Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nikola
Država nije izgubila ništa,već je dobila mnogo više,sto puta više od 1.800.000 evra od kad Wizz air leti iz i za Beograd.U Evropi postoje mnogi aerodromi koji ne naplaćuji ništa avio kompanijima samo da bi privukli veći broj putnika.Prosečna cena povratne karte sa Air Serbia do Londona je 300 evra,Wizz air-om je100 evra.Ko je ovde lopov?Čovek nije uradio ništa loše,aerodrom i država imaju mnogo više prihoda a putnici veću uštedu.
Rale
Gospodin direktor umislio da ie on vlasnik Aerodroma Nikola Tesla a dok sam ja radio firma se zvala Aerodrom"Beograd".Takav ugovor niko nije mogao da potpise ni realizuje.Aerodrom je bio feud G17 zatim URS znaci Mladjan Dinkic a zna se gde ta sifrovana stranka ima kontrolu tu dobit firme bobije kad se apetiti stranke zadovolje.Zato se prosle godine dogodilo da akcionsri Aerodroma prvi put nisu dobili deonice.Pojla maca -MACAK
Malis
Odleteo direktor