Zivim u Nemackoj i svaki put se naravno radujem dolasku u svoje krajeve,jednom godisnje i ja koristim isti put da bih stigla do Bajine Baste,veliki deo magistrale predjem i odvajam se za pravac Valjevo(Debelo brdo).Imam dvoje dece,ne putujem sama,u inostranstvu sam vec 15 godina,Ibarska magistrala je ostala ista a moj strah iz godine u godinu veci.Predjem 1000 kilometra do Beograda i napravim pauzu,tj.prenocim,ali tih nekih 200 km su postali kosmar,jer svake godine dozivljavam isto,preticanje na punoj liniji,preticanje uz nikakvu preglednost(na srecu),bahate vozace,neprilagodjenu brzinu.Iskreno receno,i posle toliko godina me je strah da me neko neodgovoran ubije ne postujuci nikakva pravila i nista se ne menja i nece se promeniti,ni za narednih petnaest godina,strasno.
Pre desetak dana vozila sam ibarskom od Kraljeva do Beograda ,i ostala sokirana gledajuci sta ljudi rade i koliko rizikuju preticuci kolonu ,prelaze punu liniju jure toliko da sam se pitala hoce li uopste stici zivi sa takvom voznjom . Policije ima na putevima ,ali nemoze nas zivot cuvati policija ili nam upravljati automobilom .
Za balkanski mentalitet yugo45, zastava 101...... lada "plafon", pa vi lupajte minuse, za nase ceste i mentalitet, nista jace od lade ne bi trebalo da se kotrlja nasim cestama.
Baš me čudi da se nije oglasila Agencija za bezbednost saobracaja, čuvena kvazitvorevina sastavljena od penzionisanih generala policije ali u stalnom radnom odnosu i koji primaju i platu i penziju istovremeno. Zatim tu su " biznismeni" televizijski voditelji tata i sin koji su nekada držali prodavnicu zastavinih auto delova a sad su eksperti za "kombinacije" posebno kada se radi testiranje u NAVAK kvaziakademiji. Ako njima dodamo pijanog profesora saobraćajnog fakulteta onda je to kompletna ekipa "zaslužnih" za "dobre" zakone o saobraćaju, dobre reklame , dobro baždarenje tahografa, dobri porodični veštaci i sl.., nacija izginu na drumovima a njima lepo i berićetno!
Ibarska i ponovo ibarska !! Da bih se taj problem uspesno resio trebalo bih tri vazna faktora otkloniti !!! 1. iskljuciti iz saobracaja neisprane kamione i automobile (jel pre spora voznja je opasnija nego brza voznja ) 2. mestanima u naseljenom mestu objasniti da je to magistrala a ne promenada ili korzo !! 3. a bahatim vozacima odmah na licu mesta oduzimati auto nakon prekoracenja brzine vise od 30km u odmosu na ogranicenje !!!
Alo u naseljenom mestu postujes pravila saobracaja koja su propisana za naseljeno mesto. Drugo spora voznja nije opasnija od prekoracenja brzine. Trece kakvih 30km/h prekoracenje, pa kazna, cim se prekoraci odmah kazna!
Ljudi treba mi pomoc:Idem jos malo prvi put na more autom,u Grcku preko Makedonije.Recite mi da li moram da idem na Ibarsku magistralu?Ne zivim u Srbiji,pa ne poznajem najbolje bas puteve i sve.Molim vas pustite komentar.
Tacno je da Ibarska magistrala odnosi mnogo zivota.Neznam koliko je poginulo ljudi u Prislonici ali znam sigurno da kroz naseljeno mesto Adrani od mosta na Zapadnoj moravi pa do Tempa na svakih 100 do 200 metara poginuo je jedan ili vise ljudi.Da bih sprecili ovakve tragedije jedino je resrnje preventiva.Da se iz kontrole iskljuci saobracajni policajac koji je u vecini slucajeva korumpiran.Vec da se uvede kontrola na svim tackama video nadzorom pokriti takvu vrstu zakonom I bez milosti kaznjavati prekrsioce.Jer nikada se ezna kada mozete da budete zrtva bahatim vozacima.Ako neznaju nasi strucnjaci kako treba da se uradi neka pitaju kolege iz Londona.Jer taj sistem sam tamo video.Nekoce reci skupoje? Mnogo je skuplji ljudski zivot.
Maja
Zivim u Nemackoj i svaki put se naravno radujem dolasku u svoje krajeve,jednom godisnje i ja koristim isti put da bih stigla do Bajine Baste,veliki deo magistrale predjem i odvajam se za pravac Valjevo(Debelo brdo).Imam dvoje dece,ne putujem sama,u inostranstvu sam vec 15 godina,Ibarska magistrala je ostala ista a moj strah iz godine u godinu veci.Predjem 1000 kilometra do Beograda i napravim pauzu,tj.prenocim,ali tih nekih 200 km su postali kosmar,jer svake godine dozivljavam isto,preticanje na punoj liniji,preticanje uz nikakvu preglednost(na srecu),bahate vozace,neprilagodjenu brzinu.Iskreno receno,i posle toliko godina me je strah da me neko neodgovoran ubije ne postujuci nikakva pravila i nista se ne menja i nece se promeniti,ni za narednih petnaest godina,strasno.
Podelite komentar
Vesna
Pre desetak dana vozila sam ibarskom od Kraljeva do Beograda ,i ostala sokirana gledajuci sta ljudi rade i koliko rizikuju preticuci kolonu ,prelaze punu liniju jure toliko da sam se pitala hoce li uopste stici zivi sa takvom voznjom . Policije ima na putevima ,ali nemoze nas zivot cuvati policija ili nam upravljati automobilom .
Podelite komentar
toplistanadrealista
Za balkanski mentalitet yugo45, zastava 101...... lada "plafon", pa vi lupajte minuse, za nase ceste i mentalitet, nista jace od lade ne bi trebalo da se kotrlja nasim cestama.
Podelite komentar
Misliš
@toplistanadrealista
Putevima
Podelite komentar
Kolestonac
Baš me čudi da se nije oglasila Agencija za bezbednost saobracaja, čuvena kvazitvorevina sastavljena od penzionisanih generala policije ali u stalnom radnom odnosu i koji primaju i platu i penziju istovremeno. Zatim tu su " biznismeni" televizijski voditelji tata i sin koji su nekada držali prodavnicu zastavinih auto delova a sad su eksperti za "kombinacije" posebno kada se radi testiranje u NAVAK kvaziakademiji. Ako njima dodamo pijanog profesora saobraćajnog fakulteta onda je to kompletna ekipa "zaslužnih" za "dobre" zakone o saobraćaju, dobre reklame , dobro baždarenje tahografa, dobri porodični veštaci i sl.., nacija izginu na drumovima a njima lepo i berićetno!
Podelite komentar
The Spatula
@Kolestonac
Stampali su bilborde. Vec ih ima.
Podelite komentar
Milan
Stefi,nemoraš na ibarsku,od Beograda auto putom za niš i dalje ka granici sa makedonijom
Podelite komentar
Alex
Ibarska i ponovo ibarska !! Da bih se taj problem uspesno resio trebalo bih tri vazna faktora otkloniti !!! 1. iskljuciti iz saobracaja neisprane kamione i automobile (jel pre spora voznja je opasnija nego brza voznja ) 2. mestanima u naseljenom mestu objasniti da je to magistrala a ne promenada ili korzo !! 3. a bahatim vozacima odmah na licu mesta oduzimati auto nakon prekoracenja brzine vise od 30km u odmosu na ogranicenje !!!
Podelite komentar
Nislijka
@Alex
Alo u naseljenom mestu postujes pravila saobracaja koja su propisana za naseljeno mesto. Drugo spora voznja nije opasnija od prekoracenja brzine. Trece kakvih 30km/h prekoracenje, pa kazna, cim se prekoraci odmah kazna!
Podelite komentar
Kiza
@Alex
A ti "bih" trebao malo da se opismenis ako već saljes komentar. Što se komentara tiče u pravu si.
Podelite komentar
Stefi
Ljudi treba mi pomoc:Idem jos malo prvi put na more autom,u Grcku preko Makedonije.Recite mi da li moram da idem na Ibarsku magistralu?Ne zivim u Srbiji,pa ne poznajem najbolje bas puteve i sve.Molim vas pustite komentar.
Podelite komentar
Nislijka
@Stefi
Ne moras. Otvori google maps pa pogledaj.
Podelite komentar
Краљ
@Stefi
Имаш само један пут-ауто пут..
Podelite komentar
U svaki
@Stefi
Pametan telefon može da se ubaci navigacija.
Podelite komentar
Slobo
Tacno je da Ibarska magistrala odnosi mnogo zivota.Neznam koliko je poginulo ljudi u Prislonici ali znam sigurno da kroz naseljeno mesto Adrani od mosta na Zapadnoj moravi pa do Tempa na svakih 100 do 200 metara poginuo je jedan ili vise ljudi.Da bih sprecili ovakve tragedije jedino je resrnje preventiva.Da se iz kontrole iskljuci saobracajni policajac koji je u vecini slucajeva korumpiran.Vec da se uvede kontrola na svim tackama video nadzorom pokriti takvu vrstu zakonom I bez milosti kaznjavati prekrsioce.Jer nikada se ezna kada mozete da budete zrtva bahatim vozacima.Ako neznaju nasi strucnjaci kako treba da se uradi neka pitaju kolege iz Londona.Jer taj sistem sam tamo video.Nekoce reci skupoje? Mnogo je skuplji ljudski zivot.
Podelite komentar
iva
Ibarska magistrala je ruski rulet srbije
Podelite komentar
i
@iva
Pre bih rekao nepostovanje saobracajnih propisa
Podelite komentar