Nama neka je samo strano.Srce mi je puno kada sam sjedao u jatove avione i sada mi je srce puno kada sjedem u Air Serbiju jer je to naše.Ne sviđa mi se samo taj naziv jer mi se čini da je težak za izgovaranje.Mislim da bi bilo prikladnije da je mjesto Jata samo prebacili skraćenicu na Sat-Srpski aerotransport.
Jeste da je skuplje sa Air Serbiom ali to je nasa nacionalna avio kompanija i ona mora da ima primat nad ovim low cost kompanijama,kako se niko ne pita zasto British,Lufthansa i sl. avio kompanije ne dozvoljavaju da im low cost kompanije slecu na glavne aerodrome,vec su svima kao i mi dali visoke cene za sletanje na gl.aerodrome pa onda oni slecu na neke aerodrome koji su po 100 km od Londona ,Frankfurta i sl. Niko im ne brani da lete za Srbiju ali da slecu u Nis recimo ali ne oni hoce niske cene i Bg aerodrom. Zasto takve uslove ne traze u Evropi,pa nema sanse ,velike komp. Im ne daju ni da pridju,ko leti jeftino leti na dalje aerodrome prosto to je tako..
Šteta. Letio sam prošle godine Bremen -Štutgart - Beograd. 216€ bila povratna karta, uzeo chevrolet kod sixta na aerodrom i pravac doma... Idealna linija bila. Sad sa er srbijom za 500€ iz domovine i u domovinu.
'' ... putnicima iz Srbije omogucava i povoljne konekcije sa Stutgartom...'' kako volit da koristite strane reci koje u ovoj konotaciji prosto ne idu. Po tome sam i ja u KONEKCIJI sa svojim deckom.
Dokle ce se na ustrb obicnog naroda, omogucavati kompanijama da se enormno bogate. Smatram da je Srbija nasa, da je vazdusni prostor takodje od ovog naroda i zasto bi onda bilo dozvoljeno da neko svima nama, drzavljanima Srbije, otima visestruko vise para za jedan prevoz. Aerodrom Nikola Tesla je postao jedan odnajskupljih aerodroma i to je pravi razlog zasto nas odredjene aviokompanije napustaju. Zasto se to dozvoljava??
Sramota neradimo mi direktori kako treba u direktiratu civilnog vazduhoplovstva republike srbije!Toliko se nakupilo smeca a Vucic nece da cisti! Nemoze preko reda mora da dodjemo na red za ciscenje!
I redovno nece placati aerodromu ni dinara kao i do sada nikom nista dok opet ne nakupe milione duga,e onda ce ppv da nadj nekog strateskog partnera i svi cemo opet da placamo jatova izivljavanja.
Sramota,zasto da arapi budu privilegovani a cene su im npr.iz Amsterdama i do 300e.Zasto se ne omoguci ljudima iz dijaspore da lete niskobudzetnim kompanijama?Ako je cena preko Wizzair-a 70-80 evra,kako to da Etihad drzi cenu na par stotina??
miroslav
Nama neka je samo strano.Srce mi je puno kada sam sjedao u jatove avione i sada mi je srce puno kada sjedem u Air Serbiju jer je to naše.Ne sviđa mi se samo taj naziv jer mi se čini da je težak za izgovaranje.Mislim da bi bilo prikladnije da je mjesto Jata samo prebacili skraćenicu na Sat-Srpski aerotransport.
Podelite komentar
Dada22
Jeste da je skuplje sa Air Serbiom ali to je nasa nacionalna avio kompanija i ona mora da ima primat nad ovim low cost kompanijama,kako se niko ne pita zasto British,Lufthansa i sl. avio kompanije ne dozvoljavaju da im low cost kompanije slecu na glavne aerodrome,vec su svima kao i mi dali visoke cene za sletanje na gl.aerodrome pa onda oni slecu na neke aerodrome koji su po 100 km od Londona ,Frankfurta i sl. Niko im ne brani da lete za Srbiju ali da slecu u Nis recimo ali ne oni hoce niske cene i Bg aerodrom. Zasto takve uslove ne traze u Evropi,pa nema sanse ,velike komp. Im ne daju ni da pridju,ko leti jeftino leti na dalje aerodrome prosto to je tako..
Podelite komentar
koBe
Šteta. Letio sam prošle godine Bremen -Štutgart - Beograd. 216€ bila povratna karta, uzeo chevrolet kod sixta na aerodrom i pravac doma... Idealna linija bila. Sad sa er srbijom za 500€ iz domovine i u domovinu.
Podelite komentar
Pepa prase
'' ... putnicima iz Srbije omogucava i povoljne konekcije sa Stutgartom...'' kako volit da koristite strane reci koje u ovoj konotaciji prosto ne idu. Po tome sam i ja u KONEKCIJI sa svojim deckom.
Podelite komentar
Bojan
Dokle ce se na ustrb obicnog naroda, omogucavati kompanijama da se enormno bogate. Smatram da je Srbija nasa, da je vazdusni prostor takodje od ovog naroda i zasto bi onda bilo dozvoljeno da neko svima nama, drzavljanima Srbije, otima visestruko vise para za jedan prevoz. Aerodrom Nikola Tesla je postao jedan odnajskupljih aerodroma i to je pravi razlog zasto nas odredjene aviokompanije napustaju. Zasto se to dozvoljava??
Podelite komentar
krava
zinuli za pare ovi nasi lopovi. Samo bi oni da lete i da cene sami mogu da biraju.
Podelite komentar
Milan Zivanovic
Sramota neradimo mi direktori kako treba u direktiratu civilnog vazduhoplovstva republike srbije!Toliko se nakupilo smeca a Vucic nece da cisti! Nemoze preko reda mora da dodjemo na red za ciscenje!
Podelite komentar
Bivsi debeli
@Milan Zivanovic
Ma jel' moguce, da si ti, tako ne pismen direktir?
Podelite komentar
Cak
I redovno nece placati aerodromu ni dinara kao i do sada nikom nista dok opet ne nakupe milione duga,e onda ce ppv da nadj nekog strateskog partnera i svi cemo opet da placamo jatova izivljavanja.
Podelite komentar
Lala
Sramota,zasto da arapi budu privilegovani a cene su im npr.iz Amsterdama i do 300e.Zasto se ne omoguci ljudima iz dijaspore da lete niskobudzetnim kompanijama?Ako je cena preko Wizzair-a 70-80 evra,kako to da Etihad drzi cenu na par stotina??
Podelite komentar
Boki
Er Srbija tradicionalno odrzava te linije decenijama? A kolko to decenija postoji Er Srbija?
Podelite komentar