HOROR: Pogledajte video-snimak tragične saobraćajke u Novom Sadu! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

Komentari

  • GuruSerbiaHaH

    11. jun 2014 | 00:12

    Ju ju ju sta vi pisete ovde. Podrska ovom balavcu sto vozi pijan 160 i ubije troje na koje se prebacuje sva krivica. Pazi ga ovaj "vozac audija treba da tuzi porodice nastradalih" Sto? Da mu kupe nov audi da on pijan i bahat moze da ubije jos treznih ucesnika u saobracaju koji voze 10 na sat pa i kroz crveno. Mislio je decko da prodje kroz crveno tipa nema nikoga u gluvo doba sto naravno ne podrzavam i onda ova budala naisla kao metak i sad ga vi podrzavate jer nije nego. Konstatujete kako da vozac polo-a nije prosao na crveno koje se inace ne vidi nego nagadjate pa konstatujete da on to nije uradio bili bi zivi i slicno. E pa sigurno bi bili zivi da ovaj pijan nije vozio i to 160. I jos dodao gas. Nije ni kocio. Da on pijan nije vozio isto bi bili zivi. Da nije vozio 160 isto bi bili zivi. Da nije poremecen isto bi bili zivi. Covek nije imao pravo da uopste bude na ulici. Drugo, nigde u srbiji nije dozvoljeno voziti 160. Ali da, nasli ste zakacku. Kriv je vozac polo-a cije svetlo i ne vidite pa i da je prosao kroz crveno to ne opravdava da ih ubije pijana budala balava. Da niste vi familija ovog malog sto je ubio ovo troje od po 20 godina ili ste samo onako retrdirani kad tako pisete.

  • GuruSerbiaHaH

    11. jun 2014 | 00:10

    Citam komentare i ne mogu da se nacudim kakve nacine razmisljanja citam. Vozio je, treptalo mu zeleno a ovaj drugi je prosao na crveno na zuto.. Cak se neko pita tipa teorija zavere: a otkud znaju da je vozio 160.. Pa snimile su ga 2 policijske kamere. A sto? Da nije isao 49 kilometara na sat? Covek vozi pijan 160 a sad se pitaju sad ce ovaj biti kriv jer mu je treptalo zuto ili crveno ili roze. Cim je pijan on vec ne treba da bude u saobracaju i za svaki eventualni udes on je kriv cak i ako stoji na semaforu jer on nema pravo da bude tu uopste a kamoli da vozi 160 jer koje god da je ogranicenje na tom mestu u tom delu grada on ga je prekoracio najmanje za duplo. U raskrsnici se uvek uspori pa i ako ides 50, zbog sebe i zbog drugih. I drugi vozac je kriv ali bar nije pijan i nije vozio 160, a vidim da neki komentarisu i u tome traze krivicu.. Isao je 15 na sat. Pa je l trebao i on da vozi 160? Ovaj decko je vozio brzo.. Ne on je majmun, on je debil koji je ubio dva momka od po 20 godina i devojku od 20 godina. A ovaj VOZAC kako ga nazivaju po medijima je l ima ime i prezime? Ili mamini i tatini sinovi i sinovi politicara i slicni ne idu u zatvor i ne provlaci im se ime po medijima. Prvo pusten pa uhapsen jer se javni tuzilac predomislio.. Izgleda nije bilo u startu dovoljno da mu se odmah odredi pritvor. Mozda je u tome problem sto zakon ne funkcionise jer kad citam ove pojedine nacine razmisljanja shvatam da su podjednako isti kao i oni koji ne mogu da suzbiju ovakve tragedije na minimum. I oni tako isto samo mlate a ljudi i dalje ginu istim tempom. Svake godine isto, grad unistio maline i useve. Poplava ovde poplava onde.. Svaki dan ginu u grupama u saobracaju i i dalje isto.. Ovakve stvari ce se desavati sve dok kazna za voznju u pijanom stanju ne bude 500.000 dinara. Prolazak kroz crveno recimo 500.000 dinara. Ovakva divljacka vožnja gde pojedincima ne radi mozak ni brzinometar isto 500.000 dinara a ko nema da plati jedno godinu dve u zatvor ili kombinovano sa oduzimanjem dozvole plus kazna plus zatvor pa nece vise. A ne 3 boda 4 boda i par hiljada dinara dok nekog ne ubije ili strpa u kolica itd. A znam mnogi bi rekli ih 500.000 dinara. Pa ti si lud. Pa ljudi rade za 300e pa kako da neko plati toliko itd itd.. E pa gospodo ko nema da plati ili ne zeli u zatvor i slicno neka saceka zeleno svetlo kroz koje moze da prodje besplatno a ne da vozi i pijan i da gazi kao lud bez ikakve izgradjene svesti sta ustvari radi i sta moze da se desi. Kome je puno velika kazna da krsi zakon neka ga jednostavno ne krsi. Cuj skupo mu da krsi zakon. Skupo mu da vozi pijan. Skupo mu da pretice preko pune i da vozi i po 250km/h Skupo mu da ubija ljude. Pa jeste, toliko je skupo da evo sta se desava svaki dan pa mi sad komentarisemo i mlatimo.. Zivot par hiljada dinara i par bodova.. Neko nema ni kazne do sada ni prekrsaje a ubice nekog vec sutra.. Ali da je kazna bolesno velika onda ne bi bilo tako. Onda bi bilo skupo ubijati ljude i gaziti po ulici a opet kome je skupo da krsi zakon i ubija nemoj da krsi zakon. Neki jos brane ovog moram da kazem debila i majmuna sto je vozio pijan 160 jer sta drugo reci za nekog ko pijan vozi 160 i onda ubije troje od po 20 godina. Vi koji zastupate to uzmite svoje komentare i odnesite ih porodicama nastradalih kad mislite da su ok. Kazna za ovog sto je vozio sad je de facto nebitna ni godinu dve ni 40 godina. Sad totalno nema veze jer mala kazna nece uticati na njega a ni astronomska pa da i njemu uniste zivot do kraja pa da bude komplet tragedija. Ovi u grob a on u zatvor dok ne ostari. Leci se uzrok a ne posledica zato kazem da sada i nije bitno a kako se leci vidimo u vestima svaki svakcati dan i po ovim nekim komentarima vidim kako ce se leciti ubuduce. Vecina nema izgradjenu svest ni sta radi ni sta pise i dok se to ne promeni nagledacemo se ovakvih snimaka i naslusati raznih prica.

  • Istina

    10. jun 2014 | 23:43

    Znaci nije dovoljno sto je vozio pijan, vozio kao sumanut i na neko TREPTUCE ZELENO i ubio troje ljudi? Ok. Bice jos toga a zato i jeste tako kao jeste.. Treptuce zeleno je upozoronje a vidim anulira sve drugo kao da nije bitno ni sto je pijan ni sto vozi kao sumanut. Bitno je da mu je bilo TREPTUCE ZELENO i da je bilo zuto isto bi se desilo. Takvi pre ili kasnije ubiju nekom pa da li ovaj ili neki drugi put na neki drugi nacin nije ni bitno. Coveku su vise puta pisane prijave za voznju u pijanom stanju i nasilnicku voznju a sud ga nije kaznio. Pojela maca.. I vozac poloa je kriv a to cesto ljudi rade u gluvo doba vide crveno i da nema nikog i polako prodju. Upravo to je uradio vozac polo-a ali sta je sve ovaj uradio neuporedivo je gore.

  • Istina

    10. jun 2014 | 18:02

    Otkad se podrzavaju pijani vozaci koji voze 160km/h kroz raskrsnicu i ugase tri mlada zivota uz tako jadne licemerne i krajnje pristrasne opaske na racun poginulih kao da je ovaj pijani ubica totalno bezgresan kog maksimalno podrzava velika vecina kao da je ucinio nesto dobro.

  • Niš

    9. jun 2014 | 23:57

    Ma gazi slepce kad prolaze kroz crveno! jel vidite sta moze da vas snadje kad prodjete kroz crveno!? decko pijan proso kroz zadnje zeleno a ovaj slepac ce prolazi kroz crveno i toliko mu i bilo! krivo mi sto ove dve devojke poveo sa sobom u grob!

    • 11. jun 2014 | 00:15

      GuruSerbiaHaH

      @Niš

      A ti si vidim pametan kao i on. "gazi slepce kad prolaze kroz crveno" jako si pametan ljubi te majka. Sad ces da vidis sta se desi kad pijan vozi 160 kroz raskrnicu pa dobije 15 godina robije i nosi troje vrsnjaka na dusi.. Ineligencijo. Prosto bi se zacudio da si pomislio ovo drugo.

  • ujka gorčilo

    9. jun 2014 | 17:19

    Pa dajte ljudi jasno se vidi da je polo usao u raskrsnicu na crveno svetlo,da je majmun u audiju vozio brzo jeste,jeste,a sta bi bilo da je vozio kamion brzinom od 50km/h i da je vozac pola usao u raskrsnicu na crveno,kakve bi onda bile reakcije,i da najgora je nestrucna voznja!!!!

  • Zika

    9. jun 2014 | 16:36

    Da je stao na crveno svega ovog ne bi bilo.A sdbina je cudo

  • Petar

    9. jun 2014 | 14:59

    Redosled dešavanja Sličica 939 Zeleno se gasi AUDI vide se svetla; POLO nije na slici Sličica 946 ZELENO prvi put trpti AUDI se pojavljuje kod natpisa za vreme; POLO nije na slici Sličica 961 ZELENO se gasi AUDI vide mu se svetla pored natpisa za vreme; POLO nije na slici Sličica 969 ZELENO drugi treptaj AUDI vide mu se svetla pored natisa za vreme; POLO nije na slici Sličica 984 ZELENO drugi put gasi AUDI dolazi do proširenja za prestojavanje; POLO nije na slici Sličica 985 ZELENO ne gori AUDI dolazi do proširenja za prestojavanje; POLO vidi se far Sličica 992 ZELENO pali se 3 treptaj AUDI je odprilike na 60% dužine trake za predstojavanje; POLO vide se oba fara Sličica 1007 ZELENO treptuće gasi 3X AUDI nije prešao belu liniju kod pešačkog ;POLO 2/3 dužine u bulevaru Sličica 1016 ŽUTO se pali AUDI možda 1m iza pešačkog; POLO je u bulevaru Sličica 1024 SUDAR Oba učesnika u sudaru su kriva ali da je vozač Audija vozio 50km/h (bez alkohola) sudar je mogao biti izbegnut ili sa manjim poledicama.

  • Baba (d)jana

    9. jun 2014 | 14:17

    Ja sa 29 vozim clia 2005 godiste,a on 21 vozi A8... fino

    • 9. jun 2014 | 15:24

      @ Baba (d)jana

      @Baba (d)jana

      Ja sa 34 vozim ford fiestu 1987 god. a ti clia 2005....fino

  • @

    9. jun 2014 | 13:21

    Ne mogu da verujem da osudjujete nastradale!!?? Dali je neko zasluzio da pogine samo zato sto je proso kroz crveno ??? Ili je mozda i njemu bilo zuto.....

  • Mika

    9. jun 2014 | 13:00

    Pa koliko je ovaj sa Golfom bio pijan kad je prosao na crveno

  • Novosađanin

    9. jun 2014 | 12:30

    Voziti ovakvom brzinom kroz grad je suludo. Greške u saobraćaju su svakodnevne, zato i postoje strožija ograničenja u gradskoj vožnji, da bi posledice bile što blaže. Indirektni krivac je i sud jer je u sličnoj katastrofi ostavio tatinog sina na slobodi koji je ubio dvoje ljudi sa 160km/h vozeći kroz Kisačku?? Bez stroge kaznene politike, biće još ovakvih ubica za volanom. Adresa za žalbu: Apelacioni sud u NS koji presude ovakvim idiotima drže u fioci!!!

    • 9. jun 2014 | 12:45

      vuk popovic

      @Novosađanin

      A kako je utvrdjeno da je vozio 160 km/h?

    • 10. jun 2014 | 13:07

      VOZAC

      @Novosađanin

      druze suludo je i da si ti na glavnom putu sa upaljenim treptucim zelenim svetlom na semafori i onada se nadje neko ko ne mari sto je njemu crveno i sto mora OBAVEZNO da se ZAUSTAVI i napravi ovakav saobracajni udes

  • Vladimir

    9. jun 2014 | 12:30

    Javnì linc za ovakve

    • 9. jun 2014 | 12:46

      vuk popovic

      @Vladimir

      Ne lupaj, covek je ima treptuce zeleno kada je usao u raskrsnicu i dodao gas...

    • 9. jun 2014 | 16:42

      esox lucius

      @Vladimir

      pa nek` je vozio i 300 kmh, prosao kroz narandzasto, pa nek udari u banderu i pogine.. ali zasto je covek morao da strada zbog idiota koji vozi 15 kmh, i prolazi kroz crveno?!!!!!! neka je mamin i tatin sin, covek jeste vozio brzo, ali nije zasluzio da pogine zbog majmuna!!

  • Ivan

    9. jun 2014 | 12:22

    Da sam ja neka vlast i zakon: TRAJNO bi oduzimao dozvole i kola onima koji imaju 0.001% promil alkohola. Pa da vidimo onda ko bi vozio pijan i ko bi deci davao kola? Sramota ovakvakvog javašluka.

  • Devojka

    9. jun 2014 | 11:29

    Da je bio SAM u kolima ne bi mi bilo zao,zato sto decko nije ni razmisljao da sa sobom vozi jos dva mlada zivota,STRASNO! Da li je nomoguce da covek ovako prodje na crveno svetlo da ne pogleda?! Ne opravdavam ovog u audiju ali decko je prosao na zeleno svetlo,to sto je vozio brzo to je druga stvar,niko ne postuje propise brzine uvek,ali sto je tesko baciti pogled i NA ZELENO,pogotovo nocu! PRECI NA CRVENO SVETLO JE MNOGO MNOGOO GORE!

    • 9. jun 2014 | 15:48

      Katy

      @Devojka

      Ovaj nije vozio brzo, nego BAHATO

    • 10. jun 2014 | 10:52

      Ironija

      @Devojka

      To sto je vozio 160km/h to je druga stvar???? Sta je s mozgom???

  • MM M

    9. jun 2014 | 11:10

    Semafor bi i nocu trebao da ima svoju funkciju i da se postuju svetla a pogotovo Crveno ! Proletanje na zuto bi bilo bez posledica da se nastradali nisu provezli na Crveno ! Jurnjava sa besnim vozacima i vozilima je posebna prica !

  • V m.

    9. jun 2014 | 10:57

    Zalosno. ..Radar je resenje za divljake i nekorumpirana Policija

  • Radasin

    9. jun 2014 | 10:48

    Ne pokusavam da nikoga napadam, jos manje da branim nekoga, ali se pitam - Da li su i nastradali bili pod dejstvom alkohola ili neceg drugog?? Jeste tacno da je vozac Audi-ja bio pod dejstvom alkohola, sta je sa drugim vozacem, koji je, ne zaboravimo to, usao u raskrsnicu na CRVENO?? ZASTO??

    • 9. jun 2014 | 12:30

      Sbc

      @Radasin

      Jesil ti neki ekspert kada tvrdiš da su poginuli prošli na crveno,vidiš li na snimku njihov semafor? Ne lupetajte ljudi,pa ovaj ih je pobio iz čiste bahatosti,ko mu daje za pravo da tako brzo vozi,mene zabrinjava reakcija djela javnosti koji brani vozača audia

  • Zverka

    9. jun 2014 | 10:33

    Samo 38 sec ranije (na pocetku klipa), jedan pesak prelazi tu ulicu...

  • Werp690

    9. jun 2014 | 10:29

    Jedan na crveno,drugi pijan sa 160 kmh kroz naseljeno mesto..Zivoti ugaseni,oboje skrivi...Neka je laka zemlja stradalima..

  • Sbc

    9. jun 2014 | 10:27

    Apsolutni krivac vozač audija,a vi koji mislite drugačije,vi ili ste u zabludi ili bahate b.dale,pa ovaj je spičio 200 metara dok je imao zeleno treptajuće,znači za 3 sekunde 200 metara,višestruko ubistvo iz nehata!

  • Petar

    9. jun 2014 | 10:14

    Moja konstatacija Ograničenje brzine u naseljenom mestu je 50km/h-najverovatnije doneto zbog uslova vožnje u naseljenom mestu (mnogo objekata na putu koje treba uočiti,učesnika u saobraćaju, brzina reakcije itd) Vozač audio nije imao nameru da stane i da mu se upalilo CRVENO svetlo, pri brzini od 160km/h. Tu se postavlja pitanje šta bi bilo da je u tom trenutku saobraćaj na raskrsnici regulisalo službeno lice? Da li bi vozač audio uspeo da ga uoči pri toj brzini? Približavanjem raskrsnici vozač audia mogao je da uoči trepćuće svetlo, naravno i da predpostavi da neće proći kroz raskrsnicu na zeleno(ja brojim i na osnovu broja treptaja procenjujem), u momentu kad vozilo audi dolazi do pešačkog pali se ŽUTO svetlo tako da audi nije prošao kroz ZELENO. Vozač auta pola kriv je što je ranije krenuo u raskrsnicu i ako nije imao zeleno svetlo na semaforu. Za razliku od audija on je milio tako da je mogao da reaguje u slučaju da mu se približavalo drugo vozilo ne i audi koji je DIVLJAO po bulevaru. Ako dodamo i to da je vozač audija imao i veliki VIŠAK alkohola u krvi sve je jasno. Ako pešak prelazi ulicu van pešačkog kao vozač moram da obratim pažnju i čak i stanem. To mi nedaje za pravo da ga pregazim. Na osnovu brzine kretanja audi nije mogao da uoči bilo šta na raskrsnici, možda samo trepčuće svetlo bio pod dejstvom alkohol. Važno je ko šta vozi.

    • 9. jun 2014 | 11:54

      Gonist

      @Petar

      Nemas ti pojma.Pa valjda se zna cemu koje svetlo sluzi. A momak iz audia sada treba da tuzi celu familiju za izdrzavanje. Pa neka se jednom nauce zasto sluzi semafor. Svakog dana gledamo kako prolaze na crveno a niko nista ne preduzima, treba da jos ko zna kolko mladih zivota odu pa da se neko seti da pocne da kaznjava

    • 9. jun 2014 | 12:25

      Sbc

      @Petar

      ne trudi se prijatelju,ovo je bolesna nacija,sudeći po podršci vozaču audia!

  • Kilgore

    9. jun 2014 | 10:09

    Za ovaj tragican slucaj kriva su OBA vozaca.Ovaj je milio kroz raskrsnicu na cisto crveno svetlo,a drugi pokusavao da poleti u nameri da uhvati zeleno.Nemojte biti licemeri i osudjivati,kad je vecina nas dosta puta uradila isto.Saucesce porodicama

  • Istina

    9. jun 2014 | 09:57

    Debil 160,strasno,ni na auto putu toliko nevoze,tri zivota,30 godina kazne

  • Najprovokator

    9. jun 2014 | 09:56

    Do danas nisam postavljao komentar jer sam i sam vozač...a neću ni sada...

  • Marko

    9. jun 2014 | 09:29

    Vi sto negativno ocenjujete moj komentar....hoćete da kažete da je dobro voziti brzom brzinom...pa evo vam ga rezultat u praksi...

  • Nolan

    9. jun 2014 | 09:14

    Da se ne lažemo, nije retka pojava da vozači u gluvo doba noći ne poštuju ni semafore a kamoli propise.Ovaj što je vozio Golfa je očigledno prošao na crveno, a Audi je probijao zvučni zid da bi uhvatio trepćuće zeleno. Ako bi tražili krivca obojica su krivi. Još jedna opomena normalnim vozačima da noću posle ponoći OBRATE pažnju na semafore i budu još obazriviji jer tad za volan A8 sedaju tatini pijani žbirovi iz klubova...

  • Nena

    9. jun 2014 | 09:12

    Da je vozac audia isao 50 ne bi niko stradao a ovako 160 kroz grad strasno tu semafori nisu ni bitni toliko samo brzina

    • 9. jun 2014 | 10:53

      Radasin

      @Nena

      Ako cemo posteno, da je vozac Pola cekao zeleno ne bi se nista dogodilo, a rec je o samo nekoliko sekundi!! Oba vozaca su kriva, cak mislim da je vozac Pola izazvao udes, koliko god to zvucalo bolno ali je tako. Zbog cega je usao u raskrsnicu na crveno i time ubio i sebe i jos dve osobe??

    • 9. jun 2014 | 13:08

      Mika

      @Nena

      Da ovaj nije prosao kroz crveno sad bi bili zivi

  • serdar Jole

    9. jun 2014 | 08:56

    Имајте мало обзира према родитељима настрадалих! Чему постављање видеа господо? Питање је и ко вам је дао видео снимак? Објавите ово!

    • 9. jun 2014 | 11:57

      Deki

      @serdar Jole

      A da ga nisu postavili,ti bi rekao:Aha,tatin sin,sklonili su snimak,namerno rekli kako kamere nisu radile,itd......Zato nemoj da se*es!!!Jbt,stvarno vas ima kretena,nasim ljudima nikad po volji!!!!!

  • petarpann

    9. jun 2014 | 08:55

    Koji ste vi svi ovde soferi pa 160 ici kroz raskrsnicu-semafore pa mater mu ko god zna imalo da vozi zna da se kroz semafor prolazi sa 50-60 max 70km/h a ovaj futavac 160 sta on sam se tuda vozi

    • 9. jun 2014 | 09:49

      Marrina

      @petarpann

      I to je prebrzo..

    • 10. jun 2014 | 13:25

      vozac

      @petarpann

      da je naisao kamion sa 50,60,70km/h ishod udesa bi mozda bio isti, al da polo nije prosao na crveno tuda bi i avion mogao proleteti

  • Marko

    9. jun 2014 | 08:51

    Sami su krivi sto voze brzom brzinom i sporo...

  • Realno

    9. jun 2014 | 08:14

    Udareni je 100% kriv da udarac nije bio pijan.

    • 9. jun 2014 | 09:28

      Nikola

      @Realno

      bravo pametni...a to sto je vozio u naseljenom mestu 160 nista a????

  • Ana

    9. jun 2014 | 07:57

    Ovo je uzasno. Toliko zalosno sto su mladi zivoti zavrseni. Dovoljna je sekunda, samo sekunda.. Samo da je polo sekundu jednu sacekao da mu dodje zeleno, ovo se ne bi desilo. Vozac golfa je kriv definitivno, tolika brzina je nedopustiva na raskrsnicama u gradu. Jako puno vozaca zuri da prodje na trepcuce zeleno, ali je ovo stvarno previse! Ne mogu da ne kazem, ovo je nauk za sve vozace, semafor se mora postovati, i jednostavno, moramo ici polako kroz raskrsnice!!!!!!! Usporiti iako nikoga ne vidimo, bez zurbe!

  • Slobodan prevoz

    9. jun 2014 | 07:56

    Audi je prosao na zeleno! Dao gas da stigne na zeleno i eto, stigao je :/ nekad su i kod mene bili takvi semafori, jos placem za njima! Za one koji ne znaju na semaforu kad se upali crveno na drugom nakon sekunde se tek pali zuto pa nakon sek dve zeleno! Takobda je polo kriv :/

    • 9. jun 2014 | 09:35

      Bjelica

      @Slobodan prevoz

      Tvoje poznavanje saobracaja je, blago receno, zabrinjavajuce! Da krenemo: koliko je ogranicenje kretanja vozila u gradu?

  • Bzv

    9. jun 2014 | 07:43

    Zasto ste postavili ovaj video? Da li ste pomislili na njihove roditelje? Nemam reci!

    • 9. jun 2014 | 09:58

      Slobodan prevoz

      @Bzv

      Njima je svejedno tko je kriv jer njihove djece vise nema :(

  • realno

    9. jun 2014 | 07:40

    zeleno koje trepti pa tek crveno pa se tek posle par sekundi pali zuto suprotnom vozacu.ili crveno za pesake pa tek posle par sekundi zeleno za automobile.momak sa golfom ili cim vec je definitivno posao par skundi ranije i to je njega i suvozace kostalo zivota.kreten sa audijem je kriv sto je prekoracio brzinu i vozio pijan.nemojte coveka osudjivati i za ubistvo,zalosno je sto su se tri mlada zivota ugasila,ljuti smo ali treba biti realan.a svi vi koji pisete dozivotna robija i slicno pitao bih vas da je ne daj boze audija vozio vas sin,brat,ili mozda bas vi.nemojte mi reci vi silni vozaci da niko od vas nikad nije prekoracio brzinu.i zamislite bas tad neko vam izadje na svoje crveno i kraj.sudbina nekad ume biti bas surova.saucesce porodici pokojnih

    • 9. jun 2014 | 10:25

      Marrina

      @realno

      Normalan roditelj ne bi svom detetu kupio A8 sa 20god...Ovde se radi o spletu nesrecnih okolnosti,ali svakako da balavander nije vozio ovako brzo,bila bi manja saobracajka...

  • stojan protic

    9. jun 2014 | 07:40

    Generalno obojica su krivi .....nazalost zavrsilo se kako se zavrsilo.Ironija je u tome sto Polo ako je vec prosao na crveno da je prosao vecom brzinom izbegao bi ovaj Audi.

  • Vladimir

    9. jun 2014 | 07:16

    Jedan od načina da se podigne svest omladine o opasnostima vožnje je da ovaj video bude emitovan svaki dan na TV-u pre i posle reklama. Jer mladi se izgleda nikad neće opametiti. I sam spadam u tu kategoriju sa 26 godina, ali od 18. i polaganja vožnje nisam jednom seo za volan. Razlog je strah. Pričao sam i sa psihologom u vezi toga, ali jednostavno kad vidim ovo tek sad ne razmišljam da ikad u životu sednem za volan.

  • Dule

    9. jun 2014 | 07:00

    Oboje du krivi a izgleda da su i oboje platili kaznu na licu mesta tako da je stvar zavrsena i oni su sad dali casnu rec da vise nece da prolaze na crveno niti da voze prebrzo.Amin

    • 9. jun 2014 | 08:46

      petarpann

      @Dule

      Sta su cure krive ?? Kreten i jedan i drugi namaju pojma o voznji nemoze mi niko reci da imaju eeejjj proci na Semaforu na crveno ili kroz semafor-raskrsnicu prolicat 160 ???? J. Ga onaj ko mu da auto

  • jevta

    9. jun 2014 | 06:42

    Pogledajte dobro snimak,nije normalno da golfu bude upaljeno zuto a da tek u tom trenutku pocinje trepljuce zeleno za audija

  • alvirović

    9. jun 2014 | 05:46

    prosao decko sa polom na crveno i desila se tragedija, a ovaj sa audijem probijao zvučni zid i sad dzaba sve , saučešće porodicama

  • gde zivimo

    9. jun 2014 | 05:13

    Nema druge, treba postaviti po gradovima stotine lezecih policajaca da definitivno ne mozes da predjes 50 km/h i tada ce biti malo bolje. Protiv bahatih tako mora, nazalost ispastaju i nevini

  • Robi

    9. jun 2014 | 03:57

    Ljudi pa da nije audi brzo vozio onaj golf ili polo bi proso i bilo bi sve ok.Da su vozili po propisu i da je bio semafor pokvaren '' bio bi sudar al nebi niko pogino.Moj zakljucak je ne mozes pobeci od sudbine,ko je razumeo razumeo je

  • analizator

    9. jun 2014 | 03:02

    Evo nekoliko cinjenica koje svi novosadjani znaju: 1. Taj semafor je asinhron kao i vecina na bulevaru 1a. strana sa koje je Audi dosao zeleno se pali ranije 10 sekundi pre strane na kojoj je kamera 1b. Isto toliko sekundi se pali crveno ranije 2. na 00:32-00:34 snimka vidi se bljesak blica sa kamere na raskrsnici Bulevar oslobodjenja i narodnog fronta sto pokazuje da je Audi prosao na crveno na tom senaforu te 7 sekundi kasnije stize do raskrsnice cara lazara i bul oslobodjenja (takodje crveno 99%) i udara golf 3. Golf prolazi na zuto jer da je krenuo na crveno tacno na mestu gde je bio sudar bi morao da promeni brzinu u vecu sto bi se videlo na snimku kada pritisne kvacilo (Menjac golfa u trenutku sudara je verovatno bio u 3-coj brzini i ostao u njoj posle sudara) Kao recimo vozilo koje usporava i krece na zuto 00:06-00:09 sec snimka. 4. Ne postoji obostrana krivica u nasem zakonu 5a. Da li je golf krenuo na crveno ili ne pitanje je ali u trenutku nesrece trebalo bi da je vec bilo zeleno. 5b. Na snimku se lepo vidi koliko sekundi prodje od kada druga strana dobije zeleno 00:03-00:05 gde se vidi tacno kada je prosao zadnji auto pa do zelenog svetla. 6. Niko nije naveo da li je poginuli vozac imao alkohola u krvi, a to je bitno zar ne. 7. Sa obzirom da je prosao sa lakim povredama lekcija nije naucena i ne bi me cudilo da opet za nedelju dana ponovo vozi isto. 8. ne moze da se vrati vreme i da se stopira golf da nekrene ili audi da stane na crveno te se spase zivoti. Moje saucesce porodicama, Despot Vraniæ bi trebao da bude kaznjen za primer kako se ovako nesto skoro ne bi ponovilo.

  • analiza

    9. jun 2014 | 02:59

    Evo nekoliko cinjenica koje svi novosadjani znaju: 1. Taj semafor je asinhron kao i vecina na bulevaru 1a. strana sa koje je Audi dosao zeleno se pali ranije 10 sekundi pre strane na kojoj je kamera 1b. Isto toliko sekundi se pali crveno ranije 2. na 00:32-00:34 snimka vidi se bljesak blica sa kamere na raskrsnici Bulevar oslobodjenja i narodnog fronta sto pokazuje da je Audi prosao na crveno na tom senaforu te 7 sekundi kasnije stize do raskrsnice cara lazara i bul oslobodjenja (takodje crveno 99%) i udara golf 3. Golf prolazi na zuto jer da je krenuo na crveno tacno na mestu gde je bio sudar bi morao da promeni brzinu u vecu sto bi se videlo na snimku kada pritisne kvacilo (Menjac golfa u trenutku sudara je verovatno bio u 3-coj brzini i ostao u njoj posle sudara) Kao recimo vozilo koje usporava i krece na zuto 00:06-00:09 sec snimka. 4. Ne postoji obostrana krivica u nasem zakonu 5a. Da li je golf krenuo na crveno ili ne pitanje je ali u trenutku nesrece trebalo bi da je vec bilo zeleno. 5b. Na snimku se lepo vidi koliko sekundi prodje od kada druga strana dobije zeleno 00:03-00:05 gde se vidi tacno kada je prosao zadnji auto pa do zelenog svetla. 6. Niko nije naveo da li je poginuli vozac imao alkohola u krvi, a to je bitno zar ne. 7. Sa obzirom da je prosao sa lakim povredama lekcija nije naucena i ne bi me cudilo da opet za nedelju dana ponovo vozi isto. 8. ne moze da se vrati vreme i da se stopira golf da nekrene ili audi da stane na crveno te se spase zivoti. Moje saucesce porodicama, Despot Vraniæ bi trebao da bude kaznjen za primer kako se ovako nesto skoro ne bi ponovilo.

    • 9. jun 2014 | 08:41

      Srbislav

      @analiza

      Moguce da je tako, ali ovde to i nije toliko bitno. Biti oprezan za volanom, ne divljati i ne zuriti je ono sto treba da ucimo decu; roditelji, skola i mediji.

  • Edukacija

    9. jun 2014 | 02:50

    Ovaj snimak da se pusta po srednjim skolama. A ne da ih uce da nataknu kondom na bananu.

  • Mile

    9. jun 2014 | 02:49

    A da li se neko zapitao da li je vozac Golfa bio pod uticajem alkohola??? I zasto je on prosao naa crveno??? Malo sagledajte situaciju iz drugog ugla i onda pricaj.. I vozac Audija je presao na ZELENO a posle trepcuceg zelenog ima jos dva svetla i pauza dok se raskrsnica ne ocisti.. To mu dodje 15 ak sekundi do pustanja druge strane...

  • Miga

    9. jun 2014 | 02:43

    Ne znam cemu tolka galama oko vozaca Audija?? Lik je prosao na ZELENO!!!!!! I da je 300 na sat isao njegova stvar,milicija je tu da ga kazni,ako oni ne vide kamere zabeleze... Al sta trazi lik,vozac Golfa,na crveno u raskrsnici???? Mislim daj molim te... Uvek ce NEVOZAC da komentarise i obraca paznju na druge ucesnike u saobracaju...

    • 9. jun 2014 | 08:59

      Neupucen

      @Miga

      Ja sam vozac i to vec 30 godina. I naravno da je kriv ako je vozio prebrzo. Da je vozio dozvoljenom brzinom mozda je mogao da ga izbegne, zakoci, udarac ako bi ipak do njega doslo ne bi bio toliko jak, on ovde nije imao vremena da pritisne kocnicu, potpuno je pravolunijski vozio i direktno ga udario. Da je vozio propisanom brzinom mozda ne bi bilo toliko mrtvih jer silina udara ne bi bila tolika. Zato mora da bude kaznjen. Za drugog vozaca nemam reci ukoliko je prosao na crveno, gde se zurio u smrt? Ljudi dokle vise, ne brze od zivota. Zar je toliko tesko biti razuman?

    • 9. jun 2014 | 10:34

      Marrina

      @Miga

      Koja si ti bu*ala..Njegova stvar ako je vozio 300?!..Sacuvaj me Boze!!!

  • Milos

    9. jun 2014 | 02:33

    Audi je bio na zaustavnoj liniji na semaforu kada se gasilo zadnje- trece trepcuce zeleno svetlo, udario je u polo kada se upalilo zuto svetlo. Dok je vozac pola prosao kroz cisto crveno svetlo. Za uzrok ove nesrece je kriv vozac pola definititvno jer je imao crveno svetlo, a druga je prica sto vozac audia kada je video trepcuca svetla nije poceo da koci. Nazalost tako je.

    • 9. jun 2014 | 08:50

      Neupucen

      @Milos

      Valjda je kriv i vozac audija koji je vozio 200... verovatno, a ako je vozac drugog automobila krenuo na crveno, krivi su za smrt 3 osobe i jedan i drugi. Jedan je platio zivotom, drugi ce robijom. Valjda cemo jednom shvatiti da je automobil orudje koje u rukama nesavesnih postaje oruzje, kojim je izvrseno trostruko ubistvo.

    • 9. jun 2014 | 08:51

      petarpann

      @Milos

      A sta sa 160 ukoci za 15m. Kako mozes ici 160 kroz semafor-raskrsnicu ??????

  • Nenad

    9. jun 2014 | 02:24

    Pogledajte ponovo snimak USPRENO videcete pravu sliku.audi je prosao na crveno

  • Tuga

    9. jun 2014 | 02:13

    Strasan snimak,jezivo....saucesce porodicama nastradalih.

  • Rubiroza

    9. jun 2014 | 02:08

    Cim vozis takvom brzinom velika je verovatnoca da ces (se) nekog ubiti, bila zrtva kriva ili ne. To treba spreciti, a brbljanja o tome ko-sta je uzrok nesreci je suvisno

  • nenad

    9. jun 2014 | 02:04

    Stisnite pauzu na sekund pre udesa jasno se vidi da je ovaj proso kroz crveno tako da ovaj audi nije kriv! Minimalna kazna zatvora od godinu dna! Pa nije on kriv sto je ovaj proso na crveno

    • 9. jun 2014 | 09:49

      M.M.

      @nenad

      A nije kriv ni što je bio pijan, ni što je vozio preko 160km/h ??

  • rt

    9. jun 2014 | 01:47

    ovde je pored audija,kriv i semafor,polu je bilo upaljeno,zuto trepcuce svetlo i kao na snimku sto se vidi,vozac pola je oprezno krenuo u raskrsnicu ali zbog velike brzine audija,nije uspeo da ga vidi.Semafori nisu ispravni definitivno.Po meni ludak u audiju moze da odgovara samo za trostruko ili cetvorostruko prekoracenje brzine,a drzava ili grad ili ko je vec nadlezan za signalizaciju treba da odgovara za smrt mladih ljudi.Ludaku u audiju oduzeti dozivotno dozvolu,ovo je bilo minimum 160-170km/h

    • 9. jun 2014 | 09:20

      Dragan

      @rt

      Vise me nervirate sa vasim glupostima zuto svetlo na semaforu blinka SAMO kad se zatvara saobracaj u tom smeru dakle kad ce da prebaci na crveno a ne na zeleno i jos nesto u zemlji srbiji semafori uglavnom ne blinkaju nazalost pa neko ko dodje iz inostranstva moze lako da napravi sudar. Trece definitivan krivac za ovaj sudar je sofer golfa jer ono da je vozio onaj sa audijem sporije spada u domen one sale da je baba imala j..ja bila bi deda. Po eu zakonima covek u audio bi izgubio dozvolu ali bi bio proglasen slobodnim u odnosu na tri izgubljena zivota. Jer se zakljucak sam namece golf je izasao na crveno makar mu se posle upalilo zeleno ipak je napravio neoprostivu gresku koju sofer audija nije mogao da predvidi.

  • Cempa

    9. jun 2014 | 01:44

    Boze kakva nesreca! Danas te ima sutra te nema! Ne daj boze nijednoj familiji da se desi!

  • Dragisa

    9. jun 2014 | 01:34

    Dok bude ovakve nepaznje ovakve stvari ce se desavati.Zalosno je to sto svi negde zure i tek kad se desi nesto ovakvo svima bude jasno sta znaci nepaznja.Ali kod nas se sve brzo zaboravlja i opet krece na zalost po starom.

  • tuzno

    9. jun 2014 | 01:24

    tuzno i strasno :(

  • Vozac

    9. jun 2014 | 01:12

    Ako neko moze da mi kaze ko je ovde proso na koje svetlo ? audi na trepcuce zeleno ili na zuto ? za golfa mislim da nije na zeleno??Obojca su krivi al do ovoga ne bi doslo da vozac golfa nije na crveno proso.Audi i da ih je udario sa 80 na sat opet bi bilo slicno.A8 ima skoro 2 TONE!

  • Zoran

    9. jun 2014 | 01:06

    Audi nije došao ni do pola raskrsnice kada je udario u golf,a već je bilo upaljeno CRVENO SVETLO.Na žuto se staje i imao je dovoljno vremena vozač audija da stane ,a to što je vozio 160 Km/h i to pod dejstvom alkohola odgovara govori o njemu kao bahatom vozaču .A već se priča da je MU JE OTAC MOĆAN.Zato nema opravdanja 12 godina robije i da ih svako veče sanja onako smrskane dok ne poludi!!!

    • 9. jun 2014 | 08:20

      Душан

      @Zoran

      Има велико оправдање голф није смео да прође на црвено

  • zoran ..CH

    9. jun 2014 | 01:05

    Jebo ve semafor deçà igubila galavu a vi se brinete dal je bilo zekeno....

  • Dragan

    9. jun 2014 | 00:47

    BAHATOST I NASILNICKA VOZNJA(1) Vozac audi-ja je vozio nenormalno brzo pod uticajem alkohola. Nije usporio na trepcuce zeleno. Da je vozio normalnom brzinom, vozac polo-a bi ga video. NEMARNOST I NEPAZNJA(2) Vozac polo-a je krenuo na crveno za pesake ne cekajuci zeleno(sto dosta njih radi), misleci da je raskrsnica prazna, ne videci audija koji je u tom trenutku bio daleko. BAHATOST+NASILNOST+ALKOHOL+NEPAZNJA+NEMAR= 3 ljudska zivota.

    • 9. jun 2014 | 04:11

      Shock

      @Dragan

      Dragane da nam to nisi rekao nikada ne bi smo znali sta se tu desilo!!

  • M.M.

    9. jun 2014 | 00:46

    Grešite. Optička varka. Zbog prevelike brzine Audija, deluje da je prošao kroz treptuće zeleno, inače kada je došao do semafora bilo mu je crveno. Golf je krenuo na žuto.

    • 9. jun 2014 | 01:06

      Boki

      @M.M.

      Ne, nikad se ne pali istovremeno zuto i zuto, tj. crveno. Postoji period kada su sva svetla crvena na raskrsnici kako bi se omogucilo praznjenje raskrsnice. Tako da je Golf prosao 100% na crveno, Audi je mozda preseklo zuto, ali on tu nije napravio prekrsaj, jedino sto je prekoracio brzinu i to enormno, pod dejstvom alkohola. U ovom slicaju postoji obostrana krivica to mu moze biti olaksavsjuca okolnost...

    • 9. jun 2014 | 01:38

      Zole

      @M.M.

      Ne lupetaj matere ti! Ti si bio u golfu pa znaš kad su krenuli?! Da nisi možda daltonista? Golf nikako nije mogao da krene na žuto kad u momentu udara obara suprotni semafor dok traje žuto? Bolje ćuti ako već nemaš ništa pametno da kažeš. Moraš biti u svakoj čorbi mirođija, makar i glupošću?!

    • 9. jun 2014 | 02:28

      maja

      @M.M.

      vozac audija je kroz raskrsnicu prosao na trepcuce zeleno. u trenutku udara u polo njemu je bilo zuto, nije mu se jos upalilo crveno! nije bilo nikakve opticke varke ni teorija zavere. decko vam je automatski bio kriv juce i garantovali ste da je on svojim audijem bahato prosao na crveno. mrzeli ste ga odmah jer ima audija.on je najvise kriv jer je imao para za audi a8 koliko ja vidim! a da je on vozio neki obican auto kao i ovi klinci i on bi sa njima bio mrtav, a ni kriv ni duzan jer je prosao na zeleno. mislite i o tome malo

    • 9. jun 2014 | 02:54

      teorijazavere

      @M.M.

      na koje zuto je golf krenuo? posle crvenog se pali odmah zeleno, zuto se pali samo posle zelenog, a pre crvenog. a sa crvenog kad prelazi na zeleno zuto se ne pali uopste... obrati paznju kad sledeci put izadjes na ulicu.

    • 9. jun 2014 | 04:50

      Dr volonter

      @M.M.

      Sram te bilo

    • 9. jun 2014 | 06:11

      Ako ti imaš vozačku

      @M.M.

      Treba pod hitno da je vratiš. Alo, čoveče, SNIMAK si video i nije ti jasno?

    • 9. jun 2014 | 06:22

      Rale

      @M.M.

      Ne lupetaj. Iz ovoga snimka se vidi, da ce ovaj momak dugo biti u pritvoru, ali i da ce sudski predmet trajati veoma dugo. Naime niko nece smeti da ga oslobodi zbog pritiska novina i javnosti, a u stvari to će biti jedina zakonita presuda, zbog čega će svaka osudjujuća biti ukidana i vracana na ponovno sudjenje.

    • 9. jun 2014 | 07:22

      Renata

      @M.M.

      ti si bas corav

    • 9. jun 2014 | 07:22

      Radašin

      @M.M.

      Koliko si puta pogledao video?Kad je audi došao pod semafor zeleno svetlo je zadnji put trepnulo,što znači da je njemu bio dozvoljen prolaz,naravno NORMALNOM brzinom.E sad što je on vozio kao kamikaza to je drugo.Dakle polo nikako nije mogao da ima žuto svetlo,jer tek kad se upali crveno na jednom pravcu pali se žuto na drugom.Nekad nam izgleda da se to brže dešava ali nije.Dakle tek kad semafor crvenim svetlom zaustavi vozila iz drugog pravca,pali se žuto ovim drugim.Negde to ima pauzu po nekoliko sekundi,a negde i ne.Audi je divljački vožen a polo je izašao neoprezno kroz crveno svetlo

  • Idi begaj

    9. jun 2014 | 00:40

    Ovo treba pustati u auto skolama

  • Katy

    9. jun 2014 | 00:39

    Prošli su kroz crveno, ali nije morao da ih pobije!!!

    • 9. jun 2014 | 00:43

      Deki

      @Katy

      Pa nije ih sigurno namerno pobio!!!Boze,kako glup komentar!!!

  • Kimi

    9. jun 2014 | 00:25

    Ovaj kako je nagario audi ko da vozi na le man 24 taj i na dva crvena ne bi stao,a sto se tice snaznih auta tice tu nema dileme oni su i za to napravljene gde se moze tamo i nagaris auto ali punom koncentracijom fokus na stanje ispred tebe i normalno trezan, a to mozes po e.u.autoputevima, ili platis vozis saat vremena nirburgring ili neku trkacku stazu i izduvas se. A ovde sve obratno voze po gradu po selu po magistralama po autoputevima koji i nisu bas sjajni po 200 na sat i onaj ko zna i onaj koji je manje vest i onaj ko nezna a oce da se dokaze,tako da i zver od 500 konja moze elegantno da klizi na gradskim bulevarima sa 60 na sat i da prede ko mace.snazna auta nisu problem,problem je kako odoleti snazi koju ima na nesoodvetnom mestu u sred grada. Debil na cubik.

  • sasa

    9. jun 2014 | 00:22

    A DA OVAJ NIJA MALO RANIJE KRENUO MOZDA CAK I NA CRVENO (OVO NIJE OPRAVDANJE ZA VELIKU BRZINU) ima tu obostrane krivice ali je zalosno sto se tragicno zavrsilo

  • jeca

    9. jun 2014 | 00:15

    Ljudi pogledajte da im se semafor pokvario tik pre nesrece poceo je da treperi dok je na drugom bilo zeleno svetlo!

    • 9. jun 2014 | 00:27

      Sale Lo

      @jeca

      Tretuce svetlo znaci-upozorenje pred promene na drugo svetlo !

    • 9. jun 2014 | 00:45

      Deki

      @jeca

      Jeco,ako si vozac,odmah vrati dozvolu,jer pojma nemas!!!Jer sa takvim poznavanjem propisa saobracaja i ti bi ne daj boze mogla da izazoves neku nesrecu!!!

    • 9. jun 2014 | 00:45

      Čivijaš63

      @jeca

      Kad pročitam komentar kao tvoj, bude mi odmah jasno zašto ljudi ginu po Srbiji.

    • 9. jun 2014 | 05:41

      Terminus

      @jeca

      Nadam se da nisi vozač.........

  • Lala

    9. jun 2014 | 00:08

    Po zakonu ce odgovarati samo zbog voznje u akoholisanom stanju i prebrze voznje.A za smrt troje ljudi nece jel su prosli na crveno

    • 9. jun 2014 | 01:12

      Zoran

      @Lala

      Mnogo si pametna,a na koje je svetlo on prošao pogledaj snimak u 40 sekundi on je tek na 1/3 raskrsnice A UPALJENO JE CRVENO SVETLO.Da se to desilo tvojim bližnjima verovatno bi bila malo pametnija.

    • 9. jun 2014 | 01:23

      PROFI

      @Lala

      Voznja u pijanom stanju tj sedanje za volan a svestan si da si pod uticajem alkohola = UBISTVO SA PREDUMISLJAEM!!!

  • inzenjer

    9. jun 2014 | 00:08

    Jasno se vidi da je automobil s leva prosao na zeleno,ako gledate usporeno vec je bilo crveno za pesake, a automobil koji je isao pravo kroz zuto i vidi se ubrzanje pri promeni svetla, strasno sta se desava...

    • 9. jun 2014 | 01:30

      Inzenjercina

      @inzenjer

      Sumaheru, crveno svetlo se gasi na jednom semaoru tek kada se upali crveno na drugom, tako da je sasvim ne moguce da su oni krenuli na zeleno ili zuto svetlo.

    • 9. jun 2014 | 02:11

      milanche

      @inzenjer

      Jak si mi ti inzinjer!

    • 9. jun 2014 | 04:59

      Srbin

      @inzenjer

      Ne moze njemu da se upali zeleno dok je ovome zuto

    • 9. jun 2014 | 05:00

      lol

      @inzenjer

      Nije mu bilo zeleno sigurno, a ti se vrati u skolu da ucis kada se pali zeleno...

  • Deki

    9. jun 2014 | 00:05

    Svi ste vi sad pametni i prosipate pamet ovde.....Ali sam siguran da 90% vas koji su vozaci,dodaju gas i prolaze i na zuto,takodje i krecete vec na zuto i ne cekate zeleno kada ste na semaforu.Ali naravno,sad ste svi pametni i uzorni vozaci!!!!Sramota!!!Saucesce porodicama nastradalih.

  • Sudije

    9. jun 2014 | 00:01

    Svi vi lepo da se zaposlite i da radite izvestaje, policija place za vas.. pustite ih da pocivaju u miru..

  • Fex

    8. jun 2014 | 23:55

    Po ovom snimku vozač audija može da odgovara samo za prekoračenje brzine jer su ovi nesretnici prošli na crveno

  • Elaza

    8. jun 2014 | 23:47

    Ostajem bez texta.Ovim putem izjavljujem saučešče porodicama!

  • pahuljica

    8. jun 2014 | 23:43

    Ljudi Zar je sad bitno ko je kriv kad njih vise nema nevredi raspravljati o Tome saucesce porodicama. Ovo treba da vidi svi pocetni vozaci a i oni koji misle da su iskusni za volanom tuga

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    8. jun 2014 | 23:41

    Taj vozač sigurno nije prvi put vozio tolikom brzinom po gradu. Policija ima sve te kamere, ali ih ne koristi kako bi trebalo TJ. DA nije bilo sudara da li bi vozač audija bio uhapšen i kažnjen? ¿

    • 9. jun 2014 | 05:01

      lol

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Naravno da ne bi, ne bi njegov tata to dozvolio...

  • Srbin-amer

    8. jun 2014 | 23:40

    Nazalost prosli su na crveno! A o audiju no koment.....

  • Beko

    8. jun 2014 | 23:40

    Za sve ovo je alkohol kriv. Nema tu sta vise da se prica. Tuga. Sta imaju u tome da idu autom a da se napiju , zar ne vide sta se dogadja.

  • Bojan

    8. jun 2014 | 23:38

    Gledajuci snimak zakljucio sam da je ovaj levo prosao na crveno,a ne audi, iako je ovaj posebno lud sto vozi pijan i 200km/h. Pogledajte u gornjem levom uglu semafor za pesaka,trepti zeleno i u tom trenutku fiat izlazi na raskrsnicu.

  • zoran

    8. jun 2014 | 23:36

    vozim slican auto i isto jurim zuto...nekazem da je to ok ali jednostavno NE krecem dok je crveno za mene.toliko...

    • 9. jun 2014 | 00:03

      Lala

      @zoran

      Prosao na crveno ili zuto isto ti je.Tako glasi zakon.I nemoj da se cudis ako te kazne

  • goran

    8. jun 2014 | 23:34

    meni se ucinilo da su na crveno prosle,

  • TB

    8. jun 2014 | 23:32

    Posle ovog videa, najviše mi je žao suvozača i osobe koja je sedela pozadi.... Surovo, ali i jedan i drugi vozač je kriv.

  • vasilije drugi

    8. jun 2014 | 23:32

    Krivi su srpski bahati vozaci!!!!!

  • Crni

    8. jun 2014 | 23:30

    O kojim semaforima se ovde polemiše! Onakva brzina je kažnjiva i na auto putu. Vozač je dužan da vozi propisanom brzinom baš zbog toga da bi mogao na vreme da zaustavi svoje vozilo ukoliko neko izleti, naglo prikoči ili promeni pravac. U saobraćaju se dešavaju greške,ali ako se krećemo propisanom brzinom tragedije se mogu svesti na minimum!

    • 9. jun 2014 | 01:06

      neshha

      @Crni

      Ubedljivo najsmisleniji komentar.

    • 9. jun 2014 | 02:58

      Sani

      @Crni

      Konacno normalan komentar! Da se audi kretao propisanom brzinom, nebi se golf raspao od udarca i mozda bi preziveli. A verovatno bi audi uspeo da zakoci. Ovog vozaca bi trebalo vesati na Terazijama, za primer drugim bahatim kompleksasima. A pitam se i odakle njemu tako skupa kola a tako mlad? Treba stici zaraditi...

  • Bajko

    8. jun 2014 | 23:28

    Golf nije smeo biti na tom mestu u to vreme jer mu je sigurno bilo crveno svetlo a audi je napravio gresku jer nije vozio prilagodjenom brzinom I morao je da uspori cim je video trepcuce zeleno a ne da dodaje gas. No sve jedno ko je kriv, izgubljeni su mladi zivoti sto je sada najstrasnije

  • roditelj

    8. jun 2014 | 23:27

    zeleno, crveno, 100, 200. al tri mlada zivota nema. ucite decu da nemaju REZERVNU GLAVU. STRASNO

  • Sisavac

    8. jun 2014 | 23:27

    Dozivotna bez sudjenja!!!! Je.. ga tata koji mu je kupio kola!!!

    • 8. jun 2014 | 23:49

      Deki

      @Sisavac

      Sta su kola kriva maj*une!!!Kriv je vozac,sto je vozio 150 kmh i ovaj drugi sto je prosao na crveno.Je*ala vas kola vise i vasi kompleksi(mislim na pojedince).

  • miki

    8. jun 2014 | 23:25

    Tuga :(

  • mne.

    8. jun 2014 | 23:25

    DOZIVOTNA al bi trebala drzava da zabrani licima ispod 30 godina prevelike kubikaze i zadnje vuce

    • 8. jun 2014 | 23:30

      Djordje

      @mne.

      I nije stvar u kubikazi nego u konjazi Tj kw

    • 8. jun 2014 | 23:33

      Pedja

      @mne.

      Audi nema zadnju vucu. Prednju ili quattro.

    • 9. jun 2014 | 00:02

      Daily Driver

      @mne.

      Ni kubikaza, ni snaga, ni uzrast... MENTALNO ZDRAVLJE! Strasno je koliko je u Srbiji lekarski pregled, ovaj sto je uslov za dobijanje vozacke dozvole, trivijalna stvar... Saucesce porodicama, ali ujedno i... Vi ste ih vaspitali, ne vozac onog drugog automobila. Toliko.

    • 9. jun 2014 | 01:08

      maki

      @mne.

      Ne radi se o tome sto je taj momak vozio Audi A8,. Svako ima prava sebi da za svoje pare kupi auto koji zeli, i nije na nama samo zato sto smo kivni zbog svoje bede da sudimo o tome da neko ko vozi skupa kola je automatski los covek. Problem je sto je on vozio prebrzo i pod dejstvom alkohola, a ovi nesretnici su prosli na crveno! Dakle obostrana krivica! Oni su svoju gresku platili glavama, nazalost, a njega ako sud bude radio kako treba ceka kazna od dve do dvanaest godina robije.... A i nosice vecno sa sobom svoju krivicu....

    • 9. jun 2014 | 02:21

      x

      @mne.

      bolje cuti. audi nema zadnju vucu...

    • 9. jun 2014 | 02:25

      Mani se

      @mne.

      Oćeš da kažeš da je teže izazvati nesreću sa npr Puntom ili Minijem ? I oni isto mogu da dostignu te brzine.

  • Nebitno

    8. jun 2014 | 23:24

    Nije da ja sad branim nekog ali gledam ovaj video pet puta i svaki put mi je isti zakljucak, momak sa audijem je prosao na treptajuce zeleno, dok je golf vrlo verovatno prosao na crveno svetlo! Naravno slazem se da bi tragedija verovatno bila izbegnuta da je momak vozio 60 a ne 160, ali bi tragedija takodje bila izbegnuta da je covek koji je vozio golfa stao na crveno!

    • 8. jun 2014 | 23:35

      Pedja

      @Nebitno

      I ja sam isto primetio. Slazem se, krivica vozaca audija je u nenormalnoj brzini, ali golf je najverovatnije prosao kroz crveno.

    • 9. jun 2014 | 00:49

      Katy

      @Nebitno

      160 nije ni na autoputu dozvoljeno!

    • 9. jun 2014 | 08:52

      neko iz mase

      @Nebitno

      Ne vidim bas najbolje i ne znam novi sad , jel ima ovaj semafor koji je presao fiat uslovno zeleno ?

    • 9. jun 2014 | 09:11

      BigFoot

      @Nebitno

      Koliko je alkohola imao vozač Golfa kad je onako krivudavo ušao u raskrsnicu, a da i ne zna gde će?

  • Supermen

    8. jun 2014 | 23:21

    Koliko ja vidim na snimku golf je krenuo na crveno.U trenutku kad je treperilo zeleno za audi golf je krenuo.Da je sacekao tri sekunde jos bili bi zivi.Daleko od toga da branim vozaca audi vozila on je zreo za debelu robiju.Da je isao 40 a ne 170-180 km/h nastradali bi bili ziva a on na slobodi.Saucesce porodicama nastradalih.Ljudi pamet u glavu jedna greska menja ceo zivot.

  • Joca

    8. jun 2014 | 23:20

    Nažalost 4 života su uništena. 3 trajno... e sad koliko ja vidim osnovna greška onih koji nisu više među nama je taj što su prošli na crveno svetlo. Za baksuz onaj koji je prošao na zeleno imao je prvenstvo prolaza i ostatak smo videli. Užasavajuć snimak! Naravno da je ogromna odgovornost na vozaču koji je nenormalnom brzinom i pod dejstvom alkohola ušao u raskrsnicu. Odgovornost obostrana, ne znam da li je merljivo ko je više ili manje kriv. Jedno je sigurno. Tri mlada života su ugašena, jedan mlad život uništen. Nadam se da niko neće obrisati ovaj video klip iz jednog razloga. Edukacija mladih. Šta čini kombinacija alkohola mladosti i ludosti. Neka im je laka zemlja

    • 8. jun 2014 | 23:39

      Ja

      @Joca

      Mislim da gresis...mislim da su oni prosli na tek upaljeno zeleno svetlo...a audiju se tek upalilo crveno,zato je i nagazio,mislio je proci ce

  • Emkay

    8. jun 2014 | 23:20

    Nazalost,sve dok se ne uvedu kruzni tokovi kao u Engleskoj,ovakve stvari ce se desavati. Tragicno nastradali nece biti upozorenje.za promenu raskrsnice npr. vec samo kolateralna steta. Neka pocivaju u miru.

    • 8. jun 2014 | 23:38

      Mersid

      @Emkay

      U pravu ste, I policiski cas. Trenutno boravin u nemackoj, I zemlja sa oko 80 miliona stanovnika, nema tragicnih nesreca koliko srbija sa 6. Skoro dana nema, a da nema poginulih u saobracaju. Jadne ove porodice, sta drugo reci osim da im Bog pomogne....

  • Milannnnn

    8. jun 2014 | 23:18

    Ovo je STRASNOOOO Zar je bitno ko je kriv, tuga ziva kako zivote izgubise

  • Jovan

    8. jun 2014 | 23:18

    Sta reci osim TUGA :((((( Saucesce porodicama nastradalih :( Ne znam sta da mislim ko je sve kriv za ovu nesrecu. Kriv je i vozac u crnom automobilu jer se na crveno ukljucio u saobracaj, jer po semaforu nije moglo da mu bude ni zuto, a kamoli zeleno, a kriv je vozac audija koji je nenormalnom brzinom proleteo kroz raskrsnicu. Da je vozio 60 na sat uspeo bi da se zaustavi. Ali jos jedna stvar je jako bitna a to je blinkajuce zeleno svetlo koje je uvedeno kako bi vozaci krenuli da usporavaju pre semafora, to je bio cilj, ali je realnost potpuno drugacija, svi kad vide da blinka dodaju gas da prolete sto pre. I onda se desi ovako nesto. Delic sekunde! Ma tuga...ali niko ne bi smeo ko je mladji od 25 godina da vozi auto jaci od 1200 kubika. I treba vec jednom da se uvede u zakon oduzimanje vozila, posebno za one koje uhvate u alkoholisanom stanju, momentalno oduzimanje vozila i zatvor 3-6 meseci, makar i za jedno popijeno pivo. Mozda se mnogi nece sloziti ali mozda spasi neku drugu decu.....TUGA!!! :(

    • 9. jun 2014 | 00:34

      gsxr

      @Jovan

      za pocetak saucesce porodicama :( delimicno se slazem sa tobom i tvojim predlogom zakona ali nije sve u tome,vazna je edukacija mladih vozaca i vaspitanje iz kuce(ti bud**i mozes dati i auto od 1200ccm ali taj auto o5 moze da ide 150kmh i da ubije nekoga,sve je u svesti vozaca)ja sam jedan mlad i moze se slobodno reci ne iskusan vozac .1991godiste sam ,vozim suzukija 750ccm i 150ks u gradu nikad nisam isao preko ogranicenja,gde je 40 idem 40 gde je 80 idem osamdeset ne postujem ja ogranicenje zbog sto cu platiti 15.000din i vise dinara,novac je najbezvredniji,e sad normalno gde je neki otvoren put stisnem i preko 200 sebi za dusu(ni to nije sigurno ali sigurnije nego u gradu) jos ni jedanu kaznu nemam za saobracajni prekrsaj...za moju da kazem savest u voznji jedino mogu da zahvalim svom ocu(bajkeru mom) koju mi je u osmom razradu kupio motor i koji me i dan danas savetuje kako da se ponasam u saobracaju.e su svi roditelji ovakvi i da odvajaju vremena za svoju decu ovo ona ne bi radila...kako je rekao pokojni patrijarh pavle -na ovom svetu ima mnogo siromasne dece kojoj roditelji nisu mogli dati nista sem novca ..zakljucite sami sta je hteo reci...pozzz

  • Biljana

    8. jun 2014 | 23:18

    .....,,,, strasno! Ne brze od zivota!!

  • Sinisa

    8. jun 2014 | 23:17

    Brzina u gradu je 50km/h, da je isao toliko sigurno bi ako ne ukocio, onda sitno cukanje. Extremno bahato voziti tolikom brzinom

  • German

    8. jun 2014 | 23:16

    Tacnije, na zuto leti perije...

  • Bole

    8. jun 2014 | 23:15

    Strasno. Ne mogu da verujem kako mladi jevtino gube živote

  • Blue

    8. jun 2014 | 23:13

    Jel stvarno niko ne vidi da usrani semafori nisu sinhronizovani??? I na jednom i drugom trepti zuto pre crvenog u istom trenutku!!! Odgovorni odmah da se kazne drasticno!!! A ovaj ludak je isao bar 200km/h!!!

  • Radasin

    8. jun 2014 | 23:13

    Na koje svetlo je prosao auto koji je "otkinuo" semafor?? Onaj drugi isao prebrzo, obostrana krivica!!

  • Edis Pazarac

    8. jun 2014 | 23:11

    U jbt pa ovo nema ni na liveleaku!!!Idiota dozivotno osuditi.Ovo je neverovatno kakav kreten.Sta je mislio taj ludak?

  • milan

    8. jun 2014 | 23:11

    Auuuu,najezio sam se,pocivate u miru!!!!

  • Kimi

    8. jun 2014 | 23:10

    Golf je ranije krenuo i naleteo na ovog koji je hteo da uhvati poslednji treptaj zelenog svetla i ubrzao ko da mu gori kuca i evo sta je uradio.izgleda da je doslo vreme da i pored semafora prvo stanes pgledas llevo desno ko na pruznom prelazu.

    • 9. jun 2014 | 12:33

      Ss

      @Kimi

      Ma ne moras nista da gledas, samo sacekas svoje zeleno i kreces. U ovom slucaju bi to pomoglo da je sacekao...

  • Li Osvald

    8. jun 2014 | 23:10

    Pa audi je usao regularno u raskrsnicu , doduse prebrzo. Vozac pola je svesno krenuo na crveno!!! (Ukoliko je semafor bio ispravan) . Neverovatno!!!

    • 8. jun 2014 | 23:21

      Ja

      @Li Osvald

      Ako.ne vidis dobro pogledaj jos jednom. Na semaforu za pesake se upalilo crveno svetlo i vozac pola je krenuo posle toga sto znaci da mu se upalilo zeleno. A sto se tice audija, mi ne vidimo njegov semafor. Vidimo samo semafor za suprotni smer, a ne mora da znaci da se u istom trenutku pali crveno i u jednom i u drugom smeru.

  • Ha da..,

    8. jun 2014 | 23:10

    Koliko ja vidim, BMW je prošao na trepćuće zeleno/žuto, ispravite me ako gresim, ali ove devojke su izazvale udes...

    • 8. jun 2014 | 23:34

      Ooo junače.

      @Ha da..,

      Audi i golf kakav bmw

    • 8. jun 2014 | 23:45

      Ja

      @Ha da..,

      Ne pali se crveno svetlo u oba pravca u isto vreme...mislim da je audi prosao kroz crveno...vestaci su na potezu...ako bude imao vezu,dokazace se da tu i nije ni bilo semafora...da je on njima dosao sa desne strane i da je vozio 50 km na sat....Srbija rodjaci

    • 9. jun 2014 | 00:18

      cobra11

      @Ha da..,

      Koliko ja vidim, ti ne vidis. Koji sad BMW?

  • Zoki

    8. jun 2014 | 23:09

    Strašno ..da se niko nije zaustavio na semafor

  • crna gora

    8. jun 2014 | 23:09

    Tacno se vidi na snimku da je golf prosao kroz crveno svijetlo .. On je prosao kroz zuto ali njima je moralo biti jos crveno ..

  • Vladimir

    8. jun 2014 | 23:09

    Ipak su oni krenuli na crveno. Još je za pešake bilo zeleno. Naravno nije ni ovaj bilmez smeo toliko brzo da vozi, ali su mu ovi direktno izleteli na put. Kad se nađu budala i pijanac, to se desi. Naravno uvek pogine i neko nedužan.

  • Dany

    8. jun 2014 | 23:07

    Stravicno tuzno i na žalost bahata i brza voznja...

  • S

    8. jun 2014 | 23:07

    Ko je bre on da ima pravo da nekome oduzme zivot? Ovo je nemoguce. Smrtna kazna da se uvede, da se budale nauce reda!!!

    • 8. jun 2014 | 23:19

      Pera

      @S

      A sta bi bilo da si ti vozio 50kmh i da ti neko izleti i da ga udariš? Verovatno bi za sebe tražio 2god zatvora? Realno kriv je vozač koji je prošao na crveno. Kriv je i ovaj idiot sto je vozio brzo ali manje od ovog/ove jadne mlade osobe koja je prošla kroz crveno. Ne znam nikoga i ne osuđujem nikoga. Ali svi ispaštaju i raduju se zbog svojih odluka. Njihove su bile mnogo loše

    • 9. jun 2014 | 00:19

      cobra11

      @S

      Oduzeli su ga sami sebi, prolaskom na crveno svetlo...

  • Dusan silni

    8. jun 2014 | 23:07

    Brate jeste jurio ali ovaj na crveno bre

  • Ogi

    8. jun 2014 | 23:06

    Uzas, ovaj je najmanje isao 200km/h.

    • 8. jun 2014 | 23:20

      3SGE

      @Ogi

      Ja ne znam dal je pored tebe ikad prosao auto sa preko 200km/h pa da vidis koja je to brzina ... Ovde nije bilo preko 140km/h ... Daleko od toga da ga branim covek je trostruko prekoracio brzinu i treba ga u zatvor obavezno !!! Polo/Golf sta li je vec bio , prosao na cisto crveno ...

    • 9. jun 2014 | 11:16

      MM M

      @Ogi

      - (300 minimum a mozda 320 !) ? - Koliko god da je isao isao je na zeleno a nastradali na Crveno ! Treba razdvojiti prekrsaje na zalost sa tragicnim ishodom!

  • BigFoot

    8. jun 2014 | 23:05

    Golf je ušao u raskrsnici na crveno!

  • A L E K S A N D A R!!!

    8. jun 2014 | 23:05

    Ne bili im u kozi niko..tuga

  • Nena

    8. jun 2014 | 23:04

    Za dozivitnu

  • Bbrs

    8. jun 2014 | 23:03

    Ovaj prosao na crveno a ovaj na trepcuce zeleno prolazi sa preko 120 km na sat.. Boze dozivotnu robiju za ovog sa audijem minimum

  • Mladen

    8. jun 2014 | 23:03

    Sacuvaj Boze....je*em ti alkohol bre !!! Sta vam je da toliko pijete?!?R.I.P.

  • 777

    8. jun 2014 | 23:02

    Samo se nadam da niko nije nastradao.... :(

    • 8. jun 2014 | 23:20

      Psi

      @777

      Ovo je tuzno ali ako mislis da niko nije nastradao kad jw izlupao cela kola

    • 9. jun 2014 | 02:49

      Mika

      @777

      Kako niko nije nastradao, troje ih je poginulo

    • 9. jun 2014 | 04:09

      xy

      @777

      ti si lud/a majke mi! Vrati se u skolu i nauci da citas!!! Tri osobe na mestu poginule, a on/a kaze nadam se da nije niko nastradao. Stvarno si nepismena b*dala!!

  • Suki

    8. jun 2014 | 23:02

    Ovo je strasno! Ovog ludaka treba na dozivotnu!!

  • Beba

    8. jun 2014 | 23:02

    Znači, šokirala sam se!!!!!!!!!!!!!! Nemam riječi!!! Jadni ljudi...počivajte u miru, a gad da plati!!!! Mada, tamo zakona nema, nema prave kazne!!!

    • 8. jun 2014 | 23:21

      Pera

      @Beba

      Nije on kriv. Pogledaj bolje i ne osuđuj. Jadni su njegov i životi njihovih porodica.

  • Djordje

    8. jun 2014 | 23:02

    Bem ti zivot... treptuce zeleno ne znaci nagazi gas... e zivote kako si jeftin

  • M.M.

    8. jun 2014 | 23:02

    Audi je leteo i uleteo kroz crveno. Strava i UZAS !!!!

    • 8. jun 2014 | 23:21

      nessa

      @M.M.

      audi je leteo to stoji ali je prosao na svoje zeleno a zuto se upalilo kad je vec bio na sred raskrsnice...krivi su poginuli jer su prosli kroz crveno..ali decko koji ovako juri kroz grad kriv je i da nije kriv...oduzeti dozivotno dozvolu i zatvor za budalu barem 10 godina..valjda toliko vrede 3 zivota?

  • Srele

    8. jun 2014 | 23:01

    Strasan sudar. Greota

  • Урош

    8. jun 2014 | 23:00

    Дај бре.. :'(

  • Mr.Romanijac

    8. jun 2014 | 23:00

    Oooo, Majko Sveta. O.o

  • vlada

    8. jun 2014 | 22:59

    znači ovaj majmun vozio 200 i proleteo kroz trepćuće zeleno a ovaj sa polom prošao kroz crveno...krivi oboje

    • 9. jun 2014 | 02:39

      mare

      @vlada

      po zakonu je kriv vozac pola. on nije postovao prvenstvo, prosao je na crveno (verovatno je i on bio pijan, ali se ne pise o tome jer je ipak zrtva) i izazvao je nesrecu sa smrtnim ishodom. audi jeste kriv sto je vozio brzinom 3 puta vecom od dozvoljene i sto je bio pijan (ako je bio jer su i te informacije jos nezvanicne), ali da polo nije prosao na crveno ne bi doslo do nesrece sa smrtnim ishodom! cista logika!

  • Jeka

    8. jun 2014 | 22:59

    Ali odakle se stvorio ovaj auto,kada je ovaj audi koje je isao neprimerenom brzinom prosao na zeleno? Ja sad nista ne razumem,ali je*em ti danasnju omladinu glupi ste kaoooo *****,ma mnogo ste glupi je*bala vas i brza voznja i sve

  • Vlada

    8. jun 2014 | 22:58

    Ovde kolko ja vidim audi je imao orednost jedino sto se ovaj kretao oko 100

    • 8. jun 2014 | 23:42

      Wyvern

      @Vlada

      Kakva prednost na trepcuce zeleno???? To znaci da treba da pocnes da kocis a ne da imas prednost i ubrzavas. Definitivno svi vozaci ponovo na polaganje testova.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA