KO JE NAJOMILJENIJI? Bosanci se kunu u Bešlića, Mercedes, Madonu i Barselonu!

 
  • 9

Anketa koja je u BiH sprovedena od strane švajcarske organizacije pokazuje da bi bosanskohercegovački građani vozili Mercedes i išli na koncerte Dubioze kolektiv i Halida Bešlića kada bi imali dovoljno novca

Kada bi prosečni bosanskohercegovački građanin imao neograničeno novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na temelju kvaliteta, vozio bi Mercedes, išao na koncerte grupe U2, Dubioze kolektiv ili Halida Bešlića i pio Tešanjski kiseljak.

Ovo je rezultat prvog bosanskohercegovačkog istraživanja QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA koje je u martu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association GmbH) sa sedištem u Cirihu putem web-ankete na uzorku od 1.200 bosanskohercegovačkih građana, korisnika interneta starijih od 15 godina.

Celokupno istraživanje QUDAL-a u Bosni i Hercegovini obuhvatilo je više od stotinu komercijalnih i nekomercijalnih kategorija (npr. najkvalitetnije mleko, najkvalitetniji automobil, najkvalitetnijeg domaćeg pevača i sl.).

Kako naglašavaju u ICERTIAS-u, istraživanjima QUDAL želi da se popularizuje kvalitet i važnost kvaliteta.

- Projektom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača na to da imaju potpuno pravo živeti kvalitetnije i zahevati na tržištu viši kvalitet za svoj novac - ističu u ICERTIAS-u. Pravo na kvalitet i kvalitetniji život pogotovo je aktuelno danas, u trenutno veoma zahtevnom ekonomskom okruženju - zaključuju u švajcarskom ICERTIAS-u.

FOKUS NA KVALITET

Bosanskohercegovački građani pitani su  šta bi oni kupovali i šta bi koristili da im pri kupovini novac nije apsolutno nikakav problem i da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa isključivo i samo o kvalitetu.

Istraživanje je dalo jednu potpuno novu sliku o Bosni i Hercegovini i bosanskohercegovačkom tržištu i otkrilo razmišljanja građana o vrednostima i kvalitetu koji su im dostupni i na koji ih način oni prepoznaju i vrednuju.

Istraživanje tržišta ne meri stoga niti tržišnu prodaju, niti snagu nekog brenda, već isključivo iskustvo i mišljenje samih potrošača o tome ko njima za određene kategorije nudi najviši nivo kvaliteta u njihovoj zemlji.

Na koji način razmišljaju bosanskohercegovački građani kada je reč o vrhunskom kvalitetu možda najbolje govori kategorija "Porodični automobili". Za ovu kategoriju im je postavljeno pitanje da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji je po njihovom mišljenju i iskustvu najkvalitetniji u BiH.

Najveći broj anketiranih odgovorio je – "Mercedes".

Na pitanje o apsolutno najkvalitetnijoj muzičkoj grupi u svetu najveći broj ispitanika naveo je U2. U kategoriji najkvalitetnijeg muzičkog izvođača odnosno pevača u svetu na prvom mestu smestili su Madonu.

Fudbaler Mesi pozicionirao se na prvo mesto kao najkvalitetniji svetski sportista prema mišljenju bosanskohercegovačkih građana, dok je po mišljenju ispitanika u BiH, FK Barcelona najkvalitetniji sportski klub na svetu (nezavisno o kom je sportu reč).

Kada je riječ o kvalitetu osoba, projekata, organizacija u Bosni i Hercegovini, ispitanici u istraživanju u kategoriji najkvalitetniji sportista u BiH na prvo mesto stavili su Edina Džeku, odnosno fudbalski klub FK Željezničar u kategoriji najkvalitetniji bosanskohercegovački sportski klub.

Kao najkvalitetniju muzičku grupu u Bosni i Hercegovini najveći broj ispitanika navodi grupu Dubioza kolektiv, dok u kategoriji najkvalitetniji pevač u BiH najviše glasova dobio je Halid Bešlić.

Uostalim komercijalnim kategorijama istraživanja kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta građani navode: Dukat (kategorija mleko); Neskafa (kategorija instant kafe); Fruktal (kategorija sokova); Tešanjski kiseljak (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); HP (laptopovi); Najk (sportska obuća); Unikredit (banka); Grave (osiguravajuća kuća), Visa (kreditna kartica) i dr.

(Telegraf.rs)

Video: Gastroenterolog dr Saša Perić: Nadimanje, bolovi u stomaku, prejedanje, koji simptomi su alarm

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA