Kinezi grade preostale deonice Koridora 11

- Koncesija znači da će kompanija koja uđe u posao svojim sredstvima izgraditi autoput, a ta sredstva će naplatiti kroz naplatu putarina i uz obavezu održavanja autoputa - objasnio je Velimir Ilić

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vuk
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • mili

    12. april 2014 | 13:32

    Nase firme namoju vremena da rade pa zato moraju kinezi ej veljo veljo dobro te poznajemo.

  • Pop

    12. april 2014 | 10:03

    Posao će da dobije firma koja ministru ubaci više para u šajtov.

  • Vuk

    12. april 2014 | 08:17

    Inace, Kinezi kao svetski poznati graditelji, po kvalitetu naravno, mogu graditi samo u Kini i Banana drzavama. Aferim!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA