(NE)VERUJETE LI U BOGA? Nikada ne biste pogodili koliko zaista ateista živi u Srbiji (FOTO)

Ako ljude pitate da li veruju da bog postoji, gotovo svi će odgovoriti sa da. Ali, ako pitanje preformulišete a ono ostane ništa manje direktno, dobijate sasvim drugačiju sliku o pravom broju vernika, kako u našoj zemlji, tako i u svetu

Komentari

  • Tr

    24. oktobar 2016 | 22:30

    Citam ove komentare i vernika i nevernika, i glupih i pametnih i svih a nigde niceg, ja verujem u Boga, nemam nista protiv ateista a i kad sam ja isao u skolu, na veronauci me je nastavnica ucila da nikog ne psujem,tj, ne vredjam po verskoj osnovi, ateista, Budista, bilo sta. I meni nije nesto jasno, ja verujem u Boga, Budisti u Budu, cini mi se, Muslimani u Alaha i moje logicno pitanje je sta je od tih istina na sta mi je nastavnica odgovorila da je njeno misljenje da je to sve jedno nadljudsko bice, mada, ja verujem u Pravoslavlje. Neceg sigurno ima, ali sigurno ,a sad sta je, jednom cemo saznati, a i razmislim malo i ne vidim smisao da ni u sta ne verujem, neka neki ateista cita malo o bilo cemu, ako vec nije, znate... lepo je...

    • 8. februar 2018 | 18:47

      Nenad

      @Tr

      Jasno je da razlicite religije zovu boga imenom svoje religije sto se sve svodi u jedno a to je ime bozije i molitva jednom I pravom bogu.Ljudi veruju i neveruju ali ako verujete otvaraju vam se velike mogucnosti I bog otkriva svoje lice svojim pravim vernicima i javno pomaze i stiti one koji veruju,oni koji neveruju ograniceni su na zivot koji vode trenutno i nonstop su nesrecni,nezadovoljni,depresivni imali para ili ne.Vi odlucite.

    • 2. septembar 2021 | 21:05

      Стефан

      @Tr

      Не верује се у свим религијама у исто божанство чак ни једнобожачким, нити је ,,све исто" у било ком виду, и још мање је тачно да различитеврелигије воде истом путу тј. до Бога и спасења и то се мпжр видети чак и по простом поређењу њихових учења. Бог је један и зато је Његово Откривење једно, једна је Вера, једна Црква, једно Спасење. Православна Црква је истинита Врква Христова. Једино православна Црква чува исту веру од почетка без промене у времену по људским укусима и схватањима. Православна Црква се с разлогом назива православном. Христос је Пут, Истна и Живот! Христос је Бог који је ради нас постао човек и узеовши наше грехе пострадао да би смо се Његовом раном ми исцелили. Преузео је казну коју није могао нити укинути, јер је паведно било да будемо кажњени јер сви сагрешисмо. Васкрсењем је Његовим постало могуће и духовно васкрсење људи, а сигурно ће бити и телесно, само да не будемо тад осуђени. Христос позива у радост вечну, не остајте у лажној радодти овога света која ће проћи нити у жалости због ствари овог света које ће свакако пропасти. Бог је истина, верујте у Бога и Богу.

  • Marko

    7. januar 2016 | 20:27

    Verujem u boga ali nemam nista protiv ateista ali smatram da grese u svom stavu jer treba verovati u nesto lepo

  • nikola

    3. jun 2014 | 17:22

    Sveta Milice, ne verujem svojim ocima sta sam procitao... sta napisa ovo?

  • raka

    3. jun 2014 | 02:53

    Da bi covek verovao u Boga,svom dusom i telom i da najdublje shvati da je bog bas tu svakog trena pored njega i da moze da pomera brda Bozjom snagom koja mu je data,mora da dovede sebe u posebno stanje svesti!Zato je sa "normalnim" stanjem uma postojanje Boga ne shvatljivo!Sto je i logicno. p.s:Ovo nije istina ovo sam sanjao!

  • Milica

    2. jun 2014 | 21:30

    Evo da I ja kazem par stvari.. samo jednu kap u moru dokaza o Bogu. Prvo: planete u suncevom sistemu su poredane po nevjerovatno preciznom matematickom principu.Drugo:sve tecnosti u prirodi se povinuju zakonu skupljanja na hladnoci, osim vode, koja se tom zakonu povinuje samo djelimicno, jer se ona na 4 stepena siri, cineci tako led laksim od vode I on isplivava gore. Tako da led na povrsini cuva unutrasnju temperaturu vode, ne dozvoljavajuci da se sva voda zamrzne. Da nije tako, pola okeana, skoro sve do ekvatora bilo bi u vecnom ledu. Trece, nevjerovatno je koliko sve zivotinje rade svrsishodne stvari, Prate svoje instinkte, nemajuci pojma sta zapravo rade . Pogledajte samo neke tropske ptice, koje prave nevjerovatno komplikovana gnijezda, koje covjek skoro nikako sa svojom inteligencijom ne bi mogao napraviti. Samo jedan milimetar nase koze je savrseniji od bilo kakve masine , a da ne pricam o mozgu! Dalje da ne nabrajam,ne bi u sve knjige sveta stali dokazi, koji su vama svakodnevno pred ocima. SVI veliki naucnici bili su duboko religiozni, kao Ajnstajn, Tesla.. a samo za istinitost pravoslavne vjere, da vam dam dokaz: Dan prije Vasrsa, JEDINO pro pravoslavnom obredu, se javlja u Hristovom grobu,Sveti Oganj, vatra koja ne pece! Svi mi cesto vidimo pohlepne svestenike i ostale, ali zasto se niko ne sjeti patrijarha Pavla, koji se vozio tramvajem? I koliko je drugih dobrih i smirenih, koji kriju svoja dobra djela i podvige jer je Gospod tako rekao? Nismo svjesni koliko nas dobri Bog sve voli,toliko da je Sina svog poslao na zemlju zbog nas, i kakvim nas blagoslovima obasipa svaki dan. Sto se tice Biblije, to je teska knjiga, i u njoj sve ne treba shvatiti bukvalno, vec ima dosta prenesenih znacenja. I Sam Gospod je rekao da su njegove misli vise od nasih i da nije ni ocekivano da odmah sve razumijemo. Koliko samo u Bibliji ima stihova o ljubavi!? Ukratko, ucinite ka Bogu jedan korak, a on ce prema vama pet. Zelim vam svu srecu na tom teskom, ali divnom putu.

    • 1. novembar 2014 | 20:05

      Mou

      @Milica

      Mico, draga ovo je samo logička greška begging the question gde zaključak (da ima boga) koji nisi dokazala koristiš kao argument početne premise. Ništa nije savršeno dovoljno je reći samo da je preko 70% planete voda a od tih 70% oko 3% je pitka onda nesavršenosti u ljudskom telu i nepotrebni organi. A te planete o kojima pričaš, taj "umereni" pojas je jako velik. Dake, razmišljaš s nečim što je u psihologiji poznato kao confirmation bias, veruješ u ono što neće narušiti tvoje prethodne iluzije I OVAJ ARGUMENT O "SAVRŠENOSTI" je jedan od najneozbiljnijih i rasturen je davno. Ljudi da imaju 3 oka onda bi to smatrali savršenim i tako dalje...

  • Katica

    2. jun 2014 | 21:14

    O nekim temama ne vredi raspravljati jer kada se sve sabere rezultat je isti - PRAZNE PRIČE. Ipak, kao neko ko je dva puta bio oči u oči sa smrcu samo jedno cu Vam reci - MI NISMO SAMI...

  • ateista

    2. jun 2014 | 21:06

    Ako procitate bibliju videcete da je Bog pobio gomilu ljudi. Ja ne zelim da verujem u takvog Boga. Mozda Bog i postoji, ali ne mogu da prihvatim da je on takav kakvim ga opisuju religije. Uzalud se nadate da ce Isus ponovo da sidje, jer da je tako on bi odavno sisao. Uzmite za primer drugi svetski rat i kakva su se zla tada desavala nad neduznim ljudima i decom a od Boga ni traga ni glasa....

    • 8. januar 2018 | 09:11

      Svetlana

      @ateista

      Slažem se sa Vama. I ne mogu da shvatim ljude koji veruju u te bajke. U mom okruženju svi su vernici, idu u crkvu, mole se, a razvratni su, nemoralni,lažljivi,zlobni...itd.

  • Anunnaki

    2. jun 2014 | 18:37

    Verujem u nesto sto je u kosmosu, zovem ga bog. Ali ne verujem u crkve ili njihove vernike koji rade najgore stvari.

  • istina

    2. jun 2014 | 17:22

    Biblija je knjiga isto kao sto je i hari poter itd.

  • Paja

    2. jun 2014 | 16:24

    Znam ovde mnogo pravoslavaca, SRPSKE VEROISPOVESTI, Koji slave slavu, a psuju boga Koji idu u crkvu, a pale naopako svece Koji ljube ikone, pritom prokljinjuci sve koje mrze, Koji idu u crkvu i kod vracara Koji veruju u boga, a rasturaju brakove Koji nose krst oko vrata, a jure udate zene, izivljavaju se na deci.. Koji psuju ateiste,nazivajuci ih zivotinjama, a sutiraju zivotinje kao loptu, Koji su vernici, a tudju decu nazivaju debilima, jer svoju nemaju Koji se izjasnjavaju kao vernici, pritom do srzi mrzeci sve sto je druge vere Ja sam licno ateista, ali su mi na prvom mestu najbitnija osecanja drugih i da nikog ne povredim, bez obzira na nacionalnu i versku pripadnost. Neka drugi veruju u sta zele, njihova stvar...ne mozemo i nemamo prava da nekom nesto namecemo! Ako cete zbog ateizma da me pljujete, samo izvolite...

    • 2. jun 2014 | 17:49

      Dado

      @Paja

      Vidis vjerujuci vremenom shvati da misleci na svoje greske nema vremena da vidi tudje.Jos se vise boji da ih osudi i u momentu kada shvati da tu nije pogrijesio bude sretan a vjera je individualna svako je dozivljava na svoj nacin.Meni je mnogo zao ljudi koji nevjeruju jer oni uopste nisu svjesni sta propustaju.

    • 2. jun 2014 | 22:54

      donson

      @Paja

      U potpunosti se slazem!!

    • 4. jul 2019 | 10:16

      Atheist

      @Paja

      Ti kao da si probao drugu. Čuj:,, nisu svesni šta propuštaju“

  • Ninaja

    2. jun 2014 | 14:05

    Svi vi ne verujete a kad je tesko tad ste nakveci vernici!

  • ramona Ilok

    2. jun 2014 | 13:40

    Ima jedna duga cesta koja vodi sve do raja: To je cesta, cesta mira, cesta mira i ljubavi. Ima jedno obećanje da će opet doći k nama; to je obećanje vjere, ufanja i ljubavi. Kada moraš sutra poći sa križanja svoga puta, pođi putem, putem Krista, putem Krista i ljubavi...

  • Cu

    2. jun 2014 | 12:06

    Bože OPROSTI IM ne znaju šta čine.. Prosto da su ljudi nastali od majmuna- kao što nisu,verovatno bi se i sada pretvarali u ljude.Ne bi mogli odjednom da stanu sa tim.

    • 2. jun 2014 | 13:23

      istina

      @Cu

      Ljudi nisu nastali od majmuna nego od njegovog predka.Edukuj se.

    • 2. jun 2014 | 13:57

      Vučko

      @Cu

      Reče Duško Radović jednom prilikom: " Budite slobodno glupi- to ne boli! "

    • 2. jun 2014 | 14:51

      Aleksandar015

      @Cu

      Ovo nije obična svakodnevna glupost, ovo je napredan nivo gluposti!

    • 2. jun 2014 | 16:06

      Evolucionista

      @Cu

      Ljudi nisu nastali od majmuna! Majmuni i covek imaju istog pretka, kao sto je i taj predak nastao mutacijom i evolucijom od neke druge zivotinje! A sto se tice toga da se evolucija ne vidi, to je zato sto su za promenu potrebni milioni godina! A ne od danas do sutra. Licno u komsiluku imam coveka koji se rodio sa 6 prstiju na jednoj ruci, a i njegova cerka je imala toliko, a da su radjali mnogo vise od jednog deteta, ko zna koliko bi ih takvih bilo! Evolucija je nesto sto se neprestano odvija!

  • Brbrrr

    2. jun 2014 | 10:08

    Zvjezdano nebo iznad mene i moralni zakon u meni nesumnjivo svjedoce o postojanju Boga........

    • 2. jun 2014 | 10:13

      pa

      @Brbrrr

      pa gde ti je?

    • 2. jun 2014 | 10:16

      Ako je verovati

      @Brbrrr

      I Zevs pa cak i Thor su na tom istom zvezdanom nebu zar ne? A da ne zaboravim Ra

  • nidzo

    2. jun 2014 | 09:57

    Najgluplje mi ne sto su vernici ti koji smatraju ateiste zivotinjama. " mi ne citamo bibliju " pa sad mi kao ne znamo ni sta je ljubav, ni solidarnost, ni darezljivost, a ispadne da znamo za sve to mnogo vise nego neki koji sebe nazivaju " vernicima ". Ako verujete u Boga, onda postujte ove koje ne veruju isto tako, jer ako ih nazovete zivotinjama i antihristima, vi niste bolji covek od njih.

    • 2. jun 2014 | 14:09

      Алекса

      @nidzo

      Не верујеш у Христа, онда си антихрист. Не верујеш у Бога, онда си безбожник. Не верујем у еволуцију, ја сам антиеволуциониста. У чему је проблем?

    • 4. jul 2019 | 10:23

      Atheist

      @nidzo

      Prefiks - anti znači da je neko protiv nečega. Ateista-ne veruje u boga, za njega bog ne postoji, antiteista-protivnik vere, koji bi vernika ubio. Nijedan ateista nije antiteista, da znaš!

  • Predrag

    2. jun 2014 | 09:54

    Ako bog postoji onda je došlo vreme da se protiv njega borimo i da ga smenimo, jer loše radi svoj posao! A vala i internet cenzuriše!

  • Eto

    2. jun 2014 | 09:46

    Kad je Isus rekao svojim apostolima da izgrade njegovu Crkvu, IZRIČITO im je naredio da se zove PRAVOSAVNA tako da celom svetu bude jasno a kršćansku nikada nije pomenuo!

    • 2. jun 2014 | 10:06

      ajaooooo

      @Eto

      Isus je bio jeres, bio je protiv svakog vida crkve. Ironija kolko sada ima crkava i svi ga slave ... planeta debila

    • 2. jun 2014 | 14:01

      Vučko

      @Eto

      Isus se obraćao samo jevrejima. A sve nejevreje je zvao "goja"( nešto više od biljke, a nešto manje od životinje) !

  • Ninaa

    2. jun 2014 | 09:43

    Boze ovo je strasno kako vi psujete i sta govorite za Boga!Zasto tako govorie ja ne mogu da razumem.Jel hocete da se pretvorite u Amerikance kojima nista nije sveto i koji su u dusi tako prazni?Boze psuju veru,krsnu slavu i praznike.Neka vam Bog oprosti.

    • 2. jun 2014 | 09:52

      Ej

      @Ninaa

      Pa ko psuje i vređa ovo je samo konstruktivna rasprava!

    • 2. jun 2014 | 13:25

      istina

      @Ninaa

      Pa po zadnjim statistikama, 78% ljudi iz sjedinjenjih americkih drzava vjeruju u hriscansku religiju

  • Elvis

    2. jun 2014 | 09:41

    Muslimana ima najvise,vise nego hriscana.ovaj broj u vasem tekstu je netacan.

    • 2. jun 2014 | 14:12

      Алекса

      @Elvis

      Да није било највише грешника у Содоми и Гомори не би било потопа.

    • 4. jul 2019 | 10:27

      Atheist

      @Elvis

      Koliko ja znam Sodom i Gomor su zatrti, a ne potopljeni. :-/

  • bih

    2. jun 2014 | 09:12

    A u hrvatskoj vernici rastu sve više jer se i grade Islamski centri a nakon ovog u Rijeci uskoro mora da se izgradi jedan i na istoku Slavonije tako da hrvatska postane prava demokratska evropska država sa jednakim pravima za sve iako je ćirilica zaista nepotrebna.

    • 2. jun 2014 | 09:42

      Hm

      @bih

      Šta jest, jest jer onaj u Rijeci je najlepši u EU!

    • 2. jun 2014 | 09:43

      Hm

      @bih

      Kažu hrvati da im je onaj islamski centar u Rijeci prava turistička atrakcija a pogotovo za privlačenje bogatih muslimana,arapa,šejka...samo nešto ne dolaze!

    • 2. jun 2014 | 13:53

      ramona Ilok

      @bih

      BiH o cemu ti ne diraj mi istok Slavonije bit ce kako mora da bude,natpisi stoje niko ih ne skida i ne dira vise nama ne smetaju jer mi znamo gdje je koja ustanova.Samo na zalost uvijek netko sa strane dodje pa malo zakuha pokupi se pa ode,a mi ostajemo tu gdje jesmo svoji na svome i samo da znas ne vjeruj puno tko i sta pise dodjes ovdje na par dana i vidjet ces da je sve suprotno od izmisljenih prica.

  • Nereligiozan

    2. jun 2014 | 09:10

    Joooj kolko glupih ima majko mila!! Dokaz da bog postoji je samo u jednoj knjizi, a 90% vernika nije pročitalo istu. Ali sledi iznenađenje, kad pročitate tu knjigu, 100% više nećete biti vernici ;) U svakom slučaju morate sumirati ovo, čovek je u svojoj istoriji izmislio preko 3400 bogova i preko 1500 mitskih bića, religije, sekte i ostale grupe su nastale kako bi se kontrolisao narod, da li je moguće da vama to još nije jasno?! Ali kapiram, nedostatak obrazovanja i višegodišnje ispiranje mozga sa bogovima još od osnovne škole, sve mi je jasno, ali bre ljudi dajte bre malo se osvestite, razmislite na 2 minuta da li verujete u bajke, bogove, veštice, vampire, anđele, demone, vile, pakao, raj i ostale gluposti..

    • 2. jun 2014 | 12:45

      Boris

      @Nereligiozan

      @Nereligiozan Samo sto Biblija nije nikakav dokaz nego tvrdnja.

    • 2. jun 2014 | 14:16

      Алекса

      @Nereligiozan

      Образовани човече кад већ помињеш бројеве богова, онда се потруди да бар приближно погодиш. Само су Струве и Калистов набројали више од 10 000 богова у античкој Грчкој, а на другим местима нећу да зборим.

  • bih

    2. jun 2014 | 09:08

    Kako neko može da bude pripadnik izmišljene i otcepljene crkve koja se još iz inata Vatikanu samoprozvala Pravoslavna a danas vidi da je sve to zapravo bila laž jer niti nezna kada da slavi niti koji da kalendar koristi jer se ispostavilo da je izdajnička krivoslavna crkva pa kako da neko normalan ostane u toj crkvi i očito da je Papa mora ujedinjavanjem spašavati pre nego ne nestane.

    • 2. jun 2014 | 09:50

      Srbin

      @bih

      1054. se sama odvojila od sebe?

    • 2. jun 2014 | 09:50

      zexy

      @bih

      Malo obrazovanja ne bi bilo na odmet, nije sve u zaslepljenosti... nije se ni jedna crkva "izmislila" niti odcepila kako kažeš, već je došlo do Velikog raskola 1054. godine (priznaj da u 21. veku i eri interneta ovo prvi put čuješ)... do raskola je došlo zbog postepenog uvođenja pogrešnog učenja koja su u suprotnosti sa odlukama Vaseljenskog sabora, od strane zapadnog dela crkve... uostalom, imaš internet, imaš razne knjige, pa čitaj...

    • 2. jun 2014 | 14:19

      Алекса

      @bih

      Мукице, није се православна црква одцепила, него је 1054. године кардинал Хумберт у име непостојећег римског бискупа, јер те 1054. године није изабран, одбацио Свету Саборну ( Католичку) Апостолску Православну Цкву. Лепо пише у Светом писму да незналице неће бити спасене па ти сад види.

  • Soldier

    2. jun 2014 | 08:48

    U boga veruju samo glupi ljudi, neobrazovani ljudi, sirotinja i izbeglice :D aj sad me napadnite sto sam ateista xaxa svi vi ste ovce najobicnije koji verujete u bilo kojeg boga!!!

    • 2. jun 2014 | 09:10

      Анонимус

      @Soldier

      Какав си ти кмет...

    • 2. jun 2014 | 09:52

      Srbin

      @Soldier

      Ne veruj u šta oćeš... budi vreća puna mesa I kostiju I pusti na miru one koji veruju

    • 2. jun 2014 | 14:28

      Алекса

      @Soldier

      Што си мене изоставио? Ја сам верник, а не спадам у те три категорије.

    • 4. jun 2014 | 00:18

      ID-Creationnn

      @Soldier

      Svako ko veruje da postoji evolucija a ne samo limitirane varijacije unutar vrste je totalno izmanipulisani kreten.

  • раб Божји

    2. jun 2014 | 08:09

    Како ћете видети оно чему сте леђа окренули?!

    • 2. jun 2014 | 08:40

      Dado

      @раб Божји

      Mnogi od njih vide tek pred kraj svog zivota.Upoznao sam dosta takvih.

  • Ivan

    2. jun 2014 | 08:03

    U Srbiji zivi minimum 99% nevernika i ateista, ako neko tvrdi da Bog postoji (ili nesto) i da je pravoslavac to uopste ne znaci da on postuje Boga i Religiju, to samo znaci da on prati modu.

  • ajvanho

    2. jun 2014 | 06:39

    Mislim da ste loše formulisali pitanje? Brojke i izjasnjavanje nista ne znace, sustina je koliko mi svedocimo svojim zivotom Boga.

    • 2. jun 2014 | 09:25

      bubu

      @ajvanho

      A koliko na svojim životom svedoči Jetija? Ili jednoroga? Ili Deda Mraza?

  • StabyMan

    2. jun 2014 | 02:47

    Super je ovo , samo jos da pocnemo da racionalno razmisljamo i da prestanemo da se svadjamo sa svakim i na konju smo . I u komentarima je rekao neko da je (nas) ateiste lako ubediti da "Bog" postoji , slobodno me ubedi nemam sta da izgubim a ti imas celu veru .

    • 2. jun 2014 | 09:29

      Student

      @StabyMan

      Ma koga zanima da te ubjedjuje?Daj,bre,ne precjenjuj se!Aj ti ubjedi da ne postoji!To sto ti uzmes 1001argument jedne strane,uzmu se i 1001 druge strane.I?I nista!Vjera se ne gubi argumentima!Ali za pricanje o takvim pojmovima treba imat razvijenu misao u glavi.A tog ovdje i nema!Toliko!Zdrao!

  • Genai

    2. jun 2014 | 02:08

    Sta vam je, Bog je stvorio zemlju. :)

    • 2. jun 2014 | 08:17

      Aleksa

      @Genai

      Pa to je opstepoznata "cinjenica" !! I to za 6 dana , a sedmi dan je iskulirao...

  • Vučko

    2. jun 2014 | 02:02

    Religiju su izmislili čobani da bi držali ovce pod kontrolom, jer je sa njima diskusija nemoguća.

    • 2. jun 2014 | 14:31

      Алекса

      @Vučko

      Мени ти чобани узеше мноооогооо мање од било које владе и државне установе, чобани ме утеше, а ови из државе ме све чешће терају да се тешим код тих чобана.

  • dule

    2. jun 2014 | 00:57

    E da smo u svemu ovako racionalni, gde bi nam kraj bio! Ne veruju u boga,ali se uspanice kad im crna macka predje put. To je nas nivo svesti...

  • Vučko

    2. jun 2014 | 00:11

    Verovanje da bog postoji je jednostavno stvar manjka obrazovanja i inteligencije. Zato smo ovde gde smo.

    • 2. jun 2014 | 00:39

      Boki

      @Vučko

      Mi koji smo glupi i verujemo u Boga ne mozemo da dokazemo njegovo postojanje. Posto vi koji ne verujete u Boga imate veci IQ, dokazite da Bog ne postoji!

    • 2. jun 2014 | 00:50

      dule

      @Vučko

      Da imas istog nabrojao bi ti koji su sve geniji vjerovali u boga.

    • 2. jun 2014 | 09:57

      Srbin

      @Vučko

      Kog obrazovanja, nesrećo? Mala matura... testovi.... mega trendovi..... doktorati... Gangule

  • Zozo

    2. jun 2014 | 00:08

    Ne znam zašto se koristi pojam "ateista" kad u našem jeziku postoji primeren naziv "bezbožnik".

    • 2. jun 2014 | 00:42

      istina

      @Zozo

      Sinonimi,pa sta...

    • 2. jun 2014 | 05:40

      Александар Џунић

      @Zozo

      Који је то интелектуалац, ако мало не форсира стране изразе.

    • 2. jun 2014 | 06:32

      Dzeko

      @Zozo

      Zato StPO su bezboznike ubijali i taj naziv ostaje ko potvrda za olos

  • Agape

    1. jun 2014 | 23:56

    Veoma interesantno istraživanje. To ustvari pokazuje ispunjenje mnogih biblijskih proročanstava, što nama koji poznajemo Bibliju nije ništa novo, iz prostog razloga jer Boga ne mogu zavaravati religije KOJE TVRDE DA GA ZASTUPAJU, a zapravo su prijatelji ovom svetu kojim upravlja Satana. Neko od vas reče u komentaru šta je ta kriva religija sve počinila tokom istorije, da bismo trebali večnost da to i napišemo, naime, njihove zločine. Zato Biblija i kaže za njih da su Satanine sluge. Jakov 4:4: “Preljubnici, ne znate li da je prijateljstvo sa svijetom neprijateljstvo s Bogom? Tko god, dakle, želi biti prijatelj svijetu postaje neprijatelj Bogu.“ Ta kriva religija ima zajednički biblijski naziv „Babilon Veliki“, kojoj se priprema dugoočekivani kraj jer upravo ona, kriva religija, dovodi čovečanstvo u zabludu, što nas u potpunosti uverava ovo istraživanje jer ljudi nisu više pod strahom bilo pod pritiskom društva bilo pod pritiskom religioznih vođa. A s druge strane ZABLUDE jesu zapravo i oni koji tvrde da nema Boga, i u Bibliji su okarakterisani kao bezumnici jer u Psalmu 14:1 čitamo: “Bezumnik kaže u srcu svojemu: “Nema Jehove!” Zlo čine, odvratna su djela njihova. Nema nikoga tko čini dobro. No to nije jedina dobra vest. Jehova nije zaboravio ljude koji ga iskreno žele upoznati iako možda pripadaju nekoj od brojnih krivih religija. On ih poziva k sebi i poučava istini kako bi mu ujedinjeno služili. Tako da komotno možemo reći da to Galupovo istraživanja nije potpuno jer nisu naglasili veoma bitnu činjenicu u prilog prave religije. Naime, koliko je nas uistinu upoznalo Boga, zahvaljujućo njegovom narodu koji pokazuje neviđenu revnost u ovim poslednjim danima da se spase što više ljudi. ….Imao bih štošta vam pisati no jasno mi je da nemate vremena za nešto više da saznate. Međutim ako se odlučite za duhovnost obratite se Jehovinim svedocima da vas upoznaju sa SVEMOGUĆIM JEHOVOM BOGOM Pozdrav dobri ljudi! Agape :-)

    • 2. jun 2014 | 00:22

      istina

      @Agape

      Ljudi u bibliji pise da ima boga , znaci da ga ima! Pametno pametno, ti si stvoren da vrsis debate

    • 2. jun 2014 | 00:22

      istina

      @Agape

      I ljudi aman ateiste nisu sotone...Zalosno

    • 2. jun 2014 | 06:07

      Александар Џунић

      @Agape

      Није Јехова, него Јахве, а, није ни Јахве, него су се гласови "Б" и "Х" (звучно "Х"- Украјинци су га очували) стопили у глас "В", управо као што парњаци "П" и "Х" (безвучно) чине "Ф". Дакле у питању је "ЈАХ-БХЕ". На Санскриту "бхавати" значи "бити, бивати, постојати". 30% речи у српском језику налази се у Санскриту. Дакле, "Ја бејах" је одговор Мојсију на питање "шта да кажем свом народу ко му је наредио да изведе свој народ и ропства". У преводу Старог завета (Даничић/Караџић), стоји "ја сам онај који јесам", онај који је вечит, који вазда постоји.

    • 2. jun 2014 | 09:17

      Drazo

      @Agape

      Samo je jedna prava i istinska vera, PRAVOSLAVLJE! Sve ostalo su jeresi, vrati se brate na pravi put!

  • Najprovokator

    1. jun 2014 | 23:35

    Tako nisu ni u struju verovali da postoji jer se ne vidi..pa ljubili žicu...najlakše je ateisti objasniti da Bog postoji,jer i on u nešto veruje (ali pogrešno) ,pa je lakše...najgori s oni što nisu ni ateisti,oni što ne znaju gde je levo...

  • marjan vranje

    1. jun 2014 | 23:25

    Drugo poglavje Put ka Istinu. 1Tako bude dovršeno nebo i zemlja sa svom svojom vojskom. 2I sedmoga dana Bog dovrši svoje djelo koje učini. I počinu u sedmi dan od svega djela koje učini. 3I blagoslovi Bog sedmi dan i posveti, jer u taj dan počinu od svega djela svoga koje učini. 4To je postanak neba i zemlje, tako su stvarani. Drugi izvještaj o stvaranju – Raj zemaljski Kad je Jahve, Bog, sazdao nebo i zemlju, 5još nije bilo nikakva poljskoga grmlja po zemlji, još ne bijaše niklo nikakvo poljsko bilje, jer Jahve, Bog, još ne pusti dažda na zemlju i nije bilo čovjeka da zemlju obrađuje. 6Ipak, voda je izvirala iz zemlje i natapala svu površinu zemaljsku. 7Jahve, Bog, napravi čovjeka od praha zemaljskog i u nosnice mu udahne dah života. Tako postane čovjek živa duša. 8I Jahve, Bog, zasadi vrt na istoku, u Edenu, i u nj smjesti čovjeka koga je napravio. 9Tada Jahve, Bog, učini te iz zemlje nikoše svakovrsna stabla – pogledu zamamljiva a dobra za hranu – i stablo života, nasred vrta, i stablo spoznaje dobra i zla. 10Rijeka je izvirala iz Edena da bi natapala vrt; odatle se granala u četiri kraka. 11Prvom je ime Pišon, a optječe svom zemljom havilskom, u kojoj ima zlata. 12Zlato je te zemlje dobro, a ima ondje i bdelija i oniksa. 13Drugoj je rijeci ime Gihon, a optječe svu zemlju Kuš. 14Treća je rijeka Tigris, a teče na istok od Ašura; četvrta je Eufrat. 15Jahve, Bog, uzme čovjeka i postavi ga u edenski vrt da ga obrađuje i čuva. 16Jahve, Bog, zapovjedi čovjeku: »Sa svakoga stabla u vrtu slobodno jedi, 17ali sa stabla spoznaje dobra i zla da nisi jeo! U onaj dan u koji s njega okusiš, zacijelo ćeš umrijeti!« 18I reče Jahve, Bog: »Nije dobro da čovjek bude sam: načinit ću mu pomoć kao što je on.« 19Tada Jahve, Bog, načini od zemlje sve životinje u polju i sve ptice u zraku i predvede ih čovjeku da vidi kako će koju nazvati, pa kako koje stvorenje čovjek prozove, da mu tako bude ime. 20Čovjek nadjene imena svoj stoci, svim pticama u zraku i životinjama u polju. No čovjeku se ne nađe pomoć kao što je on. 21Tada Jahve, Bog, pusti tvrd san na čovjeka te on zaspa, pa mu izvadi jedno rebro, a mjesto zatvori mesom. 22Od rebra što ga je uzeo čovjeku napravi Jahve, Bog, ženu pa je dovede čovjeku. 23Nato čovjek reče: »Gle, evo kosti od mojih kostiju, mesa od mesa mojega! Ženom neka se zove, od čovjeka kad je uzeta!« 24Stoga će čovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu i bit će njih dvoje jedno tijelo. 25A bijahu oboje goli – čovjek i njegova žena – ali ne osjećahu stida.

  • marjan vranje

    1. jun 2014 | 23:22

    Eva ja cu napisati istinu od boga dela njegova koja mi moramo nauciti a zivoga boga ima ko kaze da nema onda ta osoba nezna za boga -------I. POČECI SVIJETA I ČOVJEČANSTVA 1. STVARANJE SVIJETA Prvi izvještaj o stvaranju 1U početku stvori Bog nebo i zemlju. 2Zemlja bijaše pusta i prazna; tama se prostirala nad bezdanom i duh Božji lebdio je nad vodama. 3I reče Bog: »Neka bude svjetlost!« I bi svjetlost. 4I vidje Bog da je svjetlost dobra; i rastavi Bog svjetlost od tame. 5Svjetlost prozva Bog dan, a tamu prozva noć. Tako bude večer, pa jutro – dan prvi. 6I reče Bog: »Neka bude svod posred voda da dijeli vode od voda!« I bi tako. 7Bog načini svod i vode pod svodom odijeli od voda nad svodom. 8A svod prozva Bog nebo. Tako bude večer, pa jutro – dan drugi. 9I reče Bog: »Vode pod nebom neka se skupe na jedno mjesto i neka se pokaže kopno!« I bi tako. 10Kopno prozva Bog zemlja, a skupljene vode mora. I vidje Bog da je dobro. 11I reče Bog: »Neka proklija zemlja zelenilom – travom sjemenitom, stablima plodonosnim, koja, svako prema svojoj vrsti, na zemlji donose plod što u sebi nosi svoje sjeme.« I bi tako. 12I nikne iz zemlje zelena trava što se sjemeni, svaka prema svojoj vrsti, i stabla koja rode plodovima što u sebi nose svoje sjeme, svako prema svojoj vrsti. I vidje Bog da je dobro. 13Tako bude večer, pa jutro – dan treći. 14I reče Bog: »Neka budu svjetlila na svodu nebeskom da luče dan od noći, da budu znaci blagdanima, danima i godinama, 15i neka svijetle na svodu nebeskom i rasvjetljuju zemlju!« I bi tako. 16I načini Bog dva velika svjetlila – veće da vlada danom, manje da vlada noću – i zvijezde. 17I Bog ih postavi na svod nebeski da rasvjetljuju zemlju, 18da vladaju danom i noću i da rastavljaju svjetlost od tame. I vidje Bog da je dobro. 19Tako bude večer, pa jutro – dan četvrti. 20I reče Bog: »Nek’ povrvi vodom vreva živih stvorova, i ptice nek’ polete nad zemljom, svodom nebeskim!« I bi tako. 21Stvori Bog morske grdosije i svakovrsne žive stvorove što mile i vrve vodom i ptice krilate svake vrste. I vidje Bog da je dobro. 22I blagoslovi ih govoreći: »Plodite se i množite i napunite vode morske! I ptice neka se namnože na zemlji!« 23Tako bude večer, pa jutro – dan peti. 24I reče Bog: »Neka zemlja izvede živa bića, svako prema svojoj vrsti: stoku, gmizavce i zvjerad svake vrste!« I bi tako. 25I stvori Bog svakovrsnu zvjerad, stoku i gmizavce svake vrste. I vidje Bog da je dobro. 26I reče Bog: »Načinimo čovjeka na svoju sliku, sebi slična, da bude gospodar ribama morskim, pticama nebeskim i stoci – svoj zemlji – i svim gmizavcima što puze po zemlji!« 27Na svoju sliku stvori Bog čovjeka, na sliku Božju on ga stvori, muško i žensko stvori ih. 28I blagoslovi ih Bog i reče im: »Plodite se, i množite, i napunite zemlju, i sebi je podložite! Vladajte ribama u moru i pticama u zraku i svim živim stvorovima što puze po zemlji!« 29I doda Bog: »Evo, dajem vam sve bilje što se sjemeni, po svoj zemlji, i sva stabla plodonosna što u sebi nose svoje sjeme: neka vam budu za hranu! 30A zvijerima na zemlji i pticama u zraku i gmizavcima što puze po zemlji u kojima je dah života – neka je za hranu sve zeleno bilje!« I bi tako. 31I vidje Bog sve što je učinio, i bijaše veoma dobro. Tako bude večer, pa jutro – dan šesti.

    • 2. jun 2014 | 00:03

      Darvin

      @marjan vranje

      Da li je moguce da ste sve ovo napisali???

    • 2. jun 2014 | 00:13

      istina

      @marjan vranje

      Znaci bog stvara svjetlost prvog dana, a zvijezde cetvrtog..Hmmm...Sunce je kao sto znamo zvijezda.Hmmm.. Boze edukuj se malo

    • 2. jun 2014 | 00:28

      Ana

      @marjan vranje

      Ja dadoh plus za trud!

    • 2. jun 2014 | 02:07

      Vučko

      @marjan vranje

      A kakva je veza izmedju Palestinaca, Srba, Indijanaca, Aboridžina i ostalih? (ko razume, shvatiće)

    • 2. jun 2014 | 04:39

      Slavko

      @marjan vranje

      Marjane dosadan si sa svojim popovsnjem

  • Посматрач

    1. jun 2014 | 23:08

    Питање није адекватно! Ја сам крштен, православни вјерник, али исто тако вјера не игра улогу у мом животу сваког минута, сваког дана... То је мој интимни осјећај, волим да одем у цркву и запалим свијећу, не волим да радим на црвено слово и тако неке ствари, али се трудим да не прелазим у фанатизам, типа овог лика што вади себи око и сл. глипости! Преформулишеш питање у смислу колико има вјерника у основи, добићеш 90% и више одговора да!

    • 2. jun 2014 | 09:23

      Drazo

      @Посматрач

      Brate u Pravoslavlju nema mlako, ili vruce ili hladno, ili verujes ili ne verujes. Ne mozes iz vere uzimati sta ti odgovara. Nasa vera je prelepa, i nema ovih gluposti sa zrtvovanjima i vadjenjem ociju. Pravo pitanje koje su trebali u pravoslavnim zemljama da postave jeste koliko ljudi posti i pricescuje se!

  • Zvone

    1. jun 2014 | 23:07

    Dobro je,ovaj put nismo ispali najveće budale u regionu,hrvati ipak gluplji od nas hehehe

    • 1. jun 2014 | 23:57

      prirodno nadaren

      @Zvone

      Glupo da vredjas ljude na verskoj i etnickoj osnovi. Hoces da kazes da bi bio ,,pametan,, ne smes da budes religiozan i moras svaki put kad ti se ukaze prilika da vredjas tudja osecana.

  • Student

    1. jun 2014 | 23:04

    Nesto mi ovi podaci istrazivanja nisu uvjerljivi.

  • Petar Ćupurdija

    1. jun 2014 | 23:04

    Zaboravili ste na Austriju i Češku koja ima najveći procenat pravih ateista (ne agnostika) i iznosi neverovatnih 97 % po ispitivanju iz 2010. godine

  • dg

    1. jun 2014 | 23:02

    Pametni skandibavci ne slusaju popove, hodze itd zato i jesu najbogatiji ljudi, vidimo gdje su nigerija i ostale vjernicke zemlje

    • 2. jun 2014 | 08:53

      Aleksej

      @dg

      Nisu oni najbogatiji zato sto ne veruju u boga, nego ne veruju u boga zato sto su najbogatiji. Opste je poznato da u pravednim i uredjenim drustvima, drustvima u kojima moze da se zivi od svog rada, ne postoji potreba da se lopovski maniri politicara i bogatasa i nepravde, objasne recima "tako je bog hteo" i "muci se ceo zivot i trpi ugnjetavanje, jer ces na "onom svetu" biti nagradjen" . Sirotinji treba Bog, da bi mogla da pregura turobni dan.

    • 8. januar 2018 | 10:24

      Svetlana

      @dg

      Svak Vam čast. I ja isto tako mislim.

  • Zoran

    1. jun 2014 | 23:01

    Moja supruga i ja smo ateisti, nismo krsteni, decu nismo krstili. Ja sam se izjasnio da zelim da dam organe a ostatak da se kremira. U moj stan pop nece uci nikada. Ne mrzim vernike, njihovo pravo je da veruju u sta god misle da treba da veruju. Ne idem na slave i krstenja, radim na crveno slovo i psujem Boga. I sta sad?

    • 2. jun 2014 | 00:53

      dule

      @Zoran

      Pa nista,a inače koga to sve zanima?

    • 2. jun 2014 | 01:00

      Marko

      @Zoran

      I sad nista ali docice dan pa ces videti i sam!!!

    • 2. jun 2014 | 01:10

      prirodno nadaren

      @Zoran

      Napisi komentar o tome na telegrafu posto nas veoma zanima tvoj licni stav i uverenja.

    • 2. jun 2014 | 02:27

      niko bitan

      @Zoran

      Sad si ispao kreten...a sta ce biti posle...to ces videti sam. Boze oprosti mu,ne zna sta radi!

    • 2. jun 2014 | 02:29

      Joksi15

      @Zoran

      Što psuješ Boga, ako već ne veruješ u njega? Kako možeš da psuješ nekog, ako po tebi taj neko ne postoji?

    • 2. jun 2014 | 04:42

      Slavko

      @Zoran

      Emoj zoki zoki ideali ti vire iz komentara

    • 2. jun 2014 | 12:06

      Nereligiozan

      @Zoran

      Bravo Zoki, moj čovek!! I ja ću svoju ćerku učiti da preispita sve što pročita i vidi, a ne ko ovi papani, nisu ni pročitali bibliju a vernici su najveći na svetu . . užas, a kad budu pročitali istu, postaće ateisti ;)

    • 2. jun 2014 | 15:22

      Алекса

      @Zoran

      Што псујеш? Да ли ти је лакше кад опсујеш, или је то цивилизацијска тековина, или тиме исказујеш осећања?

  • Dz

    1. jun 2014 | 22:55

    Ja spadam u one koji veruju da bog ne postoji.

  • B

    1. jun 2014 | 22:54

    Koliko se sećam, za vreme najveće vladavine crkve je bilo nebrojeno ratova, ubistava i silovanja po čitavoj Evropi, Americi, Aziji i Africi. Mahom u ime Hrista i Alaha. Učite istoriju.

    • 1. jun 2014 | 23:57

      Ne volim politiku

      @B

      Slažem se. Iako verujem u dobrotu i milost, uzimali su ime njegovo svaki put kad su pravili najveće pokolje.

    • 2. jun 2014 | 00:00

      prirodno nadaren

      @B

      Za vreme komunizma i nacizma toga uopste nije bilo, slazem se...

    • 2. jun 2014 | 15:25

      Алекса

      @B

      Лоше се сећаш, у ствари не знаш. То што ти је пропаганда наметнула да је црква је ствар тог необразовања. У периоду о ком ти говориш било је ратова јереси. ПС Данас у време модерно, кад је толико безбожника на срећу нема ратова.

  • Bb

    1. jun 2014 | 22:49

    Vidi se po ovome u kojim zemljama ljudi najbolje zive... Sto je vise ateista i agnostika, to je sistem uredjeniji, manje kriminala, visi zivotni standard itd. Jednostavno, ljudi ne traze izgovore vec se posvete uredjivanju svog zivota i uzdaju se u sebe, ne u natprirodne sile. Zbog natprirodnih sila se na ovim prostorima i gine i zivi kako zivi, mili moji. Religijske vodje siluju djecake, ubijaju bolesne (narkomanija jeste bolest) itd. Nije ni slucajno da se u zemljama sa najjacim obrazovnim sistemom najmanje pribjegava religiji.

    • 2. jun 2014 | 00:54

      Zbogom pameti

      @Bb

      A sto je više vernika, to je više kvazivernika. Sto je više kvazivernika to je više antisemitizma, pa onda i šovinizma, rasizma, homofobije...

    • 2. jun 2014 | 15:27

      Алекса

      @Bb

      Па што онда Шиптари уништише прву атеистичку државу, коју је створио друг Енвер Хоџа, кад је то тако добро? Него да ли тај стандард важи за државу Младог Вође Звезде трећег миленијума Северну Кореју? И тамо су атеисти, а сви тврде да је тамо беда највећа.

  • Kralj, car, bog na zemlji

    1. jun 2014 | 22:44

    Naravno da nema Boga, kakvo je to glupo pitanje?

  • dr

    1. jun 2014 | 22:36

    Očigledno je da pisac ovog članka i autori ankete mešaju pojmove vere u Boga, i religioynosti. Religiznost ne mora nužno da znači verovanje u Boga, niti verovanje u Boga predstvalja religioznost. Ja verujem u Boga, ali da su mi postavili isto pitanje "da li je religija bitan deo vašeg svakodnevnog života" odgovorio bih sa NE, jer pre svega ne znam na koju religiju misle, možda na Islamsku a možda na Budizam. Međutim da su bili malo konkretniji, na primer da su postavili pitanje "Da li je vaša vera, ili to u šta verujete bitan deo vašeg svakodnevnog života" verujem da bi rezultati bili skroz drugačiji, inače ne čudi ovakav ishod ankete, čak šta više po meni su brojke male. Treba dobro voditi računa kakva vam pitanja postavljaju, jer na osnovu vašeg odgovora mogu smestiti u pogrešan koš.

    • 1. jun 2014 | 23:28

      Djoka

      @dr

      Bravo. Biti religiozan i vernik su dve potpuno različite stvari. Svaki čovek na svetu je vernik, ima nešto u šta veruje. Recimo, ljubav, pravda, istina, šta god. Da li je neko areligiozan je druga stvar. Ja sam veliki vernik, ali nisam religiozan. Ateiste pogrešno smatraju za potpune nevernike, koji ne veruju ni u šta, što je nemoguće. Oni su prosto samo areligiozni.

    • 1. jun 2014 | 23:32

      Petar Ćupurdija

      @dr

      Dragi "dr" shvatio si poentu pitanja i nije mi jasno zašto sada tako banalizuješ... Pa ako te pitaju da li religija igra važnu ulogu u tvom životu predpostavlja se da se pitanje odnosi na tvoju religiju ako je imaš(npr. ako si hrišćaniin sigurno nisu mislili da li islam ima veliku ulogu u tvom svakodnevnom životu) i siguran sam da si to shvatio... Ja sam ateista i protiv religioznih ljudi nemam ništa ali protiv crkve(bilo koje religije izuzev budizma - koji je više filozofija nego religija)i tek kako imam. Crkva je institucija a njeni "sveštenici" su ljudi koji tvrde da znaju najkraći i pravi put do raja i uporno lakovernom narodu naplaćuju kartu! (Crkva je oslobođena poreza, živi na državnom budžetu, uživaju u nebrojenim benificijama u odnosu na ostali narod, bezobrazno naplaćuju venčanja, krštenja( u hrišćanstvu ) kao i opela na sahranama u svim religijama samo pod različitim imenom uz drugačije običaje vezane za tradiciju naroda - jedino što se razlikuje je cenovnik...KOja je uopšte uloga crkve? Parafraziram deo biblije(u ovom slučaju - iste ili slične metafore se nalaze i u svim drugim svetim knjigama) Isus je rekao podigni kamen i naćićeš me, rascepi drvo i naćićeš me jer ja sam svuda... Dakle zar vernici zaista misle da se moraju moliti u crkvi i paliti sveće ili šta već... Zar "BOG" neće podjednako dobro čuti njihove molitve bilo gde (kod kuće, na ulici ect. shvatate poentu) Odavno je još napisana priča o pop Ćiri i pop Spiri a ta satirična komedija se obistinjuje danas više nego ikada...popovi voze bmw, imaju sve materijalno što požele a baš ta posvećenost bogu bi trebala da podrazumeva i odricanje od materijalnog i okretanje duhovnim bogatstvima i pronalaženje "BOGA" ili "SEBE" kako ko već naziva svoje sveto putešestvije... Ja kao ateista (nisam kršten) znam još od kada znam za sebe da ne treba krasti, da treba voleti svoje bližnje, da ne treba ubijati i nije mi trebala nikakva biblija da bih to shvatio... NIsam bezgrešan ali sam sigurno bezgrešniji od 90 posto vernika u Srbiji... Ubeđen sam da pravih vernika u Srbiji ima jako malo ostatak su samo ljudi koji su vaspitani u tom duhu i tako od malena ispranog mozga kategorički i odbijaju da razmisle logički svojom glavom i dođu do zaključka da je jedina pozitivna strana religije zapravo održavanje tradicije i nacionalnog identiteta jednog naroda i ništa više od toga!

  • nn

    1. jun 2014 | 22:32

    Slava nije religiozni obicaj, već paganski.Kao i mnogi drugi "praznici". Ljudi bi trebalo, u ovoj zemlji, da počnu da razlikuju tradiciju i običaje od religije! A mi po rođenju nismo ateisti, pročitaj malo Frojda "Nelagodnost u kulturi".

    • 1. jun 2014 | 23:38

      pe

      @nn

      ccx

    • 2. jun 2014 | 00:06

      Akhenaton

      @nn

      Mnogo toga paganskog je Hrišćanstvo preuzelo i prilagodilo ga svojim običajima, tako da nisam siguran da si u pravu.

  • Koske

    1. jun 2014 | 22:31

    Covek mora da bude bas glup da bi u danasnje vreme verovao u bajke. Bog ne postoji i religija/sujeverje je velika prevara.

    • 1. jun 2014 | 23:08

      Marko

      @Koske

      A otkud mi ovde a otkuda sve ovo,kazete molekuli celije majmuni pa od cega su oni nastali?naravno da postoji tvorac svega, samo glup covek moze da ne veruje!!!

  • Pera Sikirica

    1. jun 2014 | 22:30

    Znači imamo u Srbiji "svega" 3.300.000 antihrista !!! Bog da nam je u pomooći.

  • sudija

    1. jun 2014 | 22:28

    Ovi veruju samo u lovu!

  • Srb

    1. jun 2014 | 22:27

    Direktan odraz toga je propalo, nemoralno društvo u kome trenutno živimo. Da ljudi malo više veruju, da više poznaju bibliju, ali i da ima više pravih ljudi(kao što je patrijarh Pavle npr bio) da ih uče veri, manje bi bilo i ubistava i silovanja i nasilja uopšte. Naravno nije ovo jedini faktor, ali je veoma bitan. Nema ni solidarnosti ni ljubavi, a svest nam je promenjena kroz medije i internet. Nameću nam se zapadne kapitalisticke vrednosti, gde čovek postaje rob, ili samo sredstvo za ostvarivanje profita. Ovo je posebno istaknuto u velikim gradovima.

    • 1. jun 2014 | 22:58

      EdHunter

      @Srb

      Eto,vidiš,ateisti su generalno obrazovaniji i bolje poznaju Bibliju i religiju od većine vernika (zato su i ateisti),a stopa kriminala je najniža u navedenim "ateističkim" zemljama,Švedskoj,Norveškoj,Islandu itd,da ne pričamo o ekonomskoj,socijalnoj stabilnosti i sl...Informiši se malo pre nego što sam od svoje izjave napraviš paradoks ;)

    • 1. jun 2014 | 23:14

      istina

      @Srb

      Bil Gejts genijalac koji svake godine donira milione ici ce u pakao jer ne vjeruje u boga.."Logicno"

  • Dado

    1. jun 2014 | 22:22

    Mislim da ste pogrijesili u vezi bosne,odnosno RS a sve ostalo ste pogodili samo sam mislio da je Srbija ispred Slovenije.

  • Ala

    1. jun 2014 | 22:17

    Ma laz za medalju !!! A Svi u Srbiji ,tj 90% ljudi ,ja se mogu kladiti , obelezava bozic, uskrs, i slavi slavu. To su klasicne medijske gluposti !!!!

    • 1. jun 2014 | 22:33

      ivana

      @Ala

      Tradicija a ne vera me tera da farbam jaja i obelezim bozic

    • 1. jun 2014 | 22:57

      Ja

      @Ala

      Ako neko obeležava božić i slavi slavu ne znači da mu religija igra bitnu ulogu u svakodnevnom životu. Da preformulišem: Da li se srbi svakodnevno mole i idu u crkvu... ili bar jednom nedeljno?

  • Neko iz mase

    1. jun 2014 | 22:14

    Svi smo rodjeni ateisti,pitanje je samo odgoja u sta cete verovati..tj. koliko vam I kako mozak isperu.

    • 1. jun 2014 | 22:38

      Vojvoda Nikola

      @Neko iz mase

      Ako tako mislis, onda i najveci naucnici koji su i posle svog znanja i logicnog objasnjenja nauke ipak priznali da Bog postoji! Znaci i njima je ispran mozak, onda nemoj izucavati naku ispranih mozgova...

  • Al

    1. jun 2014 | 22:13

    U ovoj zemlji covek izgubi veru u sve..

    • 1. jun 2014 | 22:45

      SRBIJA=MAFIJA

      @Al

      Tako je! Čekam da vidim šta će biti još godinu dana i paljba zauvek odavde!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA