Ovakva situacija je moguća i predviđena Zakonom o bezbednosti saobrćaja i železnikim propisima na osnovu Saobraćajnog pravilnika 2.Ispred ne obezbeđenog putnog prelaza voz mora stati i posle obezbeđenja istog nastaviti vožnju.
zasto ne napisete zbog cega ne radi uredjaj ..... ukradeni su kablovi od strane lopova koje stiti MUP...napisite i da se desila jos opasnija kradja..... u stanici Korman kod Aleksinca pokraden je kolosecni pribor koji spaja sine, takozvane vezice.... zamislite sta bi se desilo da nije na vreme otkriveno .... na desetine poginulih usled prevrtanja i izletanja voza iz sina.... apelujte na sudstvo i policiju da rade svoj posao u pronalazenju kradljivaca.
To je predvidjena situacija u zeleznickom saobracaju i u tom slucaju masinovodja je duzan da sa posebnim oprezom prelazi rampu, da po potrebi moze zaustaviti voz. Pri nailasku mora zvucnim znakom upozoriti vozace. Kad se pricedura ispostuje nema opasnosti po vozace, ali svakako da usporava zeleznicki saobracaj.
Žika Miloičić
Ovakva situacija je moguća i predviđena Zakonom o bezbednosti saobrćaja i železnikim propisima na osnovu Saobraćajnog pravilnika 2.Ispred ne obezbeđenog putnog prelaza voz mora stati i posle obezbeđenja istog nastaviti vožnju.
Podelite komentar
vasa
zasto ne napisete zbog cega ne radi uredjaj ..... ukradeni su kablovi od strane lopova koje stiti MUP...napisite i da se desila jos opasnija kradja..... u stanici Korman kod Aleksinca pokraden je kolosecni pribor koji spaja sine, takozvane vezice.... zamislite sta bi se desilo da nije na vreme otkriveno .... na desetine poginulih usled prevrtanja i izletanja voza iz sina.... apelujte na sudstvo i policiju da rade svoj posao u pronalazenju kradljivaca.
Podelite komentar
Samac
Sta da se radi kada je rampa spustena, a voz ne prodje sat vremena???
Podelite komentar
KiK
Ima znak Stop, obaveza vozaca da zaustavi vozilo na tri sekunde i razgleda. Sto se mene licno tice ne verujem u te rampe, radije razgledam.
Podelite komentar
Mile
Ne ceka voz da prodje autobus vec masinovodja stane ispred putnog prelaza daje signalni znak pazi i onda masinom zauzme putni prelaz koji je u kvaru.
Podelite komentar
Boki
To je predvidjena situacija u zeleznickom saobracaju i u tom slucaju masinovodja je duzan da sa posebnim oprezom prelazi rampu, da po potrebi moze zaustaviti voz. Pri nailasku mora zvucnim znakom upozoriti vozace. Kad se pricedura ispostuje nema opasnosti po vozace, ali svakako da usporava zeleznicki saobracaj.
Podelite komentar
brana
Bitno je da sve ostalo funkcionise,ovo je sitnica.
Podelite komentar
Žika Miloičić
@brana
Da ovaj komentar nije ironija sreća bi bila.
Podelite komentar