TRUDNICA NIJE ISPOŠTOVALA PROCEDURU: RFZO neće da plati 15.000 evra bolnici u Splitu!

Komentari

  • Mima

    19. jul 2014 | 22:16

    Opet ja. Cifra od 15000e je sasvim pristojna da ne kazem da je mala. To nije cena porodjaja vec celokupnog lecenja a to znaci porodjaj+lecenje deteta. Beba je skoro 2 meseca na neonatologiji pa vi razmislite koliko to kosta. Beba rodjena sa 1200gr u 31 nedelji je jakoooo ozbiljan mali pacijent pa i u Srbiji je ishod lecenja neizvestan. U ovoj situaciji, hvala lekarima u Hrvatskoj, uradili su odlican posao obzirom da je beba ziva i zdrava. Jedino sto nije OK je da bebu nece pustiti iz bolnice dok se racun ne plati tj.dok se ne da garantno pismo da ce racun biti izmiren...iskreno, mislim da ovo nije tacno vec majka pokusava da digne prasinu da neko drugi plati racun zbog njene ne promisljenosti.

    • 20. jul 2014 | 00:27

      snezana

      @Mima

      Potpisujem sve sto si napisala i jos da dodam da su iz bolnice rekli da nije tacno da ne daju bebu majci dok ne plati, nego da beba jos nije spremna za otpust i ne znaju kad ce biti. Samo su majci rekli da donese potvrdu da ce nas RFZO platiti troskove, ili da mora da plati sama. Niko je nije ucenjivao oko otpusta bebe. I realno, sta ce njima necija beba da se brinu o njoj i da im zauzima mesto, ako je dostogla kilazu i zdrava.

  • Zizi

    19. jul 2014 | 18:06

    Svi mesate babe i zabe...politicari, funkcioneri, pa i obicni smrtnici mogu da se lece o trosku drzave u inostranstvu, ali uz odredjenu lekarsku komisiju, ili odobravanje....neki nazalost preteraju i zloupotrebe to, ali takva smo drzava...Ova gospodja je htela da iskoristi sve novine i televizije da svoju nepromisljenost naplati bez da se potrudila da pita. Ni jedan lekar je ne bi pustio u poodmakloj trudnoci na dalek put, natocito ako je u pitanju stresna situacija, kao na primer bolest u porodici, ne daj Boze smrt....sto mislim da je klasicna izmisljotina, jer nema kud pa mora da laze i maze...vazno da je dete zivo i zdravo..na zalost, roditelji su hteli da iskoriste dobrotu i da se lepo ocesaju...

  • Влада

    19. jul 2014 | 16:08

    Битно је само да дете буде живо и здраво, а након што се утврди прави износ јер ми 15000 евра некако звучи накићено, да се неодговорној мајци лупи административна забрана на плату.

  • Tatjana

    19. jul 2014 | 14:02

    I ne treba da plati! Ko je na bolovanju ne moze da putuje, a pogotovo ne u inostranstvo!Koliko se zena zali da se ne mogu zaposliti,jer su trudne,a to ne znaci da je zena bolesna!Ako trudnica ode na bolovanje,to znaci da je njena trudnoca rizicna!Sad zamislite ko sva bolovanja placa preko mesec dana?

  • ap0calypto

    19. jul 2014 | 00:04

    Bitno da je ona otisla na more sa bolovanja. A posle neka gradjani placaju. Neka se snadje sama

  • HRVAT

    18. jul 2014 | 23:42

    Vazno da je dijete zivo i zdravo..cemu panika...bit ce pokatolicen,rodno mjesto je neupitno...odgojit cemo ga i skolovati,da bude covjek..pravi Hrvat.....Ja ovdje ne vidim nikakav problem.....

  • Srb

    18. jul 2014 | 23:11

    I dalje ,I jos vise se stidim sto sam srbin! Kad citam vase komentare.Ustvari zao mi je sto sam srbin.

    • 19. jul 2014 | 00:28

      MARIJA

      @Srb

      Pređi u Hrvate ili primi islam,pa budi Bošnjak ili Musliman sa velikim M,kako li se sad već nazivaju,oni menjaju stalno,pa ne znam koji naziv je sad na snazi.

  • Grk

    18. jul 2014 | 23:07

    Pa realno u pravu su jer ako je visokorizicna trudnoca ne bi trebalo nigde da ide,ali 15000 evra je mnogo za porodjaj

  • Dragan

    18. jul 2014 | 22:56

    A sve je u redu kad ministar zdravlja ode na operaciju u nemacku ili neki funkcioner??? Naravno o nasem trosku!!!

  • Nenad

    18. jul 2014 | 22:44

    Ne zna se ko je tu gori,i ludji ! Srbija koja neće da plati troškove,ili ludi Hrvati koje ne daju bebu,ludi i jedni i drugi! Bože sačuvaj nemam rijeci !

  • Ker

    18. jul 2014 | 20:42

    Što bi bilo ko, bilo šta plaćao? Ako joj ne daju bebu, to je otmica, a ovo što čitate je u normalnom svetu još uvek ucena. Plati ili ne damo bebu je UCENA, KRIVIČNO DELO. Dete MORAJU da joj vrate, a oni neka je kasnije tuže za svoja potraživanja. Da su u pravu u pravu su, šta ona ima da traži van mesta boravka ako je na bolovanju, bez odobrenja lekara?

  • Niki

    18. jul 2014 | 19:57

    @snezana Da, gospodja zivi, radi u Srbiji i plaća poreze i doprinose, pa ima pravo na zdravstvenu zastitu. U cemu je problem? To sto vam kasni spanska serija, pa hiperventilirate? Dokone bezobrazne zene... Krf...

  • PECA

    18. jul 2014 | 19:38

    S obzirom da su u pitanju majka i beba ,a mi smo zemlja cuda,zasto neki bogatas(tajkun)ne bi ucinio dobro delo i nekako reagovao?Sve im placamo:i slobodu i zatvore,pa opet slobodu,pa neka neko pomogne ovoj zeni.Tj.neka plati ovu ucenu.A mi Srbi neka se opet stidimo.

  • trudnica

    18. jul 2014 | 19:31

    Pa npr u svicarskoj. Kad si na bolovanju i napustis drzavu.. I nesto ti se desi, nije placeno! Kako ja znam.. A tako razumijem i srb. Ona je sama kriva sto je putovala.. I ja sam sad u 8 mjesecu, imam i ja familiju koju bi htjela posjetit al nemoze.. rizicno je. Tako da sjedim tu gdje sam :) pozdrav svima koji idu na odmor :) ovako usput..

  • Tako nekako

    18. jul 2014 | 18:48

    Dobro,svi ste dali svoje misljenje ali sta ce mo sad kada Srbija nece da plati a doticna nema novca ni blizu pomenute sume???Hrvati joj dete ne daju dok se racuni (naduvani) ne plate. Znaci mora dete da ostavi Hrvatima!Jel to...?

  • Ml

    18. jul 2014 | 18:42

    Ma da bre!! Trudnica je kriva ....kao i uvek!! Jadni smo mi ....samo kako ono bese??kada su pobili one nase kriminalce u boliviji ili gde vec.....drzava je platila troskove prevoza......e sad je greska trudnice sto nije kriminalac...onda bi sve bilo ok....

    • 18. jul 2014 | 23:09

      Grk

      @Ml

      Ne lupetaj molim te nego razmisli glavom

    • 18. jul 2014 | 23:26

      Hmm

      @Ml

      Pa jeste kriva. Ona je u sedmom mesecu napustala zemlju, trebala je da se raspita kako to sve ide, sta treba da uradi ovde da bi joj tamo vazilo osiguranje-za ne daj boze. Mogla je da uplati zdravstveno osiguranje kad je vec napustala zemlju pa bi joj i tako sve sigurno bilo pokriveno. Razumem da je mislila "nece meni nista biti", ali s obzirom da je bila trudna i to vec sedmi mesec trebala je biti odgovornija

  • Slavica

    18. jul 2014 | 18:25

    Da ima dvojno državljanstvo imala bi i hrvatsku zdravstvenu zaštitu jer kao njihov državljanin po zakonu ima prava na to.S obzirom da Hrvatska potražuje toliki novac evidentno je da NEMA dvojno državljanstvo.Putno osiguranje NIJE MOGLA da dobije jer NIKO ne preuzima odgovornost za trudnice u poodmakloj trudnoći i ne daje osiguranje koliko god hteli da ga platite.Zbog dedine bolesti iželje da ga poseti dovela je u pitanje kako svoj tako i život svog nerodjenog deteta.Slažem se da bi bilo lepo da država Srbija ovoga puta stane iza svoje državljanke i pomogne joj da plati troškove i preuzme bebu.Ali bojim se da bi to posle postala praksa kod onih koji bi da preko dece dodju do dvojnog državljanstva (najveći broj zemalja EU NE DAJE državljanstvo detetu koje je tamo rodjeno tokom turističkog boravka majke u toj zemlji.NEOPHODNO je da se ima boravak u istoj a mnogi to ne znaju!) U svakom slučaju mladoj mami želim da što pre reši problem u kom se našla svojom nepromišljenošću, i da konačno bude skupa sa svojom tek rodjenom bebom.

  • Bivsi debeli

    18. jul 2014 | 18:19

    U clanku sve pise.Ko hoce da razumije nece mu biti tesko.Ako imate rizicnu trudnocu, ne treba da putujete.Postoji red prioriteta.Ako zelite da vidite bolesnog roditelja, morate da budete svjesni znacenja reci 'rizicna trudnoca'.

  • Nn

    18. jul 2014 | 18:17

    Tako nam i treba!!!

  • Kalimero

    18. jul 2014 | 17:40

    Drzava mora da stane iza svoje gradjanke. Dobro, nije imala potvrdu , ali desio se porodjaj. I sta sad? Ovo mora da plati drzava. Nepredvidjena situacija. Ljudi, ovi nasi politicari nas teraju . Pa posle zasto mladi idu da zive preko. Zato sto je nama Srbima Srbija maceha, a ne majka.

    • 18. jul 2014 | 18:08

      Kamen

      @Kalimero

      Uzela je bolovanje zato sto je trudnoca rizicna. Nije mogla da ide na posao a mogla je da putuje, pazi molim te. Ja sam imala dve rizicne trudnoce I nije mi padalo na pamet da se udaljavam od stana. Putovanje? Ni okolina BG a kamoli druga drzava.

    • 18. jul 2014 | 18:16

      Bro

      @Kalimero

      U ozbiljnim zemljama tako ide...ali u zemlji juznog voća tesko....

    • 18. jul 2014 | 18:20

      miami

      @Kalimero

      Dodji ti Kalimero ovde u inostranstvo,da ti drzava bude majka.Narocito ovde u Ameriku.Znas kako bi ti sve placali ,lecili dzabe itd,ma prosto covek da ne poveruje kakav je ovde raj,vrhunska usluga itd... Ja mislim da drzava ne treba nista da joj plati,jer je sama kriva.Mene cudi kako u Srbiji ljudi jako malo placaju zdravstveno I prosto ne mogu da verujem ,kako to prolazi za male pare.Realno.

  • marko

    18. jul 2014 | 17:39

    "akutnih ili hroničnih oboljenja uključujući i trudnoću"??? Znaci trudnoca spada u oboljenje? A da, pre par dana su dozvolili homo brakove pa me vise nista ne cudi

  • snezana

    18. jul 2014 | 17:38

    Tako i treba! Gospodja ima dvojno drzavljanstvo, posto je rodjena u Kninu, a zivi i radi u Srbiji, i htela je da se porodi u Hrvatskoj, da joj dete ima Hrvatsko drzavljanstvo i jos od Srbije da naplati troskove. Niko joj nije kriv.

    • 18. jul 2014 | 17:59

      Petar

      @snezana

      Ne verujem jer nije morala tako. Dovoljno da je dete u prvoj godini upisala u knjigu rodjenih u Hrvatskoj i to bi bilo to (gde god se porodila) jer je i sama drzavljanin i to moze na taj nacin da "prenese" na dete. Verujem da ovo nije namerno planirano (sedmi mesec)

    • 18. jul 2014 | 18:22

      Алекса

      @snezana

      Боље би било да пишеш ћирилицом, а твоја видивитост и злоба су енормне. ПС Иначе Србија је пуна деце па може да поклања Хрватској по које. Срами це.

  • Mima

    18. jul 2014 | 17:37

    Ako je istina da je bila na bolovanju a zbog rizicne trudnoce, onda zaista nije smela nigde da ode van mesta prebivalista a da njen lekar, koji vodi trudnocu, to nezna. U stvari, ne razumem nekog ko uopste putuje a zna da nosi rizicnu trudnocu...takav stepen neodgovornosti prema svom potomstvu ja ne razumem. Na kraju krajeva, moramo se nauciti da neki red postujemo pa makar i najosnovniji, najminimalniji a to je, u ovom slucaju, putno zdravstveno osiguranje. Mozete da pljujete ali razmislite dali biste vi putovali da nosite rizicnu trudnocu ili da je nosi vasa supruga, dali biste imali putno zdravstveno osiguranje ?!

    • 18. jul 2014 | 18:21

      Bivsi debeli

      @Mima

      Sa rizicnom trudnocom niko vam nece izdati polisu putnog osiguranja.

    • 18. jul 2014 | 18:30

      Ja nemam reci....

      @Mima

      Svako bolovanje u trudnoci da bi bilo bolovanje se otvara na konto rizika. Inace ne bi mogla na bolovanje. Recimo da nije rizicna a radno mesto je opasno po zdravlje trudnice i bebe...sta da se radi?! Pametnjakovici.

    • 18. jul 2014 | 23:33

      Jovana

      @Mima

      Veliki procenat zena odu kod dr.dogovore se oko toga i ne rade ako ne zele iako trudnoca veze nema sa rizicnom... primaju punu platu, jeste da kasni par meseci, ali nista ne moraju da rade. Pa onda jos godinu dana posle porodjaja, a za to vreme niko naravno ne sme da ih otpusti. Cesto za vreme trudnickog zatrudne ponovo, pa opet bude rizicna trudnoca naravno i tako spoje po 3 godine da ne rade...

  • Anonimna

    18. jul 2014 | 17:34

    Ma mora tako, trudnice uglavnom čim saznaju da su u drugom stanju idu na bolovanje jer imaju prava na to. Ali treba ispoštovati i bar boraviti u mestu gde im je odobreno. Naše bake su do trenutka porođaja radeile i to uglavnom u polju pod raznim vremenskim uslovima.

  • Vlada

    18. jul 2014 | 17:27

    Zasto nisu uzeli putno osiguranje

    • 18. jul 2014 | 19:35

      mare2

      @Vlada

      kakvo bre putno osiguranje, ima zdravstvenu knjizicu i tacka, za sta joj se odbijaju doprinosi od plate, te gluposti su sad izmislili da bi zakonski izbegavali da placaju ljudima ovakve i sl. stvari, sad ispada da svi treba da pratimo i citamo zakone koji se donose i da se svi razumemo u to, uvek je bilo kad se zaposlis u firmu oni ti zavrse zdravstvenu knjizicu i sta ima ti da razmisljas vise o tome

    • 18. jul 2014 | 21:44

      santorini

      @Vlada

      Jeste, ti uzmes putno osiguranje kada krenes kod dede da ga obidjes. !?

  • Mici

    18. jul 2014 | 17:24

    A koliko hrvarice treba da plate ako se slucajno porode u Srbiji a osiguranje to ne pokriva????

  • duleee

    18. jul 2014 | 17:08

    Tooo Srbijoo, ionako nas ima previše!!!

  • Srb

    18. jul 2014 | 16:59

    Stidim se sto sam srbin....kada vidim kako se drzava ophodi prema gradjanima.Da je neki tajkun u pitanju poslali bi mu predsednicki avijon.....

    • 18. jul 2014 | 17:29

      Kamen

      @Srb

      Putovanjem u Hr trudnica je izlozila opasnosti I svoj I bebin zivot. Ne moze drzava vise da vodi racuna o bebama od njihovih majki. Rizicna trudnoca I njoj palo na pamet da putuje

    • 18. jul 2014 | 17:30

      hana

      @Srb

      Pa "avijon" sigurno ne bi poslali, mozda avion...

    • 18. jul 2014 | 18:23

      Bivsi debeli

      @Srb

      I ja se stidim sto si ti srbin.

    • 19. jul 2014 | 11:17

      Miki

      @Srb

      Sramota,drzava oprasta poreze tajkunima,a nece da spasi jedno dete,mi smo srbi srama.Bruka za nas narod

  • Bro

    18. jul 2014 | 16:57

    Pa vi hrcki mu dajte domovnicu...i putovnicu....i problem je resen.

    • 18. jul 2014 | 17:12

      Maggie

      @Bro

      Ona je izbeglica iz Hrv. Verovatno ima dvojno drzavljanstvo.

  • Kamen

    18. jul 2014 | 16:49

    Svasta. I njoj palo ma pamet da putuje u trudnoci.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA