Za jezivu nesreću u NS, vozaču audija 30 dana pritvora!

Komentari

  • Volimtem

    10. jun 2014 | 22:56

    @Lucky Vozac golfa je sam sebe kaznio jer je radi nepostovanja propisa sebe i jos 2 nevina zivota strpao u grob.A da je vozac audija imajo manju brzinu,posledice ne bi bile fatalne.Oboje su krivi samo sto je vozac golfa platio vecu i tezu kaznu od vozaca audija.

  • Lucky

    10. jun 2014 | 08:34

    A vozacu golfa? Koji je prosao na crveno?

    • 10. jun 2014 | 09:08

      Mara

      @Lucky

      Vozaču golfa je dovoljna "kazna" što je sa sobom u grob odneo još dva života.

    • 10. jun 2014 | 10:30

      dal.chokorilo@outlook.com

      @Lucky

      Не знам да ли си сувозач аудија, или евентуално пријатељ или родбина убице, односно онога ко је усмртио 3 млада живота, али срочит ћу кратко јасно, ко год да дивља по улицама, а у овом случају Деспот Вранић је возио аутомобил неконтролисаном брзином, дакле 160 км/час, је одговоран за исход догађаја, и ту не постоје олакшавајуће околности! Очигледно "срећко" људи попут тебе криве усмрћене, а не оне који су им нанели смрт! Какав си то човек или особа!?

  • Vranjanac

    10. jun 2014 | 08:22

    Da je vozio 60kmh,ne bi bio smrtni ishod vec neke teske i lake povrede

    • 10. jun 2014 | 15:05

      Djoka

      @Vranjanac

      Ti si strucnjak pa znas sta bi bilo? Da se ne lazemo svako od nas kad vidi da se menja svetlo (pocinje da treperi zeleno, ili se pali zuto a ti ispred raskrsnice) nagazi gas da ''uhvati'' prolaz, e to zna cesto puta da bude kobna greska. Ovaj ludak sto je vozio toliko koliko je, neznamo ali se vidi da je isao ludo, je za trajno oduimanje dozvole, kriv je i nema sta, ali sta bi bilo da golf nije prosao na crveno svetlo? Mozda bi udario nekog drugog, na drugoj raskrsnici, verujem, posto vec ima nekoliko saob.prekrsaja. Krivica vozaca vozila AUDI je velika i nema sta da se prica, prebrza voznja, alkoholisano stanje, izazvana saob.nesreca sa smrtnim posledicama. A sta je za vozacem GOLFA? Prolazak na crveno svetlo, voznja posle 23h sa probnom dozvolom? Mi mozemo sad da pisemo do sutra, 3 zivota su ugasena. Ko je koliko kriv ne vredi sad raspravljati, samo znam da je nas zakon o bezbednosti saobraca mora da se menja ako nesto ovako vise ne zelimo da gledamo. Da je zakon kao sto treba da bude odmah posle prve prijave prebrza voznja, alkoholisano stanje, ili voznja bez dozvole trebalo je da se reaguje. Decku zabraniti da vozi, poslati ga na skolovanje, adekvatna novcana kazna, i druga sansa, bude li nesto slicno zna se ... trajna zabrana pa molim lepo, imas tramvaj, autobus, taxi pa se vozi kad nisi sposoban za volan. Ali u nasoj dragoj Srbiji ne verujem da ce te videti takav zakon, a jos manje da se to ispostuje, tako da oprez svim vozacima, iako ti je zeleno svetlo, gledaj levo desno i oprezno kreni, nikad neznas kakvih sve ima za volanom, dzaba si ti sve ok kad neko drugi nije. Zlatno pravilo u saobracaju koje nigde ne pise, PRVO PAZI DRUGE A ONDA CUVAJ SEBE!!!

  • Slobo

    10. jun 2014 | 07:42

    Po svemu sudeci uz dobre advokate mladi gospodin,,ubuca'' bice uslovno kaznjen Ili minimalno jer je oduzeo tri zivota.Ovo je samo posledica lude voznje kroz grad.Ne bih licitirao brzinom,jedino sam siguran da je vozio ne prilagodjenom brzinom.Nebih ljudski I moralno bilo kao i pristojno davati komentar za vozaca golfa u ovom trenutku.Iz jucerasnjih komentara moglo je se zakljuciti da vozac ,,ubica'' poznat po nasilnickoj voznji.E sada je glavna stvar koja treba da se zna zasto saobracajna policija ne radi svoj poso kako joj nalaze zakon,kojim poslom se bavi ovaj mladi decko pa je priustio sebi da vozi ovakav auto I na kraju ciji je sin.Jer ocigledno da svi mladi ljudi misle,,imam novca kupicu sve''.Ponovo dolazimo do funkcionisanje nase drzave I pravosudja.Setimo se samo slucajeva Petre Cvijic, Aleksandra Mitrovica...

    • 10. jun 2014 | 10:38

      Dale

      @Slobo

      "Z"lobo - to da li policija odrađuje svoj posao ili ne je sasvim druga tema i mislim da si je promašio svojim komentarom! S tačke prava se gleda ko je prouzrokovao više štete i čiji postupak je eventualno rezultirao glavnom ishodu događaja s posledicama. Odgovor je logičan. Da je ovaj vozio propisima vožnje, uvidio bi, ukoliko se dogodilo da je golf prošao kroz crveno svetlo i dogodile bi se 1 od 2 stvari: 1. nebi se dogodila saobraćajna nesreća, jer bi u tom slučaju Vranić zakočio na vreme, a ukoliko kamere postoje na raskrsnici, vozač odnosno registrovana osoba golfa bi platila saobračajnu prekršajnu prijavu, koja ide na adresu onoga ko je registrovani vozač automobila. 2. dogodila bi se daleko manja nesreća, i ishod događaja ne bi bila smrt troje mladih ljudi, kao što je u ovoj celoj tragediji slučaj! Dakle, ovde olakšavajuće okolnosti ne postoje! Kada vozite auto, vaša obaveza nije samo da nadgledate kako vi vozite, nego da pratite kako drugi voze ispred, pored i oko vas, te naravno da to činite najbezbednije moguće, jer kada se tako postavite onda zaštićujete sopstveni život, te život vaših suvozača i putnika, pa tako i ostalih izbegavajući lančani sudar! Mislim da je jako ružno u pokojnicima tražiti krivicu!

    • 10. jun 2014 | 12:30

      Ivan

      @Slobo

      Poredis slucaj Petre Cvijic, sa ovim, pa sa Aleksandrom Mitrovicem?? Svaka ti cast!! Mesas babe i zabe. Petra niti je bila pijana, vozila je 60km/h, nikada ranije nije bila poznata po brzoj voznji,pesak joj je odleteo 8m, a Mitrovicu 20m, a ovome je ceo auto odleteo 20-30m. Petra je ukazivala pomoc povredjenom pesaku, do dolaska hitne. Na kraju njen pesak iako najstariji, nije umro na licu mesta, vec kasnije, sto takodje govori o udarcu, brzini, povredama..Bas lupetas.

  • Hercegov grad

    10. jun 2014 | 07:34

    Bilo he glupo pustitiga na slobodu,nezavisno od oricenta njegove krivice jer je izuzetno tezak slucaj ugrozavanja saobracaja!Samim tim sto je imao alkohola i juruo brzinom vecim id 150 kilometara odgoviran je za udes!Drugi he pitanje odakke njemu 21 godisnjaku,licni auto "audi 8".Samim tim govorim o osionosti hedne osobe i nasilju u saobracaju?!Jad bi obhavili siru pricu o njemu fibili bi sve odgovore pa i to da takvi i ne trebaju nikada vise da sednu za volan!

  • Banderaš

    10. jun 2014 | 06:52

    Koliko je naše tuzilaštvo amatersko,nesposobno,neobučeno pikazuje i ova tragedija kada istrazni sudija koji je napravio uviđaj nesrece sa tri poginula, učesniku nesrece kojem je isto veče dokazano nedozvoljeno prisusvo alhohola u krvi-pusta na kucno lečenje??!

  • Lazar

    10. jun 2014 | 02:43

    Moguće je da su ova deca u golfu isla ruski rulet kroz raskrsnicu..ipak nemoguce da nije gledao u semafor,sto odmah znaci da je i vozač golfa bio opasan po saobracaj ,naravno ne umanjujem krivicu vozaca audija ipak je vozio prebrzo ali verovatno je to prvo bila neka brzina od 80,90km/h pa je dao gas kad je video da treperi da predje dok se ne ugasi zeleno na semaforu..po meni ista je krivica obojici vozaca,sem sto je jednog kazna odmah stigla a drugom ce kazna biti ostatak zivota

  • Novosadjanka

    10. jun 2014 | 01:43

    Ni jedan od njih nije postovao propise...zato i dolazi do ovakvih nesreca :(

  • vuk7

    10. jun 2014 | 01:29

    1 - VEOMA VEOMA ZALOSNO... 3 srpska mlada zivota su ugasena! 2 - Audi S8 ima 455konja motor 5.2 v10, kako sam cuo da je audi S8, nema sta taj auto traziti u rukama 21-og godisnjaka! do 25 nebitno sam ili su mu kupili ne sme klinac voziti takav auto! 3 - Vozac audija je uradio isto sto i 95% ljudi u srbiji, jurio trepcujece zeleno, sto i nije prekrsaj jel je u trenitku kada je liniju semafora prosao je pilo zadnji put zeleno protiv zutom, zuto je bilo u trenitku udara. Znaci nema razloga za kaznu osim osude za prebrzu voznju i alkohol! 4 - nE VERUJEM DA JE ALKOHOL KRIV, SIGURNO JE S8 vozio i trezan toliko brzo po ulicama novog sada. 5 - Nazalost vozac golfa je prosao kroz crveno, iz samo par razloga mogucih, neiskustvo i spregled svetla, zanemarivanje semafora misleci da u 2 nocu nema nikoga i moze se kroz crveno, namerno ili pijan. Svejedno kroz crveno se ne sme! To je prva lekcija u auto skolama, osnovna! kada se priblizuje raskrsnici bazira se na veci oprez i pratenje signalizacije i znakova, ne mora da znaci da kroz tvoje zeleno te niko necu ubiti. Porepisano je i da bomba ubija do 15 metara, ako te ubije na 16 hoces li se zaliti da te je ubila na 16? Znaci signalizacija se mora postovabi bez izgovora dilema, i veoma pazljivo i obazrivo pored signalizacije provera obavezna, na crveno nema razloga i opravdanja da se prodje civilnim autom! 6 - I sam vozim auto od 5000kubika svestan da po gradu nemam sta da trazim brzinom vecom od 50 do 60 maximalno 70kmh. Znaci apsolutno je prebrza brzina 160kmh po gradu! Cak ni policiski automobili u intervenciji ne idu 160kmh po gradu! Audi S8 je veoma brz auto, veoma brzo ubrzava i veoma dobro koci, ali ovo je bilo sve tako idealno za katastofu. 7 - Vozac audija naravno da nije hteo da bi se ovako nesto dogodilo, ali nije bio ni svestan onoga sta se moze dogoditi. Zato snosi covesku krivicu a ne zakonsku! 8 - Nemoguce je videti crn auto u noci sa boka koji iznenada u sekundi se stvori ispred na ulici, a tom prilikom da naidjes na taj auto brzinom 160km. 9 - Greska okoline sto je dozvolila da 21godisnjak vozi audi S8, neopravdana brzina kretanja, ali i ne gresna njegova, prosao je na trepcujuce zeleno, mada bi prosao on i na zuto i na crveno verovatno! 10 - Apsolutna greska nazalost vozaca Golfa, spreglen nepaznja ignorisanje ili neiskustvo ga je poslalo u smrt sa 2 drugarice. Moje iskreno saucesce i da bog da se ovako nesto vise nikad ne ponovilo. Puno putujem po evropi sa raznim autima, nagledao sam se svacega i doziveo sve, to me je naucilo da i ako imas sta da vozis, vozi da budes vodjen, da vidis sve, i da mozes bezbedno i uvek da stanes! Ne lakohol i volan, ne brze od sigurnog, i nikada ne idi na reskir! vuk7

  • Tetak

    10. jun 2014 | 01:23

    Vozač audija je ovde postala dijagnoza. Samo bahato!

  • Silverado

    10. jun 2014 | 01:00

    Tužilaštvo se predomislilo i naredilo njegovo privođenje?!?! WTF? Pa jel treba da pobije sve na ulici pa da onda naše "cenjeno" tužilaštvo reaguje,"hmmm,da ga apsimo ili nek pobije jos par njih pa onda". Kada bi uveli šerijatski zakon niko ni komarca ne bi pogledao popreko.

  • Mrka Kapa

    10. jun 2014 | 00:50

    Pritvor su mu odredili samo zabog pritiska javnosti ali kad ovo dodje na sud dobice uslovnu ili tih 30 dana koji ce mu biti uracunati da je "odlezao".

    • 10. jun 2014 | 02:00

      Nenad

      @Mrka Kapa

      Po novom zakonu morao je odmah biti pritvoren.ali da vas posetim da je u bg pstojalo takmicenje kldjenje klinaca(tatine ubise) da odrdjenom marsutom voze sto brze i da prolaze na crveno.cini mi se da je mozda i vranic bio u toj kombinaciji.pregledao sam snimak nekliko puta usporeno a8 ako se nevaram prosaona naran.

  • V m.

    10. jun 2014 | 00:21

    U trenutku udarca bilo je zuto za Audi..usporite snimak

    • 10. jun 2014 | 00:52

      TrifkeBG

      @V m.

      Zuto svetlo sluzi da ako se zateknes u rasjrsnici da mozes da izadjes iz nje, a audi je usao na cisto zeleno.. zuto se upalilo tek kada je bio na pola raskrsnice sto znacu da definitivno golf nihe trebao da bude tamo... a to kako i zasto jeste bio tamo, ostaje na nama samo da pogadjamo....

    • 10. jun 2014 | 06:18

      Lala

      @V m.

      Pa to ti je kao da je crveno!

    • 10. jun 2014 | 06:53

      Banderaš

      @V m.

      Ne lupaj.

    • 10. jun 2014 | 07:11

      Skola

      @V m.

      Negledaj trenutak udara vec linija kada je predjena. Bilo je zeleno.

    • 10. jun 2014 | 08:20

      KaleBrdo

      @V m.

      Tačno, ali da nije išao 160 semafor bi nekoliko puta okrenuo ceo ciklus.

  • M.D

    10. jun 2014 | 00:06

    Vozac audija svakako treba biti kaznjen zbog prebrze voznje i alkohola (koliki mentol treba neko biti pa voziti kroz grad 160km/h-to je i za autoput izivljavanje)...

  • k-Swiss

    10. jun 2014 | 00:04

    @ipsilon nemoras tako pricati se. Svjemu moze se desiti to jer svi vozimo Auto jer sad njegov zhivot ne mu treba vise jer 3 duse su poginali i ti se ne pitas da se baci kljuc u dunav jer i tebe moze ti se desiti

    • 10. jun 2014 | 00:20

      Ipsilon

      @k-Swiss

      Pa to sam i rekla. Ne trebamo ga pljuvati. :)

    • 10. jun 2014 | 00:24

      Bgd

      @k-Swiss

      Izvini molim te,ne moze se bas svima desiti,da je mladi gospodin vozio normalno,imao bi dovoljno vremena da prikoci.Mislim,da nisi u pravu.

    • 10. jun 2014 | 06:19

      Lala

      @k-Swiss

      Joj sine kako si Ti nepismen!

    • 10. jun 2014 | 23:01

      V m.

      @k-Swiss

      Jok tebe će da pitaju

  • valentin

    10. jun 2014 | 00:03

    Zalosno, ali je kriv vozac golfa, jer je prosao kroz crveno. Naravno i vozac audija je krivac, jer je ubio troje ljudi sad sto on to nije imao u planu jbg, ali nestali su ljudi u sekundi :(

    • 10. jun 2014 | 06:23

      Lako

      @valentin

      Pa i Audi je prosao na zuto.To ti je isto kao i crveno.Pogledaj drugi snimak.Dace bog da dobije jedno 10 godina.

  • e

    9. jun 2014 | 23:52

    Ja ocekujem da za tri izgubljena zivota ovaj dobije minimum 15-20.godina robije,kakva je ovo drzava BANANA dobice 10.godina od toga 7-8 ce biti u Zatvoru.

    • 10. jun 2014 | 07:13

      Skola

      @e

      Moram ti dati minus. Kojih bre 7 godina. Dobice 2 i cao. I to mozda

    • 10. jun 2014 | 07:37

      MocniVocni

      @e

      Druže, neće on ni odgovarati za smrt ljudi iz Golfa, već samo za vožnju u alkoholisanom stanju i prekoračenje brzine. Krivac za udes je vozač golfa. Naravno da ne podržavam ovakvu brzu vožnju Audija, ali prolazak kroz crveno Golfa je jednako težak prekršaj

    • 10. jun 2014 | 08:09

      xxxl

      @e

      Pogledaj snimak i videces da je Golf prosao na crveno. Da su cekali par sekundi bili bi zivi. Vozac Audija treba da odgovara za prebrzu voznju pod dejstvom alkohola.

  • Milija

    9. jun 2014 | 23:50

    Da li se i gde pominje nivo alkohola u krvi vozaca i putnika u golfum?

    • 10. jun 2014 | 00:03

      Vlada

      @Milija

      Kriv je vozac golfa

    • 10. jun 2014 | 00:06

      ujka gorčilo

      @Milija

      Da,to niko ne spominje....

    • 10. jun 2014 | 00:37

      Ogi

      @Milija

      Imao je preko 1,1.

    • 10. jun 2014 | 02:25

      Ss

      @Milija

      Nema za sta da robija. Nesrecu je izazvao drugi decko koji je prosao na crveno. Na zalost on je u nesreci poginuo i poveo sa sobom i dve nevine zrtve. Da je ovaj u audiju vozio neki losiji auto, npr isti ovakav golf ( a i on lako ide 150) i on bi poginuo verovatno. Tako da je nezahvalno davati neke prognoze. Ja znam da ste ubedjeni da on nema dusu jer ima para za audi i jer je voleo brzu voznju i pre ovoga, ali on ce ih sigurno nositi na dusi i nece mu biti lako zbog toga. Jer nije sve bas tako kao sto izgleda. Nije sve crno i belo pa je vozac losijeg auta jadni skromni student, a sa druge strane zli bahati tatin sin u a8 audiju. I poginuli je verovatno bio pijan, i on je bio bahat svojim prolaskom na crveno, voznjom posle 23h a provna dozvola mu je to izricito branila. I tako dalje, da ne filozofiramo mnogo jer pokojnike to nece vratiti, a to je najveca steta ovde. Zbog obostrane ludosti, mladosti, bahatosti... kad se setim samo sebe u njihovim godinama, mislio sam da sam besmrtan! Sam bog me sacuvao od moje lude glave.

  • V m.

    9. jun 2014 | 23:38

    Zandari zatvorite ga a kljuc u dunav bacite

  • Ipsilon

    9. jun 2014 | 23:35

    U zatvoru ili ne, njemu je sad njegov život kazna.

    • 9. jun 2014 | 23:50

      Dare

      @Ipsilon

      Tako razmisljas ti i neko ko je covek,a danas je sve manje takvih...

    • 10. jun 2014 | 06:26

      Joko

      @Ipsilon

      Takvim debilima nije.Oni ce se jos diciti time

  • RAKUCIJE

    9. jun 2014 | 23:35

    Tatin sin vozi a8 jos pijan ZATVOR 30god

  • Vlada

    9. jun 2014 | 23:29

    Zasto toliko cimate decka kad je prosao na zeleno. Odakle vama to da je isao 160km? Ne branim ga ali se lepo vidi na snimku da je golf jedini krivac ovde iove neduzne devojke zbog tog vozaca golfa. Pravda za vozaca audija

    • 9. jun 2014 | 23:42

      Горан

      @Vlada

      Из полицијског извештаја. Боље да се сам закуцао негде…

    • 9. jun 2014 | 23:53

      @

      @Vlada

      E aj molim te ćuti !!!!!!

    • 10. jun 2014 | 00:03

      Vracar

      @Vlada

      Jok, isao je 16 km/h?! Sta je s tobom covece? Da nije toliko jurcao svi bi preziveli u golfu!

    • 10. jun 2014 | 00:17

      Sashki

      @Vlada

      Cuj sto ga cimate?? Dali si ti ozbiljan? Ubio je troje ljudi vozeci 3 puta nego dozvoljavajucom brzinom. Izgleda Da se samo u srbiji gledaju takve glulosti. U normalnoj drzavi dobio bi 5 godina samo za brzu voznju. Ljudi su mrtvi njegovom krivicom Ne Zasto sto su oni prosli kroz crveno nego zato što je on ,kriv isto koliko i oni samo što njih više nema

    • 10. jun 2014 | 00:18

      V m.

      @Vlada

      Uspori snimak u trenutku udarca..pogledaj dali je zeleno

    • 10. jun 2014 | 00:26

      Bgd

      @Vlada

      Prosao kroz raskrnicu kao metak,da li si ti normalan.

    • 10. jun 2014 | 00:38

      Realnost

      @Vlada

      Audi je prosao kroz trepcuce zeleno, dok je u trenutku udara bilo crveno (sto nije bitno). Golf je pogresio jer je prosao kroz puno crveno svetlo.

    • 10. jun 2014 | 06:27

      Jos

      @Vlada

      Nije nego na zuto.Pogledaj snimak.A to ti je isto kao i crveno!

    • 10. jun 2014 | 07:07

      Srbislav

      @Vlada

      Brzina se lako da izracunati. Po nasem zakonu vizac Audija je ugrozavao javnu bezbednost sa tragicnim posledicama, u ovom slucaj najmanje 10 godina. Samo ima jedna caka. Dakle ja sam za pravdu za tog manijaka, a u zakonu lepo pise sta to treba da bude. Golf jeste prosao na crveno ali to nije olaksavajuca okolnost. Bila bi da je Sena vozio po ogranicenju brzine, ovako je kriv za smrt ove dece da krivlji nemoze biti.

    • 10. jun 2014 | 07:16

      Skola

      @Vlada

      Kakva pravda. Na trepcuce zeleno po zakonu vozac treba da krene da usporava a ne da doda gas na 160 i to u naseljenom mestu. Debilko

    • 10. jun 2014 | 23:10

      V m.

      @Vlada

      A sta je on tebi?!!!! Brat ili kolega

  • Vlada

    9. jun 2014 | 23:28

    Nije bitno koliko ce provesti u pritvoru, vec u zatvoru!

    • 10. jun 2014 | 00:01

      Vlada

      @Vlada

      Treba da ih tuzi zbog pritvora. Ne znam da je neko za prekoracenje brzine i prolazak na zeleno dobio 30dana pritvora

  • Pilot

    9. jun 2014 | 23:26

    Zalosno

    • 10. jun 2014 | 08:09

      Miso

      @Pilot

      Bez obzira koliko brzo, i da li je bilo crveno, zuto ili zeleno, vozac audija je oduzeo tri zivota i na osnovu toga treba da mu se izrekne zasluzujuca kazna dodavajuci cinjenicu da je prebrzo vozio u naseljenom mjestu.Za vozaca golfa, kazna sto je prosao na crveno je ionako suvisna :(

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA