Vodeći svetski dostavljač hrane Foodpanda stiže i u Srbiju!
Foodpanda, vodeći svetski online servis za dostavu hrane, nakon uspešno razvijenog poslovanja u više od 50 zemalja Azije, Evrope, Afrike i Južne Amerike, konačno se pojavio i na tržištu Srbije. Zahvaljujući partnerstvu sa velikim brojem restorana, ovaj servis nudi i veliki izbor najrazličitijih jela.
U razgovoru sa Ognjenom Radićem, menadžerom Foodpande za srpsko tržište, saznali smo nešto više o dosadašnjem uspehu i budućim planovima kompanije.
Od kada postoji Foodpanda i kako funkcioniše servis?
- Foodpanda je pokrenuta u maju 2012. u Singapuru. Posle izuzetih rezultata postignutih na tom tržištu, logičan sledeći korak bio je proširenje na ostale zemlje regiona. Poslovna formula koju smo primenili pokazala se kao uspešna i na tržištima ostalih kontinenata. Sam servis koncipiran je tako da povezuje restorane sa krajnjim korisnicima, putem sajta i mobilne aplikacije. Foodpanda zapravo ima ulogu posrednika, pa korisnici mogu da poruče svoja omiljena jela putem sajta www.foodpanda.rs i uz pomoć Foodpanda aplikacije koja je dostupna za iOS, Android, Windows Phone i Nokia platforme.
Koliko zaposlenih ima Foodpanda na globalnom nivou?
- Foodpanda na globalnom nivou ima više od 650 zaposlenih, ali ovaj broj raste svakog dana.
Kako ste zadovoljni dosadašnjim uspehom na srpskom tržištu i da li se ulazak na naše tržište razlikovao po nečemu od ulaska na ostala tržišta?
- Više smo nego zadovoljni uspehom u Srbiji, naročito kada se uzme u obzir činjenica da smo do sada poslovali bez marketing aktivnosti, sa fokusom na potpisivanju ugovora o saradnji sa što većim brojem restorana. Što se tiče samog ulaska na tržište, lokalizacija servisa i prilagođavanje specifičnim potrebama i kulturi tržišta je nešto što nas očekuje u svakoj zemlji u kojoj započnemo poslovanje.
Sa koliko restorana sarađujete u Srbiji i u kojim sve gradovima?
- Trenutno imamo saradnju sa preko 300 restorana u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a u narednom periodu počećemo sa radom u još tri grada u Srbiji. Takođe, u planu je i širenje poslovanja na zemlje regiona.
Kakvi su planovi i ciljevi Foodpande do kraja ove godine? Koliki rast očekujete, s obzirom da je rast na globalnom nivou izuzetno visok?
- Do kraja godine očekujemo da postanemo apsolutni lider na tržištu sa rastom od oko 40% na mesečnom nivou. Na globalnom nivou, ostvarujemo stopu rasta od 100 odsto na svaka dva meseca i nadamo se da ćemo kvalitetnom uslugom i negovanjem odnosa sa korisnicima iste rezultate postići i u Srbiji tokom 2015. godine.
(Telegraf.rs)
Video: Neko se baš potrudio da ukrasi ovaj automobil: Ovo je jelka na četiri točka
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
GpraN
Da naprave poso a?!?!?!
Podelite komentar
Bane
Na svaka dva meseca rast 100%?!? Zvuci ko hiper-inflacija. 2^6 sto znaci 64 puta ce porasti za godinu dana. E pa svaka im cast. Ni Mirko Marjanovic im nije ravan...
Podelite komentar
Džin
E srbijo jesi zaostala I kosovo ima pandu prije vas.. ccc
Podelite komentar