Komentari

  • Danijel

    15. jun 2014 | 11:14

    1.Neka traže sponzore. 2.Reklame Tako rade TV Stanice u svetu.

  • dusan

    15. jun 2014 | 10:17

    "MODERATOR" Jel to cenzura?

  • dusan

    15. jun 2014 | 10:16

    "BLIC" je tu za zaluđivanje, "SNS" za demantovanje, a mi plaćamo te plaćamo i KABLOVSKU i PRETPLATU TV a program NIKAKAV repriza do reprize i američki propagandni filmovi.

  • milos

    15. jun 2014 | 02:50

    U PRAVU STE;ODMAH U PONEDELJAK PLACAM SAV DUG ZA RTS I NASTAVLJAM DA PLACAM ALI IMA JEDAN USLOV A TO JE.................DA PRENOSITE ENGLESKU LIGU SPANSKU LIGU ITALIJANSKU LIGU ONDA LIGU SAMPIONA I UTORKOM I SREDOM A LIGU EVROPE CETVRTKOM I U 19H I U 21H.KAD ISPUNITE OVAJ USLOV JAVITE MI DA VAM PLATIM,A DO TAD NEMOJTE DZABE DA ME POTRISETE

    • 15. jun 2014 | 09:06

      dexter79

      @milos

      tako je majstore....ja sam zbog toga sto su pre par godina umesto lige sampiona pustili skupstinu i prekinuo placanje....

  • Milosija

    15. jun 2014 | 01:27

    Mogu da konfiskuju tv ali kad mi ga oni kupe u suprotnom cupam grkljan,ko moze da bilo koga natera da plati nesto sto ne koristi,btw kablovsku placam uredno i zamislite KORISTIM JE BRE

  • Stam

    15. jun 2014 | 00:44

    A vazduh da nam naplacuju? Ups, dadoh im ideju. A mozda vec imaju nacrt i za to.

  • Stam

    15. jun 2014 | 00:32

    Ladno Evropska unija zahteva, u prevodu naredjuje, da placamo neki kanal.

  • jk

    14. jun 2014 | 23:53

    Zasto bi placao ptetplatu za rts neko ko uopste ne gleda te programe?! Vesti danas imamo na svakom kanalu, a gledati "Bolji zivot", "Selo gori" i ostale serije po 15. put nece niko, a to je sav njihov sadrzaj. Uostalom, svi smo na kablovsloj, tako da neka uzimaju od njih.

    • 15. jun 2014 | 01:20

      alexa

      @jk

      Cekaj bre polako ako digitalna tekevizija tj IPTV telekom srbija emituje njihove kanale to znaci da su im platili! Koliko puta rts naplacuje svoje emitovanje kroz digitalne operatere pa jos kroz struju koga vi za...te a imate 3 programa ma mrs bre a uostalom pravim vikendicu na planini i necu ni da uvodim struju agregat imam a pretvoricu je kad bolje razmislim u svoj novi dom da pobegnem od vas halapljivih da vas vise uopste ne gledam mirnije cu da zivim! Grad lep jeste al zdravlje ode od stresa i jurnjave i svi nsplacuju ocete harac sta ste vi? I otkud vam ideja da svi gledaju i imaju tv

  • Dalibor

    14. jun 2014 | 22:34

    Pretplata je postojala u vreme Tita,ali to je tada bila velika i jedina televizija.narod je obozavao,i svaka vrsta emisije je imala ogromnu gledanost,pa cak recimo i crtani u 19.15,a sta nam ovi danas nude?nista.ono vreme i mogu da razumem,bilo je socijalisticko,ali kakvo je ovo sad,ocigledno,robovlasnicko.kako neko moze da nekog primora da kupi nesto sto nece?to je ludost.to je galantno krsenje ustava.sta rade u drugim zemljama to netreba da nas zanima jer mi nemamo primanja tih zemalja niti je ovo uredjeno drustvo,nase plate su u rangu srednje africkih,ali je glavno pitanje,kako prodati robu kupcu a taj kupac nece tu robu?a zasto to neprimeniti na bilo koji drzavni proizvod pa reci sve je to nacionalno i morate da kupite,pa recimo i markicu gsp i ako se nevozite autobusom.alo bre vi na vlasti,dajte se malo prizemljiti,dajte malo realnosti,svi znamo da ste se obogatili na grbaci narodnog buzeta,al zakocite malo,dajte bar malo daha narodu,ako ga ugiusite,vratice vam se visestruko,ostavite vise narod na miru!dosta nam je politicara i strucnjaka za nista!

  • Milorad

    14. jun 2014 | 22:31

    Само ћу вам рећи да нема РТС-а одрекли бисте се ћирилице, културе, историје и будућности своје сопствене (да не пишем о спортским догађајима)! Стопили бисте се са масом шупљоглавих никоговића који не знају ни одакле су дошли нити куда иду! У свим цивилизованим земљама народ плаћа претплату ради очувања свог идентитета! Три пакле цигарета за месец дана духовности!? Одлучите сами: пушење или брисање!

    • 14. jun 2014 | 22:45

      Bokser

      @Milorad

      Pa gde ti vidiš da je naša zemlja civilizovana? U normalnoj zemlji prvo ti daju pa traže a ovde samo uzimaju a ništa nedaju, PA ODAKLE BRE?!

    • 14. jun 2014 | 23:20

      lang

      @Milorad

      Milorade , o cemu ti pricas i pises? Treba da budemo budale i veci slepci nego sto jesmo zbog RTS-a , istorije,itd? Gde ti zivis,svaka ti cast .Evo tebi,cirilica,istorija,rts,i zivi sa njima,nemoj brate da se nerviras ali nemoj ni nama soliti pamet :/

    • 15. jun 2014 | 00:00

      Sasa M.

      @Milorad

      Tri pakle cigareta mesecno? Za pusace bi to bilo super da smanje pusenje, ali stacemo sa nama nepusacima? Na stranu to sto ne gledam RTS i necu da platim, placam kablovsku i to gledam neka RTS na kablovskoj stave kao dodatni paket pa hoce neka plati i gleda ko nece nemora.

    • 15. jun 2014 | 01:48

      Алекса

      @Milorad

      Од октобра 2011.. године живим у Италији, а од 2003. године немам тв апарат као ни радио. Не могу да скинем претплату са бројила, јер закон не предвиђа мој случај!? Што се тиче ћирилице прочитајте 10 члан устава и примените га и ето решења, али то наши лицемери неће урадити.

  • SAMOSTALNI CAR

    14. jun 2014 | 22:30

    NIKAD, ALI NIKAD BASTILJI NECU PLATITI PRETPLATU. NIKAD!!!! A BAS BIH VOLEO DA VIDIM TOG MUDONJU DA MI BANE NA GAJBU ZA TV!!!! BAS DA VIDIMO!!!! SADA BAS ZA INAT NECU DA DAM NI DINARA! Dao sam za poplave kao za dve godisnje pretplate ali za rts NECU DATI NI DINAR, MA NI PARE. DINAR JE VELIKI...

  • JOKER

    14. jun 2014 | 22:28

    LOPOVI ZAR NAM NISTE DOSTA UZELI,OĆETE I DUŠU DA NAM UZMETE?A BAŠ BIH VOLEO DA VIDIM TU FACU DA MI UĐE U STAN DA NEŠTO ZAPLENI...

  • milan

    14. jun 2014 | 21:33

    ovi komentari su ozbiljan signal vlastima. narod ih je glasao i dao ogromnu podrsku. nije puno vremena proslo a isti narod im okrece ledja i nema vise euforije. sva socijalna davanja su ukinuli i stvorili jos vecu sirotinju. gladni su spremni na sve, zivot im je bezvredan i besmislen. nisam bio za DS ali su vise uradili za sirotinju.

    • 14. jun 2014 | 23:25

      lang

      @milan

      ma koju ogromnu podrsku /Izbori su bili smesni i samo izlaznost je zavrsila stvar,odnosno nisu u vecim gradovima izasli u broju koji je trebalo.Matematika je cudna stvar ali uvek tacna :)

  • milan

    14. jun 2014 | 21:10

    ne gledam javni servis i necu da placam. mogu da iskljuce svoj bedni progam pun repriza i kica i da se nose. barapska posla.

  • aiptv

    14. jun 2014 | 20:03

    daleko je 2016 cika kure

  • Paladin

    14. jun 2014 | 19:58

    Pa ako ste dozvolili da to JKP Parking servis blokira/pleni/oduzima imovinu gradjana BEZ ODLUKE SUDA I BEZ SUDSKIH IZVRSITELJA, ne vidim sto nam ne bi upadali radnici RTSa u kuce i plenili televizore??

    • 14. jun 2014 | 23:29

      lang

      @Paladin

      Pa jedino ako idu u grupama i mnogo puta su jaci! U suprotnom gube jer slucajno je tu pit bul i jos ponesto :)

  • Jadranin

    14. jun 2014 | 19:49

    Ovo je sramota. Neka mi ukinu RTS da ga nemam na TV. Ionako je to televizija za Beograd. Ja ga ne gledam pa neka ga ukidaju, nama van BG i netreba.

    • 14. jun 2014 | 23:43

      Marimar

      @Jadranin

      Upravo tako, to nije javni servis vec tv beograd

  • xXx

    14. jun 2014 | 19:26

    Ja uvozim i prodajem gaće. Od sad upadam na stan onom ko mi mesecno ne uplati 170 rsd i odnosim iste.

  • Slobodan Radosavljevic

    14. jun 2014 | 19:23

    A sta sa onima sto placaju i gledaju sa kablovske recimo tv total

  • dr

    14. jun 2014 | 19:17

    Cekajte, pa ja imam radio i hvatam rts ali gaa ne slusam niti ga gledam na tv. Koliko sam duzan?! Šabani

  • sdfghjk

    14. jun 2014 | 19:07

    A sta bi sa onim da necemo placati pretplatu?

  • besni

    14. jun 2014 | 18:54

    ko udje kod mene u stan u zelji da nesto uzme nece iz njega izaci to vam potpisujem

  • maki

    14. jun 2014 | 18:14

    pa ja imam kablovcki , placam a ne rts , rts nema program samo 1 i 2 kanal sta je to , lopovi rts

  • Bokser

    14. jun 2014 | 18:01

    Nedam ni dinar, a vi dodjite, čekam vas!

  • E pa nece moci

    14. jun 2014 | 17:38

    Aj bas cekam da mi uzmu tv. S televizorom moze samo kroz terasu da mi izadje. Bando lopovska!

  • KaleBrdo

    14. jun 2014 | 17:27

    Život dajem, tv ne dajem!

  • Aleksadrar Vucic

    14. jun 2014 | 16:58

    Drugovi i drugarice izdrzite jos malo bice bolje

  • Marko

    14. jun 2014 | 16:30

    Prvo, kablovski operateri ne placaju nista RTS-u i RTV-u zato sto je zakonom regulisano da je distribucija programa RTS-a i RTV-a u kablovskim sistemima besplatna i obavezna, plus u svakom ugovoru sa kablovskim i IPTV operaterima stoji da pretplata na RTS i RTV nije uracunata u mesecnu cenu. Drugo, svi od RTS-a ocekujete kvalitet a niko ga ne placa. Licno mislim da su RTS 2, kad nema skupstine i RTS Digital kao i RTV 2 odlicni kanali koji sluze svojoj svrsi. Da nema preplate gde bi gledali Ligu Sampiona, cija je gledanost inace relativno mala i nije ekonomski isplativa, koncerte i razne emisije iz kulture, da nema pretplate toga jednostavno ne bi bilo jer to nije ono sto moze da opstane na trzistu!

    • 15. jun 2014 | 01:35

      alexa

      @Marko

      E jesi babun! O kojoj ti ligi sampiona pricas, o kojoj kulturi i ti gledas sve to? E blago tebi al si ti besposlen i jos znas da IPTV i ostali ne placaju RTS-u pa neka se dogovore stave paket stave cenu 500 din pa ko voli neka placa! Ja se tek sad sredio po ceo dan radim i vremena NEMAM da gledam tv a i kad bi imao i kad imam RTS ne gledam i nemam nameru da placam a sto se zaposlenih u RTS-u tice neka prelaze kod drugih ako nemaju plate a sto se mene tice mogu i kod privatnika pa da vide radno vreme koliko je a dali ce dobiti ili dati otkaz dali ce RTS biti ugasen z...le me! NECU DA PLACAM ONO STO NE KORISTIM !!!!!

  • VOPI

    14. jun 2014 | 16:09

    Posto znam da ovim opipavaju puls i sve ove komentare neko tamo cita samo da im porucim da ce dobiti od sake do lakta. Na izborima nisam glaso zato sto nisam imo za koga ali sledece izlazim samo da glasam protiv ovih lazova tj za manje lazove.

  • romanticni zmaj

    14. jun 2014 | 16:08

    ugasite rts i ne maltretirajte napaceni narod. placam kablovsku u kojoj imam rts pa jos uz to da opet placam isto, pa nisam lud. rekoh. ukinite rts

  • Ranko*

    14. jun 2014 | 15:59

    Sviđa mi se ovo sa privatnim izvršiteljima. Kad dođu da mi otmu nešto od moje bede red bi bio da se i legitimišu odnosno predstave(ja dobro pamtim).Elem onda ću ja da prodam ono malo što mi ostane pa ću da platim nekome da i njemu na vrata pokucaju! A to neće izaći na dobro u ovoj državi! Reče neko da motka uvek ima dva kraja!!!!Dogorelo do nokata i ne miriše na dobro......

  • Milan

    14. jun 2014 | 15:50

    Evo vam .I. (novi model).

  • sneza

    14. jun 2014 | 15:47

    vecina domacinstava, medju kojima sam i ja , koristi kablovsku i tu moze gledati i rts. kablovska se placa, a kako oni izmedju sebe dele novac, to nas ne treba da interesuje. pretplata za rts, da li to znaci da sutra mogu da nas nateraju da placamo npr. pretplatu za vecernje novosti. zna se sta je pretplata. ako nesto ne koristim kako to moram da platim. sem toga da je ta obaveza simbolicna da bi postojala neka opsta, drzavna tv, npr. 100, 150 din. i ni din vise godinama, na 10 god da menjaju cene, mozda bi se narod i solidarisao, ali 500 i tendencija rasta kako kome odgovara, pored kablovskih, smesno. a imam i predlog, mislim da imamo 9 javnih tj. nacionalnih frekv. neka daju 9 tekucih racuna sa opet minimalnim iznosom, simbolicnim, pa narod nek plati onom koga je taj mesec gledao najvise, a ostalo trzisna ekonomija koju nam licno turaju pod nos. nek zarade reklamama i ostalo. jos jedna napomena, vi imate prevo da znate sve, koga z.... od njih bi trebalo stalno dok se ne desi da vec znamo, koji zakon je u pripremi, sta je sa prevarenim ljudima od infostana, racuni za struju, kome da se zalimo za sta, servis gradjana, a danas nam javljaju da je sutra poslednji dan za zalbu za npr. infostan. ima tih primera mnogo, ali da vas vise ne smaram. poz svima

    • 14. jun 2014 | 16:06

      RUSSIJA

      @sneza

      Bravo,pametan predlog

    • 14. jun 2014 | 21:29

      sneza

      @sneza

      htela sam jos da dodam da u evropi npr. francuskoj stvarno po zakonu mora da se placa javna tv iako ljudi placaju i kablovsku, ali je program i procenat iznosa placanja u skladu sa standardom. pogledajte hrvatsku koja ima 93% naplate javne hrt, ali i program je takav da je jedna od boljih u regionu. mislim da je samo lupetanje o otimanju tv, to je neko lupio, a i ko bi to radio i sta bi sa tolikim tv. ako se to izglasa to ce verovatno i morati, mislim da je ipak stvar samo u iznosu pretplate neka bude miniminiminimalna, ali sam u principu vise ogorcena na sve....

  • Zoran

    14. jun 2014 | 15:43

    Ja nemam televizor pa bi meni ovo bilo super, ali ideja je generalno glupa, kao prvo to sto imas TV ne znaci da gledas RTS, kao drugo odakle im pravo da upadaju u kuce i da traze TV aparate, pa nije ovo nacisticka Nemacka ili Staljinov SSSR.

    • 14. jun 2014 | 16:55

      Zoran-dacu vam kurac TV

      @Zoran

      Ma u pravu si prijatelju nije ovo nacisticka Nemacak ovo je gore i od toga.

  • sale

    14. jun 2014 | 15:28

    Vucicevo lazno obecanje kako ce se pretata ukinuti je bilo nista drugo nego LAZ NAD LAZIMA!!! Mene ne interesuje odakle ce RTS da se finansira, ja ga placati necu... A videcemo dokle cemo da se teramo... Neka ukinu sve rts kanale ako ne mogu da placaju... To su meni govorili vazda po Srbiji-ako nemas da platis sta se guras onda tu... Tutanj...

  • Sumadinac

    14. jun 2014 | 15:26

    Moji razlozi zasto NECU da placam pretplatu: 1. Kad su uvodili placanje pretplate obecali su da nece biti reklama...ima ih vise nego ikad, od prvog dana! 2. Ne zelim da finansiram prenose Skupstine Srbije, ne zelim da mojim parama placam tudju promociju! 3. RTS ima ubedljivo najgori program, neka uvedu dekodere I neka na taj nacin finansiraju svoj nerad!

  • Milan

    14. jun 2014 | 15:14

    šta je sns demantovala? Pročitajte malo bolje ceo tekst. Doneli su nacrt,ali nije još u skupštini. Pa biće rodjaci,samo polako,ovo sad je opipavanje pulsa...

  • Pozarevac

    14. jun 2014 | 15:09

    Ugasite rts .manje stres i veca inteligencija . Tv gleda se na internet koji svi gradjani placaju internet . Tako da nema problema haha

  • Simona

    14. jun 2014 | 15:02

    Kako ostale televizije rade Nek tako i rts radi Zasto da mi placamo njihove velike plate Pogledajte kolike plate imaju Ja sam videla platne spiskove Mozete i vi iz T. Koliko ih ima kolike plate sta ce nam kad sve lazu Narode nedaj mo se

  • Pošteno

    14. jun 2014 | 15:01

    Ukimo RTS 1&2 ende

  • Dogg

    14. jun 2014 | 15:00

    Ja nemam televizor vec godinu dana a uredno placam tv pretplatu

  • mac

    14. jun 2014 | 14:58

    Gladnl paraziti. Na tudjoj grbaci ziveti ceo zivot.

  • Milan

    14. jun 2014 | 14:52

    Jedva cekam "privatne izvrsitelje" Onda ce da bude ono tradicionalno Srpski.......

  • ★Južna★Bačka★

    14. jun 2014 | 14:39

    Šokantno je koliko smo kao nacija protiv svih naših institucija.

  • smederevac 64

    14. jun 2014 | 14:30

    tv mora da se placa,kralj mora da se izdrzava .....sve mora na kraju moracemo i da dajemo decu da sluze u njihovim kucama itd.Pitam se ko je bre tak ko stalno donosi to "mora' jel to oni sto ih oplacamo a nikad nisu u skupstinskim klupama,prazna skupstina.

  • vesnik

    14. jun 2014 | 14:23

    Da li moze neko da mi objasni. Do prosle godine se RTS finansirao od pretplate gradjana i imali smo na njemu videti svakakve emisije (sportske prenose, nove filmove itd). Onda je uvedeno da se RTS finansira i iz budzeta i pretplate (dve godine obecavano da se nece placati pretplata ali nikako se nije preslo sa reci na dela) i mi nemamo skoro nikakve aktuelne sportske prenose, praistorijske filmov pustaju po hiljaditi put kao i serije koje su i upornim domacicama vec dosadile. Sta opet to planiraju da uvode? Da li pretplatu na pretplatu ili ovo sto mi placamo do sada uz el.struju je bacanje para?

  • ICA CZV

    14. jun 2014 | 14:22

    Ajde,čekam vas da dodjete...xe xe xe,baš bi voleo to da vidim

    • 14. jun 2014 | 15:08

      Spuc

      @ICA CZV

      U Evropskim zemljama se placa pretplata u iznosu od nekih 20€, ali zaista sve sportske i svetske dogadjaje ljudi mogu pratiti, sa komentatorima na licu mesta i izvestacima. Postoje kontrole koje idu na adrese ljudi koji navodno nemaju TV, a onda dobiju paprene kazne. Ipak, ljudi placaju pretplate, jer imaju sta da vide na tv-u, kod nas apsolutno nista i filmovi iz 1905. godine.

  • Decak-jedan

    14. jun 2014 | 14:19

    Ja RTS NE GLEDAM, cak ni tv ne gledam jer sve imam na netu, a te racune za preplatu bezveze salju, ja prvi nikada platiti necu, cak ni primanja nemam, a opet i da imam, za usluge koju ne koristimo ko bi dao novac?

  • ICA CZV

    14. jun 2014 | 14:19

    Ma Važi...! Ajde,

  • Milija

    14. jun 2014 | 14:15

    Najbolje bi bilo da ga prodaju, ako neko zeli da kupi medijsku kucu u kojoj radi 90% voditelja zrelih za logopeda. Cast izuzecima i ljudima koji stvarno rade svoj posao, ali voditelji koji u recenici od deset reci koriste petnaest postapalica bas i nisu za medije.

  • Antiglobalistkinja

    14. jun 2014 | 14:12

    Kad vec placam SBB koji je sve gori i gori,menja programske sheme kad im se cefne a pritom od navodnih 70-tak kanala nema 5da valja,plus kompletna neosnovana cenzura za vreme poplava i medijska izolacija za vreme istih...Sve me nesto "zabole" da jos lopovima 2put placam i za RTS koji placam preko SBB lopova!!Bas da vidim kako ce tu kradju da izvedu nad ovim napacenin narodom -od mene samo q'rac ima da dobiju!!

    • 14. jun 2014 | 16:54

      made in great britain

      @Antiglobalistkinja

      Onaj koji nemas. Drzava je to. Mali ljudi gube. Zapamti to.

  • Nenad

    14. jun 2014 | 14:08

    Oni nisu svesni koliko ima ljudi koji ce izvaditi oruzje, ako neko dodje da pleni tv. Plus velika je glupost traziti novac od nekog ko nece tu uslugu da koristi, a vecina placa kablovsku. Ja ne smatram da je rts bitan za zivot kako pojednica tako i citave zajednice u drzavi, ako on kao tv nije sposoban da se sam finansira, onda neka ga ugase.

  • Nikoleta

    14. jun 2014 | 14:06

    Ja ni ne znam na kom broju mi je RTS1 ...

  • Branko

    14. jun 2014 | 14:04

    Ma nista ne brinite Vučić je obecao ukidanje pretplate kad dodju na vlast...:)

  • Milan

    14. jun 2014 | 14:04

    Ha,ha,koji klovnovi! Koga će te vi nešto da naterate u 21 veku i u demokratskom društvu? Plaćam Iptv 1000din i imam 50kanala i taj Rts medju njima,tako da mi ne pada napamet da ga plaćam ponovo,a i da nemam Iptv nebih plaćao jer nemožete mi naplatiti nešto što neću da gledam! A ti PRIVATNI uterivači će raditi dok prvi nebude nastradao,jer narodu je preko glave lopovluka

  • lang

    14. jun 2014 | 14:03

    ''Plaćanje pretplate za RTS zahtev je i EU koja traži od Srbije da se Javni servis ne finansira iz budžeta.'' Samo su protumacili kako njima odgovara. 500 din x 2,5 miliona = ? za sta ,da me dave reklamama,reprizama, itd ....ako mogu neka naplate .mada cisto sumnjam...motka uvek ima dva kraja :/

    • 14. jun 2014 | 21:26

      milan

      @lang

      bas me zabole za barabe iz EU. trazice jos maloi da nas t....u. pa gospodo poltroni kojima je ovaj narod napunio djepove namestite se, imate i zasto.

  • Nije bitno

    14. jun 2014 | 14:02

    Ne mozemo da sastavimo kraj sa krajem, pogotovo posle ovih poplava. Ja nemam bas nikakvu korist od RTS-a, a Boga mi ni duznost da ih placam. Sramota! Cesce reklame sa duzom minutazom, i bice para.

  • Čučuk Stanoje

    14. jun 2014 | 13:54

    Ha ,ha ,ha samo neka mi neko dođe ispred kuće posle svih prevara ,otimačina i krađa koje je ova država uradila običnim ljudima. Evo odma me zapišite jedva čekam da mi ta fukara dođe ispred kuće.

  • Limar

    14. jun 2014 | 13:52

    Nek se finansira od reklama, a TV zvezdama da se smanje plate!

  • Sasa s

    14. jun 2014 | 13:51

    Evropa trazi da ne bude finansiran iz budzeta.ali to neznaci da trazi da se placa preplata .nek idu na trziste i takmice se sa konkurencijom za reklame.

  • Gastarbajter

    14. jun 2014 | 13:49

    Hahaha....ae da vidim kako ce da udje u dvoriste, a kamoli u kucu....da mu se napijem krvi i da plati sve na koga sam naelektrisan.....a ima ih puno....uh uh uh.....bas nek mi zakuca na vrata da ga zakucam za patos.....

  • Hogar

    14. jun 2014 | 13:48

    Bice i gore u Vucicevoj i Dacicevoj evropskoj srbiji.A sta mozemo sta smo hteli to smo i dobili.PS. Tuzna i jadna li smo mi drzava.

  • Ni po babu ni po stricevima

    14. jun 2014 | 13:43

    Dragi moji gradjani RTS izumire hvata se za slamku,ali dzaba mu njega je pozvao onaj odozgo.Koliko vas vise ne koristi fixni tel.,nego nam je mobilni postao osnovni vid komunikacije,e RTS je nesto kao fix.tel.INTERNET je tu i to je buducnost.Ne uzbudjujte se ja jos nikada nisam uplatio ni dinar RTS-u iako mi godinama redovno salju takozvanu obavezu.Jednostavna stvar ako drzava hoce da ima drzavnu televiziju neka je i finansira a ne da to prebacuje na gradjane. MARS za njih.

  • M

    14. jun 2014 | 13:42

    Samo neka se igraju tako s ljudskim zivcima. Ako se tada narod ne digne i ne sravni konacno onaj rts kad ga vec NATO nije znao sravniti kako treba, onda pretplata treba da nam bude ne 500 vec 5000!! Olos, pa nemaju meru! Turci su uzimali manji harac od ovih! Smanjenje plata zbog poplava, poskupljenje struje zbog poplava, sad otimanje da placamo nesto sto ne zelimo ni da gledamo! A plate kao u Nigeriji ako ih uopste ima! Zajahali na grbacu ne znaju da stanu! Pa ni u jednoj normalnoj drzavi se ne radi samo za racune da li su ljudi svesni toga? Racuni ne treba da se osete a mi grcamo samo za njih. E moj ludi narode!

  • SamoPitam

    14. jun 2014 | 13:41

    SNS demantuje ono što kae Tasovac. Ko vodi onda Vladu?

  • Radovan III

    14. jun 2014 | 13:38

    Otkud ovaj Tasovac u Vladi Srbije? Da li se to neko šali sa nama?

  • Arhivator

    14. jun 2014 | 13:36

    Niste valjda stvarno mislili da ce Vucic da ukine pretplatu?:-)

  • Darko

    14. jun 2014 | 13:35

    Srpska napredna stranka je upravo objavila demanti na svom sajtu.

  • jkp

    14. jun 2014 | 13:34

    kad mi oni kupe tv onda nek ga nose lopovi jedni

  • Vladimir

    14. jun 2014 | 13:33

    Tako nam i treba....????

  • Samo da ne biju

    14. jun 2014 | 13:32

    Ma mi treba da izadjemo na ulice kao i sav normalan svet, a ne da nas tretiraju kao idiote!! Verovatno ce 2020 da nas izvode organizovano na livade da pasemo!!!!! Zemljooooooo

  • Miki

    14. jun 2014 | 13:31

    Legalna otimacina.

  • Pedja

    14. jun 2014 | 13:31

    Ma naravno da se placa nego kako. Pa Premiier je obecao da cemo placati RTS koliko se secam njegovih obecanja

  • Taxidriver

    14. jun 2014 | 13:30

    Ko pokusa da mi udje u kucu,NEMA GA!!!

  • Milica

    14. jun 2014 | 13:28

    Ideja da se građani nateraju da plaćaju RTS je sumanuta. Gde je logika da se plaća kablovksi operater, a dodatno i jedna tv stanica koju on pušta (RTS)? Neka kablovski reguliše sa RTS-om od pretplate koju građani plaćaju kablovskom operateru.

  • gox

    14. jun 2014 | 13:28

    JEDINO DOBRO NA RTS SU IRININE,DUSICINE I MAJINE BUTKE

  • gox

    14. jun 2014 | 13:26

    Jedino dobro sto je na rts to su majine, irinine i dusicine noge

  • Anchi

    14. jun 2014 | 13:22

    Hahaha NAGRADNO OTIMANJE!

  • olja radmilovic

    14. jun 2014 | 13:18

    Posto li ce biti ti televizori? Imace bar 3.000 000 televizora. Mene muci koliki je procenat modela sa katodnom cevi?

  • Slobodan Cikic

    14. jun 2014 | 13:18

    Kad mi sugavi RTS bude kupio tv,onda ce moci da ga odnese.Kad budu imali nesto sto nije iz 70-ih godina proslog veka,onda cu mozda i da pogledamjadni rts.Do tada,mogu privatni plenitelji da dobiju nesto drugo a ne tv koji sam ja kupio.

  • bibi

    14. jun 2014 | 13:17

    Od mene mogu da dobiju mosur,neka traze od te pametne eu a ne od jadnog narda koji uskoro nece imati ni za leba :-(

  • Maja

    14. jun 2014 | 13:14

    Stop RTS teroru! Nisam sklopila ugovor sa njima, necu da ih gledam i ne mogu da me nateraju da placam uslugu koju ne koristim. Vreme je da im svi zajedno zakucamo na vrata!!!

  • A.V.

    14. jun 2014 | 13:11

    Svi mi koji imamo kablovsku TV plaćanjem računa plaćamo i za gledanje RTS-a , ja lično nemam nameru još jednom da plaćam , a da vidim ko će da mi dodje na stan...

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    14. jun 2014 | 13:08

    Nekada je to bio SAMODOPRINOS. razne varijacije pljačke naroda .PREMA političarima građani moraju imati stav kao prema slugama, a ne kao prema gospodarima, jer mi ih plaćamo

  • BgPetar

    14. jun 2014 | 13:08

    Puna su vam usta EU hocete njihove zakone a nasu platu e pa ne moze,narode pobuni se protiv ovog haraca!!!

  • MASA

    14. jun 2014 | 13:07

    ..STO DA IH PLACAM,KAD IH I NE GLEDAM?

  • RTS

    14. jun 2014 | 13:06

    Pare 'vamo!

  • Zveki

    14. jun 2014 | 13:03

    O srbijo medju sljivama,a breee vise...

  • Ruma

    14. jun 2014 | 13:01

    Bespuce idiotizma.Zasto moram da placam nesto sto ne gledam.

  • Mira

    14. jun 2014 | 12:58

    Ovo nema nigde, da platim nešto što ne gledam a već plaćam kablovsku. Ja se pitam ko uopšte gleda RTS i čemu taj kanal služi osim da nam otimaju pare pretplatu.

  • cobra11

    14. jun 2014 | 12:56

    Napredno, nema sta... :)

  • Nije Montenegro, već junačko Srpsko leglo

    14. jun 2014 | 12:55

    Hahahahahahaa

  • ervin

    14. jun 2014 | 12:52

    Treba da ih je sramota. Opet hoce ovaj narod da hvaraju na prepad i prevaru. Po zakonu dok se ne uredi drugacije nemaju pravo da naplacuju rtv pretplatu jer niko od gradjana nije sa rts potpisao nikakav ugovor. To su samo nalozi EU a ministarstvo ih sprovodi u delo. Kakva bahatost vlasti.

  • Jeey

    14. jun 2014 | 12:50

    Zašto bi mi neko naplatio nešto što ne koristim??? Ko želi da gleda RTS neka plaća a ko ne želi taj kanal na svom TV neka mu isključe i nema šta da plaća. Nema "gospoda" šta više da krade pa udarili harač. Stvarno ne znam čemu više služi taj RTS? Nekad je postojao muzički program, filmski, obrazovni, program za decu... A sada??? Osim serija koje smo svi naučili napamet i koje se besomučno repriziraju nema apsolutno ništa tako da mi i nije baš najjasnije na šta oni troše pare?

  • Sremac

    14. jun 2014 | 12:49

    500 din za reklame(ni one ne valjaju)

  • Wladimir

    14. jun 2014 | 12:48

    Neka se RTS finansira od reklama, kao i druge TV, svoj glomazni aparat neka rastereti, otpusti visak radnika i neka placa pretplatu onaj ko zeli da ga gleda!

    • 14. jun 2014 | 13:03

      Srbin!

      @Wladimir

      Tako je,neka stave kao izborni kanal,a ne da namecu.

    • 14. jun 2014 | 13:15

      ©PANCO©

      @Wladimir

      Tako je ovo je napredno socijalna VLADA setite se predizbornih obecanja?

    • 14. jun 2014 | 14:04

      Lik

      @Wladimir

      Ma da,aj da vidimo kako će da mi zabrane da gledam televiziju. Neka dodju da mi ukinu rts a ja na miru da gledam ostale kanale. To je pravo svakog čoveka na izbor. A to što eu hoće da se ne finansiraju iz budžeta su u pravu ali ne znači da traže od vlade da natera svakog da gleda rts nego nam je vlada nepismena pa nezna da smisli bolje rešenje i da protumači većinu zahteva

  • Jolanda

    14. jun 2014 | 12:48

    Rts da vidimo koga i koliko placamo Lopovi njihove plate vrizute ndcu da plstim izbacicu televizor gkedacu oreko kompnjutera sta hocu Da vidin kako ce mi naplatiti ako nemam televizor u kuci Lopovi zaradite kao i ostake televizije prva pink reklame i ostslo Netreba nam rte fals bogu jednog vise nema koji se sada da dodjr Lopov Uzas ministre finansija

    • 14. jun 2014 | 13:58

      made in great britain

      @Jolanda

      Da te razocaram. Ovde je zakon da se placa taksa za radio tv difuziju. Tako da kompjuter spada pod tu grupu. A Boga mi i tablet. Na sve sto se moze gledati tv program. Na bilo koji nacin. Uskoro ce implementirati skanere za lokaciju takvih uredjaja. Njima je stalo do para. Uzece ih na bilo koji nacin.

  • Zemunac

    14. jun 2014 | 12:47

    Da li to znaci i da ce mi oduzeti automobil ako ne budem imao para da ga registrujem? To se radi u drustvima gde su kriminalci na vlasti.

  • МареНовиСад

    14. jun 2014 | 12:47

    ОДЛИЧНОП, иза врата имам једну мотку и ко буде дошао да тражи паре а да је из ртс-а има да добије по глави мајку им лоповску ! ПЛАЋАЋУ КАД БУДУ ПРАВИЛИ СЕРИЈЕ И ФИЛМОВЕ КАД БУДЕ ВИШЕ ЛЕПОГ ПРОГРАМА И КАД БУДУ ГОБОРИЛИ ИСТИНУ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Aca

    14. jun 2014 | 12:46

    Ugasite rts ionako ga niko ne glfa,ne treba nam,ko ga hoce nek bude dodatna opcija pa taj neka placa. Ugasite rts!

  • Sasa M.

    14. jun 2014 | 12:45

    Da platim necu, a ako me naterate onda sam ja jedan od suvlasnika javnog servisa i morate da mi omogucite da ucrstvujem u izboru direktora i u radu upravnog odbora, da mi omogucite da uredjujem programsku semu, da ne gledam reprize, skupstinske prenose jer me ne zanimaju, da ne gledam reklame a ako ih vec gledam da kao vlasnik javnog servisa imam pravo na naknadu od prodaje mog reklamnog prostora. Prosto genijalci na vlasti ako sam vlasnik necega hocu da uprqvljam sbojim vlasnistvom i da ostvarujem prihod od svoje kompanije.

  • Nenad rus

    14. jun 2014 | 12:42

    Ja gledam kablovsku i plaćam redovno e sada ja nisam kriv sto je rts tamo a da ga plaćam posebno ni u ludilu evo zaklinjem se

  • Arnel

    14. jun 2014 | 12:42

    Ne znam kako je kod vas ali u BiH niko ne plaća taksu, prije bih plaćao FILMOVIZIJI barem ljudi rade svoj posao.

  • ma

    14. jun 2014 | 12:40

    Da vam kazem da to nema veze sa EU!! EU im sigurno nije rekala da domacinstva moraju da plaćaju i gledaju RTS, ko nece da gleda kanal mu je ugašen/zakljucan i cao!! Ovo iskrivljivanje ocekivanja EU od Srbije vise ide na na onu stvar!! Ministri malo ga preteraste sa izmisljotinama, kao i sa polaganjem vožnji i slicnih zakona koje navodno EU zahteva!!! LAZ!

  • esados.

    14. jun 2014 | 12:40

    Ma meni ne treba rts.iskljuciga i gotovo.

  • Darius Serb

    14. jun 2014 | 12:35

    vec placam kablovsku 4.300 rsd,ne treba mi rts ,neka mi iskljuce posto nemam nameru da im dajem 500rsd,,,losa im je ideja !

  • Ceda

    14. jun 2014 | 12:32

    Od mene za RTS i SNS samo luša. Neka se obrate SBB i IPTV, njima placam.

  • Ogorčen građanin Srbistana

    14. jun 2014 | 12:32

    Koji idiot je ovo smislio!? Pa kako će da mi uđu u stan i zaplene televizor? A šta ako dokažem da nije moj? ... ? Svašta će još da bude u Srbistanu.

  • Drmrbrr

    14. jun 2014 | 12:28

    Smesni su. Oni mislie da ce to u Srbiji proci. Neka ugase RTS ne zeli niko da placa posto godinama nema nista na njemu sve reprize. Strani nacionalni tv kanali uvek imaju zabavani kulturni program nemaju reklame i narod ih placa a sta mi i koga mi da placamo srecne ljude ranjenog orla ne pada mi na pamaet. A ti privatni izvrsitelji ce lose proci u srbiji.

  • Nataša

    14. jun 2014 | 12:28

    Apsolutno se slažem sa ostalim komentarima. RTS ionako niko ne gleda, a i ko gleda, gleda jednu emisiju svaki šesti dan. I sad će oni nekoga da teraju da plaća? Rešenje jeste da ga zaključaju, da ne mogu da ga 'hvatam' u Grčkoj, kao ove godine, bez ikakve, IKAKVE antene. o.O Ko hoće da gleda, neka plati.

  • ABC

    14. jun 2014 | 12:27

    A šta je sa višegndišnjim obećanjem SNS-a o ukidanju pretplate?? Nije valjda da su nas slagali?

  • byiggy

    14. jun 2014 | 12:26

    Aha... Bas da vidim tog ko ce mi uzeti tv..

  • MM M

    14. jun 2014 | 12:24

    Znaci podvlaci se crta !? Ko nije placao do sada nema veze al od 16e drzte se !( A jeste li razmisljali da smanjite brojnost plavusa i slicnih ?!)

  • Zevs

    14. jun 2014 | 12:24

    Pa neka reše sa operaterima kablovske treba li da plaćam i telekomu i rts dvaput neka ide preko kablovske gde može i gotovo

  • SunSoft

    14. jun 2014 | 12:24

    Bas bih voleo da vidim tog frajera koji ce mi oduzeti tv

  • goran

    14. jun 2014 | 12:24

    hahahahahha samo neka proba. ee sto me sada tera neki inat da nikad ne platim samo da bi mi dosli na kaficu.

  • bora

    14. jun 2014 | 12:22

    Ovo mi je iskreno bolesno.

  • sb.sb

    14. jun 2014 | 12:21

    dajte nam poso i normalne plate i platićemo pretplatu

  • Sasa Drezgic

    14. jun 2014 | 12:21

    Najbolji nacin bi bio da pretplatu naplacuju uz hleb.

  • Ivan

    14. jun 2014 | 12:19

    Evo bas bih voleo da vidim taj ugovor izmedju mene i RTS-a,kojim se ja obavezujem da im placam pretplatu.To se na sudu zovu obligacioni odnosi,pa me tuzite za nesto sto nisam potpisao,a hocete da mi naplatite!!

  • Student

    14. jun 2014 | 12:19

    Mora samo da se umre. Zasto bih morao da platim RTS, prelazimo na digitalno emitovanje putem DvbT2 pa sremblujte kanal i podelite kartice. Kontate li da NECU da platim. A sta Vucko ono obeca pre izbor za pretplatu?

  • Doctor

    14. jun 2014 | 12:16

    A mi sto nemamo televizor.

  • BRANKO

    14. jun 2014 | 12:16

    Zemlje EU uopste nemaju TV ptetplatu jer tamo sve ide preko kablovskih operateta sto bi i ovde trebalo da bude. Jer kablovski operater placa i RTS-veliku nadoknadu i zasto bi onda RTS bio na dva nacina finansiran I pored toga zar ovo uzimanje od svih korisnika strujomera po 500 dinara za RTS sto znaci da ce gradjani biti prisiljeni da slusaju i gledaju sta im RTS servira. Gde je tu sloboda.

  • sinisa

    14. jun 2014 | 12:16

    da li ce nama koji smo do sada placali pretplatu da vrate novac obzirom da je onima koji nisu placali oprosteno.

  • Markus

    14. jun 2014 | 12:15

    Bas da vidim kako ce da mi zaplene tv "privatni izvrsitelji".

  • Goran

    14. jun 2014 | 12:14

    Interesantno, a ko ce to ici po kucama i uzimati tv ? Dalje, zar mora da se gleda rts, pa rts naplacuje i telekomu i digiju i kablovskoj i td. A sta je sa onima koji to imaju i placaju, zar ce rts od istog lica dva puta naplacivati. Neko te tera da placas ono sta ne koristis, zakonom, ima li smisla ?

    • 14. jun 2014 | 13:13

      ср

      @Goran

      већина плаћа кабловску тв.у цену је урачунат ртс.значи ртс добија део колача од кабловскиx оператера.сад би xтели да им 2X неко плати

  • new smyrna

    14. jun 2014 | 12:13

    o kakvoj imovini je rec . ko ce pleniti I sta ? KO IMA antenu nebi trebao DA placa nista ... TV signal se hvata u nicijem prostoru .... ako proizvodjaci TV signala zele DA onemoguce antene DA IH hvataju .. neka ih razbiju u sitne delove ( scramble ) I tako salju ..

  • ccc

    14. jun 2014 | 12:10

    Eu trazi da se javni servis ne finansira iz budzeta. Ista ta eu nije rekla da mi gradjani treba na silu da ga finansiramo. Lepo ga zakljucajte i ko hoce da gleda neka ga i plati i finansira. Ovakav nacin naplate je zulum

  • Miki

    14. jun 2014 | 12:10

    U principu gluposti nema kraja... Ko ne plati uzece mu tv vec se drzava organizovala i za tu namenu unajmila privatne firme koje ce vrsiti otimanje od naroda po nalogu drzave..... A sto se tice EU kazu oni pa kad nasi ljudi sa platama od 1000 evra mogu placati sto nebi neki tamo srbi placali pretplatu jedina razlika je sto kod nas 70% jedva sastavlja kraj sa krajem....

  • VLADE

    14. jun 2014 | 12:09

    TELEVIZIJU NE GLEDAM PREKO TELEVIZORA VEC PREKO KOMPIJUTERA PA MOGU DA MI PLJUNU POD PROZOR.PLATICU IM O KUKOVOM LETU.

    • 14. jun 2014 | 12:49

      Jolanda

      @VLADE

      Svaka cast izbacimo televizore Srbijo sta nam radis

  • Radovan82

    14. jun 2014 | 12:09

    Pa naravno da im neću platiti koja je to otimačina od ljudi pa to nije normalno.Plaćamo kablovsku i internet 2500,00 i još da plaćam samo RTS1 500,00 pa to je idiotizam.Preko kablovske platim min 50 programa za 1300,00 din a sad ću posebno da plaćam RTS1 za 500,00 ni u ludilu.Lepo nek se dogovore sa kablovskom i neka im ona daje procenat i ćao doviđenja.Ako neće tako što se mene tiče mogu slobodno da ga ugase.A voleo bi i da vidim tog ko bi mi odneo televizor hahahahahhaa.Užas!!!!!

  • Sbc

    14. jun 2014 | 12:06

    Onda neka vam plaća EU!

  • Srbin

    14. jun 2014 | 12:06

    E gospido vi lepo skremblujte kanal pa ko zeli neka placa pretplatu kao i u svim zemljama EU a da vidim ko ce da mi udje u kucu da pleni stvari za program koi nezelim da gledam i koi negledam neotimajte ljudima pare

  • Igor Zoraja

    14. jun 2014 | 12:05

    Zar nas ovi ex radikali nisu savetovali da izbegavamo placanje racuna za rts!? Izgleda da su sve zaboravili, osim gde su diplomirali.

  • Del

    14. jun 2014 | 12:05

    Mnogo ste pametni.

  • Stop tiraniji!!!

    14. jun 2014 | 12:04

    E bas necu da placam!!!Ako sami ne mogu da nadju nacin da budu profitabilni nek se ugase,a ne da oni lencare a Srbija da placa!Dosta nam je vise toga.Ej bre,na ovu krizu da neko daje 500 din za propalu tv, pa narod vise nema za hleba koga briga za Dnevik,Zikinu sarenicu i Slagalicu....

  • DIVLJAK

    14. jun 2014 | 12:03

    Ma važi.Dok god bude: Srećnih ljudi,Boljeg života,Kamiondžija,Vrućeg vetra,Ranjenih orlova,kojekavih češljanja pretplatu platiti neću.Kad budu stvarno javni servis svih građana a ne bilo koje stranke koja je trenutno na vlasti, kad budu napravili obrazovni program kakav priliči 21.veku,dečji program a ne da pustaju Teletabise - a do tada neka im RRA poveća kvotu reklama na 12 minuta i na tržište kao i ostali, pa onda nek dele plate i bonuse po 2000 eura.

  • Vikica

    14. jun 2014 | 12:02

    A sta do tad? Jesu li budale platise koje redovno izmiruju pretplatu?

  • Vanjoslav

    14. jun 2014 | 12:00

    I sta sad ako ne zelim uopste da gledam RTS? A gledam druge kanale preko kablovske i uredno izmirujem te usluge prema njima.

  • Petar Pan

    14. jun 2014 | 11:58

    Neću da gledam-plaćam Rts. Kodirajte signal

    • 14. jun 2014 | 14:26

      vesnik

      @Petar Pan

      A bratac, nemoze to tako. Kako ce drugacije da ti ispiraju mozak. To im je jedini nacin da uticu na javno mnjenje i da neko plati radna mesta koja se partijski popunjavaju

  • Srbin

    14. jun 2014 | 11:56

    Treba povecati taksu na bar 1000 dinara. :-)

  • Nije Montenegro, već junačko Srpsko leglo

    14. jun 2014 | 11:56

    Hahahahaha

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA