Kinezi grade preostale deonice Koridora 11
- Koncesija znači da će kompanija koja uđe u posao svojim sredstvima izgraditi autoput, a ta sredstva će naplatiti kroz naplatu putarina i uz obavezu održavanja autoputa - objasnio je Velimir Ilić
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
mili
Nase firme namoju vremena da rade pa zato moraju kinezi ej veljo veljo dobro te poznajemo.
Pop
Posao će da dobije firma koja ministru ubaci više para u šajtov.
Vuk
Inace, Kinezi kao svetski poznati graditelji, po kvalitetu naravno, mogu graditi samo u Kini i Banana drzavama. Aferim!