Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Hrvat
u Hrvatskoj su jeftiniji no ikad. Odnosno vozila iz EU s trosarinama koje su daleko manje u iznosu nego prije ulaska u EU. Samim time su i domaci trgovci spustili cijene pa se da ispregovarati dobra cijena, no EU je jos uvijek jeftinija za tisucu-dve eura, pa cak i vise, pogotovo za dizelase. Da ne spominjem da je ponuda daleko bolja na EU trzistu, pa se usteda zapravo penje i do 5-6 tisuce eura za skuplje aute stare do 2 godine, koji su kod nas i dalje precijenjeni. Pa nek netko kaze da EU nije dobra.
smanjite malo
Ma kakvi vise cene. Nema sanse. Ako pogledate oglase videcete da su cene za godinu dana strasno pale. Niko normalan vise ne kupuje te krsine koje preko sklapaju Rumuni i Bugari iz ko zna koliko automobila sa otpada.Na zalost i ja sam pre dve godine kupio krsinu, a dobro platio. Sada mu je cena 40% niza.
Raša
Država očekuje prodaju 100.000 vozila... Baš su se zaleteti sa cifrom, kao i sa ostalim budžetskim prihodima.