NOVI PROBLEMI: Džermanvings odlazi sa beogradskog aerodroma?

Komentari

  • miroslav

    22. jun 2014 | 12:12

    Nama neka je samo strano.Srce mi je puno kada sam sjedao u jatove avione i sada mi je srce puno kada sjedem u Air Serbiju jer je to naše.Ne sviđa mi se samo taj naziv jer mi se čini da je težak za izgovaranje.Mislim da bi bilo prikladnije da je mjesto Jata samo prebacili skraćenicu na Sat-Srpski aerotransport.

  • Dada22

    19. jun 2014 | 16:23

    Jeste da je skuplje sa Air Serbiom ali to je nasa nacionalna avio kompanija i ona mora da ima primat nad ovim low cost kompanijama,kako se niko ne pita zasto British,Lufthansa i sl. avio kompanije ne dozvoljavaju da im low cost kompanije slecu na glavne aerodrome,vec su svima kao i mi dali visoke cene za sletanje na gl.aerodrome pa onda oni slecu na neke aerodrome koji su po 100 km od Londona ,Frankfurta i sl. Niko im ne brani da lete za Srbiju ali da slecu u Nis recimo ali ne oni hoce niske cene i Bg aerodrom. Zasto takve uslove ne traze u Evropi,pa nema sanse ,velike komp. Im ne daju ni da pridju,ko leti jeftino leti na dalje aerodrome prosto to je tako..

  • koBe

    19. jun 2014 | 13:35

    Šteta. Letio sam prošle godine Bremen -Štutgart - Beograd. 216€ bila povratna karta, uzeo chevrolet kod sixta na aerodrom i pravac doma... Idealna linija bila. Sad sa er srbijom za 500€ iz domovine i u domovinu.

  • Pepa prase

    19. jun 2014 | 10:34

    '' ... putnicima iz Srbije omogucava i povoljne konekcije sa Stutgartom...'' kako volit da koristite strane reci koje u ovoj konotaciji prosto ne idu. Po tome sam i ja u KONEKCIJI sa svojim deckom.

  • Bojan

    19. jun 2014 | 10:28

    Dokle ce se na ustrb obicnog naroda, omogucavati kompanijama da se enormno bogate. Smatram da je Srbija nasa, da je vazdusni prostor takodje od ovog naroda i zasto bi onda bilo dozvoljeno da neko svima nama, drzavljanima Srbije, otima visestruko vise para za jedan prevoz. Aerodrom Nikola Tesla je postao jedan odnajskupljih aerodroma i to je pravi razlog zasto nas odredjene aviokompanije napustaju. Zasto se to dozvoljava??

  • krava

    19. jun 2014 | 10:25

    zinuli za pare ovi nasi lopovi. Samo bi oni da lete i da cene sami mogu da biraju.

  • Milan Zivanovic

    19. jun 2014 | 10:23

    Sramota neradimo mi direktori kako treba u direktiratu civilnog vazduhoplovstva republike srbije!Toliko se nakupilo smeca a Vucic nece da cisti! Nemoze preko reda mora da dodjemo na red za ciscenje!

    • 19. jun 2014 | 10:50

      Bivsi debeli

      @Milan Zivanovic

      Ma jel' moguce, da si ti, tako ne pismen direktir?

  • Cak

    19. jun 2014 | 10:10

    I redovno nece placati aerodromu ni dinara kao i do sada nikom nista dok opet ne nakupe milione duga,e onda ce ppv da nadj nekog strateskog partnera i svi cemo opet da placamo jatova izivljavanja.

  • Lala

    19. jun 2014 | 10:05

    Sramota,zasto da arapi budu privilegovani a cene su im npr.iz Amsterdama i do 300e.Zasto se ne omoguci ljudima iz dijaspore da lete niskobudzetnim kompanijama?Ako je cena preko Wizzair-a 70-80 evra,kako to da Etihad drzi cenu na par stotina??

  • Boki

    19. jun 2014 | 09:35

    Er Srbija tradicionalno odrzava te linije decenijama? A kolko to decenija postoji Er Srbija?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA