NOVI PROBLEMI: Džermanvings odlazi sa beogradskog aerodroma?
Kompanija Džermanvings, prema saznanjima satja Aviokarta leteće do Beograda samo do kraja letnjeg reda letenja a to znači i odlazak s aerodroma Nikola Tesla.
Naime, avio-kompanija Džermanvings ukinuće liniju Štutgart - Beograd s početkom zimskog reda letenja krajem oktobra, a to će značiti i da se povlači s aerodroma "Nikola Tesla", pošto je liniju od Kelna do Beograda ukinuo pre dve i po godine.
Linija koja se ukida od oktobra se trenutno obavlja tri puta nedeljno avionom Airbus A319 sa 144 ili 150 putničkih mesta, a osim direktne veze Beograda sa Štutgartom putnicima iz Srbije omogućava i povoljne konekcije ka brojnim nemačkim i zapadnoevropskim gradovima i to po povoljnim cenama.
Prema planu matične kompanije, Džermanvings će postati njihov regionalni i evropski prevoznik koji će preuzeti celokupan Lufthanzin kratkolinijski i srednjolinijski saobraćaj između nemačkih gradova kao i između Nemačke i evropskih gradova. Jedino će linije Lufthanze iz glavnih čvorišta u Minhenu, Frankfurtu i Diseldorfu ostati matičnoj kompaniji.
Poslednji let ove kompanije će biti realizovan 23. oktobra, a nakon toga putnici će do Štutgarta moći da lete jedino avionima srpskog nacionalnog avio-prevoznika Er Srbije, koji tu liniju tradicionalno održava decenijama.
Džermanvings je još jedna od mnogih niskotarifnih avio-kompanija koje u poslednje vreme ukidaju linije iz Beograda. Norvidžan je od ovog leta ukinuo sezonsku liniju ka Kopenhagenu, dok je Vizer povukao jedan od dva svoja aviona iz Beograda i ukinuo linije ka Oslu i Briselu (aerodrom Šarloa), dok je druge linije znatno redukovao.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Er Srbija tradicionalno odrzava te linije decenijama? A kolko to decenija postoji Er Srbija?
Podelite komentar
krava
zinuli za pare ovi nasi lopovi. Samo bi oni da lete i da cene sami mogu da biraju.
Podelite komentar
Lala
Sramota,zasto da arapi budu privilegovani a cene su im npr.iz Amsterdama i do 300e.Zasto se ne omoguci ljudima iz dijaspore da lete niskobudzetnim kompanijama?Ako je cena preko Wizzair-a 70-80 evra,kako to da Etihad drzi cenu na par stotina??
Podelite komentar