PITAMO I VAS: Zašto Srbi mrze "pedere"? (FOTO)

Mnogi naučnici objašnjavaju homoseksualnost kao prirodnu seksualnu različitost koja ne određuje ličnost jedne osobe, već samo seksualni život pojedinca. Uprkos tome, pripadnici gej populacije i dalje su omraženi u našem društvu. Istražujemo zašto

Komentari

  • Marina

    20. septembar 2021 | 01:24

    Idemo mi sto radimo za mini se lav da se setsmo dok ne dobijemo kao i oni pare! Sodoma Gomora!

  • Sladjan

    30. maj 2015 | 16:13

    Gejevi postoje oduvek nemam mišljenje o gej paradi ali gejevi su nekad bolji ljudi nego 100 strejt osoba treba da se ugledamo na svesku kao najbolji uzor ljudske ravnopravnosti između homosexualaca i heterosexualaca

    • 5. avgust 2018 | 22:19

      zoran

      @Sladjan

      To sto je neki muskarac voli muskarce a ne zene nema nikakve veze sa time kakva je osoba, vec ima veze sa time koji momak mu se vise dopada, da li plavusan ili onaj sa crnom kosom.

  • Bole

    19. jul 2014 | 13:07

    I ja volim sarmu pa ne pravim paradu zbog toga

  • Aleksandra

    19. jul 2014 | 10:40

    Pederi su izmisljotina modrenog doba. Pre 20, 30, 50 godina niko nije bio peder, jer se znalo da to nije normalno. Sada u modernom dobu pederi imaju sva prava, sve povlastice, dok obican narod ne moze da ostvari ni ono malo prava sto ima, a pederi mogu jer se u suprotnom to smatra diskriminacijom. Ljudi se deklarisu kao pederi jer im je lakse tako, ta pederska drustva isceniraju neki napad na njih, podigne se prasina, oni dobiju jos vise povlastica etc. Cak je i termin HOMO FOBIJA nenormalan, jer to znaci da se plasimo ljudi, homos- covek, fobia- strah, a pricamo o mrznji to su dva pojma, cak ljudi i ne mrze toliko pedere koliko mrze sistem koji ih stvara, sistem u kome oni imaju sve, a normalni ljudi nista, sistem u kome je njihova rec poslednja, jer ce neko sa Zapada opet da nam zagorcava zivote ako ih ne slusamo. Ti ljudi su shvatili kako svet funkcionise, odrekli su se malo dostojanstva da bi se okoristili sto je ok, ako nemaju nimalo ponosa to je njihov problem.

    • 19. jul 2014 | 14:45

      dr.mile

      @Aleksandra

      Bravo aleksandea!

    • 20. jul 2014 | 01:29

      Dejan

      @Aleksandra

      "Ljudi se deklarisu kao pederi jer im je lakse tako" Svaka tebi cast,ti nisi ni svjesna sta pises.Ljudi to izaberu eto tako jer im je lakse,jer vole da ih porodica ne prihvati,da ih ljudi mrze,da ih pretuku na ulici.Da ne smiju da vole nekog.Stvarno im je lakse ako to odaberu.Pokusaj da pricas sa nekom gay osobom pa ces shvatiti neke stvari.

    • 23. septembar 2014 | 18:36

      ja

      @Aleksandra

      To nije tačno, ili se rodiš pa te privlači isti pol ili ne, to što je moderno da neko izmisli za sebe da je gej, to je druga priča.

    • 12. jul 2016 | 16:23

      Neko

      @Aleksandra

      Ti znaš da oni ne biraju da budu gej nego se tako rode. Ako se rode dve osobe koje su blizanci i jedno je gej onda drugo ima 70% šansse da bude gej čak iako odrastu odvojeno.

    • 19. septembar 2016 | 16:19

      Bora

      @Aleksandra

      Ocigledno da nemas pojma o cemu pricas i svojim pricanjem u stvari pokazujes pravo lice homofobije.

    • 12. jul 2019 | 16:33

      Tamara

      @Aleksandra

      Izmišljotina modernog doba?! A šta je sa Leonardom da Vinčijem, Mikelandjelom, Aleksandrom Velikim, Šekspirom, Cezarom, manje više celom antičkom grčkom?! I pederi imaju sva prava?? Biti gej je zabranjeno zakonom u 72 države. I kako bi im bilo lakše da su pederi, da li shvatas da ih ljudi napadaju samo zato sto drže ruke sa svojim partnerom, roditelji iz izbacuju iz kuće, u srbiji je i dalje zabranjeno da gej parovi usvajaju decu. Ne vidim kako im bi biti peder olakšalo išta. I homofobi su po definiciji ljudi koji imaju ili pokazuju nepoželjnost ili predrasude prema homoseksua

  • Sasa

    19. jul 2014 | 07:56

    Ljubim,ljubim...

  • Blef

    18. jul 2014 | 19:39

    Rusi.Srbi i kinezi nevole pederi

    • 19. jul 2014 | 01:57

      Vrbaslija

      @Blef

      Pedere ne vole svi ljudi koji su normalni i zdravi!

  • Gamal

    18. jul 2014 | 15:07

    Manifestacije tipa gej parade nisu način da se bilo šta prevaziđe već su deklarativna akcija koja ima negativan efekat. Sa druge strane, da se ta šarena zastava zavijorila pre nekoliko meseci nad nabujalim vodama ne verukem da bi neko sa negodovanjem odbio da puni džakove i podiže nasipe rame uz rame sa homoseksualcima. Upoznao sam mnoge homoseksualce tokom života i svestan sam socijalnog pritiska koji trpe. Ipak, insistiranje na tome da je homoseksualno ponašanje normalno ne vodi nikuda (onda ne postoji npr ni potreba za muška/ženska kupatila ili sobe).

  • M

    18. jul 2014 | 14:53

    Koji bog? Zevs? Tor? Mitra? Bilo ih je vise hiljada kroz ljudsku istoriju...aha, mislis verovatno na onog u cijoj si se religiji nasao slucajnoscu rodjenja i to je onaj pravi...pre ce biti da je covek stvorio boga, tj. bogove.

  • Bude

    18. jul 2014 | 14:52

    Ako si gej budi gej za sebe ,ne moras da budes za druge!Zasto moram da prihvatim nekoga ako ne zelim?Zasto mora javno da se eksponira gej populacija?

    • 4. avgust 2014 | 01:33

      :/

      @Bude

      Pa ako ti mozes da se ljubis sa devojkom na ulici,zasto da se onda neka lezbejka ili homoseksunalac neljubi na javnom mestu sa svojim partnerom.Oni nisu izabrali da budu gejevi,takvi su rodjeni,ne moraš da ih prebijaš zbog toga,ako on krene da flertuje sa tobom reci mu da si str8,a ne da ga odmah tučeš ili tuzis zato sto je krenuo da ti se divi..... :/ Moj brat je tako zavrsio

  • M

    18. jul 2014 | 14:45

    Koga je briga sta srednjovekovni nomadi koji su pisali to zlo imaju da kazu povodom bilo cega

  • Leonid A.

    18. jul 2014 | 14:31

    ja ih ne mrzim uopste, ali ih ne volim. Medjutim ne zbog onoga sto jesu,jer svako ima pravo da bude i radi ono sto oseca da njegovom srcu prija i cini ga srecnim i ispunjenim, i ja to postujem... Svako je vlasnik svog zivota i nije u redu osudjivati nekoga sto je razlicit od nas na bilo koji nacin... Ja ih ne volim iz tog razloga sto su mnogo bucni da tako kazem. Kada treba da se organizuje ta parada, sve novine to objavljuju kao glavnu vest, non-stop su televizijske emisije na tu temu, pored toliko drugih problema. Pokusava da se docara atmosfera da je podrzavanje ili ne podrzavanje pripadnika gay populacije nas najveci nacionalni problem. Ja iskreno vjerujem da vecina ljudi njih ne voli upravo zbog toga sto dizu veliku prasinu kroz medije i sto im se posvecuje tolika paznja i sto se zavrsi obicno na takav nacin kakav se obicno i zavrsi. Vjerujem da njih vecina ljudi ne voli bas zbog toga, a ne zbog onoga sto jesu. Oni se ponasaju na taj nacin da njih narod mora da prihvati i da ih gleda kako setaju ulicama. Ako vec vide da ih vecina ne voli, mogu oni da se okupe na nekom drugom mestu i da to organizuju ako im je toliko stalo. U stvari mogu gde hoce, pa i u gradu,ali da ne bude to propraceno medijski toliko kako to obicna biva. Ne verujem da bih tada i na takav nacin ta parada nekome bila toliki problem. Medjutim ja imam osecaj da oni ili neko koje iza njih zapravo i zeli da to postane problem i da se zavrsi tako kako se i zavrsi. Kao da nekome odgovara da se lomi po gradu i da to bude sve tako oko parade kako i biva svaki put...

  • dr.mile

    18. jul 2014 | 14:14

    JEDINO KOJE BEZ MOZGA SI TI.Sta mislis zasto te politika podrzava?Zato sto vole pedere?Ne nego sto ce time postici ono sto planiraju.Nikog oni ne podrzavaju sto ga vole ili zato sto je neko u pravu ili ne oni u svemu gledaju samo interes.Kad uspete u nameri a iskreno se nadam da necete,videcete da niste nista postigli,sem sto ce te degenerizovati narod i unistiti covecanstvo,a opet ce postojati vlast-narod citaj rob.Sta ce se kod tebe promeniti i sada mozes da zivis sa kim hoces,jedino odlazak kod maticara,dali je to cena degenerizacije planete.PEDERI ZIVITE ZIVOT I NE PARADIRAJTE,JER TAKO SAMO IRITIRATE NAROD I STVARATE MRZNJU.

  • Maki

    18. jul 2014 | 14:04

    Zato sto ti nisi dovoljno inteligentan da ukapiras razliku!

  • zvezda

    18. jul 2014 | 13:59

    Po komentarima vidim da vecina nije niti procitala clanak.Dosta dobar clanak i bravo novinaru na tome.Vidim da vecina ne shvata zasto se inace radi "parada".Parada sluzi da ljudi prihvate gej osobe u drustvu bez diskriminacije bez obzira dali se oni nalazili na poslu,stanu,po gradu itd.A ne da se boje kako ce tko reagirati i hoce li neki manijak ih istuci,ljudi trebaju mjenjat svjest i prihvacat razlicite od sebe jer tko otkud vi znate da sutra ili u nekoj buducnosti VAS sin ili kcerka bude gej,sta onda? Cete ga se odreci? Dopustit cete da vam netko tuce djete ili da ga se izbaci iz posla itd..Ne kazem da volim "parade" ali razumijem zasto se i rade..A sad da odgovorim onima koji komentiraju da u zivotinjskom svijetu nisu vidjeli gej ponasanje,pa vidi se koliko je tko nacitan jer u zivotinjskom svijetu je to zabiljezeno kao sto je i u ljudskom od pamtivjeka,sve od prvog neandertalca pa do danas od najvece zabiti pa sve do kolijevke civilizacije Rimskog carstva i Grcke.I da se nadovezem na jos jedan komentar tih ljudi koji se boje kako ce djeci objasniti zasto se dvije tete ljube pa eto vam odgovora VOLE SE,i dali je to tako tesko reci? Ili se vi bojite da ce dijete postati Gej ako to vidi? Ne razumijem tu fobiju u vama.Djete ce biti strejt ili gej neovisno kako ga vi odgovojili,ono se rodi tako..Bez obzira dali je djete gej ili strejt treba ga/ju odgajat da tolerira druge i da ga volite a tu vecina vas pada na tom testu a to je zalosno.Naucite voljeti prvenstveno sebe pa cete voljeti i druge ljude..I slazem se sa novinarem da oni koji sire mrznju su vecinom nesigurni u sebe i svoju seksualnost

    • 18. jul 2014 | 14:28

      dr.mile

      @zvezda

      Naslusah se gluposti.Dokazano pas koji je odrastao sa mackama ponasa se kao macka(pre neki dan klip na internetu).Tako i dete odgajano u gej porodici ima mnogo vece verovatnoce da ce postati gej,nego u normalnoj tradicionalnoj porodici.

    • 18. jul 2014 | 14:30

      M

      @zvezda

      Upravo tako. Homoseksualnost postoji kod mnogih vrsta zivotinja, homofobija samo kod jedne-kod ljudi.

    • 18. jul 2014 | 15:55

      Игор

      @zvezda

      Јесте,ето ја сам Петар Пан,али никако да полетим!

  • ♧♧♧

    18. jul 2014 | 13:57

    Zato sto su i sami gejevi!! A ne zele da priznaju,pa koriste mrznju kao izgovor!

  • Lizii

    18. jul 2014 | 13:49

    Ja sam lezbejka! I podrzavam skroz gejeve samo oni znaju kako im je sto ih svi mrze, pljuju samo zato sto su drugaciji. Aman bre ljudi visee prestanite da nas mrzite zato sto smo drugaciji!! Svako ima pravo na svoj zivot, da bude kakav zeli,da voli ono sto mu se svidja! Ja sam imala puno "prijatelja" kada sam im rekla da sam lezbejka da volim devojke svi su me osudjivali i napustili. Ostali su mi samo nekoliko pravih prijatelja koji su bili uz mene.

    • 18. jul 2014 | 14:39

      M

      @Lizii

      Barem sada znas ko su ti pravi prijatelji. Ne razumem kako neko moze da mrzi neciju ljubav-to je ono sto nije normalno.

    • 18. jul 2014 | 18:04

      M!N

      @Lizii

      Svako ima pravo na svoj zuvot,al nema pravo da namece drugima svoje opredelenje!!!

  • iThink

    18. jul 2014 | 13:12

    Ne razumijem ljude koji mrze nekoga zato sto taj voli nekoga. Pa necete vi nikome odredjivati ko ce se kome svidjati i u koga ce se ko zaljubit. Svi pricate kao vjernici ste a pisete da ih treba sve pobiti.

  • s@Ša

    18. jul 2014 | 12:24

    Mnogi naučnici objašnjavaju homoseksualnost kao prirodnu seksualnu različitost koja ne određuje ličnost jedne osobe, već samo seksualni život pojedinca. Ja bih postavio pitanje koliki je procenat tih ,,mnogih naučnika" koji su u stvari deklarisani pederi a koji stoje iza ove tvrdnje i zašto se zapostavlja mišljenje drugih naučnika koji homoseksualizam smatraju bolešću!U ovome slučaju vjerujem da mnogi od nas i ne mrze pedere zato što su pederi već zbog nasilne propagande koju koriste pokušavajući da se prikažu kao normalni,niko od nas njima ne brani da budu to što jesu na kraju krajeva i ne možemo im zabraniti ali isto tako niko ni nas ne može da natjera da na silu prihvatimo nešto što smatramo da nije normalno!

    • 23. septembar 2014 | 18:48

      ja

      @s@Ša

      Nauči prvo šta znači pojam "bolest", pa će ti biti jasno.

  • mitra

    18. jul 2014 | 12:23

    kako da ih podrzavam to nije prirodno, ajde svi da budemo gejevi i cela srbija da izmure za 40god

    • 23. septembar 2014 | 18:50

      ja

      @mitra

      Nisu svi i nemoguće je da budu svi. To su osobe koje imaju u organizmu višak ženskih hormona. Oni samo žele da se ljudi naviknu na njihovo prisustvo u društvu i da ih ne mrze.

  • savke

    18. jul 2014 | 12:17

    Pitaj svog svestenika sto se mazi sa decacima... Los si primer naveo. A pederi nek ostanu kuci, pa neka se tamo **** Nisu nam potrebni na ulici!

  • cacanin

    18. jul 2014 | 12:00

    aman ljudi,ne mrze Srbi pedere!od grupe onih koji vas kamenuju na paradi,visestruko vecu stetu vam nanaose oni koji vas "brane"-voditelji raznih tv emisija sa stavom: ko je za paradu,on je:pametan,lep,obrazovan,uspesan,dobar i naravno za evropu,a ko je protiv,on je:glup,neobrazovan,primitivan,zaostao i naravno protiv evrope. -razne nevladine org.kao ova u tekstu pomenuta,kojima samo kada procitas naziv,vidis apsurde danasnjeg doba,koji sve sto rade voditelji plasiraju samo na jos gori nacin,ali ne zato sto veruju u to,vec samo zbog para koje kao takvi dobiju iz budzeta i evrope,jer je pitanje homoseksualaca odlicno za mlacenje para. a i jedni i drugi bi vas prodali u sekundi,samo kada bi pljuvanje po vama bilo isplativije.-licemerje i kurvanje na delu! i naravno crno-beli stav kao i u naslovu: ili ih volis i Boga molis da ti dete bude homoseksualac ili ih mrzis i imas zelju da ih ubijas! to je stav koji nas VECINU izludjuje. ne moze sve bti crno belo,ja vas ne volim ali i NE MRZIM i nebih nikog ni uvredio niti povredio,ali u nasoj javnosti nema mesta za takav stav,sto je stasno nazalost. od spodoba koje vas na ovakav nacin "brane" vi veceg neprijatelja ovde nemate.

  • nekonebitan

    18. jul 2014 | 11:36

    Zato sto traze veca prava....To sto su pederi,to ne znaci da su bolje osobe od mene i da treba da imaju veca prava....Ako oni mene vredjaju imam pravo i ja njih....Svi smo mi jednaki....

    • 18. jul 2014 | 13:01

      iThink

      @nekonebitan

      Ne trebaju imate veca pravo, ko o tome govori. Vec trebaju imati ista kao i ostali.

    • 18. jul 2014 | 14:41

      M

      @nekonebitan

      Ne traze veca vec jednaka prava!

  • Nije normalno

    18. jul 2014 | 11:27

    Zato sto nije normalno naucnici tvrde da nije bolest e pa JESTE! Jos ce da usvoje zakon po kome su dozvoljeni ti njihovi brakovi i moci ce da usvajaju decu! Posto neki tvrde da je to NORMALNO onda mi koji smo hetero mi nismo NORMALNI?! JEDNOM RECJU TO JE BOLEST!

    • 18. jul 2014 | 13:59

      Maki

      @Nije normalno

      A ti si pametniji/a od svetske zdravstvene organizacije, pa znas bolje...smesno...aj sevaj!

  • dr.mile

    18. jul 2014 | 11:18

    To radi politika manipulisu pederima,i koriste ih da dodju do svog cilja.

  • Glas razuma

    18. jul 2014 | 11:18

    Pa zato sto je ruzno videti dve osobe istog pola kako se ljube,ne prija oku, zato sto nije prirodno, nije zdravo i nije normalno.Zato sto su nametljivi sa svojim zahtevima da ih priznamo kao normalne,zato sto su nerealni sa svojim nerazumnim zahtevima da se dozvoli istopolni brak, i na kraju ne daj boze usvajanje i gajenje deteta u takvoj zajednici.

    • 12. jul 2019 | 16:36

      Nikola

      @Glas razuma

      Aj mi reci zasto to nije normalno? I naravno da ce da se nemecu da dobiju prava, zasto bi cutali i pustili sebe da budu prebijeni, otpusteni, 1 u 5 gej parova ne dobije ni stan kad hoce da kupi. Stvarno ne znam sta bi se desilo ako se dozvoli istopolni brak sem sto ce LGB osobe moci da udju u brak sa svojom voljenom osobom. I strejt ili "normalni" ljudi treba da prestanu sa silnim abortusima ako hoce da se populacija poveca, a i da li bi ti radije da deca koja su "norrmalni" ljudi ostavili da bez roditelja i ljubavi odrastaju u sirocistima?? Stvarno bez srca i uma!!

  • Dupe meraklija

    18. jul 2014 | 11:17

    Izumrećemo ako postane to normalno

    • 18. jul 2014 | 13:02

      iThink

      @Dupe meraklija

      Izumrecemo ako se ne smanji broj abortusa, a ne ako se poveca broj LGBT populacije

  • dr.mile

    18. jul 2014 | 11:09

    Pedera je uvek bilo i bice,na srecu nasu su jos uvek u velikoj manjini.Problem je u tome sto se u sve to uplela politika.Kada se politika u nesto uplice onda znaci da postoji veliki interes.Interes svetski mocnika je kontrola broja stanovnika na planeti.Kako spreciti natalitet,pa jednostavno nauci narod da voli isti pol i reprodukcija je zaustavljena.Nekada su prirodni zakoni uticali na model ponasanja ljudi na planeti,sto pojavom medija se menja.Tako da us pomoc medija lako mozes da menjas modele ponasanja.Do juce su nas ucili da je homoseksualizam bolest,medjutim kada su uvideli da od toga mogu imati korist pokusavaju silom uz pomoc manjine i medija da nam ga nametnu.Tako ce biti mnogo parova bez dece,sto ce omoguciti novi biznis prodaje dece.Do dece ce dolaziti kao i do sada kradjom iz porodilista i oduzimanje dece ne "savesnim roditeljima".Deca ce biti privilegija bogatih,jer mnogi siromasni roditelji nece ispunjavati evropski standard za gajenje dece,pa ce im se deca oduzimati i prodavati bogatim gej parovima.Deca koja budu rasla u gej porodicama prihvatice takav model ponasanja,jer deca uce iz primera "roditelja".Zato je cilj da se unisti tradicionalna porodica I spreci natalitet.Ovo je samo pocetak katastrofe koja nas ceka.

  • Анти Антифа

    18. jul 2014 | 11:04

    Зар и за то мора да постоји разлог?

  • Lola

    18. jul 2014 | 10:51

    Lično,ne mrzim ih i nemam baš ništa protiv njih.Samo,u našoj zemlji gde ima toliko problema,mislim da preteruju sa tolikim insistiranjem na zaštiti svojih prava...i samo iritiraju ljude

  • Американац

    18. jul 2014 | 10:51

    Ја сматрам да је то океј и не слажем се у потпуности са начином на који испојаваљу своју различитост типа парада поноса. Људе који говоре убиј педера или који их стварно повређују су ти болесни... Како некога можеш дамрзиш/повредиш само зато што воли особу истог пола?

    • 18. jul 2014 | 13:57

      dr.mile

      @Американац

      Cudilo bi me od vas da to nije ok.Sva bolest i stize iz amerike jer ste vi narod ispranih mozgova odavno robotizovani operisani od osecanja i dresirani da radite protiv sebe i celoga sveta.Da li ste se nekad zapitali zasto stalno promene menja se i ono sto je dobro.Pa zato sto su to samo usputne stanice do konacnog porobljavanja naroda.Trazi se samo nacin da se narod porobi,a da pri tome nebude sposoban za pobune a to ce se postici ispiranjem mozgova ili cipovanjem.

  • jeaa

    18. jul 2014 | 10:40

    Zato sto nam je natalitet u padu i zato sto ne razumem kako neko pored Srpkinja moze da bude peder..ejjjjjj

  • Cugopol

    18. jul 2014 | 10:35

    Jedna stvar mi samo nije jasna... Kako i zašto se homoseksualizam više ne naziva poremećajem? Nemojte mi reći "stručnjaci su utvrdili..." jer "stručnjaci" za lovu svašta utvrđuju... Ako dve osobe istog pola ne mogu da obavljaju reprodukciju, koja je jedna od osnovnih funkcija živih bića, onda to nije prirodno, a ono što nije po načelima prirode gospodo nije ni normalno! Sa druge strane takve ljude ne treba osuđivati već im pomoći... A to svakako nisu parade i ostale lobi gluposti!!

    • 18. jul 2014 | 14:58

      M

      @Cugopol

      Ne treba njima pomoc vec ne-diskriminacija i jednaka prava pred ljudima i pred zakonom, nemaju oni nikakav problem sami sa sobom ili sa svojim zivotom vec sa ljudima koji im zagorcavaju zivot svojom mrznjom.

    • 20. jul 2014 | 01:36

      Dejan

      @Cugopol

      Prije svega to nije homoseksualizam,nije to neki pokret/pravac pa da se zavrsava na izam,tipa marksizam i slicno.Takodje ima hetero osoba koje ne mogu imati djecu,jel to znaci da oni nisu normalni i da oni nisu odraz prirodnosti ?

  • s

    18. jul 2014 | 10:32

    Ljudi nevole nista sto im se namece. A ovo se forsira nije to nista licno protiv njih to je bunt protiv novog svetskog poretka.

  • Kure

    18. jul 2014 | 10:30

    Ja licno ne mrzim homoseksualce i mislim da im treba dati svu slobodu. Svak ima pravo na svoj izbor...

  • Savo

    18. jul 2014 | 10:27

    Zamislite nedaj Boze da nekioj maloj deci ooginu roditelji i daju ih na usvajanje pederima

    • 23. septembar 2014 | 18:57

      ja

      @Savo

      Ta deca bi imala dva roditelja koji ne piju alkohol, ne izlaze po kafanama, obrazovani su i maksimalno posvećeni brizi o deci.

    • 20. septembar 2021 | 01:45

      Marina

      @Savo

      A Sodoma i Gomora! Tesko vama učini zabludjeli porode aspirin!ko ne vjeruje u ovo mek ide tamo gdje sumpor i oganj i danas se osjete!!!

  • Hercegov grad

    18. jul 2014 | 10:18

    Da je normalno,priroda bi i tu vezu prilagodila produzenju vrste?!Znaci odgovor he jednostavan!

  • Johny

    18. jul 2014 | 10:17

    Kad nešto kažem protiv pedera odma sam homofob,a meni muka objašnjavati da se ja njih ne bojim,oni mi se jednostavno gade.

    • 23. septembar 2014 | 18:58

      ja

      @Johny

      Pa nauči šta je homofobija, to je strah od pokazivanja sopstvenih homoseksualnih emocija koje ispoljava svako živo biće.

  • Cirkus

    18. jul 2014 | 10:11

    Nismo mi zaostali ali nismo ni ultra moderni. Ovde ti je cista klasika.

  • Vexile

    18. jul 2014 | 09:48

    Srbi ne mrze pedere... srbi mrze da je svaka glupost preca od stvarnog zivota gradjana.

  • Pravoslavac

    18. jul 2014 | 09:13

    Smeta ju mi zato sto prema bibliji zabranjeni su istopolni brakovi i njihove te veze,zato sto sam Pravoslavac!

    • 18. jul 2014 | 11:45

      bojana

      @Pravoslavac

      A to sto si nepismen nema veze

    • 18. jul 2014 | 15:16

      M

      @Pravoslavac

      Odlicno. Onda se ti ponasaj po pravilima svog srednjovekovnog kluba, ali gledaj da ih sva postujes, nemoj samo da izvlacis ona koja ce podrzavati ono sto tebi odgovara, hajde sad brzo trk do garderobe i proveri da li slucajno imas neku odecu koja je sacinjena od razlicitih materijala-to odmah u kontejner, pravilnik tvog kluba zabranjuje takvu odecu, da li imas tetovazu? Skidaj to odmah ili kad vidis nekoga ti mu reci da je i to protiv pravila tvog kluba, nemoj da se brijes, sisas, slucajno da nisi jeo skoljke, ako ti dete kaze neku ruznu rec ti ga odmah ubij-jer tako nalaze klupski pravilnik, ako si celav i neko te ismeva zbog toga, odmah zovi dva medveda da ga rastrgnu, ako vidis da neko radi nedeljom odmah okupi druge clanove i kamenujte ga, ako ti zena nije devica i na nju isto kamenom i to ispred kuce njenog oca..........jer ti si ipak posveceni hriscanin i postujes sve tacke svog "svetog" pravilnika ponasanja.....uostalom...ta pravila vaze za clanove kluba, ne za one koji to nisu...verovatno najbedniji "argument" za bilo sta je-ali moja religija kaze....pa sta??

  • ivan

    18. jul 2014 | 09:13

    Hocemo vojnu paradu PONOSA a ne gej paradu srama.Mrtvi nam se prevrcu kad gledaju sta radimo sa nasom dedovinom.

    • 23. septembar 2014 | 19:01

      ja

      @ivan

      Ponosni na rat i na oružje, umesto na ljubav i sreću, divno...

  • Tragedija

    18. jul 2014 | 09:12

    Zar im nije dovoljno sto imaju svoje klubove za nocne izlaske, kafice? Setaju gradom a niko ih ne dira.... Zasto bi neka mala grupica nervirala celu naciju i izazivala revolt ? Ne morate bas da zatvarate grad i pravite cirkus. Zadovoljite se onim sto sada imate, i to vam je dosta!

  • srle

    18. jul 2014 | 09:07

    ZATO STO SE STIDE PRIZNATI DA SU ISTI KAO ONI ... CELA NACIA NAM JE GEJ

    • 18. jul 2014 | 11:16

      Tragedija

      @srle

      Ako nemas nista pametno da izjavis i napises bolje cuti. Ti nisi gej, ti si prijatelju prost... Da ne kazem glup i zatucan.

  • Milica

    18. jul 2014 | 09:04

    A zašto ne napravimo jednu paradu PONOSA gde ćemo šetati MI NORMALNI ZALJUBLJENI PAROVI? Pa da predstavimo ovim bolesnicima šta je lepo i šta je zdravo. Mi trudnice sa našim muževima npr. Zašto ne?

    • 18. jul 2014 | 09:58

      Ministar

      @Milica

      Tako je , prava stvar!!!!!!!

    • 18. jul 2014 | 11:22

      Cica

      @Milica

      E pa bravo.Ili da mi, majke koje smo ostale bez posla napravimo paradu ! Pa nezaposleni,pa svi oni kojima nije dobro u ovom vremenu u ovoj drzavi !

  • Ugroženi građanin

    18. jul 2014 | 09:00

    U državi Srbiji, dovoljno je da se bude heteroseksualac koji drukčije misli da bi bio žrtva homofobije i da bi bio omržen. Ako se mišljenje pojedinca heteroseksualca ne poklapa sa stavom većine, onda ga je nadrljao kao Jevrejin pod nacistima u Nemačkoj od 1933. do 1945. Isto tako ako je neko druge seksualne orijentacije tj. homoseksualac, isto je žrtva homofobije. Problem je u tome što je naša nacija poprilično ograničenih mentalnih sposobnosti, sužene svesti, razvijene mržnje do tačke usijanja i poprilično paranoidno nastrojena do te mere da je stvorila stereotipiju da svako ko je, modernim rečnikom izaraženo, singl ili se nađe u društvu istog pola da je homoseksualac, a pri tom je on ili ona heteroseksualac. A zašto ovaj Srbi mrze homoseksualce odgovor je jednostavan: bolesni su, ali u glavu. Mogu da razumem da se nekom ne sviđaju homoseksualci, ali da ih mrze, to ne. Ja ih ne mrzim, iako sam heteroseksualac.

  • Nadja

    18. jul 2014 | 08:58

    Majka sam troje punoletne dece. Dok su još bili mali, razmisljla sam o tome da je otvorena mogućnost da neko od njih bude gay. Da li bi to značilo da više nije moje dete? Nešto sa mnom ne bi bilo u redu ako bi predrasude mogle da poljuljaju tu najčvršću emociju za koju je čovek sposoban. Osim toga, oku civilizovane osobe je prijatniji prizor u kom se ispoljavaju pozitivne emocije, bez obzira na to ko su akteri, nego prizor nasilja. Analizom ponašanja homofobnih ljudi koje poznajem, došla sam do zaključka da je homofobija polje na kojem se samo manifestuje njihova prljava mašta, njihovi senzori za prepoznavanje tudjih emocija su pokvareni i u drugim slučajevima, empatija im je na nuli. To je inače smer u kojem evoluira ljudska vrsta, svest dvostrukih aršina je najopasnija bolest ovog veka ( jedan aršin imam za sebe, a drugi za ljude oko sebe). I na kraju, homofobni roditelji su najčešće okidač za stvaranje gay potomstva, zato što je u prirodi adolescenata da pružaju otpor onome što je svakodnevna lekcija matoraca. Miislite o tome!

    • 18. jul 2014 | 09:49

      Student

      @Nadja

      Ima smisla!

    • 18. jul 2014 | 11:07

      Анти Антифа

      @Nadja

      Ко ти је напунио главу оваквим глупостима?

  • Srki

    18. jul 2014 | 08:50

    Srbi da nekoga mrze, verovatno bi kao nacija bolje prošli i ne bi nas svaka svraka kljucala... Što smo tožerantniji, više nas gaze. NE, NE MRZIMO PEDERE, SAMO LJIGAVI NAČIN PROMOCIJE! Svako kući neka radi šta želi, samo neka poštuje zakon i komšije. Prosto zar ne?

    • 18. jul 2014 | 10:07

      JA

      @Srki

      Upravo to,u tome je"caka".Sta ce oni raditi izmedju4zida,apsolutno me ne zanima.To uporno samoreklamiranje me nervira,a ne njihova seksualna orjentacija.Pa mene nervira kada vidim tzv."strejt"par da se balavi i drpa bez imalo pristojnosti na ulici.Naravno da mi onda smeta i preterana promocija tzv."lgbt"populacije.Radi sa svojim telom sta hoces,ali mi"ne masi sa tim"stalno.

  • Урош

    18. jul 2014 | 08:49

    Немам ништа против, али да то што раде, раде у 4 зида. Да видим да ли је жвалављење момка и девојке на тргу лепо.. Пола пролазника се згади, јер и они имају собу, па нек' се тамо "воле". Нисам хомофоб, али немој да ми пљује Бога и Србију тиме што ће шетати са оном заставом смрдљивом. Држите се ви за руке по геаду, ништа ми не смета, али размењивање нежности не долази у обзир, јер пре свега није културно.

  • Sisavac

    18. jul 2014 | 08:48

    Ma nek rade sta hoce samo neka sjasu sa pravima i promocijom. Imaju veca prava od svih nas , mene sad neko da polomi nikom nista a ko se pozove na to da je gej dobije punu torbu odstete.pritom preko svojih ljudi dobijaju doobre poslove. Ako im ne valja ovde sto ostaju.

  • Val

    18. jul 2014 | 08:47

    Ja nigde u prirodi nisam videla da ker naskace na kera. To nije prirodno uopste. To nigde kod zivotinja nema. Ako hoce da se pederisu neka to rade u svojim kucama a ne da se promovisu okolo. Ni ja ne pravim paradu da kazem svima "hey ja sam zena I ja spavam sa muskarcem". A na prvom mestu je da smo mi pravolavni narod, deca Svetoga Save I to je protiv svega sto mi verujemo.

    • 18. jul 2014 | 11:18

      S

      @Val

      Kakva deca svetog save?! Ne lupetaj.. mi smo deca isusa hrista a ne nekog coveka koji je od strane ljudi proglasen za sveca

  • Palilulac

    18. jul 2014 | 08:43

    Ne trebaju nam pederi na ulicama jer samo da se okrenemo i pogledamo sta se desava u evropi svi koji su dozvolili sve te bolesti da se vide na ulicama desavaju se i u skolama. Pa otuda i sve devijacije koje su sve cesce

  • JOHN DOE

    18. jul 2014 | 08:35

    Ma vole ih, samo se prave...

  • Jelena CG

    18. jul 2014 | 08:26

    Iskreno, briga me za njih neka rade sta god hoce. Samo mi smeta tolika njihova promocija, skupovi, parade i ostalo. Smeta mi toliko plasiranje u javnost. Oni su bolesni i neka se sakriju. Dajte parade majki sa djecom, radnika i ostalo.

  • Cirkus

    18. jul 2014 | 08:23

    Ne mrzimo mi nikog vec pogled na takve parove izaziva nagon za povracanjem.

    • 23. septembar 2014 | 19:09

      ja

      @Cirkus

      Pa okreni glavu, kao mi kada vidimo strejt osobe da se cmaču, jednostavno je.

  • Dag

    18. jul 2014 | 08:21

    Patrijahalno vaspitanje? ...

  • Cash®

    18. jul 2014 | 07:54

    Rešenje je da se Stevi ugradi kopir printer. Tako bi i on mogao da bude kao Eva. :-) Nisam za javno manifestovanje seksualnosti bilo koje vrste, jer ono samo iritira drugačije seksualno opredeljene jedinke. Pitanje je kakva će biti ponašanja, odnosi i stavovi budućih generacija i potomstva tako izmešanih seksualno opredeljenih jedinki. To je uglavnom ono protiv čega su većina ljudi sa ovih prostora (to smatram, jer ih njih dobro poznajem), pošto shvataju da ne naslućuju sigurnost svog potomstva i njihovog adekvatnog i očekivanog vaspitanja i prosperiteta bez jasnog (muško-žensko) seksualnog opredeljenja, kao straha i nepoznavanja iz kojih proističe nesigurnost za budući opstanak tako opredeljenih jedinki. Ubeđeni su da bi takvi odnosi odveli u pogubnu propast čovečanstva i neće da eksperimentišu. U prevodu: bolje vrabac u ruci, nego golub na grani iliti: ovako je svet do sada funkcionisao, u šta bi se pretvorio, kada se ne bi znalo: ko s kim će, kada, dokle i kada se koja jedinka može predomisliti, jer će se genetički sve izmešati, što nije (priznaćete) uredu.

  • mrslav

    18. jul 2014 | 07:54

    Pa zna se zasta du.e sluzi.Nemam vise sta da kazem,a bas me zanima njihov odgovor.

  • Psiholog

    18. jul 2014 | 07:53

    NE mrze Srbi "pedere".Srbima je svejedno.Homoseksualce(peder je pezorativ) tj one koji su imali hrabrosti da sebi priznaju da su onakvi kakvim ih je priroda stvorila, mrze one kukavice koji su isto tako homoseksualci i n akoje uglavnom "sumnjaju" drugovi i uza porodica pa da se ne bi otkrilo moraju da se "dokazu" bukom i vikom a mnogi misle da ce na taj nacin da se izbore protiv dela svoje prirode,time sto ce taj deo da UBIJU U DRUGOME jer ne mogu da ga "ubiju u sebi".Nemam sta da dodam.Oni koji nisu homoseksualci,ni svesni ni latentni,od njih ces samo da cujes"oh,neka je pedera sto vise,tako ce biti vise zesnki za mene".

    • 18. jul 2014 | 13:32

      dr.mile

      @Psiholog

      Ima tu istine u tvojoj psihologiji,ali takvih bundzija je na srecu veoma mali broj.Ljudi se vise plase toga da bolest umesto da se leci,preti da zahvati pandemijske razmere i unisti onu jedinu svetinju sto se zove tradicionalna porodica i to sve zbog malog broja bolesnih i velikog interesa svetskih mocnika da gospodare svetom i kontrolisu natalitet.

  • Mili

    18. jul 2014 | 07:43

    O čemu pričate dr. Janković? Ko je branio LGBT aktivistima da se u maju okupe na nekoj od tada pominjanih lokacija i pune džakove sa peskom, naravno teško je mora da se radi lakše je paradirati.

  • Laza Lazarevic

    18. jul 2014 | 07:35

    Ove godine Srbija je siromasnija u stanovnistvu za citav jedan grad, moze li kako gej populacija da pomogne da se podigne PRIRODNI prirastaj ?

  • mikisa

    18. jul 2014 | 07:31

    Parade nema a gay populacija neka se zadovoljava kod svoje kuće na izletu u gay klubovima privatnim partijima njihova stvar niko im zbog toga neće poslati raciju slobodno se j kao i uvek budite jednaki sa hetero ljudima nemojte tražiti da budete iznad kao sto već više godina pokušavate

  • Weber S

    18. jul 2014 | 07:14

    Boje se da izgube primat!

  • Dax

    18. jul 2014 | 07:13

    Zasto moram da ih volim?

  • Z

    18. jul 2014 | 06:39

    Dolaskom Kaligule na presto, pocela je i propast rimskog carstva.

  • aba

    18. jul 2014 | 06:36

    zato sto nije normalno i nije u skladu da pravoslavljem

  • Hogar

    18. jul 2014 | 06:34

    E konačno prava analiza o nasilnicima. Ovaj text bi trebalo podeliti onima koji izazivaju nasilje, tj treba ga više publikovati.

  • miami

    18. jul 2014 | 06:23

    Zasto pederi mrze Srpsku Pravoslavnu crkvu? Pederske teorije je da svi su pederi,i oni koji su protiv njih I oni koji su za njihi to je plod njihove bolesne maste.Istina je da su pederi svi oni koji ih podrzavaju,a ne oni koji su protiv njih.Drugo,homoseksualizam nije deo srpske tradicije,a jeste u mnogim drzavama I drustvima I zato ga ne treba nametati na silu.Nametanje je ustvari napad na srpski nacioalni identitet,kulturu I tradiciju.

  • Sladi

    18. jul 2014 | 06:23

    Da , naravno.

  • BiH a ne RS

    18. jul 2014 | 06:22

    Pa Srbi vole pedere

  • schwyz

    18. jul 2014 | 06:19

    Nemrze samo Srbi

  • Neko

    18. jul 2014 | 06:18

    Da je gej "normalno" verovatno dosta tih ljudi ne bi ni postojalo... Neka svako bira svoje seksualno opredeljenje,samo ne znam razlog zasto se insistira na gej paradi,zasto ne na nekoj strejt paradi?

    • 21. jul 2014 | 13:20

      Dejan

      @Neko

      "Neka svako bira svoje seksualno opredeljenje" Bas me zanima kad si izabrala da ces biti hetero? Obrazovanje je nama potrebno,jer ocigledno da ljudi kao ti prosipaju pamet a ne znaju osnovne stvari.

  • MISIRAC

    18. jul 2014 | 06:13

    NE OBRAĆAM PAŽNJU NA PEDERE I NE PRIDAJEM IM NIKAKAV ZNAČAJ.JEDNOSTAVNO IH NE REGISTRUJEM I NEKA RADE ŠTA HOĆE.NJIHOVO JE D..E U PITANJU.

  • Pinokio

    18. jul 2014 | 05:34

    Zato što je to izopačenost. Ko je mama a ko tata?

  • M

    18. jul 2014 | 04:12

    Jel znate sta nije normalno? Kada neko oseca mrznju prema nekome ko mu nista lose nije ucinio, ni njemu ni bilo kome, kada neko nekoga mrzi zbog onoga sta taj neko jeste, kada se ljudima negiraju osnovne ljudske slobode i prava iako ostvarenje istih ne bi uticalo negativno na bilo koga a tim ljudima bi omogucilo da budu srecni i ostvareni kao svi ostali...neosnovana mrznja je pravi neuroloski poremecaj ovde i nesto potpuno bolesno i neshvatljivo, ljudi koji mrze mrznje radi su pravi bolesnici...sto se tice razloga koje svi ti homofobi daju za svoje 'stavove', kao i potpuno razliciti pogledi na homoseksualne veze izmedju muskaraca i one izmedju zena, kao i cinjenica da su mnogi i sami potisnuti homoseksualci, mogu samo reci-kada bi licemerje, ignorantnost i potpuna imunost na cinjenice bilo koje vrste bili uranijun, svako od njih ponaosob bi mogao napajati planetu.

  • ...

    18. jul 2014 | 04:02

    Ne znam da ni u jednom formularu /upitniku za,radno mesto stoji "sexualno opredeljenje". To su gluposti! Imam prijatelje koji su gay i verujte mi da njima najvise smetaju LGBT osobe koje toliko potenciraju to,i pojavljuju se po tv u,hoce.da paradiraju i sl.zive savrseno normalan zivot u bg u.A ako cemo iskreno,toliko im je lobi jak ,da su LGBT osobe na svim dobrim pozicijama i u svim sferama drustva

  • pernik

    18. jul 2014 | 02:36

    sudeci po komentarima i glasovima , zanimljivo je zapravo koji tip ljudi je procitao vest i komentare. slicna situacija i u drustvu kad se potegne neka ovakva tema: najcesce najvise imaju da kazu oni koji 'nemaju nista sa tim' , oni koji ' mrze ili kako god' celu ovu filozofiju iz dna duse. ne znam zasto bi nekog uopste trebalo da zanima koje je orijentacije neko i razne teorije na tu temu. inace, ja nisam video u zivotu gej parove na ulici, parkovima ili kako god, drugim recima niko nije ni imao razlog da mi objasnjava bilo sta. trecim recima: nema spoljnog uticaja/ ne uticaja okoline. Student sam, zivim pristojno, sasvim normalnim zivotom i uzivam. cetvrtim recima, otvorite um.

  • Ljudska priroda

    18. jul 2014 | 02:35

    Prvo, ako se nešto "dešava" to ne znači da je "normalno". Dešava se da je neko homoseksualac. Dešava se isto tako da neko (ne svojim izborom već genima) ima problem sa debljinom. Ni jedno ni drugo nije "normalno". "Normalno" ne znači "često" ili "dešava se" već znači "onako kako bi trebalo". E sad, čast izuzecima, ljudi ne vole različite (sem kada su u pitanju polovi). Mršavi ne vole debele. Intelektualci ne vole "prostake" a ovi drugi ne vole "dosadne" intelektualce. Bogati ne vole "nesposobne" a siromašni "lopove". Itd. Itd. Svako ima prava na život. Ali život je surov - ljudi su surovi jedni prema drugima inače. A u ovom slučaju se u to mešaju i prenaglašenost, zahtevanje nekih "prava" koja postoje prvenstveno zbog reprodukcije, itd. I preko svega toga ima i "normalnog" ponašanja muškaraca koji se "sklanjaju" od neželjenih žena što ih možda "ciljaju" i obrnuto (žene od muškaraca). I na kraju, ko tu najviše "kuka"? Debeli? Bogati? Siromašni? Ružni? Ne, nego homoseksualci... a to dodaje još jednu iritirajuću karakteristiku.

  • Dolaw

    18. jul 2014 | 02:31

    Meni je to kul,ja sam strejt i volim gej osobe u drustvu.

  • Zi zu

    18. jul 2014 | 02:09

    A zasto da ih volimo ? jedan razlog bar da cujem

  • Glas Razuma

    18. jul 2014 | 01:49

    A je l' znate ko pravi tu po vama 'nenormalnu' decu? ISTI TI 'NORMALNI' ljudi.

  • TRJOVAN

    18. jul 2014 | 01:39

    Lesbian Gay Bisexual? Tranvestite Nadam se da sam pogodio, molim da mi tih 8% potvrdi, hvala.

  • Tata

    18. jul 2014 | 01:31

    Ne mrzi ih niko ,kada su u cetiri zida. Ali javno bas i ne ide,nije prijatno za oci.

  • IN

    18. jul 2014 | 01:30

    Ne radi se o mrznji vec o prirodnom nagonu mucnine i povracanja koji izazivaju.

  • Cirkus?

    18. jul 2014 | 01:21

    Ko koga ovde mrzi homici nas ili mi njih. Pogresili ste u svakom slucaju, moja baba je imala obicaj da kaze zastranio. Udaj se i zeni dok je vreme, kada covek prevali neke godine, a ne zasnuje porodicu mora neki porok da ga obuzme. Previse para a malo pamet stvara slican problem, a malo para i malo pameti e to je jadno.

  • Xxx

    18. jul 2014 | 01:17

    Ljudi nije problem u pederima ili u gej populaciji kako vole da ih zovu jer im je ruzno na Srpskom kad se kaze peder a na engleskom gej nije ma daj, problem je u njhovim paradama i u promovisanju necega sto nije normalno kao normalnog. Oni neka budu sta hoce i neka rade sta hoce ali neka to sacuvaju za sebe i svoja cetiri zida, jer sta treba sutra detetu kad vidi na paradi koja se promovise kao IN dva muskarca kako se ljube, da kazem sine to je to normalno izvinite ali NE MOGU jer nije normalno. Da je normalno istoponi brakovi bi mogli da prirodnim putem imaju svoju decu, ali NE MOZEEEEE.... Jer nije normalo. JOS JEDNOM PEDERI NE SMETAJU SMETAJU NAM PARADE.

    • 18. jul 2014 | 08:19

      Ezra

      @Xxx

      Pa i budala ima svuda pa ih niko ne dira dok ne pocnu da nam namecu svoje misljenje ,zasto me teraju da ih razumem ne razume,nek rade ono sto misle da treba ,a meni nek ne sole pamet

  • iThink

    18. jul 2014 | 01:06

    Mnogi pisu briga me sta ko radi u svoja 4 zida. Pa u tome i jeste problem zasto LGBT populacija ne moze drzati za ruku svog partnera i setati ulicom kao i hetero parovi. Ljubav je ljubav pa kakva god ona bila. I jos nesto ne mora znaciti da ce dijete biti gay ako ima dvije mame ili dvojicu tata. Jer i gayevi su odrasli u hetero porodici pa nisu hetero vec gay. Toliko!

    • 18. jul 2014 | 09:12

      Lik

      @iThink

      Pa ne može jer je to bolest...kao i pedofilija,gerontofilija i mnoge koje su takodje nenormalne i kaznjive...i pederastija je nekad bila kažnjiva pa su se čudom izborili da ne bude...da li treba da čekamo da i napred pomenuti bolesnici jednog dana slobodno paradiraju gradovima u borbi za svoja prava? NE!

    • 18. jul 2014 | 13:19

      dr.mile

      @iThink

      Gej nastaje kada se priroda poigra sa covekom,kao i svaka druga bolest,ili losim primerom u vaspitanju u porodici ili blizem okruzenju.Kao kad iz postene porodice deca postanu kriminalci.Ako je neko posten ne znaci da ume i da vaspitava decu.Nekad strogi roditelji svojim vaspitanjem postizu kontra efekat,pa bas ono sto ne zele naprave od deteta.

  • Dare

    18. jul 2014 | 01:04

    Kada bi svi bili "toliko normalni" da budemo gejevi i lezbejke, ljudska vrsta bi izumrla u roku od 80 godina!!! K R A J V R S T E!

  • Dare

    18. jul 2014 | 01:03

    Ti naučnici su isto "pederi" ili ih gej lobi plaća da tako pričaju. Nađite mi sličan primer među ostalim živim bićima na planeti

  • Slavko

    18. jul 2014 | 01:01

    Komentar na poslednju recenicu: Da svi naucimo odgovorno i posteno da radimo od jutra do sutra bar dvadesetak godina a potom cemo da vidimo gde nam se drustvo nalazi. Pticamo o Evropi i modernizaciji samo na nekim nivoima koji nikoga ne zanimaju i koji nista ne donose osim prazne i suplje price. Pricajte malo o pravovremenom cipovanju na radim mestima da se u Evropi dolazi na vreme na posao i odlazi uvek par minuta kasnije...pa da pticamo kako treba da se ulazr u softvere koji ce nadgledati svakog pojedinca ne njegovu dnevnu eficijentnost i ucinak...gde su te teme...rad rad i samo rad i uz to red i disciplina...

    • 18. jul 2014 | 11:24

      cacanin

      @Slavko

      rodjeni potrci ti odmah tamo da te cipuju kao kera,i povedi i decu takodje,pa kad krenes sa zenom u krevet da zna direktor gde si ako mu zatrebas

  • .

    18. jul 2014 | 00:45

    Ima Srbija mnogo vece probleme nego ovo.Popovi i crkve u koje se kunete i gubite vreme u njima,dok popovi jedva cekaju sahranu neku,jer popu licno ide 19000 dinara po sahrani!!!Korupcija svugde,pogotovo sudovi,fakulteti,zdravstvo.Lopovi na sve strane,koji su ostavili bezbroj porodica u siromastu,policija-drugo ime za legalan kriminalac.Klinke od 18 sto jure ove od 60 da ih finansiraju...To su mnogo veci problemi nego ovo!

  • mara

    18. jul 2014 | 00:45

    Pitam se.. Da bi pisalo u naslovnici zasto srbi mrze lesbejke, drugaciji komentari bi padali! Pozitivniji.. A dal lesbejke ili pederi.. Neka se vole ja nemam nista protiv.. Jest da to nije "normalno" zapisano.. Al ipak.. Bolje tako nego ova ubistva, ratovi i silovanja!!!!!

  • Darius Serb

    18. jul 2014 | 00:42

    Mislim da svako treba da iskaze svoje opredeljenje slobodno! Nece niko nikog silovati, nije mi jasna ta mrznja prema gay populaciji!

    • 18. jul 2014 | 01:40

      1

      @Darius Serb

      Da iskaze da, ali ne da paradira o trošku države.

    • 18. jul 2014 | 02:12

      Aleksandar

      @Darius Serb

      Neka iskazuju oni svoje opredeljenje u svoja cetiri zida,a ne da setaju ulicom i guraju drugima prst u oko. Kad bih ja izasao na ulicu i vikao u megafon sta to radim sa svojom zenom u nasa cetiri zida, mene bi uhapsili zbog nemorala i narusavanja javnog reda, a ti isti koji bi mene uhapsili, njih cuvaju! I to ih jos ja placam! Ravnopravnost?

  • Vf

    18. jul 2014 | 00:39

    Zato sto to jednostavno nije normalno,da je to normalno istoimeni polovi bi mogli imati potomstvo,sto nije slucaj zato silence please!

  • Minja Subota

    18. jul 2014 | 00:30

    Zato sto u Srbiji svako gleda sta drugi radi a treba prvo sebe da pogleda... Prosto i jednostavno! Srbi su NAJVECI KOMPLEKSASHI!

  • vila

    18. jul 2014 | 00:24

    procitala sam sve vase komentare inajvise su mi se zgadile osobe koje potenciraju na tome da im ne smetaju pederi ali zbog dece treba iste istrebiti. iz licnog iskustva znam da je to cista glupost i strah da se ustvari prizna surova istina da se ustvari plase osude okoline ako se sazna da im je brat sin... ili sta vec peder

  • Asa

    18. jul 2014 | 00:23

    Pravi Srbi ne mrze nikoga ali i ne vole nesto sto je nenormalno. Kratko i jasno.

    • 18. jul 2014 | 02:07

      Dr_sokrates

      @Asa

      Iskreno pravi ili krivi srbi mrze prvo sami sebe pa onda sve druge. Nesto neznam da pokazase ljubav prema nekome ko je bilo koje druga nacionalnsti sem sto se busaju u grudi da vole gistro majku rusiju i te fore

  • srbIN

    18. jul 2014 | 00:14

    Bog je stvorio Adama i Evu a ne Adama i Stevu !

    • 18. jul 2014 | 00:41

      Roki

      @srbIN

      pa dobro, ako bog nije stovrio i stevu, odakle on tu?

    • 18. jul 2014 | 04:53

      Nora

      @srbIN

      Znaci da smo onda mi nastali incestom jer smo deca njihove dece?

    • 12. jul 2019 | 16:40

      Nikola

      @srbIN

      God said Adam and Eve so I did both.

  • Srle

    18. jul 2014 | 00:03

    Kuda vodi ovaj put mene i život moj? Volite se ljudi, razmnožavajte se..

  • Dr_sokrates

    18. jul 2014 | 00:03

    Zato sto pokusavaju da se ponasaju na ulici ili bilo gde drugde kao normalan bracni par koji razmenjuje neznosti itd.... sto je prosto nemoguce. Neka shvate jednom ti pripadnici gay populacije budite slobodno to sto jeste ali ne na ulici vec negde tamo gde vas niko ne vidi

    • 18. jul 2014 | 00:30

      sdf

      @Dr_sokrates

      ti ces nekome da kazes sta ce da radi i gde ce da zivi... znas kako obicno se to vrati kao bumerang, pa kada tebe zasvrdbi onda ce kasno biti....

  • iThink

    18. jul 2014 | 00:01

    Sada svi spminjete da je to protiv vjere i protiv Boga, a da vas pitam kada ste i vi otisli u crkvu, i jos nesto kao da mi LGBT osobe se ne molimo Bogu i vjerujemo u njega. Neki pisu da oni uticu na manji broj stanovnista ja mislim da Srbija ima vec problem sa abortusima nego sa LGBT populacijom koja nema djecu. I ako dvije istospolne osobe usvoje dijete ne mora znaciti da ce to dijete biti gay. Gayevi su nastali u heteroseksualnim porodicama pa kako oni nisu hetero. Razmislite prije nego napisete. Nadam se da ce mi biti objavljen komentar.

    • 18. jul 2014 | 01:54

      marko

      @iThink

      a kome se molite? Bogu koji u Bibliji kaze '' ne lezi u krevet sa muskarcem kao sa zenom jer je gadno''?

    • 18. jul 2014 | 02:03

      Lud i Besan

      @iThink

      Pa sta moze drugo da bude od tog deteta?A jel si se zapitao gde je pravo tog deteta da li bi on sutra voleo da ima MAMU I TATU kao 99% druge dece ili TATU I TATU ili obrnuto.Koliko ste vi nenormalni toliko sam ja normalan mozda i dva puta vise pa sta treba da radim da se povatam sa ribom u centru grada.Nisi ti kriv sto si takav ti mislis da je to ok.ali ja samo mogu da ti kazem da cime se budala ponosi pametan se stidi.A ti sad shvati to kako hoces.Bilo je takvih popud tebe i pre 1000 godina ali se niko nije ponosio time kao danas,a ti da gledas svoja posla niko te nebi maltretirao i imao bi prava kao i svi drugi ljudi,a u stanu dovedi decka pa se u cetiri zida ponosite zajedno.

    • 18. jul 2014 | 03:09

      Mnjau

      @iThink

      Da ste zdravi napravili bi svoje i ne bi usvajali tudje ;)

    • 18. jul 2014 | 07:29

      M!N

      @iThink

      Vi ste odgajani normalni,a dete u gay zajednici ce biti odgajano sa dva muskarca ili dve zene kao da je to normalno.Procitaj deciju psihologiju i shvatices da u odredjenim periodima detetovog odrastanja dominira majka(zensko) a u drugom otac(musko).

    • 18. jul 2014 | 11:34

      dr.mile

      @iThink

      Gej nastaje kada se priroda poigra sa covekom,kao i svaka druga bolest,ili losim primerom u vaspitanju u porodici ili blizem okruzenju.Kao kad iz postene porodice deca postanu kriminalci.Ako je neko posten ne znaci da ume i da vaspitava decu.Nekad strogi roditelji svojim vaspitanjem postizu kontra efekat,pa bas ono sto ne zele naprave od deteta.

  • nikol

    18. jul 2014 | 00:00

    ako me pamcenje dobro sluzi, do '90 je to bila bolest?

    • 18. jul 2014 | 00:44

      Roki

      @nikol

      Pa Nikol, i ropstvo je bilo norma u nekim dalekim vremenima, i zena je bila vlasnistvo muza, nije imala pravo glasa, ni pravo da radi. sve dodje na svoje mesto. sve se menja i obicno to bude nabolje.

    • 18. jul 2014 | 07:23

      Laza Lazarevic

      @nikol

      I sad je bolest

    • 18. jul 2014 | 08:08

      deo

      @nikol

      pa i masturbiranje je posmatrano kao poremećaj u nekom trenutku u istoriji, a sad se čak i preporučuje. svet se menja. pojam normalnosti se gradi u društvu, a ne nešto bogom dano.

  • hm

    17. jul 2014 | 23:55

    Ja ih ne mrzim, ali evo sta mi smeta: - Tvrde da su svi muskarci latentni homoseksualci - Sprdaju se sa pravoslavnom verom i govore gluposti za nasu crkvu - Ako me neko prebije u kaficu verovatno nece odgovarati, ako neko isprebija homoseksualca iako se tuca nije desila zato sto je homo nego recimo zbog neceg drugoga dici ce se prasina u pola evropskih medija. - Ako me najure sa posla nikom nista, ali ako najure homoseksualca opet ce nas bombardovati. - Ne zelim da objasnjavam deci na ulici zasto se dvojica cika ili dve tete ljube. -niti da ucim decu da je to normalno pa da jednog dana oni kazu hm.... to je normalno hajde da probam. - Imaju nekoliko kafica i klubova u BG i NS, rade idu na fakultete i tako dalje a kukaju da su im prava ugrozena Zasto iznosite u javnos seksualnu orijentaciju Da li sam ja trebao da idem kod svih profesora i da pricam o tome kakav seks volim?? Ili recimo da kazem na razgovoru za posao: znate ja volim da navucem zenu samo odpozadi pod tusem?? mislite li da bih dobio taj posao?? Gospodo homoseksualci tako se ne bori za svoja prava. Vi treba da se integrisete u drustvo i integrisite se, ne ocekujte da se celo drustvo menja zbog vas. Da povucem paralelu ako trazite pasos neke druge evropske drzave u kojoj zivite i radite od vas traze da znate istoriju te zemlje, geografiju, jezik, politicke prilike i da imate zaposlenje kao i da ste prihvatili vrednosti sistema te drzave kao dokaz da ste se integrisali, e pa prihvatite i vi nas nacin funkcionisanja i integrisite se u drustvo, ni ja moju zenu ne zvalavim niti pred decom niti pred starijima niti na ulici, a kamo li da svima redom pricam sta sa njom volim da radim, de goute.

    • 18. jul 2014 | 00:32

      Gde je tu pamet?

      @hm

      Da su normalni o tome ne bi ni razgovarali a ni paradirali. Kako zelja muskarca da oblaci zensku odecu moze biti normalna i da pri tom previse stavi sminke i previse gestikulira, zapravo izgleda prenapadno. Da li on tada uziva ili omalovazava zenski rod. Sta smo im uradile, pitam se. Mislim da je to za psihologe.

    • 18. jul 2014 | 00:33

      sdf

      @hm

      mislim da si upravo pokazao/la cistu ljubomoru prema homoseksualcima... bas ste nisko pali.... smeta vam sto cela evropa stane u zastitu... auuuu covece.....

    • 18. jul 2014 | 03:23

      MalopoMalo

      @hm

      Ja nisam nikada video kao dete dvojicu čika koji se ljube a ni tete! Porastao sam pired oca sportiste teškog homofoba i majka mi nikada ništa pozitivno nije pričala o pederima! A eto peder sam i moj otac više nije homofob a ni majka, vole me i poštuju moj život!

    • 18. jul 2014 | 07:33

      M!N

      @hm

      Bravo!!!!

  • Prikrajak

    17. jul 2014 | 23:53

    Priča "deca ako vide" je toliko smešna i primitivna, da nemam reči. Deca vam gledaju nasilje svakodnevno, pedofilija cveta, crkvenjaci u koje se kunete pokradoše sve živo i voze se u crnim Mercedesima. A vas lože da razbijate glave ljudima koji su drugačiji. Ne znam gde ste vi čuli da je neko "postao gej" zato što je video gej osobu? Jel to znači da ne smemo ni crnce da gledamo, jer će nam deca postati crnci? A ne smeta vam što vam deca gledaju Kristijana i Staniju? I postaju Kristijani i Stanije, to može da se postane vrlo lako. To vam ne smeta? Pogledajte po internetu koliko klinki misli da je biti Stanija vrh univerzuma. Vide idola u njoj. To vam nije malo veći problem od gejeva i njihove smaračke parade od pola sata, ne? Slobodno lupajte minuse, znam da će vas užasno boleti što sam u pravu.

    • 18. jul 2014 | 00:18

      Mad4Red

      @Prikrajak

      Suština! Ne, važno je samo da su gejevi pretnja univerzumu, a pogotovo vaskolikom srBstvu, sve ostalo je nebitno. Nijedan komentar nisam više podržavala od prve do poslednje reči! Drago mi je što imam istomišljenika. :)

  • Dule

    17. jul 2014 | 23:40

    Pa sta je tu normalno da muskarac voli muskarca bre alo

    • 18. jul 2014 | 00:02

      grgur

      @Dule

      Peder nije stvar izbora već biološka predispozicija. Onaj koga, recimo, "Bog" nije stvorio da bude Homo i ne može postati Homo. Mnogo Srba to ne poznaje, zato i reaguju tako kako reaguju. Ja nisam kao peder rodjen i ne mogu to biti. Smeta mi jedino to naglašavanje i iznošenje u javnost. Ni ja ne hodam ulicom i na glas večem kako sam heteroseksualac.

  • Jasna

    17. jul 2014 | 23:38

    Zato sto je Bog rekao da se spoje musko i zensko da se mnoze i umnoze!!!!!!

    • 18. jul 2014 | 00:50

      Roki

      @Jasna

      pa spoji li se i umnozi li se Jasna? :D ako jesi, uzivaj u zivotu s decom i budi srecna sto je ok biti TI. Mada nisi odlucila da budes strejt, nego uzivas slucajno u tome, kao sto neko slucajno ne moze da uziva u svim pravima jer mu ih licemeri koji se kunu u boga, srpstvo i sl. (koji u svojoj prirodi nemaju nista s mrznjom) a prepuni su nekog straha od razlicitosti i prikrivaju prirodu straha prikazivanjem mrznje, jer agresivnost je bolje i lakse prihvacena od straha.

  • dusan

    17. jul 2014 | 23:34

    Kap sto je u tekstu napisano, muškarci koji su sigurni u svoju seksualnost ne obaziru se na gay populaciju i pojedince. Mi da dobijemo idealnu državu i plate iznad zapada ne bi nam ni to valjalo. Nije stvar ko jegay ili ne, stvar je u tome sto može mi nacija na rubu propasti. Šta više imamo svoje, počev od ivana i njegovog američkog showa itd, sve je tudje a pljujemo zapad i istok i jug.

  • Bata-Nis

    17. jul 2014 | 23:29

    Kako mozemo da volimo stvari koje nisu normalne i prirodne?To mogu samo bolesni i nenormalni.

    • 18. jul 2014 | 00:29

      sdf

      @Bata-Nis

      molim primitivce da ne stavljaju ime svoga sela u potpisu, da ne brukaju posten narod iz tog sela....

    • 18. jul 2014 | 00:57

      Roki

      @Bata-Nis

      @ Bata-Nis: Bato, dve stvari koje pominjes treba objasniti - NORMALNO znasi ono sto je uobicajeno, najcesce. U tom smislu je normalnije biti strejt nego gej. Medjutim vecina i manjina nemaju nista s pojmom zdravog i bolesnog, kao sto je konotacija reci normaalno uu tvojoj recenici postavljena. brkanje ovih pojmova je u srpskom jeziku jako cesto. Prirodno... homoseksualne veze postoje svugde u prirodi, tako i medju ljudima. Jedini neprirodan seksualni odnos jeo naj koji je nemoguce izvesti, rece jedan pisac, zaboravih mu ime, ali u svakom slucaju - sta god dvoje zrelih i slobodnih ljudi rade zajedno svojom voljom, ne moze biti neprirodno. Mislim da je neprirodno zabadati nos u tudji zivot i nabijati ljude u kalup na silu. Nisu svi i sti i hvala bogu da nisu, bilo bi jako isprazno i dosadno da svi furamo brkove, istu odecu i istu frizuru. pa mogli bi da se stancujemo 3D printerom u tom slucaju. Razlike su dobre i bilo bi jako lepo da ljudi ukapiraju da nisu pod pretnjom i da drugaciji od njih nemaju nameru da ih pojedu na spavanju. Svako treba da zivi svoj zivot slobodno i u miru.

    • 18. jul 2014 | 08:06

      Sale011

      @Bata-Nis

      Uopste se ne radi o tome da volimo, vec da respektujemo.

  • Maxa

    17. jul 2014 | 23:27

    Neizleciva bolest.

  • Rodja

    17. jul 2014 | 23:25

    Srbi nisu narod koji mrzi,isto tako srbi ne mrze pedere!srbi se protive nametanju necega sto NIJE PRIRODNO,potiskajuci pritom ono sto je prirodno!!!Ovo sto se zadnjih par godina desava da tkz. gejevima,uopste se ne radi o njihovim ugrozenim pravima,vec evropa i zapad u celini zele da ponize nas pravoslavni hriscanski duh!niko njima ne brani da kod svoje kuce rade sta zele!!

  • Student

    17. jul 2014 | 23:23

    Jedina bitna stvar i tacna je ta da seksualna orjentacija ne odredjuje licnost.Ne jer je nebitna,vec zato sto nista ponaosob ne odredjuje licnost,nego zbir,ukupnost svega,a pri cemu je seksualnost,kao i sve drugo,manje ili vise bitna!

  • Толмић

    17. jul 2014 | 23:17

    Мени су моји одувек причали да када си болестан идеш код лекара... Чим се ти хвалиш својом болешћу нешто није у реду са тобом...

    • 17. jul 2014 | 23:22

      Sun_jack

      @Толмић

      E pa zbog takvog vaspitanja ni normalni ne mogu doći do izražaja...

  • zile

    17. jul 2014 | 23:14

    Nikad se dece svoje ne bih odrekao zbog seksualnog opredeljenja,nikad mi nije smetalo dal ima netko duzu ili kratku kosu,dal ima rasparane ili cele pantalone,dal vozi bmw ili zastavu,dal je on ili ona gej ili nije,delim ljude na zle i dobre

  • Miiile, još dinamita!

    17. jul 2014 | 23:14

    Zato !

  • MARIJA

    17. jul 2014 | 23:12

    Generalno mi smo narod koji mrzi sve i svakoga.Mrzimo većinu nacija iz nekog razloga,mrzimo se međusobno,Novosađani mrze Beograđane i obratno,Beograđani mrze ostatak Srbije i obratno,pa mnogi mrze Srbe izbeglice,mrze se međusobno Srbi s ove i one strane Drine.I šta je čudno što većina mrzi homoseksualce?To je za nas normalno.Što neko reče,malo nas je,al' smo gov*a!Meni vala ne smetaju,slobodno neka prošetaju tih pola sata ako je ova država toliko bogata da može finansirati taj spektakl.Zar nije bolje te pare iskoristiti da se npr.delimično sanira šteta od poplava?Opet ponavljam,zaista nemam ništa protiv njih,ali ovo je siromašna država,zašto bacati pare na to,neka šetaju kad se obogatimo.

    • 17. jul 2014 | 23:24

      Sun_jack

      @MARIJA

      Razvijene zemlje (Kanada) upravo od takvih manifestacija godišnje zgrće milione dolara. Turizam bukvalno oživi...

    • 18. jul 2014 | 00:06

      grgur

      @MARIJA

      Glupost! Čuj narod koji mrzi! Srbi, ni bolji ni lošiji od ostalih. Da si rekla kako smo lenjiji, to bi pozdravio. Pozdrav iz CH!

    • 18. jul 2014 | 01:36

      Marija

      @MARIJA

      Imenjakinjo,ne znam ko si,ali meni su tvoji komentari bas zanimljivi bilo da su ozbiljni ili ono kad namerno isprovociras ljude,pa se popale da odgovaraju.Ja retko komentarisem,ali volim da citam.Pozdrav i za pedere i za strejtove.

  • Misha BGD

    17. jul 2014 | 23:04

    Upravo najglasniji pripadnici LGBT populacije čine sve da izazovu gnev građana. Velika većina njih se ne eksponira, ne paradira i ne provocira nerede. Zašto ne pokušaju da učine nešto korisno i time osvoji poštovanje zajednice? Na primer da uredi dečije parkove i igrališta, očisti šetališta ili obavi pošumljavanje neke goleti. Ne, draže im je da centrom grada sablažnjavaju kulturan svet.

    • 17. jul 2014 | 23:33

      Glisa

      @Misha BGD

      Odakle Vama ideja da taj "svet" takodje nije kulturan. Parada za cilj ima izjednacavanje prava, jer su homoseksualcima i te kako mnoga prava uskracena. Ostali kaznebo-fizicki rad da se ustupi onima koji sprovode te nerede, jer homoseksualci svakako ne pozivaju na iste

    • 18. jul 2014 | 00:42

      sdf

      @Misha BGD

      ajde napravi nam listu sta moramo da radimo, i ne zaboravi i onu shoping za krpice, necu da nosim boje koje Misha BGD ne odobri.... oces da nam budes kao neka muza ili slicno....

  • Pa?

    17. jul 2014 | 23:02

    Ja sam gay i ne stidim se toga... Koliko ima ozenjenih koji se izjasnjavaju kao bisex? A svi su oni gejevi... Koliko ima ljudi koji glume hetero macore, ozenjeni, deca...a 24 sata vise na romeu i traze nekog. To je cinjenica, ima nas svuda...i licno nisam bolestan...bolesni ste vi koji mislite da smo mi bolesni...a svi smo deo ovog drustva... Pogledajte malo bolje oko sebe. Svaki dobar muskarac je gay jer oni drze do sebe i svog izgleda. Metroseksualac...

    • 18. jul 2014 | 00:12

      IN

      @Pa?

      Nikome na ovom svetu nista nije zabranjeno. Mozes i da ubijes ali ces zbog toga odgovarati. Mozes biti sta zelis ali kada postanes punoletan te mislim da uciti decu da dva muskarca ili dve zene mogu da naprave bebu nije primereno prirodnom i zdravom natalitetu.

    • 18. jul 2014 | 14:13

      zvezda

      @Pa?

      Biseksualnost nije isto kao sto je gej,biseksualac moze spavat i sa muskom i zenskom osobom i to ga pali a to gej osoba nemoze.Tako da i ti prihvati tu cinjenicu,ne zeni se svatko samo da prekrije svoje sexualnost..Ja jesam liberalan i tu sam medju rijetkima koji brani ljudska dostojanstva i razlicitosti pa bilo bi ok da i ti biseksualce postivas i njihov izbor

  • marko

    17. jul 2014 | 23:00

    Zato sto imaju poremecaj i nece da to prihvate nego oni nas nazivaju bolesnicima i nemojte vise te price da se tako radjaju, to je devijacija kao i milion drugih koje postoje i koje se stvaraju i razvijaju iskljucivo spoljnim uticajima i prestanite da odvajate homice od drugih devijantnih osoba kao da su oni nesto posebno

  • Mici

    17. jul 2014 | 22:59

    Bolesnici bez duse....propagiraju raspad u bojama i sa njima nema produzenja roda...sramota...nenormalnost...nametljivost...bezobrazluk i u poslednje vreme tiha agresija...jel treba jos? Oni jesu simbol raspada civilizacije mada ih je bilo u istoriji al nikad u ovakvom obliku.

    • 18. jul 2014 | 00:29

      X

      @Mici

      Bravo! Sodoma i Gomora! Da nije nas koji ih radjamo ne bi ni njih bilo! Čuj sve im loše, sve su fini, sve su ugroženi? Mi smo ugroženi! Samo da čujete kako ispuštaju grozne zvuke i krike prilikom seksualisanja, da taj odnos tako nazovem. Svi u komšiluku smo zgroženi!

  • Tata

    17. jul 2014 | 22:50

    Ne osjećam se ugroženim, samo neću da mi dete bude okruženo takvim ljudima, pa da nemam unuke. I prestanite više da forsirate te pedere, i shvatite da to ovde ljudi neće nikad prihvatiti, još će ispasti da smo svi mi psihički poremećeni što te poremećene ne prihvatamo. Deca trebaju da se rađaju, tu je naš spas i budućnost.

    • 18. jul 2014 | 00:48

      sdf

      @Tata

      ima i vas pametnih ovde sto komentarisete... da vas citiram dragi gospon: "još će ispasti da smo svi mi psihički poremećeni" :D

    • 18. jul 2014 | 01:07

      Roki

      @Tata

      @ Tata: Tata, razumem skroz taj ocinski vapaj za ocuvanjem sigurnosti razmnozavanja tvoje dece. Jedino ne uspevam da shvatim na koji nacin neko levi ko je homoseksualac i s kojim mozda dodje u dodir tvoje ili moje dete - a dolaze svakodnevno jer su medju nama advokati, doktori, prodavci ucitelji isve druge profesije koje kao i druge delove drustva popunjavaju i hopmoseksualci - dakole na koji nacin ce to uticati na moguucnost nase dece da imaju decu? Nije li imanje dece izbor svakog od nas - i broj dece i vreme kad zelimo da ih dobijemo. Mislim da je vazniji faktor na koji moramo svi kao roditelji da obratimo paznju - da se izborimo za njihovu ekonomsku sigurnost - ljudi ovih dana zaziru i od pomisli da imaju vise od jednog deteta jer se nema para a ne zato sto im je komsija peder. Ja jos ne cuh da je neko odustao od pravljnja dece zbog toga sto je neko drugi peder - tako i ne brinem za svoju decu - gledam da ih vaspitam kako treba, to je oja odgovornost. Nikakav uticaj veci od kucnog ne treba da ima neko s ulice. To je u nasim, roditeljskim rukama, ako mi omanemo, nemamo pravo da krivimo komsiju.

    • 18. jul 2014 | 04:29

      Sindrom

      @Tata

      Pruhvatice, samo dosta kasnije. Svet se menja

  • Idi begaj

    17. jul 2014 | 22:50

    iako često nismo svesni da je homofobično ponašanje sublimacija straha od sopstvene latentne homoseksualne prirode. A ovo je izmisljena nebuloza i ptebacivanje odgovornosti i krivice na drugoga. Treba stvari sagledati od samog pocetka a poceti od toga cemu je priroda namenila zadnjicu a za sta sluzi njima?tu bi se odmah ustanovila dijagnoza i problem postavio na mesto

    • 17. jul 2014 | 23:33

      froncla

      @Idi begaj

      predpostavljam da imas mnogo muskih prijatelja. ako si iskren, reci koliko njih zeli da proba sa zenom u zadnjicu?! verovatno si i sam jedan od njih?! ne vidim u cemu je onda razlika!

    • 18. jul 2014 | 00:15

      IN

      @Idi begaj

      Vidi da sam na svetu sama ne bi me privukla ni biljka ni zivotinja bila bih dovoljna sama sebi i ne bih ugrozavala druge vrste.

    • 18. jul 2014 | 00:51

      sdf

      @Idi begaj

      "A ovo je izmisljena nebuloza i ptebacivanje odgovornosti i krivice na drugoga." 1) nadji decka prestani da negiras to "Treba stvari sagledati od samog pocetka a poceti od toga cemu je priroda namenila zadnjicu a za sta sluzi njima?" 2) jesi li cuo za oralni sex i sta priroda kaze za to, cemu sluzi?

  • Ivan kg

    17. jul 2014 | 22:46

    Bolesniii,zahvaljujuci svom lobiju i Velikom novcu svoju bolest izlecili su Svetskoj zdravstvenoj organizaciji pre samo 10 godina...Sta ce biti u narednih 10 pedofili,nekrofili i ostala druzina ovih "izlecenih" trazice svoja prava na razLicitim Paradama srama i smrada?!!!!

    • 17. jul 2014 | 22:58

      Matke

      @Ivan kg

      Ne smetaju mi, neka svojoj kuci rade sta zele, kao svi normalni ljudi. Ne moraju da paradiraju pred decom i navode ih na svoj model ponasanja

    • 17. jul 2014 | 23:36

      Glisa

      @Ivan kg

      Ti zaista nisi u stanju da procesuiras da je u pitanju odnoa izmedju dve odrasle osobe, uz zajednicki pristanak i zelju? Ne, nisi. I takvi kao ti se razmnozavaju, stvarajuci sve tuplju i tuplju naciju. Zato intelektualci, najcesce homoseksualci, a i hetero ljudi koji ne mogu da svare ovako nizak nacin razmisljanja i odlaze odavde...

  • Моторциклиста

    17. jul 2014 | 22:46

    Bolest. A bolesni se lece a ne paradiraju ulicama. A kako to neko rece 'vazno je sta ima u sebi'! Pa ako je takav onda je bolestan. Tacka.

  • Milijana

    17. jul 2014 | 22:46

    Svako ima pravo na izbor sa kim ce da bude....a to sto su ljudi prepuni mrznje prema onima koji su drugaciji e to je drugo pitanje...U Srbiji se svi nesto pozivaju na Boga a mrznja prema drugacijima je ogromna,bez obzira da li je u pitanju seksualno opredeljenje,boja koze,....Izgleda da je u Srbiji najvaznije mrzeti

    • 17. jul 2014 | 23:38

      Auuu

      @Milijana

      Ljubavi,koja vera dozvoljava to,ne zelim ni da napisem sta?!?!!!

  • Srbobranac :)

    17. jul 2014 | 22:46

    Nista protiv ako rade to u kucama,ali odrzavanje koje kakvih parada,ne podrzavam. Sta sad mi normalni treba da idemo i da setamo ulicama samo zato sto smo normalni. Ne trebaju nasa deca da gledaju tu bolest po ulicama,ako ne setaju po ulicama ljudi koji boluju od raka,ne trebaju ni pederi, "gejevi" !!

    • 17. jul 2014 | 23:39

      Glisa

      @Srbobranac :)

      Kada svi budu imali ista prava, niko nece paradirati. Vi normalni uskracujete oanovna prava data rodjenjem. I ko je ovde normalan?

    • 17. jul 2014 | 23:54

      iThink

      @Srbobranac :)

      A da te pitam oce li ljudi od raka biti prebijeni na ulici, u skoli, oce li dobiti otkaz u firmi u kojoj rade. Vidis u tome je problem oni paradiraju jer ih okolina diskriminise.

  • Knele

    17. jul 2014 | 22:45

    Zato što smo mi Srbi nebeski narod.

  • NigerMonte♤

    17. jul 2014 | 22:42

    Nemam ja nista protiv. Ali nisu oni nesto posebni, da imaju parade itd po ulicama srbije ili bilo gde. Ni mi sto smo normala ne paradiramo. Zar ne...

  • Djuka

    17. jul 2014 | 22:41

    Da mogu da dobiju Azil u zemljama zapada!!

  • Idi begaj

    17. jul 2014 | 22:41

    Zato sto to opravdano smatraju bolesnim posto znamo cemu je priroda namenila zadnjicu

    • 17. jul 2014 | 23:08

      Ozbiljo

      @Idi begaj

      ti ne upraznjavas analni sex

    • 18. jul 2014 | 00:35

      X

      @Idi begaj

      Možda njima zadnjica znači i odliv pameti! Jer da je imaju mislim na pamet, razmislili bi i - radjali bi se! Ovako sav trud uzalud! Ovako je samo nagon za sexom! Taj nagon ima i komšijin zeka - ali sa zečicom!

  • Djuka

    17. jul 2014 | 22:40

    Valjda se zove Adam i Eva a ne Adam i Steva ili Adama i Eva!!

  • Pantomime

    17. jul 2014 | 22:39

    Ono što bih napisao bio bi govor mržnje... zato ćutim !

  • dean

    17. jul 2014 | 22:38

    Dobre ove dve cice sa slike.

  • Monarhista

    17. jul 2014 | 22:37

    Biti gej nije izbor,to je nesto sa cim se covek rodi.Prebiti nekoga samo zato sto se rodio sa hormonskim poremecajem je bolesnije od bilo kakvog homoseksualizma.Slazem se sa Ruskom politikom zabrane promocija homoseksualnosti ali se ne slazem sa tim da su oni zli pederi koji ce da nam uniste decu,nece...jer biti gej nije izbor,vas sin ili kcerka nece postati gej ako vidi 2 homoseksualca kako se drze za ruke. On ili jeste ili nije gej. Nikad ti gejevi nama nisu uradili nista lose,a mi ih mrzimo. To je stvar opste edukacije,a ne neke patoloske mrznje. Kolko god mi staromodni i tradicionalni,sto je dobro u nekoj meri moramo shvatiti da su i oni ljudi od krvi i mesa koji zasluzuju ako nista drugo toleranciju. Ne morate voleti pedere,ali ostaviti ih na miru morate....a sto se tice parade to treba zabraniti za narednih 1000 godina,ne zelim da te vidim u muskim tangama kako se hvatas za b*lju sa nekim tipom...tacka.

    • 18. jul 2014 | 00:50

      neca

      @Monarhista

      Ma nemoj. Ti ne volis da vidis muskarca u tangana i sad to treba zabraniti zakonom. A zena u tangama moze po ceo dan da se ne skida sa tv-a? Tebi to ne smeta? E pa ja volim da vidim muskarca u tangama, i sta cemo sad? Ko si ti da mi branis? Za neke je Severna Koreja zemlja snova...

  • neki

    17. jul 2014 | 22:36

    Zato sto je to bolest...

  • Bsbs

    17. jul 2014 | 22:36

    Mrze zato sto su primitivci. Nisam gej, niti kojeg znam, ali ih ne mrzim, ljudi ko ljudi.

    • 18. jul 2014 | 00:23

      bobica

      @Bsbs

      Potpisujem ovo! Primitivni po pitanju svega.

    • 18. jul 2014 | 00:56

      Алекса

      @Bsbs

      Да ли сам ја који их не волим примитиван? На ком степену примитивности сам у односу на ове који их мрзе?

  • Milan

    17. jul 2014 | 22:34

    Zato što su u vecini!

  • Ana

    17. jul 2014 | 22:34

    Nemam nista protiv sve dok to rade u svojoj kuci. Nema potrebe da nam deca to gledaju.

  • hammaj

    17. jul 2014 | 22:33

    Magneti istoimeni se odbijaju pa tako i musko musko se odbija...

  • Zoran

    17. jul 2014 | 22:33

    Svog pravog prijatelja,brata,ćerke ili sina NIKAD se nebi odrekao zato što je homoseksualac bitno mi je da je šta ima u sebi .

    • 18. jul 2014 | 00:37

      X

      @Zoran

      NIKAD NE RECI NIKAD! Kada bi ih video na delu - ubrzo bi promenio mišljenje!

  • M!N

    17. jul 2014 | 22:32

    Zato sto namecu svoju seksualnost kao nesto normalno.To nije normalno..

  • Zakon

    17. jul 2014 | 22:32

    Zato sto je bolest i jedan od najvecih sejtanovih uspeha

  • Сале

    17. jul 2014 | 22:29

    Provokacija velikog nemorala i protiv BOŽIJEG ZAKONA!

  • ...

    17. jul 2014 | 22:28

    A što da ne?

  • neca

    17. jul 2014 | 22:28

    Znam gomilu gej ljudi. I sam sam gej. Otprilike na mom poslu od 60 ljudi 6 je gej za koje sigurno znam. Dakle u proseku nas ima 10%. U

    • 17. jul 2014 | 22:41

      Bane

      @neca

      Zapitas li se ; Dali si bolestan u glavu;??

    • 17. jul 2014 | 22:45

      Ime

      @neca

      Ja ne znam sta to znaci tacno. Zasto korisite strane reci. Lepo napisite domacu rec peder. To sto se ti druzis sa pederima, a i sam si peder ne znaci da su 10% pederi. Znaci u Dom zdravlja medicinska sestra kaze: "u mom okruzenju poznajem 60 zena, od toga 6 zena rade kao medicinske sestre. Znaci 10% u celoj zemlji su med. sestre".

    • 17. jul 2014 | 22:47

      Grunf

      @neca

      Не бих се сложио са овим - Мислим да вас 10 пута мање или барем три пута мање кад се урачунају и ти "латентни"!

    • 17. jul 2014 | 22:47

      Lee

      @neca

      Jezivo...

    • 17. jul 2014 | 22:48

      mordecai

      @neca

      samo bez paradiranja i sve ok

    • 17. jul 2014 | 22:52

      Milos jankovic

      @neca

      Bas nas briga sto ste gej. Ne pravite parade jer ni mi ne paradiramo I ne dirajte nam decu. Vasim usvajanjem dete je izgubljeno jer cete od njega verovatno napraviti geja. Vi ste sve samo ne normalno bice. Unistavate nam natalitet. Zato ne provocirajte i zivite u vasem svetu.

    • 17. jul 2014 | 22:56

      cinbinkin

      @neca

      Pa?? Treba da budemo srecni zbog tebe ili?! Meni samo jedna stvar nije jasna, to sto sam ja heteroseksualan ja nikom ama bas nikom nemam potrebu da kazem... A ti se dicis svojom homoseksualnoscu, ponosan si na samog sebe ili sta vec?? Pobogu budi sta hoces al to nikog ne zanima kapirajte to, naporni ste s vasim ponosom na to sto ste drugaciji a ustvari ste mnogo manje tolerantni nego ja kome nit je bitno sta si ti nit imam potrebu da bilo kome svaki dan govorim da sam hetero...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA