Pa naravno da je vozac kriv. Ne sme da polazi sa stanice bas zbog ovoga. Mogla je i da mu kaze da se zaleti i udari u prvu banderu, pa da li bi i to poslusao??
Da se rucka nije iskidala kondukterka ne bi ni ispala. Policija a i nadlezne inspekcije bi trebalo da sprovedu stroziju kontrolu ispravnosti autobusa da se ovakve nesrece ne bi vise desavale i svako vozilo koje je opasno po bezbednost putnika i osoblja ukloni iz saobracaja strogo kazniti firmu u ovom slucaju Lekon!
Kako moze da krivi osobu za koju kaze da ima psihicki problem,pa nije ona kriva verovatno,da ova zemlja ima da joj pruzi adekvatno lecenje ne bi se ta setala,a da nam je mentalitet normalan ne bi te ugrozavao njen smraad... Smrdi tvoje pomodarstvo komsinice
Kriva je neispravnost vozila koji su ocajnom stanju. Igrom slucaja radio sam u Lekon u cijem vozilu se i desila nesreca. Otkinula se rucka! Strasno! Sta ce sledece da se desi pa da sklone te sklopocije sa nasih ulica!
Kad djavo dodje po svoje sve se to nekako namesti i uklopi. Koga kriviti za ovu nesrecu a koga ne kriviti? Kondukterka je rekla vozacu otvori vrata njena greska. Vozac otvorio vrata njegova greska. Bas zbog ovakvih slucaja kod novih autobusa postoji sistem TÖW-FNS (Türe Öfen wagen - fährt nichts stop) sto u prevodu znaci ( Otvorena vrata vozilo ne krece stop ). Zalosno je ovo sve sve kondukterki zelim brz oporavak i sve najbolje. Neka ovo bude jedno lose iskustvo drugim vozacima autobusa.
Vozilu nije dozvoljen polazak sa stanice dok se vrata ne zatvore.
U Batajnici se to ponekad desi u 700. I onda se vozac pravda ,,jbg-a ne ide" i nastavi otvorenih vrata.
Sirom zatvorenih ociju
Uvek je bolje ispasti glup, nego iz autobusa....
Podelite komentar
...
Trebali su otvoriti prozore!
Podelite komentar
SaleNi
Pa naravno da je vozac kriv. Ne sme da polazi sa stanice bas zbog ovoga. Mogla je i da mu kaze da se zaleti i udari u prvu banderu, pa da li bi i to poslusao??
Podelite komentar
Ime
Da se rucka nije iskidala kondukterka ne bi ni ispala. Policija a i nadlezne inspekcije bi trebalo da sprovedu stroziju kontrolu ispravnosti autobusa da se ovakve nesrece ne bi vise desavale i svako vozilo koje je opasno po bezbednost putnika i osoblja ukloni iz saobracaja strogo kazniti firmu u ovom slucaju Lekon!
Podelite komentar
Jovana
Kako moze da krivi osobu za koju kaze da ima psihicki problem,pa nije ona kriva verovatno,da ova zemlja ima da joj pruzi adekvatno lecenje ne bi se ta setala,a da nam je mentalitet normalan ne bi te ugrozavao njen smraad... Smrdi tvoje pomodarstvo komsinice
Podelite komentar
TRJOVAN
Nema se para...
Podelite komentar
Ime
Kriva je neispravnost vozila koji su ocajnom stanju. Igrom slucaja radio sam u Lekon u cijem vozilu se i desila nesreca. Otkinula se rucka! Strasno! Sta ce sledece da se desi pa da sklone te sklopocije sa nasih ulica!
Podelite komentar
MIROSLAV
Kad djavo dodje po svoje sve se to nekako namesti i uklopi. Koga kriviti za ovu nesrecu a koga ne kriviti? Kondukterka je rekla vozacu otvori vrata njena greska. Vozac otvorio vrata njegova greska. Bas zbog ovakvih slucaja kod novih autobusa postoji sistem TÖW-FNS (Türe Öfen wagen - fährt nichts stop) sto u prevodu znaci ( Otvorena vrata vozilo ne krece stop ). Zalosno je ovo sve sve kondukterki zelim brz oporavak i sve najbolje. Neka ovo bude jedno lose iskustvo drugim vozacima autobusa.
Podelite komentar
milisavic
Raspadaju se autobusi kao i ova zemlja sve se raspada dali ima nesto da normalno funkcionise?
Podelite komentar
TRJOVAN
Vozilu nije dozvoljen polazak sa stanice dok se vrata ne zatvore. U Batajnici se to ponekad desi u 700. I onda se vozac pravda ,,jbg-a ne ide" i nastavi otvorenih vrata.
Podelite komentar