Kinezi grade preostale deonice Koridora 11

- Koncesija znači da će kompanija koja uđe u posao svojim sredstvima izgraditi autoput, a ta sredstva će naplatiti kroz naplatu putarina i uz obavezu održavanja autoputa - objasnio je Velimir Ilić

Komentari

  • mili

    12. april 2014 | 13:32

    Nase firme namoju vremena da rade pa zato moraju kinezi ej veljo veljo dobro te poznajemo.

  • Pop

    12. april 2014 | 10:03

    Posao će da dobije firma koja ministru ubaci više para u šajtov.

  • Vuk

    12. april 2014 | 08:17

    Inace, Kinezi kao svetski poznati graditelji, po kvalitetu naravno, mogu graditi samo u Kini i Banana drzavama. Aferim!

  • Dag

    11. april 2014 | 20:25

    Tek ce nam se iskositi oci!... Najstariji trgovci na svetu, nista dzabe ne daju. A ovaj 'vata poslednji voz... / doduse put je u pitanju /...

  • Avlije

    11. april 2014 | 20:00

    A sto su mogli kroz koncesiju da daju pre 15 god to nikom nista...idiotizam

    • 11. april 2014 | 20:12

      Прогрессивный

      @Avlije

      Al onda je imalo šta da se "kraducka"...

  • Vlada

    11. april 2014 | 19:44

    Umesto nasi da grade oni kinezima daju. Pa kako to da se kinezima isplati a nasima za svoju zemlju ne. Ili ubacuju neki kineski materijal i posle kise i jednog snega ima da se raspadne

    • 12. april 2014 | 13:41

      Dragan

      @Vlada

      Halo pobratime koje nase preduzece ima referencu i 700 miliona evra pa da dobije koncesiju a drzava vise nema para ni mb 500 brabus da popravi halo jel sad razumes??!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA