TRENIRAJU STROGOĆU: Na Megatrendu pooštrili kriterijume, studenti padaju kao muve! (FOTO)

Komentari

  • Ne branite megatrend lazovi!!

    27. jun 2014 | 23:13

    Istina je jedna...polaze se sa dva lista a4 formata.dosta laganja.imam prijatelje,bio sam tamo,inace zavrsavam ekonomski.

    • 28. jun 2014 | 01:06

      Pereca

      @Ne branite megatrend lazovi!!

      E, vi sa ekonomskog ste mi kompetentni, vaš faks je na visokom glasu uvek bio. Deder da se pobuni neko sa nekog ozbiljnijeg faksa.

    • 29. novembar 2020 | 02:45

      Zorana Todorovic

      @Ne branite megatrend lazovi!!

      Istina je jedna:Mora da se uci.Prema tome,ako se nisi u nesto uverio:Ne kritikuj.

  • Darko

    27. jun 2014 | 21:49

    Predrasude, Megatrend pa Megatrend, sta je sa ostalim? Megatrend kao prvo nije fakultet nego UNIVERZITET. Kao drugo ne mozete da poredite seminare,konkurse i studiranje od cetiri godine. Kao trece ne mozete da sudite jer niste bili tamo. Kao cetvrto nije istina da studiraju samo bogatasi. Ja sam zavrsio gimnaziju sa odlicnim prosekom, trenutno studiram Novinarstvo na FKM-u , o parama i da ne pricam,snalazim se. Placam na rate kao i vecina posto vise nisam na budzetu ( da i to je moguce, budzet postoji kao i popust na skolarinu). Mozda je lako dobiti sesticu na nekim predmetima, ali za ostalo moras da zagrejes stolicu i to dobro!

  • Zoran

    27. jun 2014 | 18:22

    U cemu je problem sto neko studira privatni fakultet? Privatni fakulteti, su kao i drzavni, ustanove koje upisujes da bi stekao znanje (ili diplomu). Mozda su na drzavnom (malo) strozi(ji) kriterijumi, ali na kraju se svi nadjemo na trzistu rada. Ukoliko je neko studirao privatni fakultet da bi dobio diplomu (provlacio se sa tim sesticama), on svakako vec ima obezbedjen posao preko neke veze, tako da ni na koji nacin ne ugrozava nekog sa drzavnog ili studente sa privatnog koji su ucili. To onda nije problem univerziteta, nego drustva u celini... Studenti koji uce na privatnom, konkurisu za posao, pod "istim uslovima" kao i studenti sa drzavnog. Tada bi valjda, u normalnim drustvima, trebalo da se gleda koje kompentencije taj student poseduje... Nije fakultet taj koji usadjuje studentima znanje, valjda je obaveza studenta da iskoristi maksimum koji mu ustanova koju pohadja pruza. Cinjenica je da je taj maksimum na privatnom veci nego na drzavnom fakultetu, problem je u studentima... Problem je sto nam je ekonomska situacija toliko losa, da nema svako da plati skolarinu na privatnom , pa kod nas zavrse studenti koji nisi bas kapacitet za studiranje... Tako da nazalost trziste odredjuje kvalitet studenata na privatnom, sto nema nikakve veze sa kvalitetom obrazovanja koje se na istom moze steci... Mozda bi korisnije bilo kritikovati (neke) studente sa privatnog, umesto same institucije... Zakon kojim se zabranjuje kadru koji je skolovan na privatnom da radi u drzavnim institucijama??? Kakva je ovo glupost i gde je tu pravna drzava, pitao bih studente sa drzavnog pravnog fakulteta??? Ima li ovde mozda sukoba interesa??? Da bi neko radio u drzavnoj instituciji mora da polozi drzavni ispit, samim tim pred trecim licem se utvrdjuje da li neko ima znanja i vestine da obavlja taj posao??? A drzava je sama dala akreditaciju tim ustanovama... Uzimamo vam mesta na master studijama zato sto peremo diplome??? Podseticu vas da se polaze prijemni za master studije na vasem drzavnom fakuletu... Posto mi nemamo nikakvo znanje, nemate se cega plasiti, bicemo zadnji na rang listi... ili mozda ipak imate???

    • 28. jun 2014 | 00:45

      киеза

      @Zoran

      "on svakako vec ima obezbedjen posao preko neke veze, tako da ni na koji nacin ne ugrozava nekog sa drzavnog ili studente sa privatnog koji su ucili". Видиш како са овом реченицом у ствари скачеш сам себи у стомак.Као прво да не постоје такви универзитети,са таквим критеријумима,тај са везом не би могао ни да конкурише за то место ни са везом ни без ње.Тако су они који су се заиста потрудили да ЗАВРШЕ поштено своје факултете, аутоматски остали без нелојалне конкуренције,имали они пара или не.РАЗМИСЛИ!

  • Joca

    27. jun 2014 | 16:09

    Na Megatrendu nije obimno gradivo, odnosno izvuceno je najvaznije, nas sistem obrazovanja je poznat po tome da se uce nebitne stvari, jer zaboga nije udzbenik dobar ako nema preko 200 strana, a kad pogledas sta je u njemu sadrzano i da to sto ucis nece ti trebati nikad u zivotu to je drugo, e onda nabubas sve to lepo, polozis ispit i posle 15 dana ne znas nista. Strucne skole su takve da bukvalno kada izadjes iz njih nista ne znas, narocito tehnicke skole, e sad drugo je ako nekog to zanima pa ide negde privatno da uci zanat... Tako je i na fakultetima, nista bolje... Jos jedna stvar, posao se uci radom najvise, posle to postane rutina, isto je kao i sa vozackom dozvolom, ne znaci ako si polozio da znas da vozis, vec se to uci godinama, stice se iskustvo itd... U stranim zemljama se 2 dana uci teorija 3 dana praksa, i mislim da je to daleko bolji sistem, i ucis ono usko vezano za struku... Bio je neki prilog na b92 pre par meseci kada su intervjuisali studente pravnog fakulteta u kg, pitali su za definiciju krivicnog dela silovanja iliti obljube, odnosno sta ga kvalifikuje, ni oni koji su polagali to nisu znali, a ni oni koji se spremaju da polazu, tako da, toliko o tome...

  • lala

    27. jun 2014 | 13:33

    E da budemo iskreni cim se placa logicno je da je da bude lakse. Pa svi ti koji su upisali megatrend svesni su da cim daju tolike pare dovoljno je da se pojave na ispit i imaju 6.

    • 27. jun 2014 | 22:15

      TamaraFP

      @lala

      Hahhahaha pa koliko znamo i drzavni fakultet se placa. Znaci i oni se samo pojave i imaju 6. Kakve gluposti pričate strasno!!!

    • 28. jun 2014 | 01:11

      Pereca

      @lala

      Pa, pojavi se. Pa nam se onda javi.

  • nale

    27. jun 2014 | 13:29

    Ja sam na megtrendu polozio sigurno 8 puta matematiku. Ne studiram na tom fakultetu ali sam polagao umesto drugih. Neverovatno da tamo indeks niko ne gleda i bukvalno jedna osoba moze da nauci jedan predmet i polozi za sve kolege. Toliko o kvalitetu, sramota!!!

    • 27. jun 2014 | 22:23

      TamaraFP

      @nale

      Hahahh koja LAZ. Prvo na fakultet me mozes da udjes bez ID kartice koju kad provučes na ulazu izadje ti slika i ukoliko bilo sta ima da nisi platio ili neli dr problem. Citac to prepozna. Odmah ti prilazi obezbeđenje i usmerava te gde da ides i ide s tobom dok se ne utvrdi zašto je citac reagovao. Kada ulazis na ispit duzan si da pokažeš i index i ličnu kartu. Završava ove godine Megatrend i to je bilo od samog pocetka da na ispit puštaju samo uz index i licnu karti. Tako da to što ti kazes nema veze s vezom. Cista LAZ. SRAMOTA !!!!!

  • TamaraFP

    27. jun 2014 | 11:52

    Ljudi kako ne shvatate. Nije tako kao sto se prica. Imam druga koji je bio prvak u Srbiji u matematici. U celoj srednjoj i osnovnoj bio je 5, 00 Upisao je uporedo Matematicki fakultet i Megatrend. Matematicki je polagao ko od šale, ali na Megatrendu je poceo da pada ispit za ispitom. Decko koga znam da uci i na kraju je odustao od Megatrenda jer se nije snasao tamo. Ja znam da ce mnogi ovo negodovati ali to je istina. Isto tako dosta priča sam cula i za Pravni i za ekonomski a za FON da ne pričam. Tako da nije baš tako kao sto se priča. ..

    • 27. jun 2014 | 13:08

      DD

      @TamaraFP

      DOVOLJNO JE POGLEDATI PARKING ISPRED MEGATRENDA I SAZNATI PROFIL STUDENATA. TO UPOREDITI SA PRAVNIM. !!$$$$$

  • DD

    27. jun 2014 | 10:33

    UPIŠI I FIZIKALIŠI

  • Bojan

    27. jun 2014 | 09:41

    Upisi i zapali...

  • Sincitybg

    27. jun 2014 | 09:25

    za sve ove komentatore koji ubedjuju da je isto studiranje megatrenda i drzavnog evo moje iskustvo: zavrsio sam drzavni, s mukom i ispiranjem mozga, sa knjigama od po 1000 strana i po 2-3 kolokvijuma pre toga, elem,na Megatrendu gostovali neki holandski"strucnjaci" drzeci seminar sa polaganjem ispita i sertifikatom, nagovore mene da se 'strucno" nadogradjujem i prijavim se, tiu krene odabir kandidata, selekcije pomislio bi covek da je u pitanju Oxford, i udjem ja u 30 odabranih.Krece seminar svaki dan po 8 sati,vidim ja prvog dana da ni strucnjaci iz holandije, ni asistenti sa megatrenda nemaju veze s mozgom i da predaju nesto sto smo na drugoj godini drzavnog presli, odustanem ja,ukupno na seminaru proveo sat i po! posle 7 dana zovu mene da dodjem??!?! i podignem sertifikat sa polozenim zavrsnim ispitom, ja im kazem "izvinite ja jesam uplatio seminar, ali nisam ga pohadjao, niti sam poagao" a oni su bili u fazonu "pa nema veze vi dodjite da uzmete mi smo i onako to sve istampali pre pocetka seminara" toliko o tom vasem Megatrendu i ubedjujte pricama druge ljude mene nemojte !!!! ovo odovorno tvrdim !

    • 27. jun 2014 | 10:27

      HocuNanogicu

      @Sincitybg

      Tvoj komentar samo NE podrzavaju studenti tog tzv fakulteta Megatrend. Tvoju pricu bi bilo vrlo interesantno ispricati u nekim novinama, a ne da ostane samo u komentarima!

  • hEll0

    27. jun 2014 | 09:04

    Necu komentarisati druge, krenucu od svog iskustva. Iste godine sam se upisala na Megatrend kada i moj brat na filozofski. U isto vreme imamo ispite i samim tim nam se pogadja vreme ucenja. Mene svi omalovazavaju jer sam na privatnom i svi misle da se tu ne uci, dok se on muci. On ima najave, spremanja, svi u kuci hodaju na prstima, a onda mu udjes u sobu i ukapiras da ne uci nego odgleda sezonu serije za dan i svi ubedjeni da se ubio uceci. Sa ispita se vrati da devetkom. I to radi vec 4god. Ljudi, to sto se neko zatvori i kaze da uci, ne znaci da to i radi. Kada sam krenula na studije svi na faxu su potencirali na volontiranju i volontirala sam samo da bih imala jos jedan pasus u CV-u, ali mi je donelo jos vise (saradnju sa novinarima CNN,Chanal+,porodicom Djokovic). Opet, u drugoj godini studija sam se zaposlila u medjunarodnoj kompaniji i paralelno sa poslom sam ucila. Neki predmeti su mi pomogli u radu, a neke sam lakse ucila kroz rad.Sada je kraj studiranja. Moj brat u CV moze da upise da je zavrsio filozofski i stavi tacku. U mom CV-u se pasusi nizu. Sa 24god imam 5 god radnog iskustva, 3 god staza i bezbroj poznanstava. I ako jednog dana ja budem poslodsvac, necu pitati sta je zavrsio ili koji je prosek. Dacu probni rad, pa nek se dokaze.

  • Milovan

    27. jun 2014 | 08:46

    A šta ćemo sa onolikim Megatrendušama po Beogradu???

  • zoran

    27. jun 2014 | 08:41

    Profesori kritikuju Miću? Koje su to moralne veličine da sada kada su krenula kola niz brdo pričaju priče a došli kod njega za posao i novac i igrali bez prigovora po njergovim notama. Ništa boji od njega. Sa kim si, takav si!

    • 28. jun 2014 | 01:19

      Pereca

      @zoran

      I svi su, nekim čudom, zaboravili aferu "indeks", državni fakultet je u pitanju.

  • Cobe

    27. jun 2014 | 07:55

    "Danas je trebalo da imam ispit za koji sam se spremala nekoliko nedelja unazad." Ona na Megatrendu sprema ispit nekoliko nedelja! :D :D

  • Laza

    27. jun 2014 | 01:51

    Ako neko misli da na Megatrendu padaju kao muve, neka slobodno dodje i proveri Tehnicki Fakultet u Boru, gde je prolaznost jedan do dva studenta po roku od prijavljenih 50+, da li je moguce da studenti toliko neznaju ili kako????

  • Milica

    27. jun 2014 | 01:16

    Bavim se izradom diplomskih i master radova...o tome koji je fakultet bolji ne bih da pricam...mada iz mog iskustva kakvi god da su fakulteti, studenti su svuda isti...Jos se nije rodio taj koji nije prepisivao ili bar pokusao. Dovoljno je da kazem da sam do sada uradila preko 200 master radova najvise na drzavnom ekonomskom i na FON-u, a od skoro i veliki broj na Megatrendu. I svi radovi su prosli. Za seminarske da ne pricam... Tako da pustite me toga da su drzavni fakulteti bolji i da nude vece znanje, svuda se mulja... Zavrsila sam ekonomiju i tek kad sam krenula da radim videla sam koliko te zaista nista ne nauce na fakultetu....nasi fakulteti su zaostali u svakom pogledu, i jedni i drugi.

  • Uvau

    26. jun 2014 | 23:52

    Ja evo zavrsavam drzavni masinski i imam brdo drugara na megableji, izadje tako drugar na neki ispit i nije ni pogledao. Posto se radi na kompu on ustane i kao oce da ide.. Ustaje asistent i tera ga da se vrati da se kao priseti.. I tako covek dobio 7.. I posle ovi blejaci kazu kako su isti kriterijumi.. Inace dobra stvar je sto zaista posle lakse nadju posao od nas sa drzavnog zbog tih nekih praksi i partijskih obaveza.. XD

    • 27. jun 2014 | 01:51

      TamaraFP

      @Uvau

      Taj tvoj drug što ti to kaze, laze. Tako sigurno nije. Sramota ga je da kaže da uci jer ide na privatni fakultet. Ima predmeta koji se polazu preko kompa u sve 4 godine ima 2, 3 predmeta tako Sve ostalo je normalno.

  • Pereca

    26. jun 2014 | 23:41

    Ovo je potpuna budalaština, kao i cela priča oko ovog fakulteta. Niti je iko išta pooštrio, niti je meni iko ikad ponudio da položim ispit tako što ću da platim, a išla sam milion puta na konsultacije, jer sam zaposlena. Dakle - bilo koji profesor je mogao da mi ponudi (nasamo)da prođem ispit na mufte, ali niko nije (ne znam kako je sa drugim studentima, možda ja uopšte ne delujem kao neko ko bi platio, pa su me poštedeli te ponude), predmeti i profesori su stvarno dobri (opet se ograđujem jer sam na novinarstvu, nisam na raznim menadžmentima), komunikologiju, za razliku od studenata FPN-a, imamo u prvoj godini, kada je i potrebno ući u terminologiju i imati neku osnovu za dalje studiranje novinarstva. A sve one pobornike čuvene floskule o prelistavanju i zablistavanju pozivam da izađu na ispit iz komunikologije, za početak, a posle možemo da diskutujemo. Ipak je potrebno imati lični doživljaj o nekim stvarima da bi mogao da raspravljaš o njima.

    • 27. jun 2014 | 01:56

      TamaraFP

      @Pereca

      U pravu si sve sto kazes. Student sam FPS i nikad tako nije bilo kao sto novine pišu. Znam kako je. Nikad nisam mogla da pročitam samo i da polozim. Znam ljude koji izlaze po 4, 5 puta da polazu jedan ispit jer ih profesor obara. Tako da sve je laz sto se pise...

    • 28. jun 2014 | 07:46

      Darko

      @Pereca

      Tako je koleginice, neka dodju da vide kako se polaze Komunikologija, Politicki sistemi i ostalo. Da umres za sest bukvalno. Niko ne spominje druge privatne fakultete, ili ostale smerove na Megatrendu. Svima studiraju drugovi, drugarice, tetke, babe i po njima se procenjuje.

  • Dragana

    26. jun 2014 | 23:22

    A sto se tice pranja diplome, svako pametan bi to uradio. Ima dosta ljudi koji ne cene trud zavrsenog privatnog fakulteta. A ja stvarno isam mogla 4 godine das e patim na drzavnom , ako ne i vise

  • Doktor

    26. jun 2014 | 23:19

    Meni nešto deco nije jasno... Završio sam medicinu pre 10 godina i sad sam na specijalizaciji. Odim interne mrdicine koja je peto-semestralni ispit, ni jedan nisam spremao duže od 2 ipo meseca. Šta se događa s državnim fakultetima? Ili sa vama pa svaki ispit spremate po par meseci... Ili ipak malo ne govorite istinu. Ako je govorite onda jednostavno ne znate da učite. Recimo etiku ili neki manji ispit na medicini poput medicine rada sam spremio za desetak dana i dobio 8 a iz etike kod Jovana Marića 10...i niz je takvih primera a ns medicini je skoro 40 ispita. Za to vreme neko na filologiji ima samo 16 ili 17 za celo školovanje. I na kraju, imam kolegu koji trenutno živi u Čikagu i završio je Megatrend kad i ja medicinu. Sada je podpredsednik jedne manje firme i zarađuje za 2 meseca moju godišnju doktorsku platu.

    • 26. jun 2014 | 23:47

      Radmila

      @Doktor

      Pravo pitanje Doktore!Ja sam završila FON 2007. i nešto se ne sećam da sam neki ispit spremala mesecima. Iskreno, ubijala sam se otprilike mesec dana do ispita (što je par nedelja) ali sam redovno učila za kolokvijume. Završila sam sa prosekom 9,08. Mislim da današnja deca ili ne znaju, ili neće da uče. Sve njihovo im izgleda veliko, a sve tuđe bezvredno. Moja koleginica je završila master na Megatrendu i sad radi u Telenoru i niko nije imao predrasude prema tom fakultetu. Takođe ćerka moje starije koleginice s posla studira ekonomski već dosta dugo. Treća godina je već treći put. I svaki put dolazi s pričom da se ubija od učenja. Nešto mi tu nije jasno!

    • 26. jun 2014 | 23:57

      Pereca

      @Doktor

      Bravo! Osobe koje spremaju svaki ispit mesecima spremale bi ga toliko i na Megatrendu, to je već stvar inteligencije i ambicije, a ne teških muka državnih fakulteta.

  • Beba

    26. jun 2014 | 23:15

    Ja sam posle prakse ,koju mi je inače obezbedio moj privatni fakultet ,ostala da radim u toj firmi.Vi sa drzavnog fakulteta to nemate,tako da vam je dzaba I da po tri godine spremate jedan ispit.Poslodavce interesuje kakvi ste vi sto se posla tiče,a ne koliko ste se mučili da spremite ispit !

  • Vladimir

    26. jun 2014 | 22:50

    Hahaha, temeljno sam spremala ispit nekoliko nedelja unazad??? Ali temeljno i nekoliko nedelja u istoj rečenici, sve nam je jasno..

  • nikolasm

    26. jun 2014 | 22:33

    Pa mi se na drzavnom pravnom spremamamo po par meseci ...

    • 27. jun 2014 | 00:01

      Pereca

      @nikolasm

      Po par meseci? Svaki? Koliko vam onda treba vremena da završite faks? Računam da imate bar po osam ispita godišnje, puta (ajd' da uzmemo) 3 meseca, znači da vam treba 2 godine za godinu studiranja. Dakle, onaj ko završi pre tog roka je muvao. I, šta smo sad zaključili? Ko kupuje diplome?

  • Dragana

    26. jun 2014 | 22:29

    Ljudi ja stvarno ne znam sto se raspravljate koji je fakultet tezii? Svi znamo da je drzavni jako tezak i svaka vam cast. Ali to ne znaci da mi nista ne radimo,da smo glupi i da nista ne znamo. Studiram ekonomiju ipolagala sam matematiku prosle godine uopste nije lako , ne znam stvarno kada je bilo to kada si polozila drugarici ispit ,ali sada toga nema. Ali dobro, zar je bitno. Svako ima pravo na svoje misljenje . I da vidimo se na masteru , tu cu oprati diplomu i na istom smo . Laku noc svima

    • 26. jun 2014 | 22:43

      Ttamara

      @Dragana

      U oktobru prosle godine,i da sada toga nema jer su vam poostreni kriterijumi :) Naravno,master ce pokazati,pod uslovom da ga polozite prijemni za njega i upisete ga sa vasim znanjem. To mozda uspe 1%vasih studenata koji rade zato sto hoce i na svoju ruku.

    • 26. jun 2014 | 22:55

      Tamara

      @Dragana

      Opracu diplomu??? :) Pa kad toliko branite taj vas "fakultet" sto morate da perete diplome posle njega? Slazem se za master,ali treba poloziti prijemni za njega. Mozda ga polozi 1%vas koji ucite i radite na svoju ruku,a tek vam onda sledi mucenje jer ste navikli na salalala studiranje :) Srecno sa tim:)

  • Tamara

    26. jun 2014 | 22:11

    Drugarici ,koja je na Megableji , sam polagala ispit iz matematike. Ja sam inace apsolvent na Ekonomskom. Ulazim u ucionicu,ona puna mojih bivsih kolega sa Ekonomije. Niko me nije pitao ko sam,trazio indeks,licnu kartu itd. Ispit je izgledao kao grupni rad,setaju se oni od jednog do drugog,zajedno rade,prepisiju,zovu telefonom nekog da im uradi zadatak. Zavrsila sam ispit za pola sata,sve je bilo tacno. Cak je i navodno i naljbolje uradjen u generaciji,ali nije mogla da se upise desetka,vec je drugarici bilo ponudjeno da odgovara za deset. Ona je upisala devetku i drugu godinu studija. Nikad nece biti jednaki sa Ekonomskim!20,"

    • 26. jun 2014 | 23:04

      Lane

      @Tamara

      To apsolutno nije istina. APSOLUTNO!

    • 26. jun 2014 | 23:55

      MickaBg

      @Tamara

      Sve komentare mogu da svarim, svi imamo pravo na misljenje i ono treba da se razlikuje, inace ne bi ni umeli da posedujemo kriticki stav, da prosudjujemo, izvlacimo zakljucke dedukcijom...ali ono sto ne mogu da podnesem su lazi! Zavrsila sam drzavni fakultet, sada zbog uze strucnosti, potrebe posla, studiram toliko ozloglaseni univerzitet,(firma placa), ali uopste necu da se bavim time da ga branim, jer nema smisla, minusi ce doci po "default"-u...no, ovako gnusne lazi i ovakvo lupetanje, ne mogu da svarim. Na kom fakultetu Megatrenda se to desilo, koji profesor je u pitanju, koje godine, molim te??!! Zaboga...

    • 26. jun 2014 | 23:59

      lukabg

      @Tamara

      Kako te nije sramota da siris lazi i neistine? To apsolutno nije tacno! Pa nije to zooloski vrt, sacuvaj me Boze. Studiram Megatrend i mogu vam reci da su predavanja jako kvalitetna, cak i kvalitetnija nego na drzavnim fakultetima, samo je kriterijum ocenjivanja malo laksi jer skoro svaki predmet moze da se polozi bez izlaska na ispit, naravno sa maksimalnom ocenom 6. Uostalom, placam velike pare za skolovanje tako da i ocekujem bolje i korektnije uslove nego na drzavnim fakultetima.

    • 27. jun 2014 | 13:35

      nale

      @Tamara

      To se radi i u Zajecaru na magagiga. Imam isto iskustvo i ja sam mnogima polozio matematiku na isti nacin.

    • 28. jun 2014 | 01:04

      Pereca

      @Tamara

      Ovo je laž, i ti si svesna toga, bar se nadam. Ukoliko nisi, ozbiljno bih se zabrinula za tebe, jer bi u tom slučaju morala da budeš patološki lažov, ili do te mere povodljiva da si pala na nečiju tuđu laž, a to bi opet impliciralo da je koeficijent tvoje inteligencije upitan. Na svakom kolokvijumu, a kamoli na ispitu, nam traže da na ulazu pokažemo indeks, ili, ako ga nisu pogledali na ulasku u amfiteatar, pregledaju indekse u toku ispita. Ako si tako sigurna u to što pričaš, želim da čujem u kom amfiteatru se to dogodilo, sa sve opisom istog. Kod kog profesora, šta je pitao, šta si odgovarala. U rumorne priče ne verujem.

  • Nenad

    26. jun 2014 | 22:06

    Znaci privatni nije dobar jer eto ne studira se sto godina kao na drzavnom??? Ja sam bio na drzavnom i presao na privatni jer sam morao da radim a na drzavnom ocenjuju pisustvo a ne znanje. Ne razumem kompleks prema privatnom faxu. Dajte ljudi oni sa puno para ili politicari,pevacice dobijaju diplome na svakom faxu. Onaj ko nema para mora da uci jako je jednostavno. Jedina razlika je sto na privatnom se ponasaju prema studentima kao prema ljudima a ne kao ovi na drzavnom sto lece komplekse na studentima. Na privatnom ne moze da se desi da predavanje ili ispit kasni 2-3 sata.. A da ima i sapuna.. :))

    • 26. jun 2014 | 23:05

      BG

      @Nenad

      Zašto reče da si prešao na privatni? Ali, sada kaži pošteno.

  • Acaa

    26. jun 2014 | 21:07

    Jadni studenti. Sta ih je sad snaslo. Mice nema vise. Tugàaaaa

  • Lola1

    26. jun 2014 | 19:31

    Nedeljama?! Ja ih spremam mesecima. Jako mi je žao. Ko ne plati na mostu, platiće na ćuptiji - do sad ste se provlačili sad je red da stvarno nešto i naučite.

    • 26. jun 2014 | 20:02

      Hellscream

      @Lola1

      pa ne spremaju se svi ispiti mesecima ,ako cemo realno ,ja sam sa drzavnog faxa isto ...nesto spremam 2-3 meseca, nesto 10-15 dana ,nesto 3-4 nedelje ,sve zavisi ..tako da nemoj da osudujes ,jer nemas prava na to

  • Bojan

    26. jun 2014 | 19:30

    Zavrsio sam i drzavni i privatni, pa verovatno imam veca prava od ostalih da iznesem stav. Razlika u fakultetima je minimalna, naravno sve zavisi od samog studenta i njegovog cilja u zivotu. Zaposlio sam se u jednoj od najjacih kompanija u Srbiji, radim kao konj, ali imam dobru platu. Zaposlenje mi je omogucila praksa sa privatnog fakulteta. I za kraj, cenjene kolege, nemoj da vas lazu da je bitna diploma, poslodavcu je bitno samo znanje i koliki ce profit da mu donesete.

    • 26. jun 2014 | 21:05

      Lola

      @Bojan

      Bravo! To pokusavam da objasnim ljudima. Zaposlila sam se preko oglasa, bez veze u odlicnoj stranoj kompaniji sa zavrsenim Megatrendom. Prosla sam tri kruga konkursa i mene su zaposlili. Briga stranca da li si zavrsio privatni ili drzavni, on je trazio diplomu. Radim vec 3 godine i prezadovoljna sam

  • Da4a

    26. jun 2014 | 19:09

    Uvece prelistas, ujutro zablistas.

  • Zakon

    26. jun 2014 | 19:04

    Prepisivala si lutko..i ja sam student znam

  • Tasha

    26. jun 2014 | 18:42

    Na ispit se dolazi sa hemijskom i nicim vise...ne unosi si ni torba ni mobilni

  • Marijana Hadzi Andrejic

    26. jun 2014 | 18:25

    Draga Sonja svaku rec koju ste napisali je istinita,cerka mi je isto na Ekonomskom fakultetu,i uvek kada ima ispit ne nosi mobilni. E sad ko ima cilj u zivotu on se bori i uci ,a ko nema tj mamini i tatini sinovi se hvale da prepisuju. Licno mene bi bilo sramota da to kazem javno. Eto mi i bez prepisivanja racunovostvo cista 10.

  • Drzavni

    26. jun 2014 | 18:03

    Bato moj, gulila sam 5 god na drzavnom faksu i ispite spremala i po par meseci a ne par nedelja. A da isti profesori imaju isti kriterijum na drzavnom i privatnom fakultetu ne moze me niko ni pijanu ubediti...

  • Natasa

    26. jun 2014 | 17:56

    @joco, bolje u osnovnu skolu da se vratite i nadoknadite propusteno gradivo srpskog jezika nego sto pametujete o stvarima o kojima ne znate bas mnogo :)

  • Babangida

    26. jun 2014 | 17:52

    Ma ljut ste vi fakultet, neki dan mi ortak Megatrendas rece da ima ispite: utorak, sredu, cetvrtak, petak, subotu, pa u utorak i sredu.. i da misli da ce ih sve poloziti.. Na Pravnom ako sam mogao u jednom roku da polozim maksimalno 3 ( pod uslovom da drugi ili treci put izlazim na neki ) i sa razmakom od 7 dana.. puna kapa.

    • 26. jun 2014 | 18:13

      Weber'S

      @Babangida

      Znao sam na masinstvu za godinu da dam 2 ispita.

  • Dragana

    26. jun 2014 | 17:52

    Svka cast vama na drzavnim fakultetima, skidam vam kapu. Ali sto sto se tice megatrenda , ima nas i koji ucimo. Trudimo se, verovali vi to ili ne. A to da ima 200 evra do kraja , toga vala ima i na drzavno..cak i vise. Ovde bar znas ko placa ko uci. Ekonomija nigde nije laka. I da jako je bezobrazno od njih sto su tako strogi odjednom.

  • ahahaha

    26. jun 2014 | 17:50

    Na ekonomskom ne smes da drzis telefon upaljen?? ahahaah :) Nemojte te price prosipati. Pa ja sam 3 ispita dala prepisivajuci s telefona

    • 26. jun 2014 | 17:58

      ivan

      @ahahaha

      Ocajna laz. Da stvarno ides na Ekonomski, znala bi da se za vreme ispita, osim sto se telefoni oduzimaju ako se pronadju kod studenta, takodje ukljucuju i ometaci signala, pa su telefoni mrtvi, ne samo u amfiteatru gde se polaze, nego i u susednim prostorijama. Smesni su pokusaji da se ta smejurija od Megatrenda poredi sa Ekonomskim

    • 26. jun 2014 | 18:15

      BD

      @ahahaha

      Kaze se "prepisujuci" a ne "prepisivajuci". Uostalom, zato I nije cudo sto si ih polozila "prepisivajuci"...

  • BOZA ZEMUNAC

    26. jun 2014 | 17:49

    HA HA DA NIJE SMESNO BILO BI ZALOSNO.

  • Covek

    26. jun 2014 | 17:46

    Ljudima nikad udovoljiti. Gledam ove komentare. Koliko ima zlonamernih ljudi. Ne valja kada su su kriterijumi poostreni. Mogu da se kladim da polovina ovih ljudi sto komentarisu nemaju nikakav fakultet

  • Marko

    26. jun 2014 | 17:28

    To su oni dosadašnji, pooštrili kriterijume novim studentima?

  • Sonja

    26. jun 2014 | 17:28

    Htela je 'samo da ugasi mobilni'... E pa sestro slatka, kod nas na Ekonomskom i ugasen telefon u dzepu je prekrsaj i ide se na disciplinsku komisiju, te sledi zabrana polaganja ispita u narednih 6 meseci. Pre nego sto ispit pocne svi smo duzni da telefone ugasimo i odlozimo u torbu, jaknu, kesu a ko ni to nema ostavlja telefon na katedri uz licnu kartu. Asistent Mijuskovic moze to bolje da vam objasni! Ekof-ci znaju zasto :)

    • 26. jun 2014 | 18:14

      Bonanza

      @Sonja

      Teza su prava da se zavrse od ekonomije,a ekonomija od megatrenda i tako dalje!

    • 26. jun 2014 | 18:16

      Da da

      @Sonja

      Završila sam ekonomski položila sam 10 ispita na bubicu. Tako da ne k... molim te... Dokle više taj kompleks privatni državni fax?! Zaposli se onaj ko ima vezu i ćao! A da se na državnom ne može platiti ispit i te priče.... Smešno

    • 26. jun 2014 | 19:00

      Marko

      @Sonja

      Ne izmišljaj.

  • Ajde ne lupajte

    26. jun 2014 | 17:25

    Padali su i do sada.Imate mnogo predrasuda u vezi Megatrenda.Profesori su dovođeni sa državnih fakulteta,kriterijume su imali iste...predaju odlični stručnjaci poput Vladimira Vučkovića i sl.Kod našeg naroda kada se nešto uhvati na zub tu spasa nema.A neki studenti Megatrenda kad go ksžu da uče ismejavaju ih pa i sami lažu jer protiv vetrenjača ne mogu

    • 27. jun 2014 | 02:19

      TamaraFP

      @Ajde ne lupajte

      BRAVO!!! Kod nas na fakultetu predaju ugledni profesori kod kojih bi te bilo i sramota da ne znas. Prvi prof. Vuckovic koji se nalazi u fiskalnom savetu Srbije. Njegova zena koja bi pre umrla nego te pustila da položiš. Ko ide na Megatrend ne moze a da ne zna bracu Kulice koji te cede Boze sacuvaj. Prof. Ivice Stovanovica koji je bio nominovan za Svetsku nagradu iz ekonomije. I vi i dalje mislite da se na Megatrendu pusta??? Sram Vas bilo,a tebi @Ajde ne lupetajte Svaka cast na komentaru.

  • Sinbe

    26. jun 2014 | 17:24

    Ako ovako nastave, studenti ce da se naljute, i odose sa fakulteta. I kome ce onda da utrape silne diplome ?

    • 26. jun 2014 | 19:01

      Milan

      @Sinbe

      Da, a već su odštampali za ovu godinu, mnooogo...

  • joca

    26. jun 2014 | 17:21

    e sra se tu sve radi procitas knjigu i dobijes pitanje i polozis to je tako na priv.iniv. pa ne pravite se ludi svo znamo

    • 26. jun 2014 | 21:10

      Lola

      @joca

      Ko sve daje sebi za pravo da komentarise?! Za tvoj komentar nam treba prevodilac

  • Karadjordje

    26. jun 2014 | 17:19

    Dragi profesori, zasto menjate kriterijume? Jel' to lepo od vas? Sada ste kao opasni profani? Svakako- al' od (malo)sutra.

    • 26. jun 2014 | 19:02

      Marko

      @Karadjordje

      Treba proveriti prvo te profesore da li su im diplome I doktorati validni.

  • Zainteresovan

    26. jun 2014 | 17:16

    I tako ce biti par nedelja i posle sve po starom.

  • Maja

    26. jun 2014 | 17:12

    Tako i treba, svaka cast. Ispiti i fakulteti postoje da bi se ucilo i steklo neko znanje i iskustvo za dalji zivot, a ne kao ova smejurija od Megatrenda, kad pitaju studnete megatrenda koliko vam je ostalo do kraja, oni odgovarju 200eura.

    • 26. jun 2014 | 17:40

      Student

      @Maja

      Nisi u pravu... Studiram na drzavnom fakultetu koji je veca smejurija od Megatrenda. Kao buduci ucitelj niti sam stekla znanje niti vestine koje bih sutra mogla da upotrebim na poslu... Ispite polazemo u zavisnosti od raspolozenja profesora, a na praksi ne radimo apsolutno nista jer za to nemamo dovoljno znanja.

  • nikola87

    26. jun 2014 | 17:11

    A kad je to Megatrend pa imao bolji ugled? Od kako postoji svi znaju da tamo idu samo oni koji bi lako do diplome. Dzaba im i ako su se sad uozbiljili kad ce se sve vratiti na staro za koji mesec jer nikada ne bi dozvolili sebi da izgube studente. Da su studenti hteli da uce oni bi upisali drzavni fakultet.

    • 26. jun 2014 | 18:28

      Kako da ne

      @nikola87

      na drzavnim se sve uci... Zavrsio sam drzavni fakultet i mogu objektivno da kazem, kakav je sistem ucenja bio (pre Bolonje). Studenti su se dovijali na razne nacine da poloze, da li preko skripti (znaci, skracena verzija knjige), kombinacija (i to ne nauce sve kombinacije) ili uce pitanja na preskok (jedno nauce, dva preskoce), puskice, veza... Jeste da posle imaju diplome drzavnog fakulteta i onda pametuju, a sa znanjem su verovatno isti ako ne i gori od studenata privatnih fakulteta. Budimo objektivni i na drzavnim i na privatnim fakultetima ima kvalitetnih studenata koji uce i onih drugih koji 'vataju krivine.

  • Miki

    26. jun 2014 | 17:10

    Ma sta kazete!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA