Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ljilja
Mislim da pricate gluposti. Nisu krivi ljudi koji rade posao kontrolora letenja i ostalog vazduhoplovnog osoblja zbog zaprasivanja. Kont.letenja cak i ne znaju sta prenose avioni niti trebaju znati. Za to su nadlezni drugi ljudi. Ni oni ne vole zaprasivanje.
Bojan
Sta je ovde skandalozno? Brane ljudi sebe, svoju decu i svoju drzavu. Skandalozno je to sto nasi mediji cute o zaprasivanju!
Mirko PVO
Mi smo kunem se svecima, htjeli ukresti napusteni mig-21 sa napustenog sjenickog aerodroma i odletiti u juzni dio BiH na ravnicu. Necu kazat mjesto jer iovako je rizik sto objavljukem. Kao smo ja i kolege saznali u aerodromu sjenica ima još zaliha kerozina i u zalihama, te ako bi koji od 4 miga bio jos "zdrav" odletili bi na jug. Imali smo tim koji poznava ove migove te ako bi sta hvalilo doradili bi ga na jugu. I bio je plan da sa njim oborimo jedan takav avion koji zaprasuje nebo. Znamo kakav trag ostaje iza zaprasivaca te bi to bio indikator da sa juga uzletimo i oborimo ga. Jer su avioni opremnjeni municijom u sjenici. Problem je bio prvo jesu li operativni, zastarjelost, pa let uspod 100 metara a da ne primijete radari BiH vojske. Te je teskoca bila navodjenje prema jugu a i radar mu sigurno ne radi, a imali smo plan kako se orijentisat na avion koji zaprasuje, tokom polijetanja nas drug koji zna o letenju vizuelno bi pratio taj avion i priblizio mu se na radaru bi nas otkrili sve u svemu nemoguce je to bilo realizovati ali ovo je bio mrtvi ozbiljni plan itd....