Staford izgrizao lice četvorogodišnjoj devojčici u Požarevcu!

Komentari

  • Vasilim

    7. jul 2014 | 18:10

    Stafordi znaju da budu mazni i umiljati, alu su tempirane bombe i nikada ne znate kada će eksplodirati. Moraju da se vode na povodcu. I pekinezeri i čivave znaju da budu agresivni ali je velika razlika ako te ujede pekinezer ili staford, rotvajler, doberman ili bul terijer.Imam psa mešanca srednje veličine koji beži od mačke, ali ga nikada ne bih pustio među njemu nepoznatu decu bez povodca.

  • Dzoni

    7. jul 2014 | 17:30

    1. Glavni krivac je vlasnik psa , koji je u parku punom dece šetao psa bez povodca i korpe . 2. Drugi krivac je majka , koja je dopustila svom detetu da priđe tako psu kako je prišla . 3. Komentari u kojima se spominju STAFORDI kao agresivne životnje su smešni . Ljudi vi Dogo Argentino koji je oko dva metra visok kada se popne na zadnje šape , koji ima glavu kao tele , možete da dresirate i naviknete na to da budu maze . Stafordi inače u genima nemaju krv agresivnih psa , ali svaki pas se služi svojim instiktima , ko zna šta je psu prošlo kroz glavu u tome trenutku a i ko zna kako je vaspitan .. U svakom slučaju vlasniku TEŠKA KAZNA zbog neopreznosti !!

    • 7. jul 2014 | 23:31

      pekar

      @Dzoni

      Majka nije krivac i ona nema veze sa ovim slucajem i prekini da ublazujes krivicu drugog... Sto vlasnika zivotinje sto zivotinju...

  • Ana

    7. jul 2014 | 15:46

    A gde je bila majka devojcice? Da li svaki roditelj vaspitava dete u tom pravcu da je sasvim normalno prici psu kojeg ne poznajes i maziti ga!?

    • 7. jul 2014 | 16:23

      covece

      @Ana

      Da li treba majka da drži dete na povodcu? Šta će taj vlasnik sa psom bez korpe među decom, da li je on normalan??? Vlasnici koji imaju te rizične rase pasa, moraju da budu kažnjavani ukoliko šetaju psa bez zaštitne korpe na ustima...i tačka!!! Ja volim pse, i sve vrste životinja.... da se razumemo, i taj pas nije kriv, ali ta goveda, i kompleksaši koja vode te rizične rase su glavni krivci!

  • PokojnaMilev

    7. jul 2014 | 13:33

    Postoji zakon da se nosi korpa za pse starije od godinu dana .. uvela bi ja i za mladje

  • Bruka

    7. jul 2014 | 13:21

    Ma najbolje da deci stavimo korpu i da ih drzimo na povocu da bi psi mogli bez straha da setaju parkom ( da slucajno neko dete ne ujede psa)

  • Александар

    7. jul 2014 | 12:54

    Пас је онакав како га власник научи,а иначе и ја имам стафорда...овај мој ко год уђе у двориште леже да се мази.Наравно корпа и поводац се морају носити који год да је пас,а поготово ове јаче расе...

  • Мали мрав.

    7. jul 2014 | 12:52

    Питање за Комуналну полицију? Када ћете предузети законске мере против власника паса? Повећан је број полицајаца,шта раде ,где су? Ја сам видео комуналне једино у близини пијаца,или код Кинеског ТР. центра где на жалост показују своју " моћ". Видео сам како малтретирају једну баку ,која је продавала неке ситнице јер нема од чега да живи. Слажем се да улична продаја није уреду ,али тај инспектор није видео Каку од пса,на његове очи прошла је девојка са псом који се испишкио на корак од њега. Нема реакције.? Молим Вас господо дођите у блок63Н.Б.код Имао центра,паће те видети колико власника паса не поштују елементарна права пролазника,веома су дрски и гори од њихових љубимаца. Извињавам се због грешака приликом куцања. Хвала.

  • J.S.

    7. jul 2014 | 11:07

    PAS U DECIJEM PARKU!?!?! PA OVO JE VAN PAMETI...NE KRIVIM NI VLASNIKA PSA VEC OPSTINU JER VEROVATNO KAO U 90% GRADOVA U SRBIJI NE POSTOJI PARK ZA PSE...TUZNO...

    • 7. jul 2014 | 23:36

      pekar

      @J.S.

      Pa ti i u Srbiji zemlji oces park za pse? A pojedina deca nemaju park za njih.... BRAVO!!! Stvarno si racionalan!!!

  • Jovana

    7. jul 2014 | 10:43

    U mom Pozarevcu je postao obicaj da klinci od 14 i 15 godina setaju pse bez korpe koji bi mogli biti opasni po okolinu uz komentar "Ne brinite,nece oni da ujedaju",pa se onda dogode ovakve stvari.Naravno,nije pas kriv,zavisi od toga kako ga vlasnik tretrira,ali dopustiti ovako nesto je strasno.Mada znajuci sitiaciju u Pozarevcu,jedini koji ce da snose posledice su devojcica i njeni roditelji,niko vise.Tuga.

  • Nora

    7. jul 2014 | 10:27

    Sada ce ljudi postati jos agresivniji prema psima.. Zao mi devojcice naravno ali mi je strasno zao i pasa...

  • MND

    7. jul 2014 | 10:07

    Svaki ker bude onakav kakvim ga gazda (namerno ili nenamerno) napravi. Kod mene u kraju npr imaju dva pitbula (od razlicitih gazdi), ogromna i zastrasujuceg izgleda cak i za svoju vrstu - to su dva najdobrocudnija psa u celom kraju. Pustis ih sa povodca medju ljude - pa nema kraja njihovom skakanju po tebi, lizanju i neumornom igranju. Mozes da im radis sta hoces (igra naravno) - da ih vuces za usi, rep, ma nece zarezati nijednom! A da hoce, moze lagano ruku da mi otkine. Sve je do gazde, nisu kerovi nista krivi

    • 7. jul 2014 | 11:25

      MARIJA

      @MND

      Neka se igra sa svojim gazdom,ali mene da liže i da skače po meni dok prolazim parkom,ne može.Po zakonu pas treba da bude na povocu,u ograđenim delovima parka za pse može da se odveže,ali niko nije dužan da trpi da pas juri za njim,liže i skače.Za odvezivanje bih vam uvela takve kazne da vam ode bar 30% plate,pa bi se tada svi držali zakona,a za opasne pse,naravno,korpa.Da ne bude zabune pse ne mrzim,ali kada se spemim da izađem iz kuće u grad zadnje što mi treba je da me jure psi,skaču i ližu.Neka to rade gazdi,ali prolaznici nisu dužni da se igraju sa njima.

  • Ris

    7. jul 2014 | 10:06

    Uvesti zakon "obavezna korpa" nebitno za rasu psa. Na 1 mestu zastita nase dece!!! A psu kuci obezbedi maksimalnu slobodu na ulici mu stavi korpu i tacka. Bez nje policija nek pise kazne i kraj price...

    • 7. jul 2014 | 11:33

      uzasBre

      @Ris

      pa vi naucite decu da ne mogu tek tako da prilaze psima a da ne pitaju !

  • Sudija Dred

    7. jul 2014 | 09:31

    Nemacki ovcar....kralj...pa sve ostale dzukele!!!!

  • rade

    7. jul 2014 | 07:16

    Patovamje ugled na kapitalisticku evropu ukjoj ima ljudi beskucnika i dece ali nem pasa beskucnika svaka rasa stiti svoju rasu ami smo potrcali da budemo ugled na eses evropu svebimu ja to naplatijo pabi citavog zivota radijo daplti ostetu paneka seta psa umesto dete manijak

  • Manojlo

    7. jul 2014 | 07:16

    "...propaganda, što mnogi kažu- nije istina."

  • Kontras

    7. jul 2014 | 07:05

    Hoce li vlast ove nase lepe drzave vec jednom poceti raditi svoj posao i paznju posvetiti mnogo bitnijim stvarima..u pitanju su nasa deca a vlast brine samo o trivijalnim stvarima koje ne bih sada da nabrajam ponovo. Kazne za vlasnike pasa koji ne stavljaju zastitne korpe i koji setaju pse bez povodca! Minimalna kazna za ovo bi trebalo da bude 30.000 pa da vidimo onda da li ce ponovo isto uraditi. Treba raspisati peticiju da narod potpise i resi se neodgovornih vlasnika pasa kada drzava nece nista da uradi po tom pitanju. Zapamtite...deca su najbitnija!!!

    • 7. jul 2014 | 11:34

      uzasBRe

      @Kontras

      mogli bi i vi da naucite svoju decu da pitaju prvo dal semju da pomaze psa a ne da im prilaze tek tako

  • Boing

    7. jul 2014 | 05:47

    Psu ne treba verovati, mi dobro svi znamo da ce svako dete pomaziti psa pa I mi odrasli, psa treba drzati na povodcu, a I svi smo se dali u drzanju pasa , zasto se neko ne seti pa da uzme neko nezbrinuto dete da pazi, ne mora ga usvojiti nego ga dovesti u hraniteljsku porodicu, to bi mnogo zahvalnije bilo, nisam ja protiv pasa, ali ne znam kakva je svrha drzati psa u kuci.

    • 7. jul 2014 | 09:19

      Srbislav

      @Boing

      Pas je kopija vlasnika tako da je covek taj kome se ne moze verovati. Kada je donesen zakon o cipovanju pasa pomislio sam da ce prestati ovakvi dogadjaji. Na zalost nije zbog korumpiranosti, lenjosti i neozbiljnosti. Kada bi ovaj vlasnik morao da proda kucu da bi platio odstetu ili proveo 20 godina u zatvoru ovakve stvari se ne bi desavale. Ja trenutno imam 3 psa; Nemackog ovcara, Belgijskog ovcara i mesanca koji nikada nisu ni zarezali na ljude i jedva cekaju da ih neko pomazi. Inace imam pse vec 40 god i nikada nijw doslo ni do jednog incidenta. Zasto ljudi drze pse? Pa verovatno jer u tome uzivaju jer su psi velicanstvena bice.

  • Realista

    7. jul 2014 | 05:04

    Imam staforda, bar po izgledu, sto se tice ponasanja je kao macka. Umiljat, druzeljubiv i samo bi da se igra. Nikad nikog nije dirao, ni coveka ni drugog psa, socijalizovao sam ga na vreme. Naravno bez obzira sto je pitom, uvek ga setam sa povocem, ali mu korpu nikad necu staviti, iz prostog razloga sto je Beograd pun lutalica i ne zelim da me napadne copor pasa(kao sto i jeste) a on na njusci korpu, da ne moze ni da se brani, ista stvar kada bi vas neko napao a ruke vam vezane. U ovom slucaju kriv je samo i iskljicivo samo vlasnik, jer nije drzao psa na povocu i tu se vise nema sta pricati. I jos ovo, staford ima snaznu vilicu, koja pri ugrizu blokira, tako da mi ova prica ne pije vodu, jer da ju je ujeo za lice, verovatno ne bi ni prezivela, jer je njima urodjeno da kidaju ono sto zagrizu.

    • 7. jul 2014 | 08:34

      Vladimir

      @Realista

      A šta ako ti pri trzaju ispadne povodac iz ruke i ta tvoja maca unakazi nečije dete. Ili još bolje, šta ako tvoj ortak vodeći se istim principom kao i ti šeta svoju macu pa se njemu istrgne iz ruke i unakazi, ne daj Bože, tvoje dete? Šta onda genije?

    • 7. jul 2014 | 09:57

      Veterinar

      @Realista

      Nisi u pravu...ne hvata trizmus(grc zvakacih misica) psa uvek tako da moze se desiti da pas napravi vise ujeda...sa druge strane si u pravu jer je rasa AST jedna od najboljih sto se tice dece,a ovaj ujed je splet okolnosti i mnogi faktori na to uticu...od dresure do nacina prilaska deteta psu...tesko da bi je napao da mu je prisla s prednje strane i polako...

    • 7. jul 2014 | 12:50

      Mar

      @Realista

      Pre mesec dana su dva staforda usla u moje dvorište. Inače su komšijski psi. Prolazili su,čuo sam,i odlazili mnogo puta u tudja dvorišta. Tom istom komšiji je skretana pažnja da njegoví psi nadju izlaz iz svog dvorišta. On ništa uradio nije po tom pitanju. Imao sam predivnog mešanca,kojeg su te dve džukele izujedale,kad su ušle,i moj pas je uginuo. I,šta sada?! A,taj retard se kune da su bezopasni,i da ga deca setaju?! Pre par dana čujem komšijsko dete vrišti,ušla ta dva psa kod njih u dvorište. I,opet ništa nije učinjeno. Kažu,niko nije nadležan za to! Ja samo molim Boga,da u moje dvorište više ne kroče,biće im poslednje!! Imao sam predivnog psa,mazu,koji je obožavao decu,ljude,a ove džukele su ga ubile! Muka mi je ó nesavesnih,bezobraznih vlasnika!

  • IP MAN

    7. jul 2014 | 04:42

    Pas bilo koje rase u rukama ovakvih "vlasnika"postaje čudovište...bilo koje dete u rukama ovakvih "roditelja" postaje monstrum...ko razume shvatiće...

  • marsejac

    7. jul 2014 | 04:16

    vlasnik sam rase staford vec cetiri godine i nikada nisam imao slicnih problema,pas je uvek na povocu a nepoznatim osobama ne dam da prilaze psu...pogotovo deci jer proizvode Vuke vise frekvencije sto psu nikako ne odgovara i pokusa da ugasi taj zvuk svojim vilicama....pazite decu,psi su zivotinje i nemaju mozak razvijen kao ljudi tako da bi ipak majka trebala da se zapita sta je radila u tom trenutku...najlakse je okriviti psa jer je staford...

    • 7. jul 2014 | 08:08

      jagodinac

      @marsejac

      Pa ko je ovde koga unakazio? Dete psa ili pas dete? Da deca paze kuda hodaju i da ne uznemiruju pse? Davli je dete opasno po okolinu? Komentar tvoj je vredjanje zdravog razuma. Da je moje dete ovako stradalo od tvog psa dao bih ti lekciju koju ti ne bi zavoravio za tri zhivota.

  • S

    7. jul 2014 | 04:16

    Najbitnije od svega ovog jeste to da se ovakvi psi ne uzimaju da bi postali agresivni i opasni. Imam staforda i znam kakav je osecaj imati takvog psa. Ali moj pas je pravilno i sa puno ljubavi odgajan. Nikada nikog nije napao, i nikad ni nece. To je pas za vlasnike koji nisu psihicki slabi, i zeljni isticanja u drustvu. E upravo takvi ljudi su najgori! U 99% slucajeva je kriv vlasnik sto ga je tako odgajio.

  • Урош

    7. jul 2014 | 04:09

    Криви су: 1. Власник- Није ставио корпу псу. (Мене је полиција заустављала док сам лабрадора шетао на поводнику кроз град, без корпе. Питао сам их, да ли знају која је раса кер, они су рекли да знају, али да по закону пси те величине морају носити корпу. Само сам им се извинио и сутрадан сам купио корм пу, у случају да кера шетам кроз град (јер сам са села)). Велики пси су опасни и када скоче, јер су тешки и имају нокте, дакле, велики пси се пуштају у познато друштво или негде где нема људи. 2. Мајка - Ја без родитеља, до 10. нисам смео да приђем керу, јер нисам био довољно зрео да питам ВЛАСНИКА да ли је пас дружељубив, или не. Дакле, мајка мора зауставити своје дете, уколико оно иде према нечему што јој може нанети повреде. Исто као што не пушташ дете од 4 год. само на вртешку, тако јој и не дозвољаваш да прилази псима/људима. Дакле, кер је најмање крив, јер људи нису знали како да га контролишу. Пас је човекова имовина, зато је ЧОВЕК одговоран за псеће поступке!

  • Kumbara

    7. jul 2014 | 04:05

    Ne znam sta je uopste devojcica trazila napolju u parku. Sta ima i da se igra tamo gde se setaju psi. Ne znam ni sto je majka uopste pustala iz ruku. Ima jos pitanja, Za pocetak sef policije i sef komunalne policije da podnesu ostavku ako su moralni. Vlasnika utvrditi i kazniti. Moze da mu se olaksa da sluzi kaznu u Zabeli umesto da ide u Valjevo.

  • Jasna

    7. jul 2014 | 03:36

    Vi koji pitate gde je bila majka verovatno i nemate decu inace bi znali da se deca najcesce povredjuju ispred majke ili oca.....jednostavbo je tako!!!!!......ne volim pse i grozim se ovakvih situacija......a oni koji vole pse neka povedu mali vise racuna o njima i uvesti rigorozne kazne ako pas nema povodac i korpu!!!!!

  • Pera kojot!

    7. jul 2014 | 03:24

    Gazdu psa na dugu zatvorsku kaznu! Pas nije kriv!

  • Ime

    7. jul 2014 | 02:49

    Imam psa rase Dogo Argentino, koji su još krupniji od staforda. OBOŽAVA ljude i stalno se mazi, čak i sa nepoznatima, ali deci više NE DAM ni da je pipnu. Razumem dečiju radost kad vide psa, ali ne razumem roditelje koji dozvole detetu da KIDIŠE na psa! Uz pokušaje da pomaze psa, ali pošto se uglavnom boje, to se pretvori u začikavanje rukom uz glasnu ciku i vrisku, što je STRESNO za psa koji je MANJI od deteta. Još kad ostala deca vide, pa i oni dolete, eto ''čopora'' dece oko zbunjenog psa. Pas postaje uplašen i samo gleda kako da se odbrani. Ne kažem da je to ovde bio slučaj, samo želim da ukažem na to da je pas najmanje kriv. Nije pas prišao devojčici, već devojčica psu! Krivicu na ravne časti dele majka i mamlaz koji u parku šeta psa bez povodca! Veliki sam protivnik korpi, jer upravo to frustrira psa i može ga napraviti agresivnim. Povodac je sasvim dovoljan, čak iako je opasan pas, jednostavno se skloniš stranu. Jel razmišlja neko od vas zagovornika korpe šta će se desiti tom psu ako ga napadne čopor lutalica (kojih ima jezivo mnogo)? Jel ok da nema mogućnost da se brani? Da li biste se vi branili da vas neko napadne? Ili biste više voleli da su vam ruke vezane? Ova neodgovorna majka je kažnjena, sad treba naći i kazniti kretena koji šeta psa bez povodca... STOP diskriminaciji pojedinih rasa! Sve je u rukama njihovih vlasnika i opštoj kulturi! Baš sam danas mazila predivnog i predobrog ozloglašenog PIT BULA, a još nisam naišla na prijateljski raspoloženog PEKINEZERA!

    • 7. jul 2014 | 08:41

      Vladimir

      @Ime

      A zašto ti ideš pored psa, koji ima korpu, da li možeš ti da odbraniš svog psa od lutalica? A da li se pitaš šta će se desiti ako ti povodac ispadne iz ruke? Misliš da one fensi devojčice koje nemaju ni 50 kg a šetaju psa od 90, mogu da ga zadrže ako pas krene na neko dete? Korpa je neminovna i tačka..

  • snjezana

    7. jul 2014 | 02:18

    Ja imam staforda zenku ........staru godinu dana.Kako odgajite psa,takav ce i biti .... Moja Lila je maza i svi ulaze u dvoriste ona ih i neprimecuje .

  • Replika

    7. jul 2014 | 02:04

    MARTINE,kazes da su druzelubivi psi,a onda u poslednoj recenici pobijes sve sto si rekao(odprilike-svako ko ima ovu rasu zna da se ne setaju bez povoca?kontradiktornost

  • Mama

    7. jul 2014 | 01:59

    Je bila u parku gde se igraju i druze deca,a izgleda da je vlasnik sa svojim psom ''zalutao''u taj isti park sa psom koji neman brnjicu ni povodac

  • Krstas

    7. jul 2014 | 01:56

    Ovde pas nije kriv ni najmanje...Reagovao je instiktivno jer mu je prisla nepoznata osoba(a imajuci u vidu godine verovatno nepravilno).Kriv je vlasnik jer ga je setao bez povodca i korpe i majka koja je dozvolila devojcici da mu pridje...Devojcici zelim brz oporavak ali i da prestane linc staforda i pittova!

  • Strahinja

    7. jul 2014 | 01:39

    Vlasnik sam staforda oko pet godina, do sad sa njim nisam imao nikakve neprilike. Pas je definitivno onakav kakvim ga vlasnik napravi. Ova rasa psa nije za ljude koji nemaju sredstava za adekvatnu dresuru, jer neadekvatna dresura i odgoj ovog psa mogu da naprave psa vrlo gadne naravi. Ja licno izbegavam da ga u sopstvenom dvoristu pustam iz boksa bez zastitne korpe, a u setnji korpa i povodac su obavezni, jer bez obzira na svu disciplinu kojom ovog psa mozete nauciti sa njim treba biti vrlo oprezan. Staford je uz dobar odgoj vrlo umiljat pas sa ljudima iz svog okruzenja, dok zna da postane izuzetno agresivan ako pomisli da su njegovi bliski ugrozeni na bilo koji nacin.

  • Jole

    7. jul 2014 | 01:39

    Devojcica nije smela da pridjem tom jadnom psu koji je sada neduzan kriv za sve,a samo je normalno reagovao.Treba kazniti majku koje ne cuva svoje dete kako treba i prijaviti je sluzbi za socijalni rad u Pozarevcu.

  • pravnik

    7. jul 2014 | 01:29

    Krivicu za povredu deteta snose kako Roditelji tako i vlasnik staforda . Obzirom da po našoj sudskoj praksi ,pas je opasna stvar ,tako da ce vlasnik te stvari,staforda trebati upotpunosti da nadoknadi nematerijalnu stetu devojcici ,odnosno njenim roditeljima.Ali stvarne ozlede i traume koje je dete prezivelo i njeni roditelji ,nikada nece biti nadoknadjene.Tako da ,narucunije roditelji posvetiti vise paznje cuvanju svoje dece u parku,a vlasnici opasnih pasa koristite korpe ,jer su vase zivotinje vrlo opasne po druge i mogu da nanesu ozbiljne posledice,koje mogu da ugrože neciji zivot.

  • dusan

    7. jul 2014 | 01:13

    nikada niste dovoljno oprezni.I svog psa i svoje dete morate nauciti da se ponasaju korektno i tolerantno...i psi vole decu i deca vole pse....kako pa polako,ni dete ne voli da mu pridje neko nepoznat da ga miluje a ni pas bas ne uvek....zastita "opasnim " psima nije na odmet,pa ni onim "bezopasnim",a oni prvi bi valjalo pod obavezno da je imaju,bez obzira na Zakon...napisao sam pre neki dan da s ohladim kada neko iznenada pridje mom psu da ga zagrli i poljubi u njusku...krajnje nesmotreno i nepotrebno...kako se to kaze,svi ucesnici u saobracaju moraju biti maksimalno oprezni i odgovorni

  • jagodinac

    7. jul 2014 | 00:57

    Vlasnici ovakvih pasa su osobe duboko traumirane. Njih bi trebalo na posmatranje kod psihijatra. Ko normalan ima za ljubimca ovako ruzhnog i agresivnig psa?

    • 7. jul 2014 | 11:06

      Valhalla

      @jagodinac

      A ne svi treba da kupimo pudle i civave...strasno:O

    • 7. jul 2014 | 16:07

      Julijana

      @jagodinac

      Drugarica ima DETE SA CEREBRALNOM PARALIZOM. Preporučeno joj je da uzme ženku staforda,koja bi pomogla u lečenju deteta !!! Pas je veoma umiljat i nežan. U njihovom odsustvu,ja sam ulazila u njihov stan,hranila i izvodila psa. Nikakve naznake agresivnosti nema u NjENOM psu,zato što je tako vaspitan.

  • Deki

    7. jul 2014 | 00:52

    U svakoj normalnoj drzavg parkovi za pse su odvojeni i ogradjeni samo su kod nas i psi i deca zajedno.Vlasniku dozivotna robija.

    • 7. jul 2014 | 20:14

      lud lik

      @Deki

      Dozivotna robija, hahah, pa nije uleteo sa bombom u park i pobio 20 devojcica covece...

  • Kala

    7. jul 2014 | 00:42

    A gde je njoj bila mama? I drugo da je staford napao i izujedao 4god dete po licu,tesko da bi moglo bez presadjivanja koze i slicno... Drama zbog rase,a roditelje prvo treba kazniti,sta ima dete od 4 god da prilazi psu samo?!

    • 7. jul 2014 | 01:30

      marija

      @Kala

      Da, pas je ujeo dete po licu i vratu i ne pametuj kad nisi bila prisutna! Vlasnik je svakog dana dovodio psa u parkic i uvek je bio miran i poslusan, svi su se igrali sa njim zato je i majka pustila dete blizu. Nazalost, ocigledno mu je nesto "kvrcnulo" u glavu. Vlasnika znamo svi iz komsiluka, dobar mladic, zao mi je zbog ovog nemilog incidenta. Maloj Uni zelim brz oporavak!

    • 7. jul 2014 | 01:37

      neshha

      @Kala

      Stidi se besramnice!!!Sta ce dete kod psa?A sta ce pas medju ljudima bez korpe i povoca???Postovanje zakona,sta to bi???A i gazda je neki verovatno slican tebi,leci neki kompleks posedovanjem te rase,a ocigledno je nesposoban da vodi racuna o zivotinji!

    • 7. jul 2014 | 02:11

      Marija

      @Kala

      Alo, agresivnu rasu psa je gazda setao po parku medju decom BEZ povodca i korpe, a ti bi da okrivis majku, kako te nije sramota nebuloza koje si napisalo!!!!! I pitanje je da li je dete prislo psu ili je pas prisao detetu i napao ga. A sto se generalizacije rasa tice, slazem se da narav psa dosta zavisi od samog vlasnika, ali sa druge strane, kada ste culi da je neki koker spanijel, maltezer ili pudla napala ili izujedala neko dete!!!!

    • 7. jul 2014 | 02:19

      Apokalipsa

      @Kala

      Praba si ti ,kala,

    • 7. jul 2014 | 04:45

      Munja

      @Kala

      A sta ima da trazi pas u decijem parku. Drugo gde je korpa i povodac. Ljubitelj sam pasa, ali za ovako nesto stroga kazna za gazdu psa.

    • 7. jul 2014 | 06:36

      Drgag

      @Kala

      Nalupaš se samo tako. Šta će pas bez korpe i povoca. Kraj priče. Da je tvoje dete, drugačije bi pričao.

  • jagodinac

    7. jul 2014 | 00:41

    Ovog dripca odmah na robiju uz placanje dozivotne odstete ovoj devojchici za nanet bol i troshkove operacija. Samo tako bi se kreteni nagnali da ne gaje i vodaju ovakve ruzhne kerove.

    • 7. jul 2014 | 01:20

      Rot

      @jagodinac

      Ja imam rota, starog 11 meseci, vodam ga po parkovima stalno, nikad nisam stavio korpu, naucio sam ga da me slusa i da bude lojalan a ne agresivan pas.. Nemoj odmah osudjivati pse, ko zna kakav je gazda bio prema njemu.. I najveci pit bull moze da se dovede u red u odgovarajuci trening i odgovarajuci odgoj i negu tako da molim te ne prosipaj se ...

    • 7. jul 2014 | 01:51

      Мали мрав.

      @jagodinac

      Кала. Срамте било! Животињо једна имаш ли ти образа ,када питаш где је мајка детета? Да ли си прочитала текст? Такве као што си ти,треба покидати као што је овом детету урађено. Власници керова су гори од својих љубимаца. Прљави су,неодговорни,нарушавају хигијену лифтова хаустора,јавних површина и тд. У већини случајева,власници су агресивни и неваспитани.,шетају псе у време када судеца у парку. То треба забранити. Ово је бре град а не селендра ,сељачине перверзне. Желим опоравак овом детету.А власника на робију. А овог пса треба у спавати јер ће сигурно поново напасти некога.

    • 7. jul 2014 | 02:34

      Kme

      @jagodinac

      Taj ker je za tebe televizor u boji sto se lepote tice..to sto je ovaj bizgov pa je napravio od njega agresivnog psa to je druga prica...a vi sto se lozite na retrivere dobre i umiljate cisto da znate da je ta rasa dalemo ispred staforda po napadima na ljude...

    • 7. jul 2014 | 06:35

      Vikica

      @jagodinac

      Ti si ruzan i nemas pojma.

  • Grofica

    7. jul 2014 | 00:39

    Zasto ih setaju po parkovima gde se igraju deca? Sigurno u Pozarevcu ima drugih zelenih povrsina za setnju pasa. Kod mene u kraju ih izvedu u skolsko dvoriste (koje je puno dece),zatvore kapiju i puste s povoca,a komunalci NISTA!!!

    • 7. jul 2014 | 04:12

      Урош

      @Grofica

      Лабрадора пуштам у школско двориште, и то у 12 увече, јер чекам да се скроз испразни.. Тако да, има доста места где можеш пуштати пса, само требап размишљати.

  • Martin

    7. jul 2014 | 00:34

    Ne slazem se sa Kimijevim komentarom da ovakve rase psa ne treba da postoje. Po meni, ovo je najlepsa rasa i ovih dana treba da uzmem jednog. To su izuzetno odani i druzeljubivi psi. ovo sto se dogodilo, jeste iz vise razloga:1) pas ne poznaje devojcicu koja je krenula na njega, njegova prirodna reakcija je da se brani.. 2)Pas nije dovoljno socijalizovan... 3)Sta je za to vreme radila majka devojcice dok je ova trcala ka psu? U ostalom , mozda nije to pas tog mladica za koga se misli da je vlasnik. Moguce da je pobegao ili da je pusten, sto dovodi do neodgovornosti vlasnika, a ne do psa ili njegove rase. Svako ko cuva staforda ili je bar upoznat sa rasom nikada ga ne bi setao bez povodca.

    • 7. jul 2014 | 00:52

      marko

      @Martin

      Apsolutno se slazem sa tvojim komentarom.

    • 7. jul 2014 | 00:55

      jagodinac

      @Martin

      Sve je to lepo objashjnjeno ali shta sada da tadi devojchica sa unakazhenim licem? Mozhete li dodati par rechenica na to?

    • 7. jul 2014 | 00:57

      vanilija

      @Martin

      Po tebi ispade da jos majka trba da odgovara sto je pustila dete da se bezbrizno igra u decijem parkicu. Prvo kuce nema sta da trazi tu. Da se razumemo imam vucjaka ali ga sigurno ne setam po decijim parkovina. Drugo postoje propisi po kojima treba setati svoje ljubimce a to je povodac i korpa koja ne samo da sprecava ovakve incidente vec stiti i same pse od sjate stvari npr. Trovanje. Trece ovom vlasniku treba zabraniti drzanje zivotinja jer nasi ljubimci su onakvi kakvi ih mi napravimo. Pozzz

    • 7. jul 2014 | 04:22

      toplistanadrealista

      @Martin

      Nije to ni blizu najljepse rase! Kerovi su glupi i gadni, imate stotine vrsta koje su ljepse i pametnije........ali oni nisu "in".

    • 7. jul 2014 | 06:50

      Vikica

      @Martin

      Bravo, sve si tacno rekao. Imam staforda. Maza najlepsa. Obozava decu. Prosto mi ovaj incident nije jasan. Moguce da je dete vrisnulo, rukicama ga za njusku uhvatilo, a oni odreaguju kao i svi drugi psi. Puno srece tebi i tvom stafordu zelim. Uzivajte.

  • hmm

    7. jul 2014 | 00:31

    Kimi - uglavnom su vlasnici krivi ne zivotinje. Zao mi je male devojcice jer i mene je ujeo pas ali vlasnici treba da paze na svoje pse i kada su u setnji korpa obavezna!

  • Roki..

    7. jul 2014 | 00:28

    Problem je kod vlasnika psa jer ga nije drzijo za povodac A drugo kod nas tije pas ako ne ujeda nija pas neznase vise staje gore pas ili vlasik pasa...

    • 7. jul 2014 | 02:25

      asd

      @Roki..

      Rodjace vrati se u skolu, nauci kako se sta pise, pa tek onda komentarisi...

  • Drekavac

    7. jul 2014 | 00:24

    Mozda ni ti ne bi trebao da postojis, retardu jedan glupi. Pas se ponasa onako kako se gazda prema njemu ophodi...

  • Avan

    7. jul 2014 | 00:21

    Eto vam rezultate zatvaranja u kavez, odnosno mucenja..

    • 7. jul 2014 | 01:32

      marija

      @Avan

      Pas nije ni zatvaran ni mucen, lepo je othranjen, nisu mu ni usi ni rep iseceni, kako je obicaj kod ovih rasa, ima oko 7 meseci. Niko ne zna sta mu se desilo, uvek je bio miran.

  • JA

    7. jul 2014 | 00:21

    Uzas...kakve traume ce da ima, i oziljke, uzas...nikad ne treba prilaziti nepoznatom psu, nikad ne znas kako ce da reaguje. Posebno sto vecina pasa ne voli malu decu.

  • Kimi

    7. jul 2014 | 00:09

    Ovakve rase pasa ne treba da postoje!

    • 7. jul 2014 | 00:22

      Kure

      @Kimi

      A gazdu dozivotno u zatvor!

    • 7. jul 2014 | 00:26

      Ccc

      @Kimi

      Jesi budala ima 100 opasnih pasa...sarplaninac dobarman rotvajler ...itd opasni su vlasnici a ne psi...i bas pises gluposti...

    • 7. jul 2014 | 00:28

      asdfgh

      @Kimi

      Ovakvi vlasnici pasa ne treba da postoje

    • 7. jul 2014 | 00:34

      istina

      @Kimi

      Jaaaooooooj hahahhahaha, pa samo pogledaj oko sebe sta mi radimo drugim zivotinjama , sto ih koljemo jedemo nosimo itd... Sebicno razmisljanje

    • 7. jul 2014 | 00:44

      Bojan

      @Kimi

      Juce me pas iste rase napao na zemunskom keju dok sam trcao. Vlasnik, klinac sav napaljen i istetoviran ga jedva uhvatio i dobacio mi u fazonu "izvini,al brt sto trcis". Doslo mi da ga isamaram. Neverovatno je koliko su vlasnici pasa neodgovorni pogotovo ti satro urbani klinci koji drze te krvolocne pse, koji su u nekim zemljama i zabranjeni jer su im geni takvi da napadaju!

    • 7. jul 2014 | 00:44

      Nebitna

      @Kimi

      Ajde ne kaki, sve je to od vlasnika pas nije kriv! Gde joj je bila majka? Sto sve prepisujes psu?stafordi su umiljati psi I nisu krivi za ponasanje vlasnika! A vi bi bilo lepo da nekada objavite komentar od osobe koja nema nalog na telegrafu.

    • 7. jul 2014 | 00:45

      Miloš

      @Kimi

      Takve gazde ne treba da postoje .... Najagresivnija dva psa koja sam video u životu su bili pekinezeri ... Nije svako za vlasnika psa

    • 7. jul 2014 | 01:09

      Hehe

      @Kimi

      Najvise ljudi u toku godine ugrize LABRADOR verovali ili ne. Da li bi i oni trebali da ne postoje?

    • 7. jul 2014 | 06:53

      Vikica

      @Kimi

      Jagodinac i ti od svih rasa trebate da opstanete.

    • 7. jul 2014 | 10:09

      Ris

      @Kimi

      Ne deli pse na krvolocne, manje krvolocne i jos manje krvolocne... stavi mu korpu kada ga izvedes iz stana, kuci i to cu postovati. Najobicnija lutalica moze napasti...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA