prednost ziveti na selu ,punite auto u svom dvoristu, a i treba napraviti hibrid, ubaciti bilo kakav motor na fosilno gorivo za slucaj da nestane struje
Ako je to neki modifikovani serijski automobil sa gomilom akumulatora i motorom od 20 konja, nagledali smo se takvih na YouTube... Ljudima treba nesto sto ce biti brzo kao i ostali automobili, sto ce se brzo puniti, imati stabilan domet u svim uslovima i cije ce baterije dugo trajati, a nece kostati citavo bogatstvo. U tome je buducnost elektro automobila. Ako to niste napravili onda nista novo niste napravili...
To auto verovatno neće moći preći preko 250 km bez punjenja kao i svaki drugi,promjena baterije će koštati kao golf 4 i ako to ljudi budu masovno kupovali poklopace pola mehaničara,takođe će se na svakih 200 km morati praviti napojnice.Ako već želimo veću ekologiju zašto da ne koristimo biodizel koji je jeftiniji i može u svaki dizel motor?
prednosti su ocigledne jer na aluminijumsku sasiju proizvedenu kod domacih proizvodjaca se ugradjuje elektronika i akumulatori vrhunskih domacih proizvodjaca.inace,posto je tim vozilom ugrozeno finansiranje zbog smanjene prodaje naftnih derivata cena punjenja na ispravljacima ovlascenih punioca akumulatora ce iznositi 10 eura
dane
prednost ziveti na selu ,punite auto u svom dvoristu, a i treba napraviti hibrid, ubaciti bilo kakav motor na fosilno gorivo za slucaj da nestane struje
Podelite komentar
Boki
Ako je to neki modifikovani serijski automobil sa gomilom akumulatora i motorom od 20 konja, nagledali smo se takvih na YouTube... Ljudima treba nesto sto ce biti brzo kao i ostali automobili, sto ce se brzo puniti, imati stabilan domet u svim uslovima i cije ce baterije dugo trajati, a nece kostati citavo bogatstvo. U tome je buducnost elektro automobila. Ako to niste napravili onda nista novo niste napravili...
Podelite komentar
Nn
Ajde prvo napravite biciklu.....al da vredi...pa onda polako druge stvari....
Podelite komentar
vladojlo
Nafta je ogroman biznis. I dolle god donosi ovoliki novac naftnim magnatima ni jedan elektricni auto nece doziveti veliki uspeh.
Podelite komentar
Kuka i Motika
De sad to napraviste kad struja poskupljuje 40%?
Podelite komentar
UFF
To auto verovatno neće moći preći preko 250 km bez punjenja kao i svaki drugi,promjena baterije će koštati kao golf 4 i ako to ljudi budu masovno kupovali poklopace pola mehaničara,takođe će se na svakih 200 km morati praviti napojnice.Ako već želimo veću ekologiju zašto da ne koristimo biodizel koji je jeftiniji i može u svaki dizel motor?
Podelite komentar
Deda
@UFF
A gde da ga vozim na popravku? Kod električara?
Podelite komentar
Pedja
@UFF
Ne moze biodizel da se sipa u svaki dizel
Podelite komentar
iznogud
prednosti su ocigledne jer na aluminijumsku sasiju proizvedenu kod domacih proizvodjaca se ugradjuje elektronika i akumulatori vrhunskih domacih proizvodjaca.inace,posto je tim vozilom ugrozeno finansiranje zbog smanjene prodaje naftnih derivata cena punjenja na ispravljacima ovlascenih punioca akumulatora ce iznositi 10 eura
Podelite komentar
Terminator
Ma mi smo napravili I na benzin extra automobile....mogu da zamislim tek ovaj)))
Podelite komentar
Aleksandar
Ja zivim i radim u parizu i ovde je vec polovina automobila el..
Podelite komentar
Simic Dragan
Ja koliko se sjecam bilo je el. Jugo modela al ope mozda se varam pa ovo ipak jes prvi Srpski el. Auto
Podelite komentar
Vr 46
Za pocetak odlicno bice i punjaca bitno da se tesla kolko tolko obraduje.
Podelite komentar
Bojan
@Vr 46
Tesla je se odavno obradovao...Tesla S...Najbolji el.automobil!
Podelite komentar
Vladan
A atest...ima ljudi koji su to u Srbiji odavno napravili, ali nikada nisu dobili atest...
Podelite komentar
~©PANCO©~
Kod nas nema punjaca za njega,dok Holandija ima u svakoj ulici.A mi ce mo u evropu.
Podelite komentar