TOTALNA PROPAST: Uvoznici polovnih vozila ništa ne prodaju!
Uvoznici polovnih vozila u Srbiji će zbog sve većih nameta osnovati u julu udruženje u okviru Privredne komore Srbije, kako bi pokušali da utiču na državu i sačuvaju tu branšu od propadanja
Sad traze da se plati ponovo agenciji za bezbednost saobracaja stara potvrda za uvoz, a slali su upit dosli hocete da radite po novom, pa ovo samo kod nas moze
Ništa ne prodaju, a danas u Šidu na granici sa Hrvatskom za dva sata prođe 20 šlepera sa polovnjacima. Zašto ih uvoze onda u tim količinama? Ljudi koji žive u Šidu kažu mi da je tako svaki dan.
Znaci Propast!Koji bre Fiat i td,primer...Nemacka ima BMW,Audi,VW i td,kao i Italija Fiat,Alfu i td,u oba slucaja recimo iz CH kada uvezu vozilo u zemlju plate porez a ako je vozilo kupljeno od Placa vlasnik dobije i povracaj poreza...Sto je u principu na vrednost vozila simbolicna cifra,a jedna Propala Srbija ima zakon iz 19 veka!!!
Ako i treba da propadnete. Pa kupite baraku od auta na zapadu sa 400-500 hiljada km, i to za 1500,2000 evra, i dodjete ovamo , skinete mu kilometrazu, na nekih od 120 do 150 hiljada i nabijete cenu od 5000,6000 evra i hocete da ih prodate ??? Pa jeste normalni. I da otkud nekome da uveze 50 auta, i to ladno ??? Sto ja ne mogu ??? Na posten nacin nije sigurno !!!! Hoce na jednom autu da se obogate. E pa ne moze. Npr kupe Fiat Cromu u italiji sa 600000 km, za nekih 1800 do 2000 evra, ovamo jw doteraju, operu je, smanje na 150000 km, i bubnu cenu od 5000 evra i jos kaze kao nova !!! Hahahaha, ma da. Pa ako je to novo onda je moj Punto Evo sa predjenih 30000 tek izasao iz fabrike ??? Pa ljudi necemo sw lagati cim auto izadje i predje ma 1000 km on je polovan, sta ti znas sta je on radio sa tim autom !!!! Toliko, mislim da to nije posteno, aj zaraditi po autu i do 1000 evra, ali uzimati i do 3000,4000 je previse , zato i popadate !!!!!!
Bar da nesto proveravaju i testiraju, pa da imamo koristi. Meni je najsmesnije ono kad kupis polovan auto, pa ne smes da ga prodas mesec dana zbog provere interpola o kradji. Pa jbt znaci platis, uradis prenos, pa ako ti ga oduzmu pare ce da ti vrati moj pokojni deda Vlada!
Jeste bilo jednom u Krajini 92,3,4,5 u ovaj period bio slobodan uvoz u Krajinu uz carinu i porez a u Srbiju zabranjen zbog zastave. U Krajinu se uveze auto plati se Krajini porez I carina a auto se preregistruje u Srbiji uz placanje samo registracije I tehnickog. Imate li vi predstavu koliko je vozila na taj nacin za 5 godina uslo u Srbiji bez dinara drzavi...? A zato smo mi pametni kao I danas sto smo dozvolili fiatu da opet vodi monopol na trzistu kao sto ga je zastava nekad vodila. Bugarska je dozvolila sve da se uveze I evro 1 I 2 ako prodje tehnicki moze da ide u saobracaj oni su iz Nemacke isterali audije 80, 100, mercedese 200,250,190, prve c klase, bmw 318,20 sve to evro 2 a iz saobracaja izbacili one trule lade, poljake, varburge, juga... I mislim da su najpametniji ispali....jer su ova vozila iz nemacke 10 puta za taj period kvalitetnija od ovih danas i ne kvare se...a vi I dalje vodite politiku fiata I narod ce I dalje da vam gine u jugicima....
VEOMA PROMUĆURNO SU UVELI NEPOTREBNE NAMETE TAKO DA NAROD SADA NEMOŽE DA KUPI NI POLOVAN AUTOMOBIL,OVAKO NIKAD NIJE BILO,PUSTITE OVAJ NAPAĆEN NAROD KOJI ZASLUŽUJE TO DA ŽIVIIIIII
Previsoke cene u katalogu AMS-Srbije ??? Po tom istom katalogu se, od strane osiguranja, isplaćuje nastala šteta na vozilu prilikom udesa. Pitajte one koji su imali tu nesreću da im se isplati osiguranje kako su prošli i da li su cene visoke. Ako još malo spuste cene nakon udesa možete samo da oterate auto na otpad, ne verujem da će se nekome isplatiti živaca a kamo li novca da čeka premiju osiguranja. Pa dragi moji odlučite šta vam je milije, jeftinija kupovina ili realna procena štete
Ja sam pre 5 godina govorio komsiji da se ne smeje.. jer ce kad tad proapsti,jer su vozila preskupa,a ljudi nemaju para..
Kupuju se za 2 3 4 hiljade evra,u Srbiji se prodaje i po 7- 8 ...
"Мораћ да поскупе упркос слабој продаји, због мање платежне моћи грађана"?! Овај "закон" економије постоји само у Србији. Иначе при оваквим условима свуда цена пада, само у Србији расте.
Upravo tako. Tržište i cene se formiraju proporcijalno sa ponudom i potražnjom. Što znači, ako je potražnja veća, cena je viša i obrnuto. Ne znam koliko su ljudi u Srbiji upoznati, dileri polovnih automobila na jednom autu koji je plaćen u inostranstvu 5000€ zaradjuju preko 1000€.
Pa to je jedino u Srbiji logično jer prodavac računa - manje ću da prodam ali ću bar za tih par komada da opelješim dobro naivčine. Kod nas se trgovinom bave samo oni koji za nju nisu ni školovani. Ovi normalni propadaju zbog takvih.
Miki kiki
Look da da da
Podelite komentar
bojan
Sad traze da se plati ponovo agenciji za bezbednost saobracaja stara potvrda za uvoz, a slali su upit dosli hocete da radite po novom, pa ovo samo kod nas moze
Podelite komentar
VladimirNS
Ništa ne prodaju, a danas u Šidu na granici sa Hrvatskom za dva sata prođe 20 šlepera sa polovnjacima. Zašto ih uvoze onda u tim količinama? Ljudi koji žive u Šidu kažu mi da je tako svaki dan.
Podelite komentar
MM M
Mom prijatelju uvalili star akumulator i stare gume sa solidnom sarom- stanje kilometraze Zna se - stelung ! Pa Nek propadnu kad samo lopovisu !
Podelite komentar
Lav
Znaci Propast!Koji bre Fiat i td,primer...Nemacka ima BMW,Audi,VW i td,kao i Italija Fiat,Alfu i td,u oba slucaja recimo iz CH kada uvezu vozilo u zemlju plate porez a ako je vozilo kupljeno od Placa vlasnik dobije i povracaj poreza...Sto je u principu na vrednost vozila simbolicna cifra,a jedna Propala Srbija ima zakon iz 19 veka!!!
Podelite komentar
Idea
Ako i treba da propadnete. Pa kupite baraku od auta na zapadu sa 400-500 hiljada km, i to za 1500,2000 evra, i dodjete ovamo , skinete mu kilometrazu, na nekih od 120 do 150 hiljada i nabijete cenu od 5000,6000 evra i hocete da ih prodate ??? Pa jeste normalni. I da otkud nekome da uveze 50 auta, i to ladno ??? Sto ja ne mogu ??? Na posten nacin nije sigurno !!!! Hoce na jednom autu da se obogate. E pa ne moze. Npr kupe Fiat Cromu u italiji sa 600000 km, za nekih 1800 do 2000 evra, ovamo jw doteraju, operu je, smanje na 150000 km, i bubnu cenu od 5000 evra i jos kaze kao nova !!! Hahahaha, ma da. Pa ako je to novo onda je moj Punto Evo sa predjenih 30000 tek izasao iz fabrike ??? Pa ljudi necemo sw lagati cim auto izadje i predje ma 1000 km on je polovan, sta ti znas sta je on radio sa tim autom !!!! Toliko, mislim da to nije posteno, aj zaraditi po autu i do 1000 evra, ali uzimati i do 3000,4000 je previse , zato i popadate !!!!!!
Podelite komentar
Vlada
Ispade da ovi iz AMS Srbije zgrcu nenormalnu lovu a srbija samo 290din? Bruka i sramota. Treba obrnuto da bude
Podelite komentar
ivca
Bar da nesto proveravaju i testiraju, pa da imamo koristi. Meni je najsmesnije ono kad kupis polovan auto, pa ne smes da ga prodas mesec dana zbog provere interpola o kradji. Pa jbt znaci platis, uradis prenos, pa ako ti ga oduzmu pare ce da ti vrati moj pokojni deda Vlada!
Podelite komentar
Aleksandar
@ivca
Ja sam kupio nov auto iz salona i imao sam tu zabranu prodaje nesto oko mesec dana, e to je tek smesno! To je Srbija!
Podelite komentar
Stefan
Jeste bilo jednom u Krajini 92,3,4,5 u ovaj period bio slobodan uvoz u Krajinu uz carinu i porez a u Srbiju zabranjen zbog zastave. U Krajinu se uveze auto plati se Krajini porez I carina a auto se preregistruje u Srbiji uz placanje samo registracije I tehnickog. Imate li vi predstavu koliko je vozila na taj nacin za 5 godina uslo u Srbiji bez dinara drzavi...? A zato smo mi pametni kao I danas sto smo dozvolili fiatu da opet vodi monopol na trzistu kao sto ga je zastava nekad vodila. Bugarska je dozvolila sve da se uveze I evro 1 I 2 ako prodje tehnicki moze da ide u saobracaj oni su iz Nemacke isterali audije 80, 100, mercedese 200,250,190, prve c klase, bmw 318,20 sve to evro 2 a iz saobracaja izbacili one trule lade, poljake, varburge, juga... I mislim da su najpametniji ispali....jer su ova vozila iz nemacke 10 puta za taj period kvalitetnija od ovih danas i ne kvare se...a vi I dalje vodite politiku fiata I narod ce I dalje da vam gine u jugicima....
Podelite komentar
Pera
Raskrinkati vec jednon agenciju za bezbednost saobracaja
Podelite komentar
Nena
Dobra vest. Treba u Srbiji proveriti sva uvozna vozila. U inostranstvu kradu auta, na carini imaju vezu a u Srbiji udome auto.
Podelite komentar
Aleksandar
VEOMA PROMUĆURNO SU UVELI NEPOTREBNE NAMETE TAKO DA NAROD SADA NEMOŽE DA KUPI NI POLOVAN AUTOMOBIL,OVAKO NIKAD NIJE BILO,PUSTITE OVAJ NAPAĆEN NAROD KOJI ZASLUŽUJE TO DA ŽIVIIIIII
Podelite komentar
Koment
Ee pa tu fijat profitira i uvecava prodaju, a od toga i drzava ima nesto a od preprodavaca bas nista.
Podelite komentar
DD
DA NEKO I VAMA STANE NA VRAT. LAŽNE KILOMETRAŽE . DO CENA . I......
Podelite komentar
Pravoslavac
Posledica je da ćemo voziti lošija vozila za više novaca
Podelite komentar
Iva
Previsoke cene u katalogu AMS-Srbije ??? Po tom istom katalogu se, od strane osiguranja, isplaćuje nastala šteta na vozilu prilikom udesa. Pitajte one koji su imali tu nesreću da im se isplati osiguranje kako su prošli i da li su cene visoke. Ako još malo spuste cene nakon udesa možete samo da oterate auto na otpad, ne verujem da će se nekome isplatiti živaca a kamo li novca da čeka premiju osiguranja. Pa dragi moji odlučite šta vam je milije, jeftinija kupovina ili realna procena štete
Podelite komentar
Raša
Ekonomija će pre ili kasnije stati, jer je sve u ovoj zemlji nerealno.
Podelite komentar
Урош
Куба је Холандија за нас..
Podelite komentar
Stiw
Ja sam pre 5 godina govorio komsiji da se ne smeje.. jer ce kad tad proapsti,jer su vozila preskupa,a ljudi nemaju para.. Kupuju se za 2 3 4 hiljade evra,u Srbiji se prodaje i po 7- 8 ...
Podelite komentar
Qwerty
Koji je ovo Reno na slici? :)
Podelite komentar
čivijaš
@Qwerty
Renault Latitude
Podelite komentar
Hlebb
@Qwerty
Renault Fabia :)
Podelite komentar
Aleksandar
@Qwerty
Latitude
Podelite komentar
стрептомицин
"Мораћ да поскупе упркос слабој продаји, због мање платежне моћи грађана"?! Овај "закон" економије постоји само у Србији. Иначе при оваквим условима свуда цена пада, само у Србији расте.
Podelite komentar
Dr. Kefalo
@стрептомицин
Upravo tako. Tržište i cene se formiraju proporcijalno sa ponudom i potražnjom. Što znači, ako je potražnja veća, cena je viša i obrnuto. Ne znam koliko su ljudi u Srbiji upoznati, dileri polovnih automobila na jednom autu koji je plaćen u inostranstvu 5000€ zaradjuju preko 1000€.
Podelite komentar
VladimirNS
@стрептомицин
Pa to je jedino u Srbiji logično jer prodavac računa - manje ću da prodam ali ću bar za tih par komada da opelješim dobro naivčine. Kod nas se trgovinom bave samo oni koji za nju nisu ni školovani. Ovi normalni propadaju zbog takvih.
Podelite komentar