Koje kompanije su zaštitnici planete?

  • 2

Kompanije Knjaz Miloš, Imlek, Bambi i Sekopak, u skladu sa politikom očuvanja životne sredine i prostora u kojem živimo, podržale su prvi dečiji ekološki festival u Srbiji "Čistunko", održan povodom Svetskog dana Planete.

Festival ima za cilj da kroz stvaralaštvo, zabavu i druženje kod dece svih uzrasta razvije odnos prema ekologiji, čistoći i zdravlju. Kompanije Dunav hrana grupe podržale su festival donacijom svojih proizvoda, dok je Sekopak svim učesnicima poklonio knjigu "Ekološke zanimacije".

Ovogodišnji program festivala "Čistunko" osmišljen je kao niz aktivnosti čiji je cilj da se deca vaspitaju o osećaju za očuvanje životne sredine, kroz igru i zabavu. Gosti festivala bila su poznata lica dečijeg stvaralaštva u Srbiji, a to su: Ljubivoje Ršumović, Dobrica Erić, Mošo Odalović, Tode Nikoletić i mnogi drugi.

Pobednicima takmičenja koja su organizovana u sklopu festivala uručeno je ukupno 36 vrednih nagrada, a sva deca uživala su u Bambijevim slatkim proizvodima, Knjaz Miloš osvežavajućim napicima i ukusnim mlečnim proizvodima kompanije Imlek.

- Izuzetno nam je drago što smo podržali organizaciju jednog ovako značajnog festivala kada je u pitanju zaštita životne sredine, čemu naše kompanije posvećuju posebnu pažnju. Drago nam je što su mališani kroz igru i najkvalitetnije proizvode Knjaza, Imleka i Bambija na praktičan način naučili kako sa malo truda mogu učiniti našu okolinu ugodnijom za život. Posebno nam je zadovoljstvo da podržimo edukaciju mladih u zemlji, o čemu svedoče i mnogobrojne druge akcije kompanija Dunav hrana grupe -  izjavila je Svetlana Glumac, direktor korporativnih i regulatornih poslova DFG.

(Telegraf.rs)

Video: Tubić: Pacijenti su svesni, hemodinamski stabilni

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ana

    23. april 2014 | 21:01

    Treba više ovakvih akcija i treba pisati o tome ne bi li se naraštaji koji stasavaju naučili redu, kad mi već nismo!

  • jagodinac

    23. april 2014 | 20:42

    U to ime predlazhem da Knjaz Milosh naduva josh tone plasticne ambalaze za mineralnu vodu i sokove. Kao i IMLEK. Da li je iko cuo da ove dve firme otkupljuji nazad svoje plastichno djubre?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA