Vodeći svetski dostavljač hrane Foodpanda stiže i u Srbiju!

  • 5

Foodpanda, vodeći svetski online servis za dostavu hrane, nakon uspešno razvijenog poslovanja u više od 50 zemalja Azije, Evrope, Afrike i Južne Amerike, konačno se pojavio i na tržištu Srbije. Zahvaljujući partnerstvu sa velikim brojem restorana, ovaj servis nudi i veliki izbor najrazličitijih jela.

U razgovoru sa Ognjenom Radićem, menadžerom Foodpande za srpsko tržište, saznali smo nešto više o dosadašnjem uspehu i budućim planovima kompanije.

Od kada postoji Foodpanda i kako funkcioniše servis?

- Foodpanda je pokrenuta u maju 2012. u Singapuru. Posle izuzetih rezultata postignutih na tom tržištu, logičan sledeći korak bio je proširenje na ostale zemlje regiona. Poslovna formula koju smo primenili pokazala se kao uspešna i na tržištima ostalih kontinenata. Sam servis koncipiran je tako da povezuje restorane sa krajnjim korisnicima, putem sajta i mobilne aplikacije. Foodpanda zapravo ima ulogu posrednika, pa korisnici mogu da poruče svoja omiljena jela putem sajta www.foodpanda.rs i uz pomoć Foodpanda aplikacije koja je dostupna za iOS, Android, Windows Phone i Nokia platforme.

Koliko zaposlenih ima Foodpanda na globalnom nivou?

- Foodpanda na globalnom nivou ima više od 650 zaposlenih, ali ovaj broj raste svakog dana.

Kako ste zadovoljni dosadašnjim uspehom na srpskom tržištu i da li se ulazak na naše tržište razlikovao po nečemu od ulaska na ostala tržišta?

- Više smo nego zadovoljni uspehom u Srbiji, naročito kada se uzme u obzir činjenica da smo do sada poslovali bez marketing aktivnosti, sa fokusom na potpisivanju ugovora o saradnji sa što većim brojem restorana. Što se tiče samog ulaska na tržište, lokalizacija servisa i prilagođavanje specifičnim potrebama i kulturi tržišta je nešto što nas očekuje u svakoj zemlji u kojoj započnemo poslovanje.

Sa koliko restorana sarađujete u Srbiji i u kojim sve gradovima?

- Trenutno imamo saradnju sa preko 300 restorana u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a u narednom periodu počećemo sa radom u još tri grada u Srbiji. Takođe, u planu je i širenje poslovanja na zemlje regiona.

Kakvi su planovi i ciljevi Foodpande do kraja ove godine? Koliki rast očekujete, s obzirom da je rast na globalnom nivou izuzetno visok?

- Do kraja godine očekujemo da postanemo apsolutni lider na tržištu sa rastom od oko 40% na mesečnom nivou. Na globalnom nivou, ostvarujemo stopu rasta od 100 odsto na svaka dva meseca i nadamo se da ćemo kvalitetnom uslugom i negovanjem odnosa sa korisnicima iste rezultate postići i u Srbiji tokom 2015. godine.

(Telegraf.rs)

Video: Neko se baš potrudio da ukrasi ovaj automobil: Ovo je jelka na četiri točka

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • GpraN

    26. jun 2014 | 14:51

    Da naprave poso a?!?!?!

  • Bane

    27. jun 2014 | 11:30

    Na svaka dva meseca rast 100%?!? Zvuci ko hiper-inflacija. 2^6 sto znaci 64 puta ce porasti za godinu dana. E pa svaka im cast. Ni Mirko Marjanovic im nije ravan...

  • Džin

    27. jun 2014 | 05:59

    E srbijo jesi zaostala I kosovo ima pandu prije vas.. ccc

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA