NOVOSADSKA TRAGEDIJA IZ DRUGOG UGLA: Saobraćajka koja je odnela tri mlada života! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

Komentari

  • A8

    11. jun 2014 | 21:01

    "!!!!" Da voziš Juga ili Stojadina nikad ne bi moga dostići brzinu od 160km/h. Ne branim ovog momka i ne znam za kakva dela mu se sudi, al on nije jedini krivac u ovom slučaju. A kad sam pomenuo licemerje i lažnu skromnost, hteo sam reći, da je mnogima zapalo za oko to što je dečko vozio A8, da je vozio Ladu ili Punta ne bi vam to smetalo, ne bi bio bahat vozač, vi se svi pridržavate pravila u saobraćaju? Nadji mi jednog vozača koji nikada nije prekoračio brzinu!

  • stefan

    10. jun 2014 | 22:36

    mozete li zamisliti recimo imate neki pasat stariji ili recimo audi a6 (dakle nista specijalno) jeftiniji od golfa 5 posto se mnogo pominju cene "koji je bolji" i otac ili majka vam dozivljavaju slog (npr.) i vozite, naravno da sto pre dodjete.... vidite u daljini zelneo i regularno prolaite, sa duplo vecom brzinom da spasite zivot, ali bar postujete to svetno na semaforu.... i ovakav jedan da ne kazem - sta! prodje na crveno i ubije i vas i majku/oca i sve svoje koje prevozi od taacke a-b..... sta sada, i pritom je njegov auto malo skuplji (vrlo vazno, a ovde vazno!!!) dodushe ovde je drugi slucaj, ali i taj iz tog golfa je takodje mogao da ima alkohol u krvi, al posot je muerto nece da mu vade, u fazonu mozda sta je tu je..... ovakvih projektila mora biti , kako bi ljudi shvatili sta znaci crveno svetlo! pozzzz

  • !!!!!!

    10. jun 2014 | 16:57

    "A8"..."Stidite se koliko ste licemerni i lažno skromni"...o cemu ti ti pricas, molim te!? Jedno je "priustiti dobar i lep auto", a drugo je ne k*****i se! I bas me briga ko sta vozi, i Bentli kupi ako hoces, to me savrseno nije briga...ali samo nemoj da mi glumis mangupa zbog toga! Kako niko sa Stojadinom i Jugom ne izazove nesto ovako...necu da generalizujem stvari, sve su to izolovani slucajevi, ali istina je da su uglavnom u pitanju neka "besna kola"! Mene ce da zaustave zbog 55km/h, zezace me na svakakve nacine samo da pronadju neki izgovor da bi mi uzeli pare, a ovo ili ovi... A pogledaj samo kakvi i koliko posupaka se u trenutku nesrece vodilo protiv njega, i zapitaj se samo da li ces i ti tako vaspitati svoje dete! Ja zbog takvih i na takav nacin ne zelim da izgubim zivot, niti zelim da ga ti na takav nacin izgubis!!! I UVEK cu osudjivati nesto ovako, ma ko kako da se zvao!!! DOSTA VISE!!!

    • 10. jun 2014 | 21:29

      Ss

      @!!!!!!

      Izazvao je lik sa jugom nesto slicno. Mesec-dva posle malog mitrovica ubio je zenu na istom pesackom vozac juga! Prosao je na crveno gde je mali mitrovic na zeleno. O tome se nije mnogo pisali je nije izazvao bes narode posto nije imao dobar auto i bogatog tatu

  • White

    10. jun 2014 | 13:19

    Joj ovih taksista magaraca, prolaze kao da nista nije bilo, nisu normalni al stvarno . I ovi drugi isto, sve to nazovi gradjani bezdusni, umesto da izadju i pozovu hitnu , oni prolaze bez da se pocesu? Bagra gradjanska, tako vam je to kad ne poznajete ni prvog komsiju! I onda se pitaju kako svega ima. Pa mora kad onaj u stanu ne zna ko zivi ispod ili iznad njega!!!!!

  • Ivan

    10. jun 2014 | 12:44

    Treba povecati kazne za takve ubice,tri nevine zrtve zbog bahatosti vozaca,treba uvesti dozivotnu kaznu I takve tipove strpati u zatvor na dozivotnu robiju e onda bi se takvi I slicni njemu doveli u red,samo strog zakon inace ima da nas nema.

    • 10. jun 2014 | 16:12

      ploska

      @Ivan

      Koliko ja vidim Golf je prosao kroz crveno i to opusteno,bez zaustavljanja.. Ok,momak je brzo vozio sto naravno treba da se kazni,ali po meni je vise kriv ovaj sto je prosao na crveno. Iz iskustva znam da je to po Srbiji postala praksa. 2 puta sam seo sa nekim u auto tako i nikad vise.. Mnogo momaka tako vozi i tako radi jer im je mrsko sacekati 2 minuta... Ne osudjujte bezveze,obojica su krivi,a vozac Golfa mozda cak i vise...

  • Nada21

    10. jun 2014 | 11:16

    Gdje će nam duše ovolike otići. Mirno otići kući i zaspati, a prošao si pored ovakvog prizora i nisi ništa učinio da pomogneš. Tugo od svijeta.

  • A8

    10. jun 2014 | 10:41

    Lepo jedan komentar. Šta bi da je situacija obrnuta? Da je A8 prošao kroz crveno, a Golf naišao na njega velikom brzinom i svi izginuli, ko bi bio onda kriv? Ne vozim Auto nikakav, al ne znam što ste ovako licemerni i osudjujete ovog momka samo zato što vozi Audija. Da i vi imate mogućnosti, zar ne bi ste vašem detetu priustili dobar i lep auto? Stidite se koliko ste licemerni i lažno skromni!

  • Niko nije savrsen

    10. jun 2014 | 10:23

    pregledao sam snimak u celini i lazu ovi novinari da niko nije izasao da pomogne vidi se da je nekoliko njih izaslo iz kola da pomogne ovim ljudima a i vide se neki da samo gledaju da odu sto pre

  • AcaFaca

    10. jun 2014 | 09:47

    Ovi sto zive po Zapadu pa otisli ko telad,a vratili se ko volovi drze predavanja.Momak u Audiu nece odgovarati za ubistvo,nego vec za nasilnicku voznju,zakonski gledano on je usao u raskrsnicu na zeleno,samim principom logike nastradali vozac je prosao kroz crveno.Druga stvar,cemu osudjivanje sta momak vozi?!Ne poznajem ga,ali isto tako citam kom.kako je tatin sin itd,pa?!!Ukoliko vi niste imali ili ne mozete da priustite svom detetu dobar automobil cemu osudjivanje?!U krajnju ruku bas taj a8 je njemu spasio zivot..I uostalom,Seb sub homine,seb sub lege,ili'ti Ne sudite po coveku,sudite po zakonu..

  • Kibo

    10. jun 2014 | 09:33

    Cekaj bre, pa ovaj sa golfom je prosao na crveno!?

  • boban

    10. jun 2014 | 08:45

    cekaj bre a sto niko ne staje da pomogne? taksisti profi vozaci laganica bace pogled i produze dalje..... neka im je laka crna zemlja

  • Zex

    10. jun 2014 | 08:13

    Čika Dule, ja bih to okrenuo ovako. Momak iz golfa je napravio prekršaj što je prošao na crveno. Vozač audija je KRIV jer je vozio 3 puta brze od dozvoljene brzine.

  • Mare334

    10. jun 2014 | 07:19

    Vec poslednjih par godina planiram da kupim oklopno vozilo u nameri da ispravljam secenja preko pune itd. Ali posle ovog klipa, vec cackam oglase po vojnim orpadima.

  • Nenad

    10. jun 2014 | 07:11

    Ne znam ko je pisao ovaj tekst, ali ko god da je, moram da ga obavestim da ne postoji "treptuce zuto svetlo" i da ga pitam gde se to na snimku moze videti da je audi isao brzinom od 160km/h?

  • Miloš

    10. jun 2014 | 07:07

    Sta radi saob.policija? Smara kamiondzije i uzima harač po auto putu!

  • Mika

    10. jun 2014 | 06:50

    Ako je ovaj decko bio pijan,pa koliko je bio pijan ovaj u Golfu kad prolazi kroz crveno gde je krenuo strasno

  • Niski

    10. jun 2014 | 01:47

    Zasto u Srbiji nema radara?

    • 10. jun 2014 | 09:54

      Ogi

      @Niski

      Care pa niko da se sjeti.VAZNO JE DA IMA RAKIJE I SLANINE.neki ljudi hoce u uniju a zakone imaju prepisane iz politikinog zabavnika.

  • Zoki

    10. jun 2014 | 00:19

    Pravila su tu da se postuju i napravljena su upravo zbog ovakvih stvari. Da je isao 70-80 ili koliko je ogranicenje imao bi vremena da prikoci i izbegne. Vise kamera, vece novcane kazne, automatski pritvor za vozace koji voze 30 i vise km preko dozvoljene brzine, oduzimanje dozvola i ponovno polaganje za sve koji su uslikani ili uhvaceni u nepostovanju propisa su neke od opcija koje je moguce sprovesti i koje bi znatno smanjile nesrece kao sto je ova.

    • 10. jun 2014 | 07:27

      ap0calypto

      @Zoki

      Od kad je majke ti ogranicenje u gradu 80? Ogranicenje u naselju je 50.

    • 10. jun 2014 | 10:05

      Dragana

      @Zoki

      Vozač Golfa je prošao na crveno svetlo. Brzina kojom se kretalo drugo vozilo je u tom slučaju bitna samo utoliko što bi ublažila sudar koji je ulaskom u raskrsnicu prolaskom na crveno svetlo izazvao vozač Golfa ... za koga se nigde ne pominje da li je imao alkohola u krvi.

  • Lala

    10. jun 2014 | 00:06

    Drugim recima:"ubicu svakog ko mi stane na put". Neshvatljivo je da neko opravdava ovoga sto vozi 160 po gradu?!S pravom mu suditi kao ubici jer kojom drugom namerom je vozio toliko?!Ako je isfrustriran bio ili sta vec,pa postoje teretane,bazeni,parkovi,borilacki sportovi...Inace na zapadu policija puca u ovakvim slucajevima jer bolje je da ode jedna budala nego...

    • 10. jun 2014 | 11:02

      The Spatula

      @Lala

      Ako je spustena rampa na pruznom prelazu, ti ipak prodjes, ne daj Boze, udari te voz, znaci masinovodja je kriv jer si ti negde zurio ili bas te briga sto je rampa spustena i upaljeno crveno svetlo? Mozemo da vrtimo film koliko hocemo. Ne mozemo ih vratiti. Ono sto mozemo je, da ucimo decu od malih nogu, ponasanju u saobracaju i uopste na ulici. Ceo zivot sam ucio da na pesackom zastanem, pogledam levo pa desno, pa tek predjem ako je bezbedno. Sad uce drugacije, da pesak ima svo pravo na pesackom pa niko nece ni da zastane. Svako od nas ocekuje da neko drugi vodi racuna o nama u saobracaju i u zivotu. Niko ne polazi od sebe da gresi, da je nekad pogresio, vec smo svi bezgresni. Jednostavno sudbina je htela, da ova deca prodju na crveno, a ovaj manijak da bas u tom trenutku doda gas i prodje na treptuce zeleno. Na zalost, on je samo bio dzelat u svemu tome. Ne znam da li ste nekad doziveli prekid filma u glavi, siguran sam da jeste. Mozda je tako i vozac golfa... Ko zna sta je on u tom trenutku video.

  • Malinar

    9. jun 2014 | 23:30

    Strasno je sta se desava,zalosno je sto su ta deca nastradala ali gledam ovaj video po ko zna koji put i opet neverujem sam sebi,ovaj je projurio smal na zeleno a ovi drugi su bili na sred raskrsnice...Sto znaci greska je u svima nama,nemamo kulture ni malo a i tek je necemo imati,za nas nepostoji ogranicenje ni crveno svetlo ni znakovi i mi smo uvek u pravu,idemo nizbrdo u svakom pogledu.......

    • 10. jun 2014 | 00:21

      Nema zurbe

      @Malinar

      Dobro,napravili su zestok prekrsaj,ali sa druge strane koliko je brzo ovaj ludak vozio?Covece jel ti vidis kako on jurca pa to nije normalno i za to ne postoji nikakvo opravdanje.Da,zakonski je ovaj krivlji zato sto je izasao na crveno,ok,ali u moralnom principu ovaj sto je jurio je krivlji,u moralnom.Pa on nije cak imao vremena ni da ukoci koliko je brzo isao kao da je bio na necemu...Jedno je pravda a jedno je pravo i to su potpuno dve razlicite stvari.Ali opet kazem da je isao prilagodjenom brzinom imao bi i vremena da odreaguje.Mogao je da izbegne vece zlo.A ovako je svojom gluposcu i naravno tudjom neodgovornoscu upropasitio svoj a tudje zivote oduzeo i sa time ce morati da zivi do kraja zivota.U svakom slucaju taragedija koja se nekada ne moze izbeci samo zbog ljudske gluposti...

  • Ivan

    9. jun 2014 | 23:29

    Danas milion ljudi prodje na crveno i daj da ih sve poubijamo zbog toga nemojte da ste smešni jedni na druge treba da paze, šta, njemu bilo zeleno i daj da ubije nekog jer ima prvenstvo.

    • 10. jun 2014 | 00:10

      hmmm

      @Ivan

      upravo je strasan podatak sto toliko ljudi prolazi na crveno, prelazi ulicu na crveno i slicno. setam juce sa klincem, ima 3 godine i ucim ga kako na crveno moraju svi da stanu na pesackom, a samo on i ja stojimo, cim nema automobila svi pretrcavaju. posle im je kriv neki despot. sto se kaze cuvaj se i bog te cuva!

  • Bari

    9. jun 2014 | 23:22

    Iskreno saucesce porodicama stradalih. Tuga velika, tri mlada zivota su nestala. Mladost, nepaznja :( zivota ih je kostalo.. :(.

  • JA

    9. jun 2014 | 23:20

    Strasno, pogledajte koliko kola je proslo a da nisu stali da pomognu, kakav smo mi narod...

  • Nikola

    9. jun 2014 | 23:13

    Jasno se vidi da je Audi prosao na poslednji treptaj zelenog svetla i poceo da koci cim je video Golfa koji je prosao na cisto crveno..

    • 9. jun 2014 | 23:47

      Горан

      @Nikola

      Као и да није могао да закочи због троструко веће брзине од дозвољене.

  • Mitica

    9. jun 2014 | 23:02

    Ovaj jeste kriv zbog brzine i kaznio bih ga zbog brze voznje...ali momak ni u jednom trenutku nije kriv za ubistvo...jer je vise nego ocigledno da je momak u golfu presao na crveno...sve je jasno da ne moze jasnije biti...

    • 9. jun 2014 | 23:48

      Горан

      @Mitica

      Суд је ту да казни, а не ми интернет судије. Постоји ваљда закон мајку му…

    • 10. jun 2014 | 00:31

      Ko je stariji koka ili jaje

      @Mitica

      A ko kaze da kad tad nebi oduzeo neciji zivot posto vozi kao ludak moza bi sutra pukao neko dete na pesackom.Znas kako kaze nas narod "da bog da se osilio"e pa vidis on se osilio i sada mu je ovo opomena za ceo zivot da ce da nosi zbog toga nekoga na dusi,zbog svoje bahatosti.Maldi ljudi prvo treba da se nauce drustvenoj odgovornosti,sto iz prilozenog pokazuje da je ni jedna strana u ovom slucaju nije imala.Ni ovaj sto je prosao na crveno a ni ovaj manijak sto jurca kao muva bez glave.Znaci malo odgovornosti da svi imamo mnogo bi se zivota sacuvalo. Ljudi moraju da budu svesni kada sedaju u motorno vozilo nose potencijalni rizik da mogu da oduzmu neciji zivot i ako bi se vecina pridrzavala toga manje nesreca bi bilo na nasim ulicama,ne kazem da ih nebi bilo ali bi se svele na manju cifru sto ipak govori i o drustvu u celini kakvi smo a to je istina da su svi bahati i da se ponasju kao da su sami u saobracaju...

  • Frajla

    9. jun 2014 | 22:59

    Ljudi su izasli iz kola i prisli. Nisu svi,ali neko jeste. Vidi se na snimku. Nisu svi tako losi kao sto pravite...

  • Sena

    9. jun 2014 | 22:42

    Pa zar nije ocito da je ovaj isao barem tri put vise od dozvoljene? Samo uporedite sa drugim kolima koja prolaze. Takodje, da je iole bolji vozac skrenuo bi da izbegne, a ne samo gas i kocnica. U zatvor bre, to sto je treptuce zeleno ga ne oslobadja od krivice!

  • Katy

    9. jun 2014 | 22:38

    Pojačajte kontrole alkotesta vikendom, svake subote na nedelju neko strada!!!! Stas o je da u Srbiji nema trepćuće zeleno svetlo!

  • buca

    9. jun 2014 | 22:38

    slazem se da siledziju iz audija treba kazniti i to najstrozije,ali zamislite da je umesto audija naisla hitna pomoc sa nekim kome zivot visi o koncu a verujte tada i oni jure sumanutim brzinama,sta bi se tada desilo i kako bi onda komentarisali? saucesce porodicama nastradalih,nemojte da mislita da branim divljaka iz audija!!

    • 9. jun 2014 | 23:20

      Ivan

      @buca

      Pa i hitna pomoć prolazi na crveno kad je hitno...a da je idiot vozio normalno nebi do ovoga ni došlo... Za takve ja neznam kakva kazna postoji da bi se dozvali pameti jer je nemaju čim se ovako ponašaju....

    • 10. jun 2014 | 09:01

      stauros

      @buca

      Hitna pomoć ne vozi 160km/h i ima rotaciona svetla, zvučni signal, a takođe i treznog vozača. U tom slučaju vozač golfa bi ga primetio i teško da bi moglo doći do sudara. Ovako, ovom tipu je trebalo oko 2 sekunde da dođe od jedne raskrsnice do druge (oko 100m)! Pri toj brzini, ne može se reagovati blagovremeno.

  • ★Južna★Bačka★

    9. jun 2014 | 21:49

    Nekada je tu stalno stajala saobraćajna policija sa "radarom"(na silasku sa mosta). Dovoljno je da na banderu se postavi Speed-camera i da konstantno radi a vozači kada shvate da su tu pod konstantnom kontrolom neće se iživljavati. Još jedan apsurd je da je odeljenje policije na 100metara od mesta nesreće.

    • 10. jun 2014 | 00:50

      N.S

      @★Južna★Bačka★

      Pa naravno da je vise policije i narod bi vodio vise racuna manje vise,prosto takav nam je mentalni sklop,znas ono,kao "ej nemoj juriti ovde ima murije" ali opet sa druge strane dali bi to promenilo svest pojedinaca kod nas,to je pitanje.U svakom slucaju policije nema ne radi svoj posao,ljudi su bahati generalno,nemaju odgovornost i kada se sve to lepo izkombinuje i upakuje u jednu celinu,dobijamo opsti "haos".Sto se da videti iz prilozenog.

  • Fex

    9. jun 2014 | 21:48

    Tragedija što je ove klince prolazak kroz crveno koštala života ali mi isto tako idu na živce neiživljeni majmuni koji divljački voze po gradu ne mareći da tako mogu nekog da ubiju.

  • DEJAN

    9. jun 2014 | 21:45

    Sramota da niko nije stao da pomogne....

    • 9. jun 2014 | 22:24

      jaric zivadin

      @DEJAN

      Vidite ja sam jednom prilikom stao da pitam ljude za pomoc i to me je kostalo 120.000,00 dinara. Ispalo je da sam ja pobegao sa mesta nesreće u kojoj nisam učestvovao. I pored toga cu uvek stati da pomognem ali pre toga debelo razmisliti sta radim.

  • Krolo

    9. jun 2014 | 21:44

    Nisi dobar vozac ako juris 200 vec kad pustis gas ili prikocis prije raskrsnice da osmotris situaciju zlatna pravila voznje..

    • 9. jun 2014 | 23:41

      Mile

      @Krolo

      sto je meni pokojni otac rekao, dobar si vozac ako vozis po gradu, a ne moras da kocis mnogo. bila su druga vremena, stavi me on u auto kome jedva rade kocnice (bio je automehanicar) , pa kroz grad. i naucio sam, retko vozim bas brzo, ne davim bas sa 50-iskreno, ali ne jurcam nikada, pogotovo ne po gradu... ovde covek kad cita komentare svi voze 40, niko ne zuri kad zatrepti zeleno da prodje vec svi odmah koce, svi pustaju pesake na pesackom, svi vezuju pojas, niko ne prica mobilnim, a na ulicama sasvim druga slika, pa se ja zapitam gde su svi ti komentatori na ulicama? ustaju li od compa ikada?

  • Raja

    9. jun 2014 | 21:11

    Kako nije uspeo da namota volan u levo, nije mi jasno, imao je delic sekunde.

    • 9. jun 2014 | 23:50

      Горан

      @Raja

      Делић секунде и скоро промил ипо алкохола у крви…

  • vlada

    9. jun 2014 | 21:10

    mali sa golfom je prošao kroz crveno definitivno i on je kriv isto kao i ovaj bahati sa audijem što prolazi 160 kroz raskrsnicu...realno da je ovaj vozio audi 40 na sat svi bi preživeli...golf 5 je bezbedan auto i da ga je udario sa manjom brzinom, bilo bi ugruvanih a ne mrtvih...tuga svejedno, možemo da komentarišemo do sutra ali mladih života više nema

    • 9. jun 2014 | 23:41

      mm

      @vlada

      realno i ovaj da je stao na crveno svi bi sad bili zivi. ne stoji semafor tu za ukras!

  • Joysi

    9. jun 2014 | 21:09

    Kriv je vozac audija 100 posto jer da je vozio dozvoljenom brzinom ne bi se nalazio u datom momentu u raskrsnici tj.auto koji je prolazio na crveno prosao bi bez problema.

    • 9. jun 2014 | 22:30

      Srb

      @Joysi

      Koliko ovde ima marmuna sto daju minuse na tvoj komentar...verovatno su ista vrsta kao i ovaj sto je vozio audi...pa se solidarisu...

    • 9. jun 2014 | 22:30

      Delija

      @Joysi

      A cekaj, ovaj stp je prosao na crveno to je opravdano...pa i on da nije prosao na crveno...sad bi bili zivi! LJUDI DAJTE VISE OPREZA U VOZNJI...SAMI CEMO SEBE POUBIJATI!

    • 10. jun 2014 | 06:28

      Nenad

      @Joysi

      Stvarno, sta ce audi u raskrsnici u trenutku kad mu je bilo zeleno svetlo??? Trebalo je da propusti ovoga sto je krenuo na crveno!!! Debilu!!!!!!!

    • 10. jun 2014 | 06:55

      Mika

      @Joysi

      Po tebi kriv Audi sto prolazi na zeleno a ovi nisu krivi sto idu na crveno,oni su krivi 1000% kad je crveno cekaj gde su krenuli

    • 10. jun 2014 | 06:59

      Mika

      @Joysi

      Prolaz na crveno svetlo je najveci prekrsaj u saobracaju Da nisu prosli na crveno sad bi bili zivi i to je to

  • boris becker

    9. jun 2014 | 21:05

    Mislim da je zaista vreme da izbacite ovaj video snimak,unistena su tri mlada zivota,ko smo mi sada da procenjujemo ko je kriv!!!!pitam se kako se osecate u trenutku kada audi odnosi 3 zivota?

    • 9. jun 2014 | 22:25

      Zanto

      @boris becker

      treba da postoji snimak da bi druga deca videla i eventualno se uplasila, i mi stariji isto

  • Ivankotor

    9. jun 2014 | 21:03

    Ne znam ovaj koliko se zaletio cini mi se da nije odje pogodio da u svakom slucaju ne bi daleko stigo..

  • Ddd

    9. jun 2014 | 20:55

    I... kamionondžija sa kamionom od 50 tona prođe kroz crveno a u njega sa prekoračenom brzinom udari auto sa pet ljudi... i svi poginu. Ko kriv??

    • 9. jun 2014 | 21:19

      Saka

      @Ddd

      Decko...ovo je nasilnicka voznja koja podleze hapsenju cak i da nije bilo sudara sa smrtnim ishodom.

  • Makii

    9. jun 2014 | 20:36

    Prosto ko pasulj,jedan vozio prebrzo,drugi sporo,monotono ,razgovarali u autu,sredjivali utiske,koncentracija popoustila,verovatno je vozac golfa okrenuo ili zabacio glavu unazad da kaze nesto i to je to

    • 9. jun 2014 | 22:26

      ap0calypto

      @Makii

      Tebe da zaposle u apelacionom. Ti bi ih sve oslobodio. Tipa, prosto je to bilo. Mladic impresioniran brzinom, drugi mladic impresioniran maturom.

  • Mika

    9. jun 2014 | 20:23

    Ne znam koga da krivim?! Realno, vozac golfa je prosao na crveno i samim tim ugrozio i svoj i zivote dve mlade devojke,a i zivot vozaca audija koji je preziveo zbog vazdusnih jastuka. A sa druge strane i vozac audija je kriv sto je proleteo abnormalnom brzinom kroz grad,i da je vozio po ogranicenju sve bi bilo dosta blaze, imao bi vremena da prikoci. Ovako ostaju cetiri unistena zivota! :-(

  • георгия

    9. jun 2014 | 20:22

    Полиция,милиция,жандарми-где ваша работа?

  • Čika Dule

    9. jun 2014 | 20:19

    Poštovani, zaustavite video snimak na 02:06:43 i pogledajte trenutne pozicije vozila,svetla na semaforizovanoj raskrsnici,reakciju vozača audija koji je uočio vozilo sa desne strane,počeo da koči i položaj vozača pola i njegovu dalju reakciju... KRIV JE VOZAČ POLA KOJI JE NA SEMAFORIZOVANOJ RASKRSNICI PROŠAO KROZ CRVENO SVETLO,DOK MU JE BIO ZABRANJEN PROLAZ! VOZAČ AUDIJA JE SVOJOM NEPRILAGOĐENOM BRZINOM POVEĆAO POSLEDICE SAOBRAĆAJNE NEZGODE,ALI NIJE KRIV ZA NASTAJANJE ISTE! Tačka!

    • 9. jun 2014 | 21:00

      Doske

      @Čika Dule

      Ako je bio pijan kriv je pa neka je imao sto zelenih svetala mada ste potpuno u pravu sto se tice svega ostalog

  • AcaM

    9. jun 2014 | 20:17

    U raskrsnicu se ne uleće sa 160, nekome je mogao da se ugasi auto, da ostane u raskrsnici, zar postoji opravdanje za ovog što divlja 160km/h ?? Gde u Srbiji sme da vozi 160,260 kao što se hvalio na FB-u ?

  • Nikola

    9. jun 2014 | 20:16

    pa kao i uvek....taksisti okrenu glavu jer pijane musterije ne smeju da cekaju!

  • Dejan KG

    9. jun 2014 | 20:15

    Svi krive čoveka što je vozio brzo,a niko što su prošli kroz crveno,ej,pa šta je veći prekršaj...iskreno saučešće porodicama nastradalih...

    • 9. jun 2014 | 21:18

      xim

      @Dejan KG

      Na crveno svetlo moze da se prodje nesvesno, slucajno. A voziti 160km/h, jos u pijanom stanju, ne moze da bude slucajno! Krivac je vozac Polo-a, ali to ne skida veliku odgovornost sa osobe koja je upravljala Audi-em. Trostruko ubistvo u saobracaju iz nehata usled dejstva alkohola, trostruko ubistvo u saobracaju iz nehata usled neprilagodjene brzine! Svaka greska u saobracaju nije kobna, ako je brzina prilagodjena ogranicenjima i uslovima na putu.

    • 9. jun 2014 | 21:36

      Sbc

      @Dejan KG

      160 km/h je daleko veći prekršaj!

  • Ekonomista

    9. jun 2014 | 20:07

    Nije opravdano to sto je vozio pod dejstvom alkohola niti to sto mu je brzina bila 3x veca od dozvoljene...ali za tu vrstu prekrsaja se dobija poveca novcana kazna, oduzimanje dozvole na 6-12 meseci i dobijaju se kazneni bodovi... Svi branite klince zato sto su poginuli, ali za to su samo i iskljucivo oni krivi. PROLAZENJE NA CRVENO??? Jasno se vidi da ulice nisu uopste puste i da na skoro svake 3 sekunde neko prodje raskrsnicom. Procitao sam komentar da ovo nije samo ubistvo nego i samoubistvo...ne slazem se, ovo je samo samoubistvo. Obostrano!

    • 9. jun 2014 | 20:54

      Soko

      @Ekonomista

      Ovome treba oduzeti dozvolu za uvek. A ne mesecima, I staviti ga u Zatvor na 4 godine ipak to je ubistvo, bez obzira što nije koristio pištolj ili nož, koristio je auto. Roditeljima saučešće, a ne daj bože nikome vako nešto.......

  • Brdja

    9. jun 2014 | 20:04

    Nestala su tri mlada zivota,to je vise nego tragicno!Ovaj snimak govori mnogo o nama,ovaj nesrecni mladic sto prolazi kroz crvene,bahata baraba tolikom brzinom kroz raskrsnicu,ovi ljudi koji nemo prolaze bez trunke ljudskosti u sebi....!Da to smo mi,to nisu ni Rusi ni Ameri ni Evropljani!To smo mi Srbi! Glavom i bradom!Dokle!!!Dok se ne istrebimo necemo prestati!

  • martin

    9. jun 2014 | 20:02

    Ako je crveno onda treba da stanes!!!!A sta su oni uradili?Klinci izmisljaju neka svoja pravila sta ne razumem!!!

  • ★Južna★Bačka★

    9. jun 2014 | 19:51

    U Australiji ne smeš da pipneš povredjenog do dolaska osposobljenih službenika (policija, vatrogasci, hitna pomoć). Povredjeni posle tuži "spasioca" zbog bilo čega i nedužan čovek koji je hteo da pomogne 100% gubi na sudu jer je svojom nestručnošću još više ugrozio život nastradalog. Odštete mogu biti milionske. Ukoliko se neßto desi, zoveš broj 000 i prijaviš. Toliko o "zapadu".

    • 9. jun 2014 | 20:06

      Deki

      @★Južna★Bačka★

      Konacno komentar pametnog coveka.Ne vredi druze,ja popio minuse kada sam to napisao.

  • Odisej

    9. jun 2014 | 19:45

    Zaradio taj auto.Gde je milicija kada trebaju zustavice mene zato sto vozim juga,nece zaustaviti one sto voze besna kola

  • Kristina

    9. jun 2014 | 19:43

    Gospode Boze,kakva nesreca!A pitam se samo imaju li ovi ljudi dusu?Da teako zaobilaze i ponasaju se kao da je neko samo smece bacio na put,neverovatno,ljudi su...nemam reci

  • Saobraćajac

    9. jun 2014 | 19:42

    Imamo mi "vrhunskih" veštaka,profesora koji će "dokazati" da je vozio 60 a ne 160.U tome su već uspevali,istina nije bilo kamera,ali pošto važe za vrhunske stručnjake, a i kreirali su novi zakon,sve je moguće.

  • Bane

    9. jun 2014 | 19:39

    Sve su to tatini i mamini sinovi. Zbog kojih posteni policajci ostanu bez posla il ih sklone iz saobracajne sluzbe a dovedu one koji zaradu dele sa nacelnicima i komandirima. Ko zna koliko puta je vozio pijan? Takvima se oduzima drzavljanstvo a ne vozacka.

  • Slobodan prevoz

    9. jun 2014 | 19:35

    Molim NEvozace i vjecne pjesake da se suzdrze komentara

    • 9. jun 2014 | 20:13

      Katy

      @Slobodan prevoz

      Ne daj boze da se našao neki pešak u blizini, ne bi ni mogao da komentarise!

  • Ivan

    9. jun 2014 | 19:30

    Profesionalni sam vozac! Zivim i radim kao vozac u svedskoj! Ovo je tragedija mladih ljudi iz bahatosti! Bez obzira dal je zeleno svetlo pred ovakvom raskrsnicom se uspori od dozvoljene brzine bas iz razloga da neko mozda iz nepanje prodje na crveno kao golf u ovom slucaju! Treba uvek predpostaviti sta moze da se desi! Ali samo u srbiji tata da kljuc sinu od audija a8 da bi sin se kurvo i misli da je baja i da mu je to produzetak penisa!!!! Dal je naucen taj momak da nisu svi sposobni i imaju brze reflekse??? Da stariji ljudi su daleko sporiji!!! Po njihovom bahatom zakonu oni misle da manje sposobne treba iskljuciti iz saobracaja!! Saucesce porodicama!!! Otisla su 3 mlada zivota a u buducnosti ta 3 su trebala da daju 6!!! Zemljo Srbijo!!!

    • 9. jun 2014 | 19:50

      Dragan

      @Ivan

      Pitam se dali ti kocis sa 50 na 30 kad ulazis u raskrsnicu . I nagledao sam se vas svedjana po severnoj nema koj koliko ste obazrivi pogotovo okolini hamburga i autoputevima prema Holandiji tvoji ah tako obazrivi svedjani obilaze na ounoj liniji i nesto nisam primetio da su kocili kad prilaze semaforu ... zato molim te nemoj ovde da prosipas finocu . Dragi moj Kolega i ja sam profesionalac . Pa znam vrlo odlicno sve okolnosti .

    • 9. jun 2014 | 20:19

      Vlada

      @Ivan

      Nemas ti pojma

  • mne

    9. jun 2014 | 19:27

    samo je li ovo realno da niko nije stao da ponogne ovo je sramota i tuga za sve narod umesto da stane da pomogne Bruka ..A ovome dozivotna naravno treba roditelje kazniti sinu od 21 audia od 4.2kubika sto je previse neiskusan vozac seo u auto i misli da je neki vozac i to pijan .. Uzas i tuga ja imam 24 godina i vozim brzo al pijan sam seo 3 puta i bog me pogledao sto sam izbegao otad Alkohol i auto NIKAD hvala bogu tu je TAXI i ostaviti auto na parking .... Vladice,Milice,Aleksandare Pocivajte u miru tuga neznam ih al ipak mladi su bili ...Uzas Suze mi idu..kad gledam snimak ili slike .... RIP :( :( :'( :'( a ovome smrtna kazna .. iskreno da kazem bolje je da se ubio sto je uradio ... NE BRZE OD ZIVOTA

    • 9. jun 2014 | 19:45

      kalimero

      @mne

      samo ti vozi brzo... nadam se da ćeš biti pametniji posle ovog snimka i ne voziti brzo, ni trezan ni pijan.. već onom brzinom kojom treba.

  • zelka

    9. jun 2014 | 19:26

    poginulih porodica saucesce!!i jedan i drugi od vozaca su krivi!!a kad pijes nemoj da sedas za volan jer uvek mozes da pogubis zivote nevinih ljudi!!na zalost desilo se izbrisao je zivote mladih ljudi!!nema veze ima li rasksnica semafor ili nema uvek treba voziti oprezno!!na zalost u danasnje doba svi voze negde zure a zure samo u propast jos sekund dve smanji brzinu spasi zivot!!na vreme ces stici kuda si posao!!malo strpljena nas ne stoji novca ali zivota da!!

  • stiffmeister

    9. jun 2014 | 19:24

    ovog ubicu u zatvor 160 voziti tamo gd eje ogranicenje 50kmh... u zatvor na 40godina.. a i ovi su krivi prosli na crveno i izleteli mu

  • Lady

    9. jun 2014 | 19:22

    Zbog bahate dece, razmazene i nevaspitane, zbog debilizma roditelja koja deci kupuju "jaka" vozila ovome nece biti kraj! Zakon R.S. svi odlicno poznajemo, sta mi vredi kad policajcu dam 20-30e i resena je kazna! U policiji vece lopove imamo nego u drzavi! Deca ginu, ljudi ginu jer se zakon ne postuje, a mi smo sami krivci toga! O zakonu ne vredi pricati jer ne postoji u Srbiji covek koji nije dao mito policajcu! Prvo sebi udari samar pa njemu! I nije cudo sto nam omladina, deca ginu po ulicama! Ovo je zemlja prodanih dusa! Dok se mi ne promenimo, nece nam ni Tito iz groba da ustane promeniti, vratio vi se u grob plakajuci sta smo postali... sramota! Ovo nije samo ubistvo, momak je isao 140km/h, ovo je i samoubistvo! I 10000 policajaca nam pomoci ne moze dok ne naucimo da cijenimo svoju drzavu i njene zakone! Koji god policajac prihvati mito, prvo sebe osamari sto mu dajes taj novac, pa njega!

  • bane021

    9. jun 2014 | 19:19

    Zao mi je sto se ovakve i slicne stvari desavaju u mom Novom Sadu. Nikoga vise nije briga za drugoga, ne dao Bog da se meni nesto slično desi. Nisam uverenja da nisu mogli nista da urade, sta ako je neko od žrtava krvario? Mozda je bas taj jedan radnik iz cistoce mogao da spasi život. Ali kanda to nikada nećemo saznati.

    • 9. jun 2014 | 19:58

      M.J

      @bane021

      Ljudi iz gradske cistoce, i ostali sto su prosli ne smeju da pomeraju putnike u takvim saobracajkama jer postoji mogucnost od preloma kicme i vrata. Ljudi iz gradske cistoci i svi ovi sto su prolazili mogli ( morali su da stanu) su da stanu da pozovu HP, POLICIJU, Vatrogasce i da cekaju da dodju strucna lica, pa sa njima da pomognu ako mogu, ali sami na svoju ruku nikako ne smeju da pomeraju putnike u tako smrskanim kolima. Mogli su da dozivaju putnike da vide jel ima zivih, da obezbede mesto nesrece.

    • 9. jun 2014 | 20:05

      Saobraćajac

      @bane021

      Naravno da je sve to strašno,ali imam jedno pitanje:"Šta da radi onaj dobri čovek koji je izvukao nastradale iz zapaljenog automobila i spasao im život, a oni ga posle tužili za posledice koje su ostale zbog navodno nestručno pružene pomoći ?"

    • 9. jun 2014 | 20:14

      Sreten Ranđelović

      @bane021

      Izgleda da imate veoma slabu i neodgovornu saobraćajnu Policiju. Policija mora uvek biti na putevima i često treba postavljati Radarsku kontrolu i svi oni koji prebrzo voze i divljaju, treba kazniti, oduzeti vozačku Dozvolu i Vozilo. Kao što se kupuju diplome na Fakultetima, još više se kupuju Vozačke Dozvole. Treba dobro pročešljati izpitne komisije za dobijanja vozačkih dozvola, pa će se automatski smanjiti broj saobraćajnih Nesreća i sam tim broj Mrtvih i Rannjenih.

  • dragan

    9. jun 2014 | 19:13

    Svi oni koji zaobidu i izbegnu da pruze ili bar da pokusaju da pruze prvu pomoc u ovakvim prilikama ,neka samo na trenutak zamene uloge i stave sebe u poziciju povredenih i da se bore za zivot a da ih drugi ovako zaobilaze.zaobodite ovakvi saobracajku negde na zapadu i pravite se da nista niste videli i culi,pa cete da vidite kako ce te proci.zalosno!!!

    • 9. jun 2014 | 19:25

      sinisa

      @dragan

      U pravu si! Koliko vidim, taksisti su medju prvima koji su naisli na mjesto nesrece, barem bi oni trebali da znaju kako se reaguje u tim prilikama. Osim toga oni sluze za javni prevoz gradjana i samim tim su i duzni da se ponasaju prema svim gradjana.

  • Tamy

    9. jun 2014 | 19:13

    Kako jedno nestrucno lice moze pomoci u slucaju ovako strasne nesrece?! Sta je trebalo da se skupi masa ljudi oko olupine..?!

    • 9. jun 2014 | 19:48

      M.J

      @Tamy

      Niko ne kaze da treba da ih izvlaci iz auta, da pomera putnike ( jer to ne sme ni da se radi), jer za to treba biti strucan, i posebna oprema ali bar stati pozvati HP, policiju, vatrogasce. Drugacije je kad je neko tu, pokusava da pomogne, moze da doziva putnike da vidi jel su zivi, ili im opipati puls ako mogu da im pridju a da ih ne pomeraju, i cekati da dodju nadlezni.

  • ramona Ilok

    9. jun 2014 | 19:09

    Koliko smo se samo puta zapitali-Boze ima li pravde na ovome svijetu?-O,da ima je,ima.Ne sudi nikome da ti ne bi bilo sudjeno.Pravda je nekada spora ponekad mozda i spava...Ali, zapamtite svakoga jednom stigne ono sto zasluzuje....Tiha sucut obiteljima poginulih!!!

  • Kamiondzija

    9. jun 2014 | 19:01

    Zao mi je ovih momaka i cure sto su poginuli , strasno!! I ove vozace koji samo tako hladno prolaze pored njih , pa ljudi gjde vam je ljudska dobrota...ja kao vozac kamiona , sam se svasta nagledao i prvi sam stajao da pomognem , a ovde niko ni da sva 4 zimgavca upali a kamoli da stane....ne mogu da vjerujem!! Nikad ne znas gde mozes zaraditi sevapa..

    • 9. jun 2014 | 19:27

      sinisa

      @Kamiondzija

      Polako ali sigurno umire ljdska strana i u nama! Mora i kod nas zakon da nas obaveze, kao na zapadu

  • miloje

    9. jun 2014 | 18:59

    Dozivotna robija za ubicu koji je vozio bahato preko 200 na sat. VIdim na fb je kacio slike kako vozi 260 itd lozenje. E pa sine sad nek te voze u zatvoru kad si tako olako ubio troje dece.

    • 9. jun 2014 | 19:29

      sinisa

      @miloje

      Nismo mi tu da sudimo! Tacno je da je vozio prebrzo ( cini mi se 160) ali je tacno i da su oni prosli na crveno. Ne opravdavam ga ali sigurno da to nije zelio

    • 9. jun 2014 | 19:32

      caslav

      @miloje

      Druze slazem se. Ali realna situacija, prosao je na zeleno, a oni na crveno. Dobice max 1,5 godina i opet divljati... Takav je zakon, da je poginuli vozac bar na sekudn pogledao...

  • Pfc Pfc Pfc Pfc Pfc Pfc Pfc Pfc

    9. jun 2014 | 18:55

    Ali da niko ne stane,zaustavi se, pomogne....sramota i bedo ljudska!!!

  • gospoce

    9. jun 2014 | 18:51

    Saucesce porodicama, ovo je strasno i jezivo

  • Moxxi

    9. jun 2014 | 18:50

    ovo je sramotno. sad nije bitno tko je kriv za tu nesrecu, nego kako ljudi mogu biti bescutni i hladni jedni prema drugima. kamo je ovaj svijet otisao da covjek nece niti trepnuti na ovakvu tragediju. najvaznije da svatko brine za svoje dupe. katastrofa -.-

  • zaklina

    9. jun 2014 | 18:36

    Slika i prilka Srbije i Naroda sto zivu u njoj.Treba ih sve pokaznajvati,jer nisu ni pokusali da pomognu,u nesrecenima.

    • 9. jun 2014 | 19:19

      Милорад сомборац

      @zaklina

      Слика и прилика неких људи у новом саду. Не генерализовати.

    • 9. jun 2014 | 19:30

      sinisa

      @zaklina

      Istina, ali nemamo zakon kojim bi ih mogli kazniti

  • ap0calypto

    9. jun 2014 | 18:35

    I to je svest gradjaninaove zemlje? Samo prodje pored? Svaka njima cast kad mogu sami sa sobom tako

  • jagodinac

    9. jun 2014 | 18:31

    Zao mi je mladih ljudi ali pitanje je sta su trazhili napolju u dva sata posle ponochi? Zashto je vozach proshao na crveno? Ocigledno nedostatak vaspitanja i roditeljske brige. To vazhi i za barabu koja je vozila automobil sa 160 km na sat. Naravno pitanje je gde je policija? Sta policija radi nochu? Spava? Osum ove barabe iz audija i chelnici novosadske policije bi trebali da budu prozvani. Javashluk policije je josh jednom odneo nevine zivote. A barabi najmanje 5 godina po unishtenom zivotu. Ali izachi ce sa robije za par godina.

    • 9. jun 2014 | 18:46

      :)

      @jagodinac

      Slazem se u potpunosti. Ali kakve ima veze sta oni rade u 2 ujutru napolju? Mladi su,izlaze,nece sedeti kuci sigurno,a i bili su na godisnjici mature izmedju ostalog.

    • 9. jun 2014 | 18:50

      ★Južna★Bačka★

      @jagodinac

      Aj ne pričaj gluposti. Te osobe su starosti 20 godina i treba da se odvoje od roditelja. Zbog ovog pojedinačnog slučaja ne možeš generalizovati stvari. Tom logikom mladi nikad ne bi trebali da se osamostale.

  • Aca

    9. jun 2014 | 18:30

    Jbg ovaj sa golfom prosao na crveno a ova budala sa audijem njega na robiju zbog ubistva

    • 9. jun 2014 | 18:59

      Semi

      @Aca

      Ta baraba treba da se kazni, ali nije kriv sto je ubio ovu decu koja su stradala ne paznjom vozaca golfa.

  • Zoran

    9. jun 2014 | 18:29

    Obostrana krivica ali znatno veća vozača audija jer je polo već bio u raskrnici pre njega.Koliko puta se desi da ostane i po nekoliko vozila u raskrsnici na crvenom što neznači da vozilo sa pravom prvenstva treba da ih raznese.Na trepčuće zeleno se po pravilu ne ubrzava već se zaustavlja vozilo.

    • 9. jun 2014 | 18:36

      ap0calypto

      @Zoran

      Treptuce je bilo za audi, ne moze biti treptuce za golf onda

    • 9. jun 2014 | 18:48

      Krivi stojko

      @Zoran

      A ti jos nisi položio vožnju,jel?

  • Crnogorac

    9. jun 2014 | 18:29

    To je srbija. Ove bruke. Svi gledaju svoja posla niko da se okrene za tudje zivote. Dabogda se oni nasli u ovakvoj situaciji.

  • Deki

    9. jun 2014 | 18:27

    Ljudi,jedina pomoc,kod ovakvih situacija je pozvati hitnu pomoc.Nikada u ovakvim situacijama ne treba pomerati povredjene bre,mozda su pretrpeli povrede kicme!!!!I u ostalom,vi ne znate da li je neko od ovih prisutnih pozvao hitnu pomoc,nemojte pricati napamet.Tako ste i pricali da je sigurno Audi prosao na crveno itd....Pa se ispostavilo totalno drugacije.Zato,ne trcite pred rudu i ne ispadajte debili!!!

    • 9. jun 2014 | 18:38

      ap0calypto

      @Deki

      Slazem se. Mogu stati, obuci prsluk, upaliti 4 zmigavca, staviti trougao, pozvati policiju, hitnu. To mogu

  • milan

    9. jun 2014 | 18:23

    Sve vozace koji nisu stali i pruzili pomoc ,pod hitno uhapsiti.Pa po zakonu su bili duzni to da urade.Bruka,kakvi su to ljudi?

  • anonimno

    9. jun 2014 | 18:22

    I nakon nesreće ostali vozači samo prolaze, nitko se nije sjeto stati, zovnuti hitnu, policiju, vidjeti ima li živih, ništa jbt

  • Mina

    9. jun 2014 | 18:22

    Zalost....Saučešće porodicama.

  • SRAMOTA

    9. jun 2014 | 18:17

    Po zakonu u svakoj stranoj zemlji, proci pored smrskanog automonila ili ne pruziti bilo kakvu vrstu pomoci, preti 3 godine zatvora! jbg srbija je to..

    • 9. jun 2014 | 18:22

      Deki

      @SRAMOTA

      Ne lupaj!!!Kada je neko na ovakav nacin povredjen,sve sto mozes da uradis je da pozoves hitnu pomoc!!!Ne treba dirati povredjene,jer nikada se ne zna da li su pretrpeli neku povredu kicme!!!!A to za zatvor od 3 godine si lupio samo tako!Zivim u CH,uopste nije tako kako ti kazes.A Svajcarci su poznati kao jako strogi sto se tice propisa saobracaja.A u jedan od tih propisa spada i to,da povredjene,na ovakav nacin ne treba dirati,vec pozvati hitnu pomoc.

  • Ivana

    9. jun 2014 | 18:17

    Puuu mogli su i njih pokupiti kriv je i jedan i drugi

  • Draagon

    9. jun 2014 | 18:16

    Dobro što vozilo pod rotacijom sve vreme gleda situaciju ali niko ne izlazi da pomogne.

    • 9. jun 2014 | 19:52

      Spuc

      @Draagon

      Zato sto smo dotakli dno kao ljudi. Moral nam je na nuli, dobri smo samo kad treba nekoga popljuvati i kritikovati. Proslo je 10 automobila niko nije izasao da pogleda sta se desilo...

  • kL

    9. jun 2014 | 18:15

    Majko Božija!!!!!!!! Saučešće porodicama.... Strašno!!!! Strašno

  • M@skulin

    9. jun 2014 | 18:12

    ..ni najmorbidniji i najumobolniji covjek ne moze da smisli kaznu za vozaca Audija a da ona bude dovoljna i na mjestu!

    • 9. jun 2014 | 18:26

      Ivan

      @M@skulin

      Pa vozac audija je proso na zeleno a golfa na crveno.

    • 9. jun 2014 | 18:31

      Stefan

      @M@skulin

      Svakog ko vozi pijan, vozi traktor bez svetla, prolazi na crveno ili vozi u ovolikoj meri iznad ogranicenja bih teretio za pokusaj ubistva. Ali budimo objektivni, da je srece da su preziveli, za isto to bi trebalo optuziti i nesrecnike u golfu. Jednostavno sta god da uradis u saobracaju, moras da imas na umu da to moze da te kosta glave, makar bio ti u pravu. Ovu bitangu u zatvor na 10ak godina. Mozda ovde nije jedini krivac, ali s ovakvom voznjom samo je bilo pitanje kada ce nekog ubiti. Iskreno saucesce porodicama.

  • Mika

    9. jun 2014 | 18:11

    Grozni smo! Niko da pomogne u nevolji,svi gledaju svoja posla! Ne verujem svojim ocima!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA