Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Žika Miloičić
Ovakva situacija je moguća i predviđena Zakonom o bezbednosti saobrćaja i železnikim propisima na osnovu Saobraćajnog pravilnika 2.Ispred ne obezbeđenog putnog prelaza voz mora stati i posle obezbeđenja istog nastaviti vožnju.
vasa
zasto ne napisete zbog cega ne radi uredjaj ..... ukradeni su kablovi od strane lopova koje stiti MUP...napisite i da se desila jos opasnija kradja..... u stanici Korman kod Aleksinca pokraden je kolosecni pribor koji spaja sine, takozvane vezice.... zamislite sta bi se desilo da nije na vreme otkriveno .... na desetine poginulih usled prevrtanja i izletanja voza iz sina.... apelujte na sudstvo i policiju da rade svoj posao u pronalazenju kradljivaca.
Samac
Sta da se radi kada je rampa spustena, a voz ne prodje sat vremena???