Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nole
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • ANTIDODJOSI

    30. jun 2014 | 22:57

    Na zalost u mom lepom gradU Beogradu,nema gotovo nas Beogradjana..Dodjosi i provincijalci su okupirali grad.. Ovo je sigurno neko takav vozio,koji se vracao u metropolu iz nekog sela odakle je i potekao,a kamo lepe srece da ovamo nikad nije ni dosao..

  • Toni

    29. jun 2014 | 12:31

    Pa nije čudo vidiš BG registraciju i sve je jasno.najgori su!

  • Petar P.

    29. jun 2014 | 11:13

    Situacija u saobraćaju je sve gora i krajnje je vreme da se neko ozbiljno time pozabavi.Očigledno da grupa stručnjaka koja stoji iza novog ZBS-a nije dobro obavila svoj posao.Sve to liči na neki eksperiment,da se proba po malo iz srodnih zakona zemalja EU,a ako ne pokaže efekta tu su rigorozne kazne,tako da rezultat neće izostati.Na žalost,obećani rezultati su gotovo u potpunosti izostali.Naravno ima tu i dobrih stvari za neke:obezbeđene su "tezge" za saobraćajne inženjere koji će iskčljučivo predavati teoretsku nastavu budućim vozačima,isti će takođe biti uz radnike policije ispitivači na praktičnom delu vozačkog ispita mada ni jedni ni drugi nemaju nikakvog iskustva u praktičnoj obuci vozača,što je osnovni uslov za kvalitetno ispitivanje.Kad se uzme u obzir da po novom kožisija

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA