nacionalne kompanije "Air Serbia"- kažu iz Aerodroma "Nikola Tesla".

Od početka godine do avgusta na prestoničkom aerodromu zavedeno je 1.173 zapisnika zbog nestalog prtljaga, s tim što jedan zapisnik može da se odnosi i na više torbi.

- Od tog broja rešeno je čak 99% zapisnika. Usluga traganja za prtljagom je ugovorom definisana obaveza, i svaka aviokompanija definiše period pružanja ove usluge u skladu sa svojim kompanijskim pravilima. Reč je o periodu pružanja usluge od minimum 5 dana. Ukoliko se u okviru ugovorenog vremena ne pronađe prtljag, traganje nastavljaju službe aviokompanija - kažu iz Aerodroma i dodaju:

- Putnici kojima je prtljag stigao naknadno, odnosno koji je pronađen, dozvoljen je pristup u kontrolisane zone aerodroma, kako bi preuzeli naknadno pristigli prtljag - kategorično tvrde iz Aerodroma "Nikola Tesla".

Ukoliko putniku nije pronađen prtljag, treba da se obrati aviokompaniji sa kojom je imao sklopljen ugovor o prevozu odnosno kod koje je kupio kartu.

(N. Sekulić)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • moj

    9. avgust 2014 | 19:46

    Kofer su dovezli na Kucnu adresu otvoren, ispreturan, I naravno opljackan. I dalje od nekog j******zapisnika nisam stigla, jer kako mi rekose "Desava se". Pa moglo je I da se "desi" da carinici nadju I nesto sto nije moje u tom istom koferu. Posto je normalno da se "desi".

  • стрептомицин

    9. avgust 2014 | 19:34

    Десило ми се више пута у разним земљама. Процедура је иста, осим што у БГ-у сам морао да их зовем више пута да ми доставе пртљаг који је већ стигао. Иначе пракса је стандардна достава кући или хотел итд...

  • rim

    9. avgust 2014 | 22:39

    Izgubljen prtljag, pa pronadjen tad su me pozvali izdiktirali sadržaj I potvrdili da je moj. Reče ljubazna gospodja poslćemo ga na vašu adresu. Ni nakon dva meseca nije stigao. Kad sam pitala zašto? odgovor je bio kratak! Opet se zagubio!!!!! Da ih tužim, šta da kažem na taj bezobrazluk?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA