ZBOG SUMNJIVIH DIPLOMA NA MEGATRENDU: Studenti iz NS žele zatvaranje privatnih fakulteta!

Komentari

  • zlatko

    3. jul 2014 | 11:40

    U koje pare da nece nista uraditi?

  • Hmm

    3. jul 2014 | 00:33

    Čista patetika,Vi pričate o podignutoj prašini i privatnim fakultetima,a ja kažem opet politika.Studirao sam na državnom fakultetu i ništa više učio nego moje kolege na privatnom, čak neki rade u državnim institucijama i beleže dobre rezultate na kojim mnogi mogu samo da zavide.Setite se samo korupcije na državnim fakultetima i akcije INDEX pa niko nije pokretao nikakve inicijative (peticije) mislim da je licemerno.Svedoci ste trenutnog stanja u kome se država nalazi, vrednosti koje vise ne postoje da ih ne nabrajam sad sve Vi pokretaci peticije nadam se umete da ih prepoznate a za to nisu krivi samo privatni univerziteti setite se da najveci broj diplomaca dodje sa državnih univerziteta.Upravo ti diplomci i dolaze na bitna mesta u drzavnoj upravi i kao sto svi mi mozemo videti beleže mnogo loše rezultate,svaki dan neke od njih možemo videti na naslovnim stranama pisanim i el.medijima i to zbog nekog kriv. dela pronevere,korupcije, utaje... U jednom ću se složiti da je potreban povećan nadzor i kontrola kod državnih i privatnih fakulteta od strane države i na takvom zakonu o visokom školstvu treba raditi.Ostalo su predrasude koje se temelje na osnovu rekla kazala.

  • Zenon86

    2. jul 2014 | 23:58

    Našao se neko da se bori za pravdu. Ovi koji su pokrenuli peticiju verovatno su iz Ustavnog prava bili loši. Kada je reč o fakultetima Ustav koga studenti tj pokretači peticije sa Pravnog fakulteta u ns krše ne pravi razliku između fakulteta na konto vlasništva [privatni i tzv državni (ovo tzv državni je zato što i državni živi od školarine. Npr Pf u bg upiše 1500 od toga 600 idu na budžet, a ostali samofinansirajući plus ostali troškovi)]. Ovo što ta tzv studentska zajednica radi je kršenje zakona. Čudno da Poverenica za ravnopravnost ćuti na ovakvo diskriminatorsko delanje. Generalizacija nije dobra što kaže prof. dr Vesna Rakić-Vodinelić da li će se neko kvalifikovati za sudiju, notara, advokata, javnog tužioca zavisi od Pravosudnog ispita koga izvodi država [ Zakon o pravosudnom ispitu ne pravi razliku po pitanju privatnih i tzv državnih fakulteta ]. Država treba da uredi standarde po pitanju svih fakulteta. Ovo što se sada radi zaslužuje sudski postupak [ Tužbu protiv diskriminacije ] protiv pokretača peticije, kao i da se utvrdi ko stoji iza pokretača peticije. I prošle godine je dekan Pf u bg Sima Avramović isto ovo pitanje pokrenuo. Inače pomenuti prof je dekan Pravnog fakulteta u bg na kome je profesor Jakšić na nacionalnoj osnovi izvređao studentkinju. Isti prof Jakšić je plagirao knjigu jednog Nemačkog profesora iz Međunarodnog privatnog prava. Sramno je da neki koji nisu očistili smeće ispred svoje kuće kritikuju druge.

    • 3. jul 2014 | 21:41

      Кукурек.

      @Zenon86

      Зенон86. Пиши краће текстове,иначе ће остати не прочитани.

  • Studentarija

    2. jul 2014 | 19:42

    Kao student ovog fakuleta (koji redovno daje ispite, ne studiram 30godina i sl, posto vidim da nas prati etiketa dozivotnog studenta a svako iole upucen bi znao koliko studenata zavrsi u roku, eventualno produzi godinu, pritom da se radi o prosecnom studentu koji ne izlazi i ne banci svako vece, vec uci normalno u skladu sa predavanjima. Cisto da se ne zavarate da je potrebno biti genijalac da bi na drzavnom zavrsio u roku.) mogu da kazem da i na ovom fakultetu postoje kojekakva "muljanja", ali da se mi lepo ne lazemo, postoje i u srednjim skolama koje ucenici upisuju tako sto roditelji plate, pa cak i u osnovnim. Sad jedan dogadjaj vezan za Kragujevac predstavlja svima glavni argument u pobijanju iznetog predloga, a sta cemo sa tim sto S-V-I znamo da su nam novine svakodnevno prepune clancima o kupljenoj diplomi i sl. na raznim privatnim fakultetima? Poznajem devojku koja se prebacila sa drzavnog na privatni pravni (ne bih zelela da imenujem) i nacin na koji je polagala obligaciono pravo - svako ko je studirao na Pravnom fakultetu zna koliko je obiman ispit (u zavisnosti od izbora literature, knjiga ima 500-800str). Ispit se polagao pismeno, asistent ulazi u prostoriju i kaze: "Mozete slobodno koristiti knjigu, ali nemojte bas sve napisati cisto da svi ne biste dobili 10." Ovo je samo jedan u mooooooooru primera za koje znam. A naravno, znam ih posto nakon prve godine studiranja, deo studenata obnovi, odustane od fakulteta a veci deo se prebaci na privatni. Zasto?! Zato sto, dragi moji, na fakultetu se vrednuje znanje!!! Ti i za 6 i za 10 moras da znas isto - osnovu, razliku u oceni cine finese, nacin izlaganja materije, pa i subjektivni dozivljaj profesora. Meni je ponizavajuce kada vidim da neko studira na fakultetu gde je Ekstra Nena profesor, Natasa Bekvalac asistent itd. i da ce posle imati istu diplomu i zvanje kao ja. Nisu ni nasi profesori cvecke, ali ako nista drugo, meni je cast i zadovoljstvo sto cu jednog dana moci da kazem kako sam imala privilegiju da budem student jednog profesora Sarkica, Arsica, Djurdjev, Bugarski itd... - to su ljudi koji su monstrumi znanja, zbog kojih i kada potones ponekad i kada se demoralises sto ucis neki predmet 2meseca pa se nadje neki pametnjakovic sa privatnog koji isti polozi uceci otprilike dva dana , ti vrate veru, zbog kojih znas zasto si tu gde jesi i zbog kojih zavolis predmet i studiranje. Kakav god da bude ishod ovog "pokreta", mislim da svi znamo istinu, branili se vi za privatnih ili ne. U krajnjem slucaju, svi cemo mi kad-tad zavrsiti fakultet. Ali ja cu bar znati zbog cega sam upisala i ostala na ovom i kad nisu cvetale ruze, a ne isla linijom manjeg otprora tipa:"Profesor dreknuo na mene" i prebacila se na privatni. Sto se tice prakse na fakultetu, narocito na trecoj i cetvrtoj godini studija postoji praksa u sudu, simulacija sudjenja, raznorazna takmicenja itd. iz bezbroj predmeta. Nije sve samo bubanje. Jeste za onog kome je bitna diploma kao papir, a ne znanje. I ja ni sada kada bi me neko pitao ne bih ga savetovala da se prebaci na privatni, niti kada bih isla sve ispocetka ne bih to uradila drugacije no sto jesam. Najbitnije od svega jeste ljubav prema profesiji, znanje i prenos tog znanja na druge. Stop placanju ispita, diploma, bubicama, prepisivanju, mobilnim tel. na ispitima i sl. bilo na drzavnom, bilo na privatnom.

    • 3. jul 2014 | 21:43

      Кукурек.

      @Studentarija

      Студентарија. Шта је ово ? Дипломски рад. Пишите концизније,краћи текстови са више смисла.

  • Mirjana

    2. jul 2014 | 15:35

    Slažem se sa studentima iz Novog Sada. Ako treba i ja ću da potpišem peticiju. Privatni fakulteti služe samo za pranje para i ništa više.

  • NS

    2. jul 2014 | 14:17

    Kad mi svi sa drzavnim odemo iz ove nenormalne zemlje bice vam zao, a tada ce biti dockan. Onda se slikajte sa ovim "kolegama" sa privatnih!

    • 4. jul 2014 | 01:34

      hahahha

      @NS

      Blago nama svima sto ste vi sa drzavnim fakultetima sisali pamet na cuclu i sto se na drzavnim fakultetima toliko dobro obrazujete da mozete komotno iz klupe u fotelje direktora i svi po inostranstvu cekaju samo VAS...al zamalo.Da ste iole pametni bavili biste se sobom i prihvatili bilo koji posao koji vam se pruzi po zavrsetku idiotskih studija po sistemu od pre 50 godina a ne brigali da li ce neko da primi one sa privatnim.Sposoban covek ce se snaci pa gde god studirao a mnogi od vas koji zavrse cenjeni drzavni fakultet u zivotu dana nece provesti u struci jer ste nesposobni za ista osim za strebanje.P.S. Jel to zahvalnost drzavi sto ti je platila da studiras?!onaj na privatnom je sam u sebe ulozio a u tebe neko drugi i onda kao idi...bravoooo!

  • politika

    2. jul 2014 | 13:17

    Nasao je ko ce da se bori za pravdu. Pravni fakultet u Novom Sadu koji je na 3 puta nizem nivou od onog u Beogradu. Pritom, na privatnom pravnom fakultetu (UNION) u Beogradu se daleko vise uci nego na drzavnom u Novom Sadu. Ne studiram pravo, ali poznajem studente sa sva tri navedena fakulteta. Tako da, bolje se uhvatite knjige nego sto u sred roka pisete peticije nivoa srednjoskolaca.

  • Bane

    2. jul 2014 | 12:38

    Zatvoriti taj miki maus fakultet i svima ponistiti diplome.

  • The student bre!

    2. jul 2014 | 12:26

    Da li je potrebno da se podsetimo da su upravo profesori sa državnih fakulteta otvorili privatne fakultete? Šta mislite odakle je došao novac? :) pa od Vas sa državnih fakulteta drage naše uvažene kolege. Vašeg mita i korupcije. Upravo ste Vi bili ti koji ste postavili postulate privatnog obrazovanja u Srbiji. Sada kada je novca sve manje, upravo zbog toga što oni koji ne uđu na budžet odu na privatni fakultet, sada Vam je krivo. Vaši fakulteti ostaju bez novca i udaraju Vas po ušima. Nemojte zaboraviti, upravo ti vaši cenjeni profesori i dalje predaju na privatnim fakultetima. A i oni će Vas napustiti čim im se ponudi veća svota novca da predaju na privatnom :)

  • mrmi

    2. jul 2014 | 12:25

    Moze komotno usput i novosadski univerzitet da se ukine, na istom je nivou

  • Razumem

    2. jul 2014 | 12:20

    Dakle, razumem ove mucenike sa novosadskog fakulteta, jer sam isti i ja zavrsila. Profesori koji su isfrustrirani,koji, nezavisno od pokazanog znanja,na osnovu nekog svog kriterijuma odlucuje koga ce da pusti, a koga ne. Kada nekog prof. 'bije' glas da ima veliku prolaznost, on naravno sve srusi. A da ne pricam o nepotrebnim stvarima koji se uce na tom pravnom drzavnom fakultetu, a narocito o tome da isti ti mucenici studenti ni ne znaju odakle da uce jer su profesori bezosecajni i iskreno ih bas briga za sve nas. I da, a nakon nekog vremena svo to znanje ispari, kao da se prvi put uci, zasto?? Zato sto nema prakse, samo bubanje, bubanje i bubanje! Da mogu da vratim vreme, nikada ne bih ni upisala Pravni drzavni fakultet u NS a kamoli ga zavrsila, moj izbor bi bio privatni sto i savetujen nove generacije kada me pitaju. Uf, a mito i korupcija.... Zna se kome javlja, kome se predaje novac, dok se mi bez istog mucimo, nerviramo. Zato ih razmem, samo oni trebaju da shvate na vreme da za njihovo 'mlaćenje' po drzavnom nisu krivi privatni fakulteti!

  • LuckyLuke

    2. jul 2014 | 11:04

    Drzava svoj pecat fakultetima, bez obzira u privatnom ili drzavnom vlasnistvu, daje akreditacijom. U nekom zemljama nije dozvoljeno da zene studiraju pa da onda i taj primer uzmemo i pisemo peticije jer to tamo negde postoji, a ima i budala kojima bi se ideja svidela.Buduci pravni "eksperti" sa Pravnog fakulteta iz NS bi trebali znati da bi ovakav pristup koji oni predlazu bio diskriminisuci i neustavan ako bi bio uveden u praksi.

  • Aleksandar

    2. jul 2014 | 10:00

    Veoma smesan predlog, ja bih tu decu koja potpisuju te predloge i sa drzavnih fakulteta izbacio. Pa kada vec potpisujuza privatne mogli bi da organizuju da se zatvori i Pravni fakultet u Kragujevcu, p0sto su mu 37 profesora na optuzenickoj klupi za primanje mita.

  • Smesno

    2. jul 2014 | 09:45

    Tesite se veciti studenti sto nemate kesa pa kukate ipak je privatni fakultet za plavu krv,a drzavni za sirotinju :)

    • 3. jul 2014 | 21:49

      Кукурек.

      @Smesno

      Смешно. Како дане ,све се плави од плаве крви и прашкастим белим туфнама. Стварно си гледао неки хорор филм, Паси се уплашио црвене крви.

  • konkretno

    2. jul 2014 | 09:21

    Studirao sam Ekonomski u BG, i zbog racunovodstva( kod Kate 4%, kako smo je zvali), presao na kraju druge god na privatni. Mnoooogo bolji pristup, udzbenici sa mnostvom svezih primera, analiza dnevno politicko ekonomskih tema, stanje na berzama, nase procene, virtuelno poslovanje na berzi, profesori sa kojima razmenjujete br. mobilnog i razgovarate kad god bas muci nesto. Nisam se pokajao, opet bih isto uradio.

  • DRS

    2. jul 2014 | 07:34

    Predlog je glup i nije ga moguce sprovesti u delo. Ali ovi studenti ocigledno to ne mogu da razumeju zato sto misle da je njihov drzavni fakiltet sveta institucija. A istina je da na drzavnom fakultetu ne naucite nista vise nego na privatnom.

  • Pixi

    2. jul 2014 | 05:44

    Bila sumnjiva ili regularna diploma nasi svrseni studenti nemaju pojma nista da rade.Sistem i Profesori su nam zastareli ispiti se polazu cisto da se kaze.

  • LV

    2. jul 2014 | 02:28

    Kompleksi :))

  • Sasa M.

    2. jul 2014 | 01:55

    Studirao sam na drzavnom pravnom fakultetu u Nisu i zato pre svega ovo upucujem kolegama iz Novog Sada. Da bi drage kolege neko bio sudija mora da polozi pravosudni ispit koji ako Vam nije poznato obuhvata 7 kljucnih predmeta. Od tih 7 predmeta dva se polazu pismeno i usmeno. Komisija je drzavna tj. jedinstvena za sve i drzavne i privatne fakultete. Najveci skandal naseg skolstva desio se bas na drzavnom pravnom fakultetu u Kragujevcu. Pitam ja Vas drage kolege sa pravnog Novosadskog fakulteta da li diplome svih nasih kolega iz Kragujevca manje vrede? Diploma kao i prosek nije merilo znanja imate mnogo kolega sa prosekom jedva vecim od 6 koji su odlicni pravnici, mnogo bolji od onih sa 9 i nesto. I sestica dobijena na znanju je brskrajno mnogo veca od poklonjene desetke. Tek kada pocnete da radite u nasoj prabnoj struci videcete da li ste i koliko naucili ili ne na fakultetu drzavnom ili privatnom sasvim je sve jedno.

  • Hahahahaha

    2. jul 2014 | 00:55

    Drzavni , privatni pitanje je sad!!!!! Svako znanje ima svoju tezinu , dal neko uci , razmislja , podmicuje , vaga na kantar, trazi idealnu putanju , prenosi misli bile one dobre ili lose , sve je to deo hladnog rata , a mrznja je ovde na vidiku , sujeta ljubomora, zasto ne napraviti saradnju drzavnih fakulteta i privatnih, spoj prakse i teorije je kvalitetna simbioza, u svakom segmentu skolstva epilog je bitan , dok se pametni sad svadjaju , ludi sa osmehom sebi put grabe .

  • milosh273

    2. jul 2014 | 00:51

    Mnogi završe državne fakultete, pa ne znaju mnoge stvari. Lično sam se našao na skupu gde student državnog ekonomskog fakulteta nije znao šta je oportunitetni trošak, a student sa privatnog fakulteta neću da imenujem kog zbog reklame je odmah odgovorio i pritom dao primer u praksi. Student sam privatnog fakulteta na poslovnoj ekonomiji neću da imenujem fakultet zbog reklame. Na privatnim fakultetima profesori su mnogo prijatniji, raspoloženi za saradnju i prirodniji, dok na državnim kompleksi će ih uništiti, ali i nedužne i normalne brucoše pored njih. Sa druge strane imaju saradnju sa mnogim zemljama i organizuju se odlasci boljih studenata gde im je sve plaćeno to je vid motivacije. Ja sam imao putovanje u Rusiju u Sanktpeterburgu gde sam predstavljao fakultet i sve mi je bilo plaćeno.Po meni je najbolje da postoji konkurs, testiranje pod šiframa da se ne zna ko je čiji itd. Realno i pošteno najbolji da budu primljeni u radni odnos, ali toga neće biti i dalje će stranke i mamina i tatina deca da plivaju po površini, a ostali mnogo bolji, sposobniji od njih biće gde su i sad i razmišljaće kako da prehrane porodicu i sebe neće imati velikih izbora. Sit gladnom ne veruje!

  • IN

    1. jul 2014 | 22:49

    Skole ne mozete tako da obezvredite i niste u pravu. Za svako radno mesto treba da postoji konkurs i test. Tako cete dobiti kvalitetan kadar. Kvalitet znanja nema veze sa nazivom skole. Tako da se ne raduju mnogo ovi sa drzavnih fakulteta jer je smesna i diskriminisuca njihova peticija. Niko nije manje vredan niti su drzavni fakulteti tako sjajni.

  • Veste

    1. jul 2014 | 22:42

    A defektoloski a FON koji je s pocetka bas imao smisao doci lako do diplome, a Zajecar i tamk se nesto valja. Prvo ste uveli privatne skole da bi smo se izjednacili sa Evropom a sada tvrdite da u Evropi zapravo privatne skole nemaju vrednost. Sta cete sa onima koji zavrse skole po Evropi pa im priznate skolu kako cete to da klasifikujete. I mislite li da su vrsni programeri iznikli samo sa drzavnih fakulteta. Znate li koliko su skolarine i sta su jadni roditelji krivi da trpe sve vase eksperimentalne ideje.

  • Matori

    1. jul 2014 | 22:40

    Nemam nista protiv inicijative ali imam i jedno pitanje - a sta cemo sa Pravnim fakultetom u Kragujevcu? Jel to primer ozbiljnosti drzavog obrazovanja? U raspaloj drzavi i drustvu i obrazovni sistem je isto tako raspadnut

  • Kristina

    1. jul 2014 | 22:13

    Svoje frustracije zbog nepolozenih ispita lecite na drugom mestu. Megatrend univerzitet ima akreditaciju godinama unazad i nema razloga da bude zatvoren. Sa druge strane, mnogo vise sljama i blata bi se naslo po tim vasim drzavnim fakultetima samo kad bi se malo istrazilo! zato se bolje pokrijte po usima i cutite!

    • 1. jul 2014 | 23:00

      Milan

      @Kristina

      Ne kaze se ,,pokri se po usima,, nego ,,pokrij se usima,,

    • 1. jul 2014 | 23:43

      TamaraFP

      @Kristina

      Tako je Kristina. Bravo!!!

    • 3. jul 2014 | 21:54

      Кукурек.

      @Kristina

      Кристина. Лепо име,али не збориш лепо. Факултете које смо ми завршавали пре 20 година , били су прави факултети. Ово што Ви сада назива те факултетом је у рангу некадашњих виших школа.

  • Zar ne?

    1. jul 2014 | 21:31

    A npr afera Indeks u Kragujevcu kada je veliki broj profesora pohapsen sa pravnog, ekonomskog i drugih fakulteta?? Da pisemo peticiju i protiv zatvaranja drzavnih fakulteta, rekla bih da je tamo stanje jos gore!

  • Cu

    1. jul 2014 | 21:25

    Slažem se za peticiju jer i ja imam državni fakultet,a da o učenju i ne pričam. Ovi što su na privatnom uče iz nekih skriptica,a na državnom iz debelih knjiga.

    • 1. jul 2014 | 22:50

      IN

      @Cu

      Ih i ja imam drzavni pa sta. Ako ti se uci uci ako ne isousi se.

    • 1. jul 2014 | 23:01

      Milan

      @Cu

      ,,debelih knjiga,,, hahahahah...

    • 1. jul 2014 | 23:43

      ASranis79

      @Cu

      Tako kako ucis....tako i znas kakve su knjige! Bolje ti sto ucis na drzavnom malo otidji na casove srpskog jezika i knjizevnosti, mozda te i nauce kakve su knjige! Mozda nisi taj predmet imao na tom tvom drzavnom?!

  • N I X A

    1. jul 2014 | 21:15

    Poštovani večiti i zgubljeni studenti državnog Pravnog fakulteta u Novom Sadu, Razumem vas gnev prema ljudima koji su zaposleni nakon završetka privatnog fakulteta, razumem i to da imate previše slobodnog vremena u vašim životima ali nemojte tražiti krivca u drugim studentima,institucijama i sl. da prikrijete vas neuspeh i nesposobnost već knjigu u šake. Uostalom, ako je takva situacija kao sto kažete, vrata privatnih fakulteta su vam širom otvorena pa izvolite. Samo se bojim da biste daleko dogurali.

    • 1. jul 2014 | 21:46

      Anonimus

      @N I X A

      E pa poštovani sa privatnih fakulteta, ako ste tako vredni kao što verujete da jeste, zašto se vi ne okusate na državnim fakultetima. I vama su na pomenutim vrata sirom otvorena, i još možete mnogo da ustedite. Jedino što bi na državnom morali da učite... Posao nakon završenog privatnog fakulteta dobiju samo oni kojima je isti obezbedjen još pre nego što ga upiše, a takvi nisu sposobni da brinu sami o sebi a kamoli da budu na rukovodećim mestima koja su od vitalnog značaja za ovu zemlju, jer je vodite u propast a toliko malo znate da ne možete da vidite ni šta radite...

  • B.

    1. jul 2014 | 21:11

    Ja sam sa drzavnog u bgd i mene vise brine kupovina diploma na drzavnim dok neki gule kozu zbog previsokih kriterijuma za sestice. A ovi sa privatnih bi se pokrili usima kad bi bili svesni koliko mizerno oni uce i to za visoke ocene u odnosuna drzavne fakultete i njihov standard. Nego to i oni znaju,al mlate praznu slamu. Svako svog konja hvali! Zato smo tu gde jesmo.i ja sam htela da idem linijom manjeg otpora jer se danas posao bez veze i sa drzavnim teskonalazi.. al nemam 2000e godisnje i to priznajem ...zato,shut up!

    • 1. jul 2014 | 21:37

      Ja

      @B.

      Ja bi pre kritike privatnih fakulteta obratio paznju na svoj pravopis...:-)

  • STudnet

    1. jul 2014 | 21:07

    Odlicno, mi onda moramo da pokrenemo peticiju za ukidanje stipendija i budzeta za drzavne fakultete, jer kad ste tako dobri, ucite i radite kao i mi sa privatnih!

  • nn

    1. jul 2014 | 21:03

    A sta je bilo sa Kragujevcom gde se na drzavnom kupovala diploma? A ima ih jos gde za odredjene ispite postoji tarifa.

  • Mara

    1. jul 2014 | 20:57

    Zavrsila sam drzavni fakultet PMF NS i na istom sam videla ljude kako sa vezom zavrsavaju fakultete bez ikakvog znanja, ne treba generalizovati stvari. Potrebno je ozbiljno proveriti sve fakultete i profesore, postaviti standarde i redovno vrsiti kontrolu istih, mozda bi tako pao nivo postojece korupcije.

  • TamaraFP

    1. jul 2014 | 20:39

    Ja ne znam koji je više problem vas sa drzavnih fakulteta? ??? Kad smo mi sa privatnih toliko glupi i nista ne znamo i nista ne ucimo, sto se vi brinete toliko? Znaci imace vise mesta za vas. Sta ste se uplašili onda? KOMPLEKSASI

    • 1. jul 2014 | 20:47

      anci

      @TamaraFP

      Bravo!

    • 1. jul 2014 | 20:50

      Kompot

      @TamaraFP

      Pogotovo novosadski

    • 1. jul 2014 | 23:49

      Veca-pereca

      @TamaraFP

      Problem je u tome sto privatni moze svako da upise a drzavni bas I ne... treba poloziti prijemni koji na privatnim ne postoji.

  • maja

    1. jul 2014 | 20:35

    Ma kakva peticija,,,Ja sam majka studenta sa državnog fakulteta i ovamo nas odraše do gole kože a ucenje ni nalik nekadašnjem (nekad studirala i uspešno završila). Uči se i polaže isključivo pismeno pa kad dodju u dodir sa praksom izgube se... bar oni kojima sam ja bila mentor kod pripravnočkog Tako mani te se ćorava posla sve je to isto i sve je izgubilo smisao...

  • marija

    1. jul 2014 | 20:33

    Ne vidim razlog zasto zatvoriti privatne fakultete. Ko hoce ucice i na drzavnom i na privatnom, ko nece, nece ni na jednom ni na drugom. Studiram na pravnom u Kragujevcu i ljudi moji, vi niste svesni sta se ovde desava i kako se dolazi do ocena i naravno diploma. Sprovesti kontrolu na SVIM fakultetima i uvesti standardizaciju.

  • Nedeljko

    1. jul 2014 | 20:21

    Neka se odrede standardi, licence, a to što neko kreće peticiju mačku o rep, to ne žele studenti to je nečija ideja koja manipuliše studentima, a da i sami ne priznaju koliko su ispita i diploma poklonili na državnom fakultetu ....

  • SevernaBačka

    1. jul 2014 | 20:17

    Nemam završen niti jedan fakultet, sin je upisao građevinu i, fala bogu, dobro mu ide. Lično sam ravnodušan prema tim megatrendovima, ali mislim, ako si već menadžer budi menadžer, nemoj sa tom školom da budeš starešina u policiji, vojsci ili ko zna šta već, a takvih stvari ima mnogo.

  • Здраво

    1. jul 2014 | 20:09

    Dragi GT, na primer, mi sa pravnog fakulteta u Novom Sadu, znamo da se pomocni glagol hteti u svom enklitickom obliku pise odvojeno od glagola koji se zavrsavaju na ci. Bolji smo, dakle

  • Dejan

    1. jul 2014 | 20:05

    A sta ces onda sa privatnim srednjim i osnovnim školama koje pohađaju deca sve elite ovog grada koji će školovanje nastaviti na jejlu ili Kembridžu???

  • maja

    1. jul 2014 | 19:57

    E sad da se skupe studenti privatnih fakulteta pa da naprave peticiju da se svi koji imaju ujku tatu seku i tetku na drzavnom fakultetu lepo ispisu sa istih i da naprave prostora za nas koji smo morali da odemo na privatni jer na drzavnom nije bilo mesta.Inace ja sam jedna od retkih koja je i pored veze za drzavni otisla na privatni fakultet jer mi je mnogo bolje da lepo odmah platim skolarinu koliko je neka je nego da na drzavnom tu istu skolarinu placam u vidu ruckova i letovanja za dekane i ostalu bagru a vi posteni studenti drzavnih fakulteta sto ne znate vise zasto kukate jer vam se ne uci da ostavite nas sa privatnih na miru niko vam jos nije zabranio da i vi lepo upisete privatni mislim kad vam je vec na drzavnom sve toooliko teeesko!

  • DD

    1. jul 2014 | 19:36

    TREBA POZATVARATI.

    • 2. jul 2014 | 02:04

      Sasa M.

      @DD

      Dao sam ti plus jer treba pozatvarati i drzavne i privatne fakultete jer preko 90% onih koji zavrse fakultet nemaju poima sa zivotom, a posao i ovako i onakp nece naci.

  • Ih

    1. jul 2014 | 19:34

    Manite se ljudi corava posla...privatni univerziteti su svuda u Evropi a I u svetu priznatiji od drzavnih I svuda IH IMA pa zasto ne bi postojali I u Srbiji?! Setite se samo afera sa kragujevackog I novosadskog DRZAVNOG fakulteta...ko IMA para taj ce kupiti bilo privatnu,bilo drzavnu diplomu!!! Zbog pojedinih ljudi da ispastaju hiljade neduznih studenata koji su posteno dosli do diplome nema smisla....a za tuzioce,sudije,advokate....potreban je pravosudni ispit

    • 1. jul 2014 | 22:21

      DD

      @Ih

      POREDIŠ SVET. KONKRETNO KOJI. OVO KOD NAS JE DIVLJINA. NA MEGATRENDU IMAM PRIJATELJA. PROFESOR. ČOVEK IMA SVOJE ODREDJENO MIŠLJENJE O CELOM KONCEPTU. NA KRAJU KRAJEVA RADI KAKO MU SE KAŽE. PREDAVAJ I NE OBARAJ.

  • Knez

    1. jul 2014 | 19:30

    Pa prvo zatvorite drzavne fakultete jer je na njima vise prodato ispita, diploma o doktorata nego sto ima studenata na privatnim galultetima

  • GT

    1. jul 2014 | 19:23

    Ma šta ste vi bolji od nas trendovaca? Doćićeš za 20 godina da mi tražiš lovu dečko.

    • 1. jul 2014 | 21:24

      JA

      @GT

      Doci ces se pise odvojeno...aj' nazad u osnovnu da nadoknadis propusteno. ;-)

  • LUKIJAN

    1. jul 2014 | 19:23

    Pa vi stvarno mislite da su državni fakulteti toliko čisti kao Kragujevački ili neki Beogradski ? Nego to niko javno ne govori! Pa svuda u svetu su jači privatni fakulteti i kvalitetnija nastava nego na državnim .

  • Miki

    1. jul 2014 | 19:21

    Pa to! Konacno jedan dobar predlog. A uz njih da se ugase sva isturena odeljenja, koja nicu po selima(ne mislim na male gradove, vec bukvalno na sela) I vise se ceni njihova "diploma" nego ona za koju cu ja imati.

  • Kako god

    1. jul 2014 | 19:21

    ....без имало праксе,све је то одраз државних факултета,а да не причам о томе да,ма колико добро научио,ако је проф устао на леву ногу падаш испит,без објашњења.Ви који сте на државном знате о чему причам. Прво пробајте па после судите! Извините на прекиданом коментару

  • Građanin

    1. jul 2014 | 19:21

    Da vas ja pitam,da li znate koliko veza i vezica radi na upisu na državne fakultete kako bi se studenti,određeni,upisali na budžet ? To pitanje se provlači već godinama,a niko ne reaguje.Zar su samo privatni fakulteti problem što mnogo brucoša upisuje njih a ne državne baš zbog razloga što ni odlikaši ne mogu da se upišu na državne fakultete baš zbog toga što ne mogu na budžet a privilegovani mogu.Ova inicijativa neće proći.

  • Bane

    1. jul 2014 | 19:19

    A na drzavnim fakultetima nema kupljenih diploma??? Verujte i vise nego na privatnim...

  • Kako god

    1. jul 2014 | 19:17

    Наиме,знање које сам стекла на приватном не може да се пореди са оним које је стечено на државном...Инсистирање на непотребним стварима,без имало

  • Nislijka

    1. jul 2014 | 19:16

    Posaljite u Nis da ispotpisujemo

  • Mirko

    1. jul 2014 | 19:14

    A studenti sa državnih fakulteta bi trebalo da imaju veći kredibiltet? Slučajno radim na državnom fakultetu pa tu decu gledam svaki, dan. Kriterijum koji postoji na državnom fakultetu možda je strožiji nego na privatnom, ali daleko je od kriterijuma kakav bi trebao da bude. Verujem da ima puno predavača sa fakulteta koji mogu da posvedoče da studenti na 3 ili 4 godini studija nemaju ni osnovno predznanje koje su trebali dobiti u srednjoj školi. Poklanjanje ocena u osnovnoj školi, samo produbljuje jaz u neznjanju tokom srednje škole, a kulminacija je na fakultetu. Visoko obrazovanje je vrlo unosan poslovni model. Ne treba razdvajati privatne i državne fakultete već treba raditi na standardizaciji i licenciranju.

  • mm

    1. jul 2014 | 19:13

    Dajte link peticije da je odmah potpisem,ovo je dno dna ko nas sve leci i obrazuje

  • Vesnita

    1. jul 2014 | 19:13

    Podrska!!!!

  • Rale

    1. jul 2014 | 19:11

    Odavno nisam cuo bolji predlog od predloga studenata iz Novog Sada o zatvaranju privatnih fakulteta.Mnogo je razloga za to. Prvo kvalitet nastave na na niskom nivou.Kvalitet obuke veoma los. Sve vezano za pare ko da vise pre ce okoncati studije a ko plati doktorat na izvolte sve ce da se zavrsi sve ima tarifu

    • 1. jul 2014 | 19:41

      Ih

      @Rale

      Jesi li mozda studirao na privatnom pa znas kvalitet nastave??? I nisu svi privatni fakulteti isti.I jos nesto,zar nije bilo I kupovine istih I na drzavnim fakultetima? Nisi realan

  • Kako god

    1. jul 2014 | 19:11

    Dosadni su vise sa privatnim I drzavnim fakultetima! Da zbog pojedinaca ispastaju svi ostali? Dokle vise? Bila sam student I jednog I drugog I mogu reci da znanje koje Sam stekla

  • Zainteresovan

    1. jul 2014 | 19:10

    Zavrsio sam medicinu i idmah cu vam reci da ovo nije nikakvo resenje. Na drzavnim fakultetima je stanje bolje od ove megatrend sprdnje ali je ogroman nepotizam i korupcija. Treba uvesti kontrolu pri zaposljavanju koja ce se vrsiti testovima koje ce opet obavljati nezavisna komisija.

  • dragan

    1. jul 2014 | 19:10

    Ne 100 posto vec 1000 su u pravu

  • Gradjanin

    1. jul 2014 | 19:09

    Samo mi recite koji je faks uredu,svi su isti veza ili pare i zavrsavas sigurno.

  • x_O

    1. jul 2014 | 19:06

    A šta mi glupi da radimo ako ukinu privatne fakultete?

  • ator

    1. jul 2014 | 19:04

    I ja sam za.gde da potpisem.da se vrate szare vrednosti u obrazovanju.

  • ljiljana

    1. jul 2014 | 19:04

    Podržavam ovu peticiju.

  • DD

    1. jul 2014 | 19:03

    SASVIM ISPRAVNO

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA