TEMA TELEGRAFA: Zašto je taksi u Beogradu papreno skup, a u provinciji skoro džabe?
Svuda po Srbiji za prosečnu vožnju od nekoliko kilometara ne treba vam više od 200 dinara, dok je za sličnu vožnju u Beogradu neophodno platiti minimum 500 dinara. Neretko iznos naraste i do 700 dinara pa i više, pošto je broj "divljih taksista" i dalje nerešen
Meni na aerodromu N.Tesla-Surcin do Sapca traze 100 evra!!!sramota!a naj mucejak koji nije prijavljen kao taksista 40 evra!kako priavljeni taxi nece da vozi ispod navedene cene stvarno nsu realni(za 150 km-retur SA-SUR-vozi sa 12 l dizela pa vidi)netreba biti puno pametan, nego realan:dinar po dinar polako,nemoze nista preko noci itd. Srpska posla sve na tudje guzove ne taksisti! prvo se nucite postovanja prema starijima i kulture itd.niklad vise sa aerodroma sve sa divljim-taksistima
Ma ajte molim vas! U Beigradu su mi od splava River do Belih Voda uzeli 1800 din, a za istu cenu u Nisu, iz kog sam ja inace bi za tu relaciju uzeli najvise 300din!
Iz Bga sam ali zivim u ch u Luganu od svoje 10 te godine i mogu reci da se beogradski taksisti ponasaju toliko drsko da je to neverovatno seljaci klasicni napaljeni. Inace Biljana gde zivite Vi posto kazete da vec dugacko ne zivite u bgu.
A gde je ovde Nis? Start 90 dinara a plate sacuvaj me Boze! A ona famozna kugla sladoleda takodje 50 dinara pa ti vidi. Cene kao u prestonici a plate siromaha. A u Pirotu i Vranju jeste kugla (i to ne svuda) 15 dinara jer prodavci imaju oci i vide koliko ljudi nema para. Uskladjuju cene prema musterijama...
Bezobrazno je skup taxi u Beogradu. Poslednje put sam se istim vozio pre 5 godina, a to mi je bio tek treci put u zivotu. Vracao sam se po kisi peske preko mosta kuci sto puta jer su bahati ( uz casne izuzetke) .
u manjim gradovima su ljudi sami po sebi,kulturniji i vaspitaniji u odnosu na vece centre,a zasto,to je vec pitanje za sociologe,ali je cinjenica da je tako
Ono što je meni lično mnogo strašnije od tih cijena jeste činjenica da su taksisti u Beogradu užasno neotesani, drski i toliko prosti da takve nisam srela nigdje u svijetu! I to ogroman broj njih, usudila bih se reći preko 50%! Već dugo ne živim u BG,i prije par dana sam došla autobusom na Lastinu stanicu, odmah sa vrata su navalili na nas kao osice, lijepo i ljubazno sam rekla da nam ne treba taksi!
Stali smo sa strane čekajući da prijatelj dođe kolima po nas, ali on su opet prilazili i unosili nam se u lice, nudeći kao nešto jeftnije, i tako 5-6 puta...jednostavno smo zaćutali i pokušali ignorisati, ali to je prosto nemoguće ako vam svaka 2 min. njih 5-6 ponovo dolazi...ista stavr je bila i sa još par ljudi koji su čekali da neko dođe po njih. Na kraju su tako opsovali i okrenuli se i otišli, niko nije htio da ide sa njima, pa su valjda bili ljuti...Vjerujte, to su odvratne scene za slušanje i gledanje, moja prijateljica koja ne poznaje ljude i situacije po BG u je bila u potpunom šoku. Radi se o ljudima između 40 i 50 godina, da su to neki neiživljeni dvadestogošnjaci pa bih možda i imala nekog razumijevanja...ako je za takve stvari i moguće imati ikakvo razumijevanje.
Gotovo identična stvar se desila ponovo kad smo se vratili sa ljetovanja, samo je bila druga lokacija u pitanju, stigli smo rano ujutro na parking kod Sava centra. Opet njih 4-5 i već sa vrata me jedan pita treba li taksi, i ja opet se zahvalim i kažem da ne treba, kakvu je on bljuvotinu promrljao sebi u bradu, naravno da sam to čula, vjerovatno još neko ko je bio u blizini. Nisam se htjela raspravljati, nikad ne dozvoljavam sebi da se spustim na nivo jednog običnog bizgova. Mislim da takvim ponašanjem gube veliki broj ljudi koji i imaju novac da to plate, jer ja ako i idem do aerodroma ili dolazim u BG na par dana, ne mogu vući veliki kofer po prevozu ili ne znam kako, uvijek dogovorim sa nekim da me odveze od tačke A do tačke B, i za to mu platim 10 ili 15 e, zavisno gdje me vozi. Ali ja to mogu tako jer sam živjela tamo, znam dosta ljudi, a šta da radi onaj ko nema nikakve dodirne tačke sa Beogradom. A hvala bogu imam i novac za to, ali neću da ga dajem takvim ljudima i ćao, pa da mi kaže da će voziti sa stanice do Mirijeva za 2 e! Naravno da ima i kulturnih i ljubaznih ljudi koji se bave tim poslom, ali takve sam uglavnom sretala onda kada bih pozvala telefonom, dok sam još živjela tamo. Ovi što stoje po stanicama ili salijeću po ulici, za njih stavrno nemam nijednu lijepu riječ. Zaista kvare prvi utisak o Beogradu nekom ko tu dolazi prvi put ili jako rijetko, i to sam uvijek morala da objašnjavam onima koji su doživjeli ovo što sam gore opisala. Meni ne mogu ništa da pokvare, ja Beograd volim iz milion drugih razloga i uvijek rado dolazim u taj grad.
Slazem se u potpunosti. Pogotovo o tim "saletanjima", to treba zakonom zabraniti. Imam utisak da drzim veknu hleba u ruci, da bi mi je raskomadali kao pavijani.
a uz to sto nece da te voze na krace relacije od 15 km,ili se desava kad ih pozoves da te pitaju imas li ti da platis voznju toliko o kulturi beogradskih taksista
Mesečni rashodi:porez 10.000 din, sitni kvarovi 2.000 din, gume 500 din, amortizacija 15.000 din, gorivo 40.000 din, ulje 1.000 din, registracija 2.500 din, ćlanarina za udruženje 6.000 din, taksi stajalište 500 din, razno 1.000 din i raznorazne takse 500 din i raznorazne kazne 1000 din..sto je ukupno 80.000 dinara na ime mesečnog rashoda pa izvolite taksirajte po Beogradu a ti sto rade za raznorazne gazde u unutrašnjosti ne voze svoje automobile več automobile gazda koji peru novac. Dok se ne donese zakon o taksi prevozu od reda i discipline nema ništa. Dok se god upravlja taksi prevozom odlukama i uredbama od strane lokalnih samouprava neće biti reda u taksi službi.
Zato što u Beogradu nemaju pojma o ekonomskim zakonito-
stima, a to je: niža cena + veći obrt = veća zarada.
Mnogi bi vozili jeftinije ali, ne daju im.
Treba pitati vlast zašto to dozvoljava.
A u Rusiji dignes palac, stane kaljava lada sa zatamnjenim staklima, pita dokle ides, ako mu je usput poveze te po ceni taksija, cak i nizoj ako te pita odakle si (a pitace te) i ti mu kazes da si binsr ;)
novi Mercedes,Audi,Bmw,itd auta-full opcija registrovan kao taksi,lice koje ga vozi takodje ali da je kulturan,lepo obucen u odelo Armani-Boss-skolovan za taksistu sa diplomom,znanjem barem jednog svetskog jezika, pa onda znam da ne bacam pare na divljake i kojekakve budale parazite-bubasvabe, nego da znam sigurno da je posten da se bori za klanta,porodicu,da imati od cega da vraca kredit,i tehnicke obaveze auta onda smo na putu legalnog taxiranja u Bgd+aerodromu.Meni do Sapca traze na aerodromu 100,00evra a taksista iz Sapca dodje po mene na i naplati 3500 din-pa gde tu ima logike
zato što u beogradu ne dozvoljavaju slobodno formiranje cene nego nastupaju kartelski svuda ista cena. kada bi svako udruženje formiralo cenu slobodno, zbog velike konkurencije cene bi bile niže. ovako niti imaju posla a cene usluga do neba. nerealno u odnosu na standard i broj taksista. činjenica je da u bg ima više taksista nego bilo gde. Beogradu je dovoljno 3000 taksista, a ima ih 12000 plus divljaci.
zato što u beogradu ne dozvoljavaju slobodno formiranje cene nego nastupaju kartelski svuda ista cena. kada bi svako udruženje formiralo cenu slobodno, zbog velike konkurencije cene bi bile niže. ovako niti imaju posla a cene usluga do neba. nerealno u odnosu na standard i broj taksista. činjenica je da u bg ima više taksista nego bilo gde. Beogradu je dovoljno 3000 taksista, a ima ih 12000 plus divljaci.
taksi je odavno bolesno skup, ali se niko time ne bavi i to je sramota za sve nas. najgore je sto 99% i ne pomislja na voznju taksijem, te nema ko ni da protestuje. taksistima tako ne smeta da odrade tek nekoliko voznji i budu hepi, a obicne gradjane ko sisa
Mislim da je neko pogresno informisan o nasem Beogradskom minimalcu,ovde vecina obicnih radnika rade za 20-25 hiljada,evo ja vec 6 godina radim za toliku sumu,da imam 30 hiljada,pevao bih. A plus nemam rodbinu toliku po selima da mogu da uzimam hranu i zimnicu besplatno kao neki,vec sve sam kupujem. Tako da ko misli da u Beogradu svi rade za 40 hiljada,grdno se varaju,ili mi dajte taj posao,radicu i 10 sati ako treba za toliku sumu. Hvala.
...
A ti stvarno misliš da recimo u Valjevu svi ljudi imaju pomoć sa sela. Nije Beograd jedini grad u Srbiji. Najveći broj tih sa seoskim pojačanjem je u Beogradu.
Mislim da je neko pogresno informisan o nasem Beogradskom minimalcu,ovde vecina obicnih radnika rade za 20-25 hiljada,evo ja vec 6 godina radim za toliku sumu,da imam 30 hiljada,pevao bih. A plus nemam rodbinu toliku po selima da mogu da uzimam hranu i zimnicu besplatno kao neki,vec sve sam kupujem. Tako da ko misli da u Beogradu svi rade za 40 hiljada,grdno se varaju,ili mi dajte taj posao,radicu i 10 sati ako treba za toliku sumu. Hvala.
Nemas ti pojma devojcice.U Beogradu podosta ljudi radi za 20000-25 000 hiljada,acene su vece nego u bilo kom gradu u Srbiji.Zato ne pricaj napamet ,nesto sto ne znas.
Od kad znam za sebe slušam žalopojke i tužne priče beogradskih taksista o njihovom "teškom" radu. To što pričaju nema blage veze sa životom, naravno. Hoće da ceo dan sede i da prevezu nekog za pola sata i zarade 1000 dinara. Pa gde to ima? Ljudi naporno rade čitav dan za te pare.
Ono što treba je da se ukine minimalna cena prevoza u Beogradu, i prepusti tržištu da je reguliše na osnovu ponude i tražnje. Takođe ne treba limitirati broj taksista i prepustiti tržištu da ga reguliše. Tek onda će cena biti realna. Znam da se ovo ne sviđa taksistima, ali tako je u svim strukama, pa treba da bude i u ovoj.
Ekonomija u taksi prevozu ne postoji.Minimalna cena je uvedena kako bi se sprecio damping cena taksi prevoza, i to je praksa koja je ustanovljena u svetu i ekonomiji i zove se minimalna cena rada.Taksistima u evropi je vozilo osnovno sredstvo rada, u oslobodjeno je poreza prilikom kupovine vozila.U Srbiji nije.Gorivo je za taksiste takodje jeftinije, sto kod nas takodje ne postoji vec placamo punu cenu.Grad od nas trazi vozila sa klimom, lekarsko, osigurane putnike i placanje poreza.Svuda u evropi je broj takaija limitiran.Bili smo clanovi grupe koji je radila zakon, koji je dobar ALI U PRAKSI SE NE PRIMENJUJE, JER DIVLJIH TAKSISTA U BEOGRADU IMA OKO 3.000. Eto u najkracem slike taksija, a da u Srbiji mnoge delatnosi treba urediti, uvesti standarde da ne moze svako da bude pekar, frizer,advokat i sl...treba, zar ne? Trazimo profesionalnu uslugu
Treba ukinuti ogranicenje broja taksista u Beogradu na 8.000 i dozvoliti da tržište reguliše taj broj. Videcete koja ce cena biti tada i videcete da ce veliki broj ljudi naci uhlebljenje kao taksisti. Ako imamo kapitalizam neke tržište reguliše broj taksista. Znate li koliko bi kostao burek da u grdau ima 100 pekara. U pitanju je cist mafijaski posao.
Mnogi bi voleli da se vrate devedesete, kada je svako ko ima kartonsku kutiju postajao trgovac. Po istom principu bi valjda svako ko ima nešto na točkovima mogao da se bavi taksi prevozom. Mogu da zamislim na sta bi nam ličili gradovi. U takvom haosu cvetaju mito, korupcija, siva ekonomija..... "ekonomski stručnjaci" lepo recite šta priželjkujete, nemojte da uvijate u oblande.
Baš je naprotiv od toga što tvrdiš. Mito i korupcija cvetaju tamo gde postoji monopol, gde nema ili gde je slaba konkurencija, pa su monopolisti nezaobilazni i nezamenjivi. A gde postoji konkurencija postoji i mogućnost izbora, pa ako nisam zadovoljan nečijom uslugom,
zalaganjem, ljubaznošću isl
potražim uslugu nekoga drugoga ko je pruža u istoj ili sličnoj oblasti.
Da li vi znate da inspekcija kaznjava taxi koji se usudi da daje popust novcana kacna je od 30000do 160000.....pa sada pitajte vladu i gradonacelnika ,zasto je to ...Da vam skratim muke da bi vama bilo teze ,a i nama da manje zaradimo ,jer oni zive samo ako je haos ,i rasulo ,nemastina . Zive od lazi na racun nas ...!!!!!
Stvar je mnogo jednostavnija nego što beogradski taksisti pričaju. U Sofiji je start 0.30-0,35 €, cena po kilometru od 0,30 do 0,40 €, a i primeri po gradovima u Srbiji i Vojvodini su slični, ako ne i isti.
U Beogradu je na delu klasičan kartelski sporazum koji podržava Gradska vlast propisujući MINIMALNE umesto MAKSIMALNIH cena, što bi jedino bilo logično i ne bi gušilo konkurenciju, jer bi se mnogi borili nižom cenom za više posla...
A ko je učio ekonomiju zna šta znači ekonomija obima: manja cena - onda bi promet bio daleko veći, a time i zarada. I ne bi većina taksista bila parkirana po stajalištima i čekala da na 3-4 vožnje dnevno zaradi. TO nema nigde. U Sofiji rade po 3 vozača na 1 kolima, u smenama po 8 sati, na primer...
Krivi su i građani koji plaćaju ovolike cene i tako pristaju na iste i održavaju ih... Da ne plaćaju, da vidiš kako bi cene išle dole! I koliko taksisti ne bi bili bahati kao što jesu...
Veciti problem ljudi koji bi po svakoj ceni zele da zive u Beogradu, a da im komfor i cene budu kao kod kuce! Jednostavno ne ide! U Londonu prosecna voznja taksijem je oko 14 funti, Pariz 12e, Berlin 15e itd. i to je to! Vratis se u Loznicu ili Knjazevac i vozis se za 90 din. i uzivas, ne treba ti auto! E sad sto taj taksista propada, ne placa porez, prestaje da se bavi tim poslom prvi put kada mu se pokvare kola, to nije tvoj problem!
Taxi nije luksuzan prevoz vec prevoz kad nemas drugu opciju (kad si pijan, bolestan, kasnis...)
Luksuz je kad imas svoja kola i svog vozaca.
Prema tome spustite cene u Bg pa ce vam se napuniti dzepovi jer cemo se voziti i kada nam nije nuzda.
Dali znas kolko kosta redovni servis za taxi-vozilo,kolika je cena registracije,osiguranje putnika u vozilu?Kada se sve to sabere na tome dodaj po 8 gume(letnje i zimske),veliki servis(rerbrasti,klinasti,zatezaci,vodna pumpa+lamela,potisna ploca,drugi lager).Uz to ide i ako ne svakog onda svakog drugog dana pranje vozila,osvezivaci(jelkice ili flasice )sprej za masku itd.Ako ti je matematika jaca strana onda saberi i kazne od policajaca(redovne).Ne trebem ni pricati o tome da nikad ne znas koga vozis i koje sve opasnosti prete taxistima.E sad kada si sve sabrao onda kupi vozilo,ugradi taximetar,kupi patosnice,navlake za sedista,PP aparat,sajlu,sijalice,prvu pomoc itd i pravac na ulicu u bolji zivot i vecu zaradu.
U Arandjelovcu je start 0 din i ima preko 100 nelegalnih taksista, naravno kad im drzava odredjuje nerealne mesecne obaveze za placanje a nisu ni svesni koliko ti ljudi malo zaradjuju, stavljaju svoje glave u torbu svaki dan a ne ostane im ni za odrzavanje auta.
Nije skup u Bg. nego je džaba u unutrašnjosti,pošto je taxi prevoz postao socijalna kategorija(mislim na taksiste)i ko ne zna šta će,on ode u taxi prevoz!!??
Razlog zbog kog je taxi jeftin lezi u tome sto saobracajna inspekcija ne radi svoj poso a takodje ni saobracajna inspekcija naime vozaci kod velikih gazda nisu prijavljeni pojedini nemaju ni lekarsko uverenje a kamoli minimum 5 godina vozacke dozvole koja je neophodna za obavljanje ove delatnosti voze se krsevi od automobila i posle vidite zasto voze za dzabe sto bi rekli za hvala ja na te cene ne vozim kod mene je start 150 din. jer taxi nije za svakog
Ovaj je najaci sto se vozio za 2 eura u Evropi :) ja vozim u svedskoj taksi, ko radi ovde svaki dan a ima i takvih mogu u dobrim mesecima da zarade 35 000 kruna bruto! Ima i ko zaradjuje vise od 4 ujutro do 21 ili 23 navece izadje na 43 000 kruna bruto! Porez je 30 % ali muka je taksi svuda voziti! Ode zdravlje samo tako, zivci, ledja, ugojis se 20 kg! Ovde je mnogo odgovoran taj poso, i mislim da u bg je lepse voziti nego ovde, imas gde da popijes kafu i gde hoces da pojedes nesto ok, ovde je uzas ta brza hrana i preskupa, tako da i kad zaradim nesto ovde skup zivot do bola! uglavnom cena voznje za 10 km je 320 kruna skoro 40 e ali ko ima firmu na sebe taj radi svaki dan i u problemima je jer je centrala 2000 evra pedev 6% oko 600 e odplata za auto 1200e gorivo 1000e sve ukupno oko 6500, sa porezom, treba da uvezes 9000 da bi ti ostalo 2500 a to je tesko! Tako da sam u bg doziveo taksiste kao vecu gospodu jer ja vozim u proseku 350 km smenu nekad i vise, po 10-16 sati 6 dana nedeljno za nekih 2000 evra mesecno i mozda 100 baksisa
Cena kilometra je samo 15-20din veća u bg nego u už.va.ili ča. To nije velika razlika priznaćete a start je veći jer u bg dok dođemo do adrese koju smo primili sa taxi stanice u Valjevu ili Čačku ste već završili vožnju. Znači relacije su mnogo duže pa tako i cena mora da bude višestruko veća. Jel vam sad jasno.vi koji se "svaki dan" vozite u taxiju.
Tako je.
Ali uzalud potroseni kilobajti i vreme za objasnjavanje. I dalje sam ubedjenja da taksi prevoz u Beogradu nije skup, vec je u drugim mestima jeftin. U Beogradu je cena taksi prevoza blizu ekonomski isplative cene obavljanja delatnosti. Sve ostalo, sto je ispod te cene je propast... Ali to nikada nece razumeti oni koji taj posao nisu radili i sa cenom nizom od beogradske, vremenom, na ovaj ili onaj nacin pojeli sebe...
Kako se ovima u provinciji isplati da voze za 150 a 1l goriva je toliko ? A u bgu pricaju kako im je slab posao i kako bi drugi pobegli od toga. Pa zasto taj nije batalio taxiranje? Zato sto napravi 7,8 glava. Pa ode do budve na leto i uzme soma mesecno
Euro 4 je za taxi a ne Lade i Kecevi na 170 din start za to treba da vas je sramota...mada beigeadjanima govna mirisu oduvek bilo i ostace a unutrasnjost smrdi i svi rade za Beograd . Taxista iz S.... night rider.
Ja se nesecam kad sam poslednji put seo u taxi u bg-u. U stvari secam se... od zeleznicke do karaburme cirka 900 din... Poredjenja radi u Cacku je start 25 din, ceo grad obidjes za 200 din max, a u Emiratima start je 2 evra, ali krece da kuca dalje tek nakon sto predje 5 km.
Svi koji smatraju da se taksisti enormno bogate, nek sednu u svoje euro3+ masine, izadju na ulicu sa tablama i neka kvakare. I nek se obogate. Ne vozim u bg, ali sve jedno, necu dzabe u mom autu nikoga da vozim. Ko to očekuje, nek hvata gradski prevoz i baskari se tamo. Nemaju svi uslove za voznju na metan, ani to nije jeftina investicija plus dodatno povecava troskove amortizacije. Ko vozi, shvatiće. Po meni, u manjim gradovima realna cena km je oko 70 din dok u velegradu mora biti nešto veca, zbog gušćeg saobraćaja. Ko ne veruje, slobodno nek proba posao pa tad kritikuje.
E u tome i jeste poenta. Ne mogu svi koji hoće da taksiraju da sednu u svoja kola i počnu da rade... U ovoj zemlji možeš sve da budeš, od obućara do hirurga koji presađuje srce ili jetru, ako završiš potrebne škole, ali taksista u Beogradu ne možeš! Ne daju ti udružnja, tj oni koji su već postali taksisti a i grad koji i određuje cene. Kada bi se dozvolila konkurencija, cene bi same pale a kvalitet usluga povećao, pa ti ako hoćeš, možeš da tražiš i 1000 din za kilometar, ali neko će da vozi i za 50 i problem rešen!
ne vozim se taxijem zato sto volim ili zato sto se dzekiram, nego zato sto kada popijem 2 pica, naduvam 0,5, a nemam prevoz do kuce. 2 pica platim 400-500 din, taxi u jednom pravcu (posto odem autobusom) 700din. taxi mi je nuzno zlo. jos nisam seo u taxi u kom taxista nije oplakao nad svojom sudbinom, koliko nema posla i koliko jedva krpi kraj s krajem. skoro mi dodje da se sazalim. kada bi cene bile nize-oni bi imali vise posla, nama ne bi bilo muka kada treba da se vozimo taxijem i mislim da bi bilo bolje svima. kvalitet usluge, vozila i takvih stvari koje se ovde potenciraju kao obavezne ne bih ni komentarisao, zato sto je apsurdno :) dakle, ne da se nabija cena, nego da se ide na obrt.
Ljudi taksi je oduvek bio luksuz pa ko ima pare taj se i vozi taksijem ko nema ide GSPom i to je uvek tako bilo, glupo je polemisati o cenama taksista u Beogradu i taksista u unutrasnjosti, meni kada odbijem sve troskove porez, amortizaciju, klopu mesecno ostane izmedju 25000-30000 dinara i opet kazem ko ima pare taj se vozi
zato sto je djilas uneo u zakon o prevozu u drumskom saobracaju izmene koje se odnose na taski prevoz (clan 6a) kojim su apsolutno zasticeni od konkurencije i povlasceni iskljucivo beogradski taksisti a posebno oni na aerodromu. eto zasto - nema konkurencije iz unutrasnjosti i stvaren je beogradski taksi klan koji drzi cene.
Kako su glupi nasi beogradski taksisti pa kada bi spustili cene za pola avi bi isli taxijem, niko zivi ne bi koristio svoja kola, ili buseve!
Bilo bi toliko pisla da ne bi znali sta da rade!
Samo kada bi napravili test od 2 meseca sve bi im bilo jasno koliko grese sa ovim cenama.
Eto npr u Seulu (25mil stanovnika) gde sam ziveo posle 12h ne radi gradaki prevoz, vec samo taxiji i cene su proporcionalno za 2/5 jeftinije, a tamo je standard jedno 10 puta veci nego ovde!
Potrebna je samo ideja, nista vise!
E Trifke,pa nasi Begradski taksisti ne raunaju tako.Zasto da pravi trideset voznji dnevno za 10000 dinara kad iste pare uzmu za deset voznji.Manji su im troskovi a sto im najvise odgovara malo se radi.
Trifke brate gde si živeo u seoulu ja sam bio 3 puta do sada i kakve slučajnosti evo sutra krećem put koreju ponovo idem seoul busan daegu jeju ostrvo i posle honkong
Ljudi, u Vranju je sladoled minimum 50 dinara kugla, a ide i do 70 din, taksi 60 dinara start, ali su nam kafane zato najbolje u Srbiji, a i najpovoljnije po cenama. Kad prijateljima iz drugih gradova govorim sa kojim cenama vranjanski ugostitelji idu, oni se krste. A prijatelj koji drži kafanu u Vranju, kaže mi da im zarada ne ide nikad preko 100%. Jer niko ne bi došao. Vranjanci su navikli na kafane, a kafane idu na kvantitet. Ponedeljak, sreda ili petak - svejedno je verujte, uvek je puno. Niko ne kuka! A kad pitate beogradske ili novosadske ugostitelje kako rade, svi kukaju.. Kad im kažem spustite cene, oni pa kako?!? U Vranju je porcija ćevapa 250-300 dinara, po Srbiji nema ispod 500-600 din...
Dodjite ljudi u Vranje i uživajte u našim kafanama!!!
Danas sam se vozila u Zajecaru i mogu vam reci da sam se iznenadila. Cena je bila 90 dinara a u Beogradu je samo start toliko. Znaci da je lopovluk u Beogradu.
U Beogradu ti i ne sedas u taksi nego "Videla zaba da se konj potkiva" pa da prokomentarises nesto.START u Beogradu je 170 dinara vec 2.5 godine! Ali bitno je da se vi vozite taksijem u Beogradu sa startom od 90 dinara,kao i u Zajecaru...
U Beogradu je start 170 a prosecna vožnja je 350--400 dinara sto znaci 3 do 4 eura ako je to nekom mnogo NEK se vozi autobusom jer je saobracaj grana privrede koja ne trpi socijalu zbog cene goriva a ne zbog građana i njihove platežne moći .......
Ivka,ti i tebi slicni,jako se cesto vozite taxijem,sto se vidi iz tvog znanja oko cene starta,tako da ti i tebi slicni,zaduzite bus plus i necete imati problem sa taxijem,jer stvarno ne znam ko vas tera da se vozite istim!? Hteli bi uzitak,a da ne platite,odnosno za sitan novac,a moze i to,lepo se preselis u Zajecar i vozis se koliko hoces,ali ti to neces,jer ti je bitno da ziviz u Beogradu,e to kosta lutko,tako da se prvo dogovori sa sobom sta zelis...
Pa naravno kad svi iz ostalih delova Srbije hrle u Beograd kao da je New York. U Beogradu vise ljudi sa strane nego sto je beogradjana. Naravno da ce da dizi cene, beogradjani se voze autobusom.
Alo ljudi taxi je uvek bio i bice luksuz a ne socijalni vid prevoza,pa ko moze da se vozi nek se vozi. Zaista nerazumem gomilu ljudi koji nemogu da svate da je taxi luksuz a ne potreba a sto se tice razlike u ceni taxi-a izmedju beograda i ostalih gradova to je pitanje prosecne zarade za taj grad.
"Не будали без потребе" поп Мило Јововић. Као клинац сам се возио таксијем по ноћној тарифи по Београду као од шале и имао сам увек за такси од малог џепарца. Сад кад дођем у Београд из Италије мало ми стане кнедла у грлу колико зтрба да платим, притом су таксисти у доста случајева веома безобразни. Но то ти је већ све познато.
Pa bas zbog takvog zarmisljanja smo tu gde i jesmo... da li napraviti vise jeftinijih voznji i vise zaraditi ili cekicati i loviti musterije, pitanje je sad!
Pa ako je za one što "mogu nek izvole" onda prijatelju nevidim neku perspektivu u toj branši. O čemu pričate kakav luksuz, pa to je potreba i nužnost.Zbog takvih stavova i jesu ovakva dešavanja i cene.
Zakonom je propisano da opštinske, odnosno gradske vlasti odeđuju minimalnu cenu taksi prevoza što je, po mom mišljenju,nonsens, jer onemogućava realnu konkurenciju. Ovako taksisti sa cenama mogu ići samo naviše, pa i nije čudo što se to u nekim mestima, pa i Beogradu zloupotrebljava.
Taksista sam iz Loznice i kod nad je losa situacija u taksiju firme nerade narod nema para da prezivi .Nase cene su isto niske star50din.cena po kilometru je50din ,imamo i marsutni prevoz po ceni autobuske karte.Trebala bi nasa drzava da uskladi i cenu poreza jer imamo istu porezu kao kolege u Beogradu koji zaraduju vise u odnosu na nas ,ili jos gore kolege koje su u jos vecoj provinciji nego Loznica imaju porez kao u Beogradu .Po meni bolje bi bilo da se poreza koriguje da svi mogu da placaju a ne da nemogu da plate i ide se u dugovanje koje je posle probem da se plati.
Problem je u tome,sto kako vec neko rece u svom komentaru,sto se taxijem najvise voze decurlija koja dodju iz unutrasnjosti na studije u Beograd pa bi da ovde studiraju,a sve ostalo placaju kao u svom rodnom gradu. Iste bih pitao,a nije vam skupo da izlazite na River,u Stefan Braun i razno razne klubove,gde je naj jeftinije pice 300-400 dinara,a da se vratite kuci kao gospoda taxijem,i to za 100 dinara,e to ne moze,dosli ste u velegrad,a on ima svoju cenu,i zato iz raznih klubova na nocni prevoz i resili ste problem,a mi vas sigurno necemo voziti za 100,200 dinara!!!!
U Zrenjaninu je taksi od naselja Bagljas do Zelenog polja udaljeno oko 6 kilometara cena 300dinara .a od proleca do jeseni retko se koristi taksi jer se biciklom to moze preci za 15 minuta lagane vozmje . Ovde se divlji taksisti koriste za preboz do Novog Sada 300. Do Beograda 450 dinara .
Sto se tice plate, mogu vam iz prve ruke reci kakvo je stanje u Nisu. Upravo sada jedno od jacih taxi udruzenja trazi vozace, plata je procenat koji izadje oko 20000 do 25000 hiljada u proseku. Radi se sest dana u nedelji po 12 sati. Ko voli nek izvoli.
Ma ljudi taksisti u beogradu samobkukaju imam komsiju stariji covek koji radi u pinku vozi auto od 10.000 e i kad razgovaramo kaze da uzima mesecno oko 1.500 e i kuka kako za porez izdvoji 11.000din za udruzenje smenu 8.500 din .i ostane mu sa troskovima za odrzavanje auta cisto oko 1.000 e i kaze da mu je to premalo jedva prezivi .a ja radim kao obezbedjenje za 22.000 i to preko omladinske niti imam skup auto vozim se busom i nikada u zivotu nisam kukao i grabio kao on.more malo ih je 6.000 hiljada taksista na ulici stavio bi ja duplo 12.000 pa da mu se smanji zarada da ga vidim i on stalnp kuka kako ih je puno kad bi smanjili na dve hiljade taksista e onda bi on uzimao 5.000 e i bio bi zadovoljan.more pojacajte im konkurenciju u taksiju mnogo su se osilili
Taj je uzeo auto na kredit ili mu je gazda dao na "potpis".Mangupira se tudjim parama,a duguje za porez oko 2.500.000 dinara i misli kako je zeznuo drzavu..A 1500 eura bruto,moze da se zaradi za 12h svakodnevnog rada sa 1 slobodnim danom mesecno.Probaj da vozis 12 h dnevno po Beogradu,30 dana mesecno dok ti kroz auto prolaze razni "profili"ljudi...Mozda i moze neko vreme,ali reci mi posteno..Jel' to zivot? Ti i auto svaki dan 12 sati u neraskidivoj vezi...a zena nasla drugog,deca zaboravila kako izgledas,a prijatelji? Koji prijatelji? Ti,auto i 1500eura bruto.
E moj pametni druze... mozda bi taj tvoj komsija trebao tebi dati taj auto od 10000€ i da crkne od gladi da bi ti onda bio zadovoljan sa njegovom zaradom. Nemas auto i onda nemas prava da ostavljas toliko glup komentar. Zaradi novac, kupi auto za 10000€ i vozaj za badava. Kada to budes uradio i tako radio javi se sa komentarom na ovu i slicnu temu. Kako ti, tako i svi mudri ostali.
Zasto se niko ne zapita da li je skupa karta u gsp i koliko oni zarade? Realno bi, po racunicama mnogih komentatora ovde, cena prevoza u gsp trebala biti 10 din. A nije. Zasto?
Zato sto je u Beogradu zivot skuplji od unutrasnjosti 3-4 puta.Zato sto u Beogradu moras da ispostujes euro3 normu,a u unutrasnjosti mozes da vozis i npr.Mercedes 123,124 gde je odrzavanje automobila skoro pa nulto,a euro3 basnoslovno kosta.Veliki servis 400eura,set kvacila 200,eura..itd..Ceo Mercedes 123 500 eura..Mesecna "smena" udruzenju u Bgdu 5000-8000 mesecno,porez i doprinosi 11.000 dinara,vozac u Beogradu napravi 8-10 voznji,a u Novom Sadu 20-30 voznji zbog razlike u povrsini grada.Naprimer u Beogradu se mozete i okumiti sa taksistom ako putujete iz Mirijeva do Vidikovca.Jel neko u unutrasnjosti npr.Valjevu kontrolise nesto sem taksi dozvole taksistima?Ovde traze lekarsko uverenje,dozvolu za radio stanicu,6 mesecni pregled vozila,osiguranje za putnike,overen pp aparat,estetski pregled vozila...U Beogradu hoce cist uredan automobil,vozac nepusac,klima pod obavezno,a u manjem mestu je dobar i Opel kadet ili Golf 2..Ne moze se to sve porediti..Eventualno jos neki od vecih gradova moze da se meri sa Beogradom po pitanju taksija,jesu ti gradovi jeftiniji po pitanju taksija,ali su i povrsinski manji,pravi se veci broj voznji,prosecna voznja vremenski traje 2-3 x krace,standard je manji i to je to..Recimo u Zagrebu je taksi papreno skup,a cena goriva je slicna nasoj?! Rijeka jeftinija..itd...Trziste formira cenu..U Beogradu je dvosoban stan u centru oko 500-600 eura,a koliko kosta u Valjevu? Sem toga postoje i jeftiniji vidovi prevoza od taksija,autobus,tramvaj,trola,bicikla,pesice..e sad sto bi mnogi voleli da im taksi bude jeftiniji od voznje sopstvenog vozila,to je neka druga tema.
A zasto bi uzimao stan u centru kada na Nbg imas za 200 evra , ja vozim auto euro 3 i isto nas kosta veliki servis:-) Da ima opel kadeta u taxiju ima , ali je vecina euro 3 sa klimom:-) I u Valjevu se placa porez , koristi radio stanica , i zamisli klima:-)
Vase cene se razlikuju u ceni eapresa , nesa i kirije , ne mogu spaneri pk kais i oumpa za vodu biti jeftiniji u Va , pa vi bi onda dolazili kod nas na servis, a struja i ostale dazbine istto kostaju. Veca mi je porez za kucu u Valjevu nego za stan na Nbg.
Ako nije tajna kad kukate toliko o dazbinama kao i pomenuti komsija voleo bi iskreni odgovor od vas koliko vam ostaje na kraju meseca kad sve to isplacate.ali iskren odgovor !!!
Bez obzira na sve, taxi u bg je nenormalno skup. Kada bi spustili cene, ljudi bi se više vozili. Ovako taksisti samo kukaju kako nema posla. 1500 din da te odveze i vrati par km. Nije ovo London
Moguce je spustiti cene,ali onda treba ukinuti Euro 3 normu,obaveznu klimu..itd..Tj dozvoliti taksistima da voze kola koja skoro pa nije potrebno odrzavati Golf 2,Mercedes 123..itd..Pa koliko para,toliko i muzike..Amortizacija u Beogradu je 15 dinara po predjenom kilometru,pa pomnozite to sa 150km dnevno,pa 320 radnih dana godisnje,a cesto je to i vise i dolazite do cifre koja je potrebna za amortizaciju Euro3 taksi vozila.Digitron u ruke pa preracunajte caskom..Evo ja cu da se nemucite 720.000 dinara na godisnjem nivou.U tih 15 dinara potpada apsolutno sve..Mislite da u tolikim troskovima ima mesta za damping cene?!
Nelazi.Bg je najjeftiniji po većini stvari, zato što je i konkurencija veća.Taxi je skuplji zbog slabe prohodnosti Beograda.Ali da će nas određeni ljudi u Bg sve pustiti niz vodo.Hoće.
U provinciji su plate,ko ih ima 10hilja-15hiljada,20hilj.ko ima e taj je bogat,jada i beda...a drugo saobracaj nije kao u BeGeu moze se i pesice,pa i prevoz je logicno jeftiniji...Moram da naglasim da su ipak taxisti u BeGeu prenaduvani,da su bahati i bezobrazni,kradu,i maltletiraju ljude.Ima onih koji stoje kod Zeleznicke stanice i pecaju one koji idu do aerodroma,ili nekog skupog hotela,da ih pljackaju.Na druge krajeve po gradu ne voze,i tako i kazu ja vozim samo strance...ma lopovluk na sve strane!Jednom mi je taxista naplatio 1200din.od glavne autobuske do Kumodraske na Vozdovcu,dok moju drugaricu taksista nije hteo da pusti iz auta i trazio joj 4000 od Dorcola do Zelenog Venca,nocu,istraumirala se,prijavila ga kasnije,ali nista...
Da da a to ti je rekao neko ko se obogatio ovde u Beogradu a?! Daj ne lupaj! Plate bi nam mozda i bile bolje kada dodjosi ne bi obarali cenu rada! Dodju u Beograd, rade za mnogo manje pare nego sto posao vredi posto vam je skoro svima zinulo za Beogradom a sedite ovde i pljujete po njemu!!!
Kolko mi je poznato cena goriva je ista i u Bg,i u Va,Vranje,svuda,pa sto nas u Bg sisaju ko ovce? Zasto je nes kafa u kaficu u Ns 120din a u Bg 180din,isto se pravi,mleko isto kosta,nes kafa? Plate su iste doktoru u Vranju i u Bg,u cemu je trik pljacke?
Koji bre hleb za 20 i sladoled za 15 dinara? Pa nama je gorivo jos uvek 100 din jer nama u PROVINCIJI kaane informacije , a i euro nam je jos uvek 80 din BEOGRADJANINU iz neke provincije!!!!!
U bgd je taxi skup i zato ga izbegavam u evropi je taxi normalna stvar i za 2€ se vozim a koriste bolja vozila skuplje im je gorivo i ne razmisljam hocu li da poginem kao sa nasim drumskim razbojnicima odnosno taksistima koji voze kao kreteni
U gradovima u unutrasnjosti vozila su u vlasnistvu taksi udruzenja a vozaci taksisti samo voze ta vozila, za platu 100-150 eur. U Beogradu vozaci su vlasnici vozila...a plate zarade I do 1500 eur
Pa zato sto u beogradu imaju evropski standard dok drugi nemaju ni za vodu.To je isto pitanje a zasto u beogradu imaju platu minimalnu 50 000 din. Dok u okolini imaju pp 15 000 max 17 000 din.procenite samj sada
to sto ti gledas i citas pogresne medije koji ti pricaju da je u bg-u prosecna plata 50,000 malo si se zeznuo, proslecna plata je 22,000 bez prevoza a cene su nam vece 5 puta od vasih
То што вас лажу да је плата у Бг-у 50.000,00 ТО ЈЕ СТРАШНО!!!Ако си млад, у Београду НЕ МОЖЕШ да нађеш посао ако није преко омаладинске задруге! И то су послови углавном по разно разним магацинима где једва скрпиш 20.000,00 дин. Једино добро пролазе конобари и шанкери који живе од бакшиша и од подкрадања власника.
Радим за 1200 динара дневно, магацин се налази у Добановцима док стигнем до тамо мењам два превоза, тј тамо и наѕад иѕађе ме 296 дин + један оброк 200 дин значи ја радим за 704 дин 8сати. Толико о просечној плати у БГу.Поздрав.
Daj nadji mi taj posao od 50 000 i ja ti dajem svakog meseca trecinu plate! Koje vi svi imate komolekse sto niste rodjeni u Beogradu, pa to je strasno!!! Ma po Beogradu idu od stana do stana i dele pare!
Bora harmunikas
Meni na aerodromu N.Tesla-Surcin do Sapca traze 100 evra!!!sramota!a naj mucejak koji nije prijavljen kao taksista 40 evra!kako priavljeni taxi nece da vozi ispod navedene cene stvarno nsu realni(za 150 km-retur SA-SUR-vozi sa 12 l dizela pa vidi)netreba biti puno pametan, nego realan:dinar po dinar polako,nemoze nista preko noci itd. Srpska posla sve na tudje guzove ne taksisti! prvo se nucite postovanja prema starijima i kulture itd.niklad vise sa aerodroma sve sa divljim-taksistima
Podelite komentar
Ivana
Ma ajte molim vas! U Beigradu su mi od splava River do Belih Voda uzeli 1800 din, a za istu cenu u Nisu, iz kog sam ja inace bi za tu relaciju uzeli najvise 300din!
Podelite komentar
Stefan
Iz Bga sam ali zivim u ch u Luganu od svoje 10 te godine i mogu reci da se beogradski taksisti ponasaju toliko drsko da je to neverovatno seljaci klasicni napaljeni. Inace Biljana gde zivite Vi posto kazete da vec dugacko ne zivite u bgu.
Podelite komentar
Nis
A gde je ovde Nis? Start 90 dinara a plate sacuvaj me Boze! A ona famozna kugla sladoleda takodje 50 dinara pa ti vidi. Cene kao u prestonici a plate siromaha. A u Pirotu i Vranju jeste kugla (i to ne svuda) 15 dinara jer prodavci imaju oci i vide koliko ljudi nema para. Uskladjuju cene prema musterijama...
Podelite komentar
maxim
Zato sto je Beograd provincija!
Podelite komentar
Vincenzo
Bezobrazno je skup taxi u Beogradu. Poslednje put sam se istim vozio pre 5 godina, a to mi je bio tek treci put u zivotu. Vracao sam se po kisi peske preko mosta kuci sto puta jer su bahati ( uz casne izuzetke) .
Podelite komentar
aleksandar
u manjim gradovima su ljudi sami po sebi,kulturniji i vaspitaniji u odnosu na vece centre,a zasto,to je vec pitanje za sociologe,ali je cinjenica da je tako
Podelite komentar
Biljana
Ono što je meni lično mnogo strašnije od tih cijena jeste činjenica da su taksisti u Beogradu užasno neotesani, drski i toliko prosti da takve nisam srela nigdje u svijetu! I to ogroman broj njih, usudila bih se reći preko 50%! Već dugo ne živim u BG,i prije par dana sam došla autobusom na Lastinu stanicu, odmah sa vrata su navalili na nas kao osice, lijepo i ljubazno sam rekla da nam ne treba taksi! Stali smo sa strane čekajući da prijatelj dođe kolima po nas, ali on su opet prilazili i unosili nam se u lice, nudeći kao nešto jeftnije, i tako 5-6 puta...jednostavno smo zaćutali i pokušali ignorisati, ali to je prosto nemoguće ako vam svaka 2 min. njih 5-6 ponovo dolazi...ista stavr je bila i sa još par ljudi koji su čekali da neko dođe po njih. Na kraju su tako opsovali i okrenuli se i otišli, niko nije htio da ide sa njima, pa su valjda bili ljuti...Vjerujte, to su odvratne scene za slušanje i gledanje, moja prijateljica koja ne poznaje ljude i situacije po BG u je bila u potpunom šoku. Radi se o ljudima između 40 i 50 godina, da su to neki neiživljeni dvadestogošnjaci pa bih možda i imala nekog razumijevanja...ako je za takve stvari i moguće imati ikakvo razumijevanje. Gotovo identična stvar se desila ponovo kad smo se vratili sa ljetovanja, samo je bila druga lokacija u pitanju, stigli smo rano ujutro na parking kod Sava centra. Opet njih 4-5 i već sa vrata me jedan pita treba li taksi, i ja opet se zahvalim i kažem da ne treba, kakvu je on bljuvotinu promrljao sebi u bradu, naravno da sam to čula, vjerovatno još neko ko je bio u blizini. Nisam se htjela raspravljati, nikad ne dozvoljavam sebi da se spustim na nivo jednog običnog bizgova. Mislim da takvim ponašanjem gube veliki broj ljudi koji i imaju novac da to plate, jer ja ako i idem do aerodroma ili dolazim u BG na par dana, ne mogu vući veliki kofer po prevozu ili ne znam kako, uvijek dogovorim sa nekim da me odveze od tačke A do tačke B, i za to mu platim 10 ili 15 e, zavisno gdje me vozi. Ali ja to mogu tako jer sam živjela tamo, znam dosta ljudi, a šta da radi onaj ko nema nikakve dodirne tačke sa Beogradom. A hvala bogu imam i novac za to, ali neću da ga dajem takvim ljudima i ćao, pa da mi kaže da će voziti sa stanice do Mirijeva za 2 e! Naravno da ima i kulturnih i ljubaznih ljudi koji se bave tim poslom, ali takve sam uglavnom sretala onda kada bih pozvala telefonom, dok sam još živjela tamo. Ovi što stoje po stanicama ili salijeću po ulici, za njih stavrno nemam nijednu lijepu riječ. Zaista kvare prvi utisak o Beogradu nekom ko tu dolazi prvi put ili jako rijetko, i to sam uvijek morala da objašnjavam onima koji su doživjeli ovo što sam gore opisala. Meni ne mogu ništa da pokvare, ja Beograd volim iz milion drugih razloga i uvijek rado dolazim u taj grad.
Podelite komentar
Aleksandar
@Biljana
Slazem se u potpunosti. Pogotovo o tim "saletanjima", to treba zakonom zabraniti. Imam utisak da drzim veknu hleba u ruci, da bi mi je raskomadali kao pavijani.
Podelite komentar
neimenovano
@Biljana
a uz to sto nece da te voze na krace relacije od 15 km,ili se desava kad ih pozoves da te pitaju imas li ti da platis voznju toliko o kulturi beogradskih taksista
Podelite komentar
andjelija
u ns-u taxi uopste nije jeftin izvinite
Podelite komentar
Branko Dejanović
Mesečni rashodi:porez 10.000 din, sitni kvarovi 2.000 din, gume 500 din, amortizacija 15.000 din, gorivo 40.000 din, ulje 1.000 din, registracija 2.500 din, ćlanarina za udruženje 6.000 din, taksi stajalište 500 din, razno 1.000 din i raznorazne takse 500 din i raznorazne kazne 1000 din..sto je ukupno 80.000 dinara na ime mesečnog rashoda pa izvolite taksirajte po Beogradu a ti sto rade za raznorazne gazde u unutrašnjosti ne voze svoje automobile več automobile gazda koji peru novac. Dok se ne donese zakon o taksi prevozu od reda i discipline nema ništa. Dok se god upravlja taksi prevozom odlukama i uredbama od strane lokalnih samouprava neće biti reda u taksi službi.
Podelite komentar
KOBAC011
@Branko Dejanović
A šta ti je to "amortizacija", šta ti je to "raznorazne takse" i "raznorazne kazne"? Zar treba mušterija da ti plaća kazne?
Podelite komentar
1
Ако мислите да је нама у Ваљеву нешто лепше и боље него у Београду,слободно дођите да се уверите у супротно.
Podelite komentar
Nikola
Problem je sto su u Beogradu guzve i mnogo se vise goriva potrosi na semaforima i u guzvama, dok u manjim gradovima samo picis.... eto to je razlog
Podelite komentar
Siki
Zato što u Beogradu nemaju pojma o ekonomskim zakonito- stima, a to je: niža cena + veći obrt = veća zarada. Mnogi bi vozili jeftinije ali, ne daju im. Treba pitati vlast zašto to dozvoljava.
Podelite komentar
Mitić Vladica
Zato što je plata profesora veća nego plata profesora u npr.Prijepolju,Vranju,Prokuplju...
Podelite komentar
zakara
A u Rusiji dignes palac, stane kaljava lada sa zatamnjenim staklima, pita dokle ides, ako mu je usput poveze te po ceni taksija, cak i nizoj ako te pita odakle si (a pitace te) i ti mu kazes da si binsr ;)
Podelite komentar
bre
Ako je taxi luksuz onda zabraniti taksistima da voze jeftinijim automobilima od 20.000 € tržišne vrednosti i starije od 5godina.
Podelite komentar
Djoka-Grof "Civijas for ever"Sharm el Scheik
@bre
novi Mercedes,Audi,Bmw,itd auta-full opcija registrovan kao taksi,lice koje ga vozi takodje ali da je kulturan,lepo obucen u odelo Armani-Boss-skolovan za taksistu sa diplomom,znanjem barem jednog svetskog jezika, pa onda znam da ne bacam pare na divljake i kojekakve budale parazite-bubasvabe, nego da znam sigurno da je posten da se bori za klanta,porodicu,da imati od cega da vraca kredit,i tehnicke obaveze auta onda smo na putu legalnog taxiranja u Bgd+aerodromu.Meni do Sapca traze na aerodromu 100,00evra a taksista iz Sapca dodje po mene na i naplati 3500 din-pa gde tu ima logike
Podelite komentar
bre
zato što u beogradu ne dozvoljavaju slobodno formiranje cene nego nastupaju kartelski svuda ista cena. kada bi svako udruženje formiralo cenu slobodno, zbog velike konkurencije cene bi bile niže. ovako niti imaju posla a cene usluga do neba. nerealno u odnosu na standard i broj taksista. činjenica je da u bg ima više taksista nego bilo gde. Beogradu je dovoljno 3000 taksista, a ima ih 12000 plus divljaci.
Podelite komentar
red rad disciplina
zato što u beogradu ne dozvoljavaju slobodno formiranje cene nego nastupaju kartelski svuda ista cena. kada bi svako udruženje formiralo cenu slobodno, zbog velike konkurencije cene bi bile niže. ovako niti imaju posla a cene usluga do neba. nerealno u odnosu na standard i broj taksista. činjenica je da u bg ima više taksista nego bilo gde. Beogradu je dovoljno 3000 taksista, a ima ih 12000 plus divljaci.
Podelite komentar
danijela
taksi je odavno bolesno skup, ali se niko time ne bavi i to je sramota za sve nas. najgore je sto 99% i ne pomislja na voznju taksijem, te nema ko ni da protestuje. taksistima tako ne smeta da odrade tek nekoliko voznji i budu hepi, a obicne gradjane ko sisa
Podelite komentar
luka
Zbog takvih kao sto si ti koji bi pevali za 30000 din radis za 25000
Podelite komentar
NemanjaVac8
Mislim da je neko pogresno informisan o nasem Beogradskom minimalcu,ovde vecina obicnih radnika rade za 20-25 hiljada,evo ja vec 6 godina radim za toliku sumu,da imam 30 hiljada,pevao bih. A plus nemam rodbinu toliku po selima da mogu da uzimam hranu i zimnicu besplatno kao neki,vec sve sam kupujem. Tako da ko misli da u Beogradu svi rade za 40 hiljada,grdno se varaju,ili mi dajte taj posao,radicu i 10 sati ako treba za toliku sumu. Hvala. ... A ti stvarno misliš da recimo u Valjevu svi ljudi imaju pomoć sa sela. Nije Beograd jedini grad u Srbiji. Najveći broj tih sa seoskim pojačanjem je u Beogradu.
Podelite komentar
Vladimir
Mislim da je neko pogresno informisan o nasem Beogradskom minimalcu,ovde vecina obicnih radnika rade za 20-25 hiljada,evo ja vec 6 godina radim za toliku sumu,da imam 30 hiljada,pevao bih. A plus nemam rodbinu toliku po selima da mogu da uzimam hranu i zimnicu besplatno kao neki,vec sve sam kupujem. Tako da ko misli da u Beogradu svi rade za 40 hiljada,grdno se varaju,ili mi dajte taj posao,radicu i 10 sati ako treba za toliku sumu. Hvala.
Podelite komentar
milena
Zato sto Gospoda u Beogradu imaju minimalac od 40000 a u Aleksincu taj minimalac iznosi 10000
Podelite komentar
free
@milena
Nemas ti pojma devojcice.U Beogradu podosta ljudi radi za 20000-25 000 hiljada,acene su vece nego u bilo kom gradu u Srbiji.Zato ne pricaj napamet ,nesto sto ne znas.
Podelite komentar
Nikola
Od kad znam za sebe slušam žalopojke i tužne priče beogradskih taksista o njihovom "teškom" radu. To što pričaju nema blage veze sa životom, naravno. Hoće da ceo dan sede i da prevezu nekog za pola sata i zarade 1000 dinara. Pa gde to ima? Ljudi naporno rade čitav dan za te pare. Ono što treba je da se ukine minimalna cena prevoza u Beogradu, i prepusti tržištu da je reguliše na osnovu ponude i tražnje. Takođe ne treba limitirati broj taksista i prepustiti tržištu da ga reguliše. Tek onda će cena biti realna. Znam da se ovo ne sviđa taksistima, ali tako je u svim strukama, pa treba da bude i u ovoj.
Podelite komentar
sitab
Ekonomija u taksi prevozu ne postoji.Minimalna cena je uvedena kako bi se sprecio damping cena taksi prevoza, i to je praksa koja je ustanovljena u svetu i ekonomiji i zove se minimalna cena rada.Taksistima u evropi je vozilo osnovno sredstvo rada, u oslobodjeno je poreza prilikom kupovine vozila.U Srbiji nije.Gorivo je za taksiste takodje jeftinije, sto kod nas takodje ne postoji vec placamo punu cenu.Grad od nas trazi vozila sa klimom, lekarsko, osigurane putnike i placanje poreza.Svuda u evropi je broj takaija limitiran.Bili smo clanovi grupe koji je radila zakon, koji je dobar ALI U PRAKSI SE NE PRIMENJUJE, JER DIVLJIH TAKSISTA U BEOGRADU IMA OKO 3.000. Eto u najkracem slike taksija, a da u Srbiji mnoge delatnosi treba urediti, uvesti standarde da ne moze svako da bude pekar, frizer,advokat i sl...treba, zar ne? Trazimo profesionalnu uslugu
Podelite komentar
Taxista
@sitab
Sitabe tek 128.komentar je tvoj. Malo si zakasnio ovo je već stara tema,retko ko više čita ovaj članak. Sledeći put malo brže reaguj.
Podelite komentar
stojan
Treba ukinuti ogranicenje broja taksista u Beogradu na 8.000 i dozvoliti da tržište reguliše taj broj. Videcete koja ce cena biti tada i videcete da ce veliki broj ljudi naci uhlebljenje kao taksisti. Ako imamo kapitalizam neke tržište reguliše broj taksista. Znate li koliko bi kostao burek da u grdau ima 100 pekara. U pitanju je cist mafijaski posao.
Podelite komentar
dragan todorović, ginekolog (36)
@stojan
jeste, i da se dozvoli da zgrade gradi svako ko ima dvorište, pa da vidiš koliko će da košta kvadrat stana. 50€. a i grad će nam biti lepši!
Podelite komentar
Taxista
@stojan
Baš tako i za 5-6 god.vozićete se u zapregama i rikšama ni tada nećete biti zadovoljni uslugom. Ajde Stole vole ne lupaj molim te
Podelite komentar
dragan todorović, ginekolog (36)
Mnogi bi voleli da se vrate devedesete, kada je svako ko ima kartonsku kutiju postajao trgovac. Po istom principu bi valjda svako ko ima nešto na točkovima mogao da se bavi taksi prevozom. Mogu da zamislim na sta bi nam ličili gradovi. U takvom haosu cvetaju mito, korupcija, siva ekonomija..... "ekonomski stručnjaci" lepo recite šta priželjkujete, nemojte da uvijate u oblande.
Podelite komentar
TT
@dragan todorović, ginekolog (36)
Baš je naprotiv od toga što tvrdiš. Mito i korupcija cvetaju tamo gde postoji monopol, gde nema ili gde je slaba konkurencija, pa su monopolisti nezaobilazni i nezamenjivi. A gde postoji konkurencija postoji i mogućnost izbora, pa ako nisam zadovoljan nečijom uslugom, zalaganjem, ljubaznošću isl potražim uslugu nekoga drugoga ko je pruža u istoj ili sličnoj oblasti.
Podelite komentar
Ljuba.rukavina@gmail.com
Da li vi znate da inspekcija kaznjava taxi koji se usudi da daje popust novcana kacna je od 30000do 160000.....pa sada pitajte vladu i gradonacelnika ,zasto je to ...Da vam skratim muke da bi vama bilo teze ,a i nama da manje zaradimo ,jer oni zive samo ako je haos ,i rasulo ,nemastina . Zive od lazi na racun nas ...!!!!!
Podelite komentar
milan
e,stvarno mi je pun ku...fer ovih bahatih kocijasa sa badnjakom ispod haube...
Podelite komentar
zoran
@milan
a intelektualac je po strucnoj spremi.
Podelite komentar
Vladan
Stvar je mnogo jednostavnija nego što beogradski taksisti pričaju. U Sofiji je start 0.30-0,35 €, cena po kilometru od 0,30 do 0,40 €, a i primeri po gradovima u Srbiji i Vojvodini su slični, ako ne i isti. U Beogradu je na delu klasičan kartelski sporazum koji podržava Gradska vlast propisujući MINIMALNE umesto MAKSIMALNIH cena, što bi jedino bilo logično i ne bi gušilo konkurenciju, jer bi se mnogi borili nižom cenom za više posla... A ko je učio ekonomiju zna šta znači ekonomija obima: manja cena - onda bi promet bio daleko veći, a time i zarada. I ne bi većina taksista bila parkirana po stajalištima i čekala da na 3-4 vožnje dnevno zaradi. TO nema nigde. U Sofiji rade po 3 vozača na 1 kolima, u smenama po 8 sati, na primer... Krivi su i građani koji plaćaju ovolike cene i tako pristaju na iste i održavaju ih... Da ne plaćaju, da vidiš kako bi cene išle dole! I koliko taksisti ne bi bili bahati kao što jesu...
Podelite komentar
Djordje
@Vladan
Bravo Vladane !!!Tacno si opisao razloge i situaciju sa taxistima u BGD-u!!!
Podelite komentar
zoran
@Vladan
pa zivi u sofiji
Podelite komentar
Dragan
Veciti problem ljudi koji bi po svakoj ceni zele da zive u Beogradu, a da im komfor i cene budu kao kod kuce! Jednostavno ne ide! U Londonu prosecna voznja taksijem je oko 14 funti, Pariz 12e, Berlin 15e itd. i to je to! Vratis se u Loznicu ili Knjazevac i vozis se za 90 din. i uzivas, ne treba ti auto! E sad sto taj taksista propada, ne placa porez, prestaje da se bavi tim poslom prvi put kada mu se pokvare kola, to nije tvoj problem!
Podelite komentar
Brunox
Kolika je plata u bg a kolika u vs
Podelite komentar
Lol
Taxi nije luksuzan prevoz vec prevoz kad nemas drugu opciju (kad si pijan, bolestan, kasnis...) Luksuz je kad imas svoja kola i svog vozaca. Prema tome spustite cene u Bg pa ce vam se napuniti dzepovi jer cemo se voziti i kada nam nije nuzda.
Podelite komentar
dragan todorović, ginekolog (36)
@Lol
samo ti nemoj da piješ, kasniš i budi nam zdrav pa će biti sve u redu. pozdrav
Podelite komentar
goran
@Lol
Dali znas kolko kosta redovni servis za taxi-vozilo,kolika je cena registracije,osiguranje putnika u vozilu?Kada se sve to sabere na tome dodaj po 8 gume(letnje i zimske),veliki servis(rerbrasti,klinasti,zatezaci,vodna pumpa+lamela,potisna ploca,drugi lager).Uz to ide i ako ne svakog onda svakog drugog dana pranje vozila,osvezivaci(jelkice ili flasice )sprej za masku itd.Ako ti je matematika jaca strana onda saberi i kazne od policajaca(redovne).Ne trebem ni pricati o tome da nikad ne znas koga vozis i koje sve opasnosti prete taxistima.E sad kada si sve sabrao onda kupi vozilo,ugradi taximetar,kupi patosnice,navlake za sedista,PP aparat,sajlu,sijalice,prvu pomoc itd i pravac na ulicu u bolji zivot i vecu zaradu.
Podelite komentar
Auror
Ziveo NS i njihovi taksisti!
Podelite komentar
BOZA ZEMUNAC
Oterajte divljake
Podelite komentar
Joksa
Neba džabe ni kod stare babe,zaposlite privatnog vozača pa se vozikajte po ceo dan.
Podelite komentar
ja
U Arandjelovcu je start 0 din i ima preko 100 nelegalnih taksista, naravno kad im drzava odredjuje nerealne mesecne obaveze za placanje a nisu ni svesni koliko ti ljudi malo zaradjuju, stavljaju svoje glave u torbu svaki dan a ne ostane im ni za odrzavanje auta.
Podelite komentar
Cobi ns
Nije skup u Bg. nego je džaba u unutrašnjosti,pošto je taxi prevoz postao socijalna kategorija(mislim na taksiste)i ko ne zna šta će,on ode u taxi prevoz!!??
Podelite komentar
Pedja
Mala ispravka, u Čačku je start 18-20, a kilometar 31 dinar.
Podelite komentar
Jordan
I treba taksi da su vam je najskuplji kad ste svi vi seljaci pobegli da živite u Beogradu,hoćete leba bez motike,hoćete da ste fensi i kul.
Podelite komentar
zorro
Ajmo novosađani, koliko je taxi kod vas u NS?
Podelite komentar
Boban
Stvar je jednostavna. U Beogradu mogu da placaju te cene. U unutrasnjosti ne. Standard - nebo i zemlja.
Podelite komentar
Zoran
Najkorektnije su cene u Novom Sadu,skraja do kraja grada oko 300 din. a to baš i nije neka selendra
Podelite komentar
miroslav
@Zoran
beograd ima povrsinu od 400 kvadratnih kilometara a ne kao ns selendra...
Podelite komentar
Taksista iz provincije
Razlog zbog kog je taxi jeftin lezi u tome sto saobracajna inspekcija ne radi svoj poso a takodje ni saobracajna inspekcija naime vozaci kod velikih gazda nisu prijavljeni pojedini nemaju ni lekarsko uverenje a kamoli minimum 5 godina vozacke dozvole koja je neophodna za obavljanje ove delatnosti voze se krsevi od automobila i posle vidite zasto voze za dzabe sto bi rekli za hvala ja na te cene ne vozim kod mene je start 150 din. jer taxi nije za svakog
Podelite komentar
Ivan
Ovaj je najaci sto se vozio za 2 eura u Evropi :) ja vozim u svedskoj taksi, ko radi ovde svaki dan a ima i takvih mogu u dobrim mesecima da zarade 35 000 kruna bruto! Ima i ko zaradjuje vise od 4 ujutro do 21 ili 23 navece izadje na 43 000 kruna bruto! Porez je 30 % ali muka je taksi svuda voziti! Ode zdravlje samo tako, zivci, ledja, ugojis se 20 kg! Ovde je mnogo odgovoran taj poso, i mislim da u bg je lepse voziti nego ovde, imas gde da popijes kafu i gde hoces da pojedes nesto ok, ovde je uzas ta brza hrana i preskupa, tako da i kad zaradim nesto ovde skup zivot do bola! uglavnom cena voznje za 10 km je 320 kruna skoro 40 e ali ko ima firmu na sebe taj radi svaki dan i u problemima je jer je centrala 2000 evra pedev 6% oko 600 e odplata za auto 1200e gorivo 1000e sve ukupno oko 6500, sa porezom, treba da uvezes 9000 da bi ti ostalo 2500 a to je tesko! Tako da sam u bg doziveo taksiste kao vecu gospodu jer ja vozim u proseku 350 km smenu nekad i vise, po 10-16 sati 6 dana nedeljno za nekih 2000 evra mesecno i mozda 100 baksisa
Podelite komentar
Kolega
Cena kilometra je samo 15-20din veća u bg nego u už.va.ili ča. To nije velika razlika priznaćete a start je veći jer u bg dok dođemo do adrese koju smo primili sa taxi stanice u Valjevu ili Čačku ste već završili vožnju. Znači relacije su mnogo duže pa tako i cena mora da bude višestruko veća. Jel vam sad jasno.vi koji se "svaki dan" vozite u taxiju.
Podelite komentar
dusan
@Kolega
Tako je. Ali uzalud potroseni kilobajti i vreme za objasnjavanje. I dalje sam ubedjenja da taksi prevoz u Beogradu nije skup, vec je u drugim mestima jeftin. U Beogradu je cena taksi prevoza blizu ekonomski isplative cene obavljanja delatnosti. Sve ostalo, sto je ispod te cene je propast... Ali to nikada nece razumeti oni koji taj posao nisu radili i sa cenom nizom od beogradske, vremenom, na ovaj ili onaj nacin pojeli sebe...
Podelite komentar
alamunja
Kako se ovima u provinciji isplati da voze za 150 a 1l goriva je toliko ? A u bgu pricaju kako im je slab posao i kako bi drugi pobegli od toga. Pa zasto taj nije batalio taxiranje? Zato sto napravi 7,8 glava. Pa ode do budve na leto i uzme soma mesecno
Podelite komentar
PRNDZA
Euro 4 je za taxi a ne Lade i Kecevi na 170 din start za to treba da vas je sramota...mada beigeadjanima govna mirisu oduvek bilo i ostace a unutrasnjost smrdi i svi rade za Beograd . Taxista iz S.... night rider.
Podelite komentar
007
More bagra.svasta rade svaki ima dosije od silovanja do pljacki.U APS TAXISTE IZ BG.SVE ALI SVEEEE
Podelite komentar
Somborski taksista
@007
Mislis da je tvoj predlog u tesnoj vezi sa zdravim razumom. Ja ne mislim
Podelite komentar
Valjevac
U Valjevu je start 22 din,a km 42 din...Ima preko 300 taksista...
Podelite komentar
Rile
@Valjevac
...i niko ne plaća poreze i doprinose. Popravke radi čekićem i nakovnjem, a o akumulaciji i ne pomišlja.
Podelite komentar
zakara
Ja se nesecam kad sam poslednji put seo u taxi u bg-u. U stvari secam se... od zeleznicke do karaburme cirka 900 din... Poredjenja radi u Cacku je start 25 din, ceo grad obidjes za 200 din max, a u Emiratima start je 2 evra, ali krece da kuca dalje tek nakon sto predje 5 km.
Podelite komentar
dragan todorović, ginekolog (36)
@zakara
jeste, a u emiratima imaju i po pet žena. a mi ?
Podelite komentar
dusan
@zakara
I litar nafte je 0,20€...
Podelite komentar
Anonim
ZASTO... JOS SE I PITATE PA U BG SU PLATE ZNATNO VECE NEGO U DRUGIM GRADOVIMA ZIVI NA SELU I IMACES GRATIS ZA 200DIN.
Podelite komentar
Somborski taksista
Svi koji smatraju da se taksisti enormno bogate, nek sednu u svoje euro3+ masine, izadju na ulicu sa tablama i neka kvakare. I nek se obogate. Ne vozim u bg, ali sve jedno, necu dzabe u mom autu nikoga da vozim. Ko to očekuje, nek hvata gradski prevoz i baskari se tamo. Nemaju svi uslove za voznju na metan, ani to nije jeftina investicija plus dodatno povecava troskove amortizacije. Ko vozi, shvatiće. Po meni, u manjim gradovima realna cena km je oko 70 din dok u velegradu mora biti nešto veca, zbog gušćeg saobraćaja. Ko ne veruje, slobodno nek proba posao pa tad kritikuje.
Podelite komentar
Poenta
@Somborski taksista
E u tome i jeste poenta. Ne mogu svi koji hoće da taksiraju da sednu u svoja kola i počnu da rade... U ovoj zemlji možeš sve da budeš, od obućara do hirurga koji presađuje srce ili jetru, ako završiš potrebne škole, ali taksista u Beogradu ne možeš! Ne daju ti udružnja, tj oni koji su već postali taksisti a i grad koji i određuje cene. Kada bi se dozvolila konkurencija, cene bi same pale a kvalitet usluga povećao, pa ti ako hoćeš, možeš da tražiš i 1000 din za kilometar, ali neko će da vozi i za 50 i problem rešen!
Podelite komentar
Beograd
ne vozim se taxijem zato sto volim ili zato sto se dzekiram, nego zato sto kada popijem 2 pica, naduvam 0,5, a nemam prevoz do kuce. 2 pica platim 400-500 din, taxi u jednom pravcu (posto odem autobusom) 700din. taxi mi je nuzno zlo. jos nisam seo u taxi u kom taxista nije oplakao nad svojom sudbinom, koliko nema posla i koliko jedva krpi kraj s krajem. skoro mi dodje da se sazalim. kada bi cene bile nize-oni bi imali vise posla, nama ne bi bilo muka kada treba da se vozimo taxijem i mislim da bi bilo bolje svima. kvalitet usluge, vozila i takvih stvari koje se ovde potenciraju kao obavezne ne bih ni komentarisao, zato sto je apsurdno :) dakle, ne da se nabija cena, nego da se ide na obrt.
Podelite komentar
Taxista velegrada
@Beograd
Zasto ne pustite moj komentar,nije korektno od redakcije Telegrafa?!
Podelite komentar
Bole Beo taksi
Ljudi taksi je oduvek bio luksuz pa ko ima pare taj se i vozi taksijem ko nema ide GSPom i to je uvek tako bilo, glupo je polemisati o cenama taksista u Beogradu i taksista u unutrasnjosti, meni kada odbijem sve troskove porez, amortizaciju, klopu mesecno ostane izmedju 25000-30000 dinara i opet kazem ko ima pare taj se vozi
Podelite komentar
TrifkeBG
@Bole Beo taksi
Zivwo sam i radio u Kikindi, tamp se taxi ne smazra likauzom, vec obicnim prevozmin sredstvom, a to moze da potvrdi bilo ko ko zivi tamo..
Podelite komentar
dr
zato sto je djilas uneo u zakon o prevozu u drumskom saobracaju izmene koje se odnose na taski prevoz (clan 6a) kojim su apsolutno zasticeni od konkurencije i povlasceni iskljucivo beogradski taksisti a posebno oni na aerodromu. eto zasto - nema konkurencije iz unutrasnjosti i stvaren je beogradski taksi klan koji drzi cene.
Podelite komentar
Dexx
@dr
Bravo komentar na mestu
Podelite komentar
TrifkeBG
Kako su glupi nasi beogradski taksisti pa kada bi spustili cene za pola avi bi isli taxijem, niko zivi ne bi koristio svoja kola, ili buseve! Bilo bi toliko pisla da ne bi znali sta da rade! Samo kada bi napravili test od 2 meseca sve bi im bilo jasno koliko grese sa ovim cenama. Eto npr u Seulu (25mil stanovnika) gde sam ziveo posle 12h ne radi gradaki prevoz, vec samo taxiji i cene su proporcionalno za 2/5 jeftinije, a tamo je standard jedno 10 puta veci nego ovde! Potrebna je samo ideja, nista vise!
Podelite komentar
Bekrija
@TrifkeBG
E Trifke,pa nasi Begradski taksisti ne raunaju tako.Zasto da pravi trideset voznji dnevno za 10000 dinara kad iste pare uzmu za deset voznji.Manji su im troskovi a sto im najvise odgovara malo se radi.
Podelite komentar
Nenad rus
@TrifkeBG
Trifke brate gde si živeo u seoulu ja sam bio 3 puta do sada i kakve slučajnosti evo sutra krećem put koreju ponovo idem seoul busan daegu jeju ostrvo i posle honkong
Podelite komentar
Sale. Vr
Ljudi, u Vranju je sladoled minimum 50 dinara kugla, a ide i do 70 din, taksi 60 dinara start, ali su nam kafane zato najbolje u Srbiji, a i najpovoljnije po cenama. Kad prijateljima iz drugih gradova govorim sa kojim cenama vranjanski ugostitelji idu, oni se krste. A prijatelj koji drži kafanu u Vranju, kaže mi da im zarada ne ide nikad preko 100%. Jer niko ne bi došao. Vranjanci su navikli na kafane, a kafane idu na kvantitet. Ponedeljak, sreda ili petak - svejedno je verujte, uvek je puno. Niko ne kuka! A kad pitate beogradske ili novosadske ugostitelje kako rade, svi kukaju.. Kad im kažem spustite cene, oni pa kako?!? U Vranju je porcija ćevapa 250-300 dinara, po Srbiji nema ispod 500-600 din... Dodjite ljudi u Vranje i uživajte u našim kafanama!!!
Podelite komentar
Acotop
@Sale. Vr
Brate pozdrav iz R. S. Licno sam se uvjerio u cijene i kvalitet hrane u Vranju. Za svaku pohvalu.
Podelite komentar
Kraljevic Marko
Zasto su u javnom sektoru u Bg plate osamdeset i vise hiljada a u Nisu trideset.Eto zato gospodo Beogradjani.
Podelite komentar
Алекса
@Kraljevic Marko
И ја сам за дебеоградизацију
Podelite komentar
ivka
Danas sam se vozila u Zajecaru i mogu vam reci da sam se iznenadila. Cena je bila 90 dinara a u Beogradu je samo start toliko. Znaci da je lopovluk u Beogradu.
Podelite komentar
Bole Beo taksi
@ivka
Pa ti idi u Zajecar i tamo zivi
Podelite komentar
M.M.
@ivka
U Beogradu je start 170,00 dinara.
Podelite komentar
Werp690
@ivka
U Beogradu ti i ne sedas u taksi nego "Videla zaba da se konj potkiva" pa da prokomentarises nesto.START u Beogradu je 170 dinara vec 2.5 godine! Ali bitno je da se vi vozite taksijem u Beogradu sa startom od 90 dinara,kao i u Zajecaru...
Podelite komentar
BETMEN
@ivka
U Bg-u je start 170 din. lutko
Podelite komentar
stanoja
@ivka
U Beogradu je start 170 a prosecna vožnja je 350--400 dinara sto znaci 3 do 4 eura ako je to nekom mnogo NEK se vozi autobusom jer je saobracaj grana privrede koja ne trpi socijalu zbog cene goriva a ne zbog građana i njihove platežne moći .......
Podelite komentar
Taxista velegrada
@ivka
Ivka,ti i tebi slicni,jako se cesto vozite taxijem,sto se vidi iz tvog znanja oko cene starta,tako da ti i tebi slicni,zaduzite bus plus i necete imati problem sa taxijem,jer stvarno ne znam ko vas tera da se vozite istim!? Hteli bi uzitak,a da ne platite,odnosno za sitan novac,a moze i to,lepo se preselis u Zajecar i vozis se koliko hoces,ali ti to neces,jer ti je bitno da ziviz u Beogradu,e to kosta lutko,tako da se prvo dogovori sa sobom sta zelis...
Podelite komentar
Marija
@ivka
Kad je start bio 90,pre nekih 6-7 godina otprilike ako se ne varam...
Podelite komentar
Pirat
Pa naravno kad svi iz ostalih delova Srbije hrle u Beograd kao da je New York. U Beogradu vise ljudi sa strane nego sto je beogradjana. Naravno da ce da dizi cene, beogradjani se voze autobusom.
Podelite komentar
Biljana
@Pirat
Bravo za komentar!!!
Podelite komentar
Vojjislav
Alo ljudi taxi je uvek bio i bice luksuz a ne socijalni vid prevoza,pa ko moze da se vozi nek se vozi. Zaista nerazumem gomilu ljudi koji nemogu da svate da je taxi luksuz a ne potreba a sto se tice razlike u ceni taxi-a izmedju beograda i ostalih gradova to je pitanje prosecne zarade za taj grad.
Podelite komentar
Алекса
@Vojjislav
"Не будали без потребе" поп Мило Јововић. Као клинац сам се возио таксијем по ноћној тарифи по Београду као од шале и имао сам увек за такси од малог џепарца. Сад кад дођем у Београд из Италије мало ми стане кнедла у грлу колико зтрба да платим, притом су таксисти у доста случајева веома безобразни. Но то ти је већ све познато.
Podelite komentar
TrifkeBG
@Vojjislav
Pa bas zbog takvog zarmisljanja smo tu gde i jesmo... da li napraviti vise jeftinijih voznji i vise zaraditi ili cekicati i loviti musterije, pitanje je sad!
Podelite komentar
Malle
@Vojjislav
Pa ako je za one što "mogu nek izvole" onda prijatelju nevidim neku perspektivu u toj branši. O čemu pričate kakav luksuz, pa to je potreba i nužnost.Zbog takvih stavova i jesu ovakva dešavanja i cene.
Podelite komentar
Adonis 74
Zakonom je propisano da opštinske, odnosno gradske vlasti odeđuju minimalnu cenu taksi prevoza što je, po mom mišljenju,nonsens, jer onemogućava realnu konkurenciju. Ovako taksisti sa cenama mogu ići samo naviše, pa i nije čudo što se to u nekim mestima, pa i Beogradu zloupotrebljava.
Podelite komentar
Taxista
@Adonis 74
Cene formira grad prema studijama koje sprovodi saobraćajni fakultet iz bg ili ns nisam siguran a konkurencija u bg je paklena
Podelite komentar
Milan
Taksista sam iz Loznice i kod nad je losa situacija u taksiju firme nerade narod nema para da prezivi .Nase cene su isto niske star50din.cena po kilometru je50din ,imamo i marsutni prevoz po ceni autobuske karte.Trebala bi nasa drzava da uskladi i cenu poreza jer imamo istu porezu kao kolege u Beogradu koji zaraduju vise u odnosu na nas ,ili jos gore kolege koje su u jos vecoj provinciji nego Loznica imaju porez kao u Beogradu .Po meni bolje bi bilo da se poreza koriguje da svi mogu da placaju a ne da nemogu da plate i ide se u dugovanje koje je posle probem da se plati.
Podelite komentar
Taxista velegrada
@Milan
Problem je u tome,sto kako vec neko rece u svom komentaru,sto se taxijem najvise voze decurlija koja dodju iz unutrasnjosti na studije u Beograd pa bi da ovde studiraju,a sve ostalo placaju kao u svom rodnom gradu. Iste bih pitao,a nije vam skupo da izlazite na River,u Stefan Braun i razno razne klubove,gde je naj jeftinije pice 300-400 dinara,a da se vratite kuci kao gospoda taxijem,i to za 100 dinara,e to ne moze,dosli ste u velegrad,a on ima svoju cenu,i zato iz raznih klubova na nocni prevoz i resili ste problem,a mi vas sigurno necemo voziti za 100,200 dinara!!!!
Podelite komentar
Mjlka
U Zrenjaninu je taksi od naselja Bagljas do Zelenog polja udaljeno oko 6 kilometara cena 300dinara .a od proleca do jeseni retko se koristi taksi jer se biciklom to moze preci za 15 minuta lagane vozmje . Ovde se divlji taksisti koriste za preboz do Novog Sada 300. Do Beograda 450 dinara .
Podelite komentar
Mia
Taxi nije skup uopste,svaki dan se vozim..
Podelite komentar
Poznavalac
Sto se tice plate, mogu vam iz prve ruke reci kakvo je stanje u Nisu. Upravo sada jedno od jacih taxi udruzenja trazi vozace, plata je procenat koji izadje oko 20000 do 25000 hiljada u proseku. Radi se sest dana u nedelji po 12 sati. Ko voli nek izvoli.
Podelite komentar
Dexx
Ma ljudi taksisti u beogradu samobkukaju imam komsiju stariji covek koji radi u pinku vozi auto od 10.000 e i kad razgovaramo kaze da uzima mesecno oko 1.500 e i kuka kako za porez izdvoji 11.000din za udruzenje smenu 8.500 din .i ostane mu sa troskovima za odrzavanje auta cisto oko 1.000 e i kaze da mu je to premalo jedva prezivi .a ja radim kao obezbedjenje za 22.000 i to preko omladinske niti imam skup auto vozim se busom i nikada u zivotu nisam kukao i grabio kao on.more malo ih je 6.000 hiljada taksista na ulici stavio bi ja duplo 12.000 pa da mu se smanji zarada da ga vidim i on stalnp kuka kako ih je puno kad bi smanjili na dve hiljade taksista e onda bi on uzimao 5.000 e i bio bi zadovoljan.more pojacajte im konkurenciju u taksiju mnogo su se osilili
Podelite komentar
Werp690
@Dexx
Taj je uzeo auto na kredit ili mu je gazda dao na "potpis".Mangupira se tudjim parama,a duguje za porez oko 2.500.000 dinara i misli kako je zeznuo drzavu..A 1500 eura bruto,moze da se zaradi za 12h svakodnevnog rada sa 1 slobodnim danom mesecno.Probaj da vozis 12 h dnevno po Beogradu,30 dana mesecno dok ti kroz auto prolaze razni "profili"ljudi...Mozda i moze neko vreme,ali reci mi posteno..Jel' to zivot? Ti i auto svaki dan 12 sati u neraskidivoj vezi...a zena nasla drugog,deca zaboravila kako izgledas,a prijatelji? Koji prijatelji? Ti,auto i 1500eura bruto.
Podelite komentar
dusan
@Dexx
E moj pametni druze... mozda bi taj tvoj komsija trebao tebi dati taj auto od 10000€ i da crkne od gladi da bi ti onda bio zadovoljan sa njegovom zaradom. Nemas auto i onda nemas prava da ostavljas toliko glup komentar. Zaradi novac, kupi auto za 10000€ i vozaj za badava. Kada to budes uradio i tako radio javi se sa komentarom na ovu i slicnu temu. Kako ti, tako i svi mudri ostali. Zasto se niko ne zapita da li je skupa karta u gsp i koliko oni zarade? Realno bi, po racunicama mnogih komentatora ovde, cena prevoza u gsp trebala biti 10 din. A nije. Zasto?
Podelite komentar
Milo.pg
Xaxax da vidite ljudi sto je skupo u Budvu taksi koliko kosta znam covjeka sto je naplacivao voznju Budva Podgorica 720 eura...
Podelite komentar
Tatatatira
Bolje da istrazite zbog cega je GSP u Beogradu jezivo skup. To je javna sluzba, i morala bi biti dostupna svima, a taksi je ipak luksuz.
Podelite komentar
ima vise taksista
U KG je 35 i 40 sto je po meni najjeftinije u Srbiji.Dok oni u Beogradu na aerodromu su papreni.
Podelite komentar
Werp690
Zato sto je u Beogradu zivot skuplji od unutrasnjosti 3-4 puta.Zato sto u Beogradu moras da ispostujes euro3 normu,a u unutrasnjosti mozes da vozis i npr.Mercedes 123,124 gde je odrzavanje automobila skoro pa nulto,a euro3 basnoslovno kosta.Veliki servis 400eura,set kvacila 200,eura..itd..Ceo Mercedes 123 500 eura..Mesecna "smena" udruzenju u Bgdu 5000-8000 mesecno,porez i doprinosi 11.000 dinara,vozac u Beogradu napravi 8-10 voznji,a u Novom Sadu 20-30 voznji zbog razlike u povrsini grada.Naprimer u Beogradu se mozete i okumiti sa taksistom ako putujete iz Mirijeva do Vidikovca.Jel neko u unutrasnjosti npr.Valjevu kontrolise nesto sem taksi dozvole taksistima?Ovde traze lekarsko uverenje,dozvolu za radio stanicu,6 mesecni pregled vozila,osiguranje za putnike,overen pp aparat,estetski pregled vozila...U Beogradu hoce cist uredan automobil,vozac nepusac,klima pod obavezno,a u manjem mestu je dobar i Opel kadet ili Golf 2..Ne moze se to sve porediti..Eventualno jos neki od vecih gradova moze da se meri sa Beogradom po pitanju taksija,jesu ti gradovi jeftiniji po pitanju taksija,ali su i povrsinski manji,pravi se veci broj voznji,prosecna voznja vremenski traje 2-3 x krace,standard je manji i to je to..Recimo u Zagrebu je taksi papreno skup,a cena goriva je slicna nasoj?! Rijeka jeftinija..itd...Trziste formira cenu..U Beogradu je dvosoban stan u centru oko 500-600 eura,a koliko kosta u Valjevu? Sem toga postoje i jeftiniji vidovi prevoza od taksija,autobus,tramvaj,trola,bicikla,pesice..e sad sto bi mnogi voleli da im taksi bude jeftiniji od voznje sopstvenog vozila,to je neka druga tema.
Podelite komentar
Valjevac
@Werp690
A zasto bi uzimao stan u centru kada na Nbg imas za 200 evra , ja vozim auto euro 3 i isto nas kosta veliki servis:-) Da ima opel kadeta u taxiju ima , ali je vecina euro 3 sa klimom:-) I u Valjevu se placa porez , koristi radio stanica , i zamisli klima:-) Vase cene se razlikuju u ceni eapresa , nesa i kirije , ne mogu spaneri pk kais i oumpa za vodu biti jeftiniji u Va , pa vi bi onda dolazili kod nas na servis, a struja i ostale dazbine istto kostaju. Veca mi je porez za kucu u Valjevu nego za stan na Nbg.
Podelite komentar
sine
@Werp690
Ali je u Beogradu i plata veca za 60%!!!Znas?
Podelite komentar
Lola
@Werp690
Covek je potpuno u pravu.I jedini se razume u ono o cemu prica.
Podelite komentar
Dexx
@Werp690
Ako nije tajna kad kukate toliko o dazbinama kao i pomenuti komsija voleo bi iskreni odgovor od vas koliko vam ostaje na kraju meseca kad sve to isplacate.ali iskren odgovor !!!
Podelite komentar
NS Boy
U Novom Sadu jevtiniji taksi
Podelite komentar
Džordž
Bez obzira na sve, taxi u bg je nenormalno skup. Kada bi spustili cene, ljudi bi se više vozili. Ovako taksisti samo kukaju kako nema posla. 1500 din da te odveze i vrati par km. Nije ovo London
Podelite komentar
kiza
@Džordž
Pa nemoras da koristis taxi usluge u Beogradu a kad odes u Valjevo kod rodbine ti uzivaj u taxiju
Podelite komentar
Werp690
@Džordž
Moguce je spustiti cene,ali onda treba ukinuti Euro 3 normu,obaveznu klimu..itd..Tj dozvoliti taksistima da voze kola koja skoro pa nije potrebno odrzavati Golf 2,Mercedes 123..itd..Pa koliko para,toliko i muzike..Amortizacija u Beogradu je 15 dinara po predjenom kilometru,pa pomnozite to sa 150km dnevno,pa 320 radnih dana godisnje,a cesto je to i vise i dolazite do cifre koja je potrebna za amortizaciju Euro3 taksi vozila.Digitron u ruke pa preracunajte caskom..Evo ja cu da se nemucite 720.000 dinara na godisnjem nivou.U tih 15 dinara potpada apsolutno sve..Mislite da u tolikim troskovima ima mesta za damping cene?!
Podelite komentar
Vojvoda
Da se poveća konkurentnost u Beogradu, sa 5000 taksista na 50000, garantovano bi se jeftinije vozili samo što taj film nikada nećete gledati. :-)
Podelite komentar
Saša Ns
Nelazi.Bg je najjeftiniji po većini stvari, zato što je i konkurencija veća.Taxi je skuplji zbog slabe prohodnosti Beograda.Ali da će nas određeni ljudi u Bg sve pustiti niz vodo.Hoće.
Podelite komentar
Irina
U provinciji su plate,ko ih ima 10hilja-15hiljada,20hilj.ko ima e taj je bogat,jada i beda...a drugo saobracaj nije kao u BeGeu moze se i pesice,pa i prevoz je logicno jeftiniji...Moram da naglasim da su ipak taxisti u BeGeu prenaduvani,da su bahati i bezobrazni,kradu,i maltletiraju ljude.Ima onih koji stoje kod Zeleznicke stanice i pecaju one koji idu do aerodroma,ili nekog skupog hotela,da ih pljackaju.Na druge krajeve po gradu ne voze,i tako i kazu ja vozim samo strance...ma lopovluk na sve strane!Jednom mi je taxista naplatio 1200din.od glavne autobuske do Kumodraske na Vozdovcu,dok moju drugaricu taksista nije hteo da pusti iz auta i trazio joj 4000 od Dorcola do Zelenog Venca,nocu,istraumirala se,prijavila ga kasnije,ali nista...
Podelite komentar
Zoks
Zato sto su vam i plate tri puta bolje u bg..u
Podelite komentar
BeoGrad
@Zoks
Da da a to ti je rekao neko ko se obogatio ovde u Beogradu a?! Daj ne lupaj! Plate bi nam mozda i bile bolje kada dodjosi ne bi obarali cenu rada! Dodju u Beograd, rade za mnogo manje pare nego sto posao vredi posto vam je skoro svima zinulo za Beogradom a sedite ovde i pljujete po njemu!!!
Podelite komentar
Da kako da ne
Kolko mi je poznato cena goriva je ista i u Bg,i u Va,Vranje,svuda,pa sto nas u Bg sisaju ko ovce? Zasto je nes kafa u kaficu u Ns 120din a u Bg 180din,isto se pravi,mleko isto kosta,nes kafa? Plate su iste doktoru u Vranju i u Bg,u cemu je trik pljacke?
Podelite komentar
Valjevac
Koji bre hleb za 20 i sladoled za 15 dinara? Pa nama je gorivo jos uvek 100 din jer nama u PROVINCIJI kaane informacije , a i euro nam je jos uvek 80 din BEOGRADJANINU iz neke provincije!!!!!
Podelite komentar
Belogradjan
U bgd je taxi skup i zato ga izbegavam u evropi je taxi normalna stvar i za 2€ se vozim a koriste bolja vozila skuplje im je gorivo i ne razmisljam hocu li da poginem kao sa nasim drumskim razbojnicima odnosno taksistima koji voze kao kreteni
Podelite komentar
BgTaxista
@Belogradjan
Ti mora da si se vozio po Negotinu, a umislio da si u Evropi....tesko za te pare po EU...
Podelite komentar
dusan
@Belogradjan
Da... cena je 2€ po predjenom kilometru... ali to je ok da se plati u evropi...
Podelite komentar
Realan
U gradovima u unutrasnjosti vozila su u vlasnistvu taksi udruzenja a vozaci taksisti samo voze ta vozila, za platu 100-150 eur. U Beogradu vozaci su vlasnici vozila...a plate zarade I do 1500 eur
Podelite komentar
Comi
Zasto???
Podelite komentar
Vucko
Pa velike su cene jer im se može!
Podelite komentar
Ddd
Taxi je luksuz
Podelite komentar
Vojislav
Pa zato sto u beogradu imaju evropski standard dok drugi nemaju ni za vodu.To je isto pitanje a zasto u beogradu imaju platu minimalnu 50 000 din. Dok u okolini imaju pp 15 000 max 17 000 din.procenite samj sada
Podelite komentar
nadrk_nadrkur
@Vojislav
to sto ti gledas i citas pogresne medije koji ti pricaju da je u bg-u prosecna plata 50,000 malo si se zeznuo, proslecna plata je 22,000 bez prevoza a cene su nam vece 5 puta od vasih
Podelite komentar
Зверина
@Vojislav
То што вас лажу да је плата у Бг-у 50.000,00 ТО ЈЕ СТРАШНО!!!Ако си млад, у Београду НЕ МОЖЕШ да нађеш посао ако није преко омаладинске задруге! И то су послови углавном по разно разним магацинима где једва скрпиш 20.000,00 дин. Једино добро пролазе конобари и шанкери који живе од бакшиша и од подкрадања власника. Радим за 1200 динара дневно, магацин се налази у Добановцима док стигнем до тамо мењам два превоза, тј тамо и наѕад иѕађе ме 296 дин + један оброк 200 дин значи ја радим за 704 дин 8сати. Толико о просечној плати у БГу.Поздрав.
Podelite komentar
BeoGrad
@Vojislav
Daj nadji mi taj posao od 50 000 i ja ti dajem svakog meseca trecinu plate! Koje vi svi imate komolekse sto niste rodjeni u Beogradu, pa to je strasno!!! Ma po Beogradu idu od stana do stana i dele pare!
Podelite komentar