Pre prvog automobila na struju jedan čovek je napravio od pežoa 205 auto na struju. On nije mogao registrovati svoj auto jer u saobracajnoj treba da se navede zapremina motora. Čak su mu i tražili odobrenje od fabrike Pežo da on može prepraviti svoj auto.
Poštovani, još pre otprilike tri do pet godina unazad ja sam imao prilike da vidim uživo potpuno električni automobil koji je napravljen u Zastavinom institutu u Kragujevcu koji je u moto odelenju umesto motora imao instalirane baterije sa kojima je mogao da pređe do 100 kilometara.
Objavite komentar. Ovo nije prvi elektricni auto iz Srbije. Momak Nebojsa Matovic iz Panceva je uradio to vec pre 1.5-2 godine ali upravo ti iz AMSS mu ne daju da ga registruje. Treba im neki papir koji ni mercedes ne moze da ima...birokratija i kradja patenta.
Manite da zavaravate narod prvi elektricni srpski auto je bio Yugo samo sto imao problem kao i ovaj Punto nikad to nece zaziveti jer se zna ko drzi monopol naftasi i drzava!
zoki
Kako su oni mogli registrovati kada napr covek iz NS nije mogao zbog glupe zakone?
Podelite komentar
Vladimir ns
Ma šta kažu, ne može se registrovati ;) koliko ja vidim on ima legalne registarske tablice.
Podelite komentar
momazver
Pa sta je vama ljudi. zar zaista mislite da ce naftni lobi to dozvoliti - BEZ KRVAVE BORBE.
Podelite komentar
čitaj pažljivo
Pre prvog automobila na struju jedan čovek je napravio od pežoa 205 auto na struju. On nije mogao registrovati svoj auto jer u saobracajnoj treba da se navede zapremina motora. Čak su mu i tražili odobrenje od fabrike Pežo da on može prepraviti svoj auto.
Podelite komentar
Aca
Ako ima (pretpostavljam)gomulu lutijumjonskih baterija negde ugepeku ili podu za šta mu služi ovaj akumulator pod haubom..?
Podelite komentar
Marko
Pa jel znate vi koliko ja sa mojim turbodizelom mogu da se vozim za tih 12~15 hiljada evra koliko kosta prepravka običnog auta.
Podelite komentar
3eka
A za koliko se napuni strujom?
Podelite komentar
Sutra
А да преправе аутобусе у електричне?
Podelite komentar
Dragan Spasojević
Poštovani, još pre otprilike tri do pet godina unazad ja sam imao prilike da vidim uživo potpuno električni automobil koji je napravljen u Zastavinom institutu u Kragujevcu koji je u moto odelenju umesto motora imao instalirane baterije sa kojima je mogao da pređe do 100 kilometara.
Podelite komentar
UFF
Auto grozno izgleda,kao iz 90-tih,ako će praviti auto neka naprave moderno kao i ostali proizvođači
Podelite komentar
Dzadza
Nije problem zarada, ako ovo zazivi cena struje ce biti veca za 400%...
Podelite komentar
Mile Kurjak
Objavite komentar. Ovo nije prvi elektricni auto iz Srbije. Momak Nebojsa Matovic iz Panceva je uradio to vec pre 1.5-2 godine ali upravo ti iz AMSS mu ne daju da ga registruje. Treba im neki papir koji ni mercedes ne moze da ima...birokratija i kradja patenta.
Podelite komentar
Sashki
Super, al izgled katastrofa, kao da je pravljen 90ih
Podelite komentar
Blacky
Manite da zavaravate narod prvi elektricni srpski auto je bio Yugo samo sto imao problem kao i ovaj Punto nikad to nece zaziveti jer se zna ko drzi monopol naftasi i drzava!
Podelite komentar
Vlada
Nikada nece da dozvole nasi politicari da se ovo vozi kod nas. Pa kako bi uzimali novac od ljudi
Podelite komentar
Andrea
@Vlada
Bas vala,u pravu si.
Podelite komentar