Ogromne uštede mogu da se ostvare na železnici. Šta je sa revitalizacijom tehnologije,koncentracijom teretnog saobraćaja,viškom zaposlenih po sekcijama,nezakonitim korišćenjem pružnog pojasa,izadatim železničkim prostorima gde se metar kvadratni naplaćuje i po jedan dinar mesečno na dobrim lokacijama po gradovima i još koliko hoćete ima primera.Dobro je da dođe Beko ali da napravi tim od ljudi koji imaju i nude rešenja.Mala je ušteda od prodatih automobila.Nema strategije razvoja železnica.projekti a posebno Prokop se vode već 40 godina a nisu prioritetni za železnicu.Ko i kada će da vrati taj novac.
Pitamo Simonovića, pljačka koja postoji na železnici je na osnovu stručne spreme tako da sada imate da trogodišnje studije, bilo završene na fakultetu ili višoj/visokoj strukovnoj školi (VI-1 sss) ili sada spec.struk.studije na višoj/visokoj strukovnoj školi (VI-2), UZURPIRAJU radna mesta gde je neophodno da imate FAKULTETSKU diplomu (min. 4-6 godina studija po starom zakonu pre 2005.god.) ili sada Master studije (master diplomu). Ko dozvoljava pljačku železnice na ovaj način ? Ima na desetine stotina ljudi sa završenim trogodišnjim školama i fakultetima koji unazad deset godina pljačkaju železnicu na ovaj način i narod Srbije, a ovo poslovodstvo nije mrdnulo prstom da to spreči, šta više i oni su dovodili "stručnjake" sa trogodišnjim studijama i davali fakultettske koeficijente iznad 3. Tu je štednja gospodine Simonoviću !!
Evo ja cu da ti odgovorim na to pitnje...gospodin Simonovic na stranackom sastanku nije znao sta je to kolokvijum vec je pitao stranackog kolegu...a onda je kroz smeh rekao pa to se u moje vreme zvao ispit...samo toliko...vidite li ko vodi najvece firme u Srbiji???Ali Ali svi su onitakvi...
prosta matematika. EPS ima 600 direktora i svaki neka ima po 2 sluzbena automobila. znaci, 1200 vozila. ako primenimo isti racun na zeleznicu znaci imaju > 1000 vozila. znaci, 300 godina :D
ŽTP Sekcija
Ogromne uštede mogu da se ostvare na železnici. Šta je sa revitalizacijom tehnologije,koncentracijom teretnog saobraćaja,viškom zaposlenih po sekcijama,nezakonitim korišćenjem pružnog pojasa,izadatim železničkim prostorima gde se metar kvadratni naplaćuje i po jedan dinar mesečno na dobrim lokacijama po gradovima i još koliko hoćete ima primera.Dobro je da dođe Beko ali da napravi tim od ljudi koji imaju i nude rešenja.Mala je ušteda od prodatih automobila.Nema strategije razvoja železnica.projekti a posebno Prokop se vode već 40 godina a nisu prioritetni za železnicu.Ko i kada će da vrati taj novac.
Podelite komentar
Pera detlic
Mesto sto su trosili pare na skupa kola , bolje da su te pare ulagali u pruge i vozove . ovakve kante od '' sinobusa '' ni u Africi nema . Sramota .
Podelite komentar
Saša Ns
Bas na taj dan.cccc
Podelite komentar
ZTP BG
Pitamo Simonovića, pljačka koja postoji na železnici je na osnovu stručne spreme tako da sada imate da trogodišnje studije, bilo završene na fakultetu ili višoj/visokoj strukovnoj školi (VI-1 sss) ili sada spec.struk.studije na višoj/visokoj strukovnoj školi (VI-2), UZURPIRAJU radna mesta gde je neophodno da imate FAKULTETSKU diplomu (min. 4-6 godina studija po starom zakonu pre 2005.god.) ili sada Master studije (master diplomu). Ko dozvoljava pljačku železnice na ovaj način ? Ima na desetine stotina ljudi sa završenim trogodišnjim školama i fakultetima koji unazad deset godina pljačkaju železnicu na ovaj način i narod Srbije, a ovo poslovodstvo nije mrdnulo prstom da to spreči, šta više i oni su dovodili "stručnjake" sa trogodišnjim studijama i davali fakultettske koeficijente iznad 3. Tu je štednja gospodine Simonoviću !!
Podelite komentar
Milan
@ZTP BG
Evo ja cu da ti odgovorim na to pitnje...gospodin Simonovic na stranackom sastanku nije znao sta je to kolokvijum vec je pitao stranackog kolegu...a onda je kroz smeh rekao pa to se u moje vreme zvao ispit...samo toliko...vidite li ko vodi najvece firme u Srbiji???Ali Ali svi su onitakvi...
Podelite komentar
TRex
Trebalo bi staviti na javnu licitaciju i ovakvog direktora, pa možda ga neko i kupi... mada opravdano sumnjam.
Podelite komentar
Nesa
To sto on radi to moze svako ali dovesti u red pruge , brzine , udobnost to nije uspeo da uradi jer je nesposoban
Podelite komentar
Starac
Bolje da narod razvoze autima
Podelite komentar
stefa
prosta matematika. EPS ima 600 direktora i svaki neka ima po 2 sluzbena automobila. znaci, 1200 vozila. ako primenimo isti racun na zeleznicu znaci imaju > 1000 vozila. znaci, 300 godina :D
Podelite komentar