Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ŽTP Sekcija
Ogromne uštede mogu da se ostvare na železnici. Šta je sa revitalizacijom tehnologije,koncentracijom teretnog saobraćaja,viškom zaposlenih po sekcijama,nezakonitim korišćenjem pružnog pojasa,izadatim železničkim prostorima gde se metar kvadratni naplaćuje i po jedan dinar mesečno na dobrim lokacijama po gradovima i još koliko hoćete ima primera.Dobro je da dođe Beko ali da napravi tim od ljudi koji imaju i nude rešenja.Mala je ušteda od prodatih automobila.Nema strategije razvoja železnica.projekti a posebno Prokop se vode već 40 godina a nisu prioritetni za železnicu.Ko i kada će da vrati taj novac.
Pera detlic
Mesto sto su trosili pare na skupa kola , bolje da su te pare ulagali u pruge i vozove . ovakve kante od '' sinobusa '' ni u Africi nema . Sramota .
Saša Ns
Bas na taj dan.cccc