Ovaj čovek predlaže revolucionarne reforme u srpskom školstvu - pogledajte koje!
U Srbiji bi trebalo da se uvede obavezno desetogodišnje obrazovanje, kao i da se ukine ponavljanje razreda, smatra profesor Miroslav Kuka
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Jevta
Podhitno hospitalizujte Kuku!
Maja
Padanje razreda je vec ukinuto i deca to zloupotrebljavaju,nije potrebno ni prisustvovati nastavi da bi se preslo u novi razred.Tako se neguje neodgovornost,obrazovanje manje vise,ko je zeli doci ce do toga.Ovim nacinom bi se razvijala odgovornost i samosvest.Pohvala.
Mile
Možda su njegova predavanja zanimljiva, i verovatno da ovaj predlog sadrži detalje vredne razmatranja, međutim ovakav model školstva ostaje jalov kao i svi od Šuvara pa do danas. Mislim da bi završni ciklus srednje škole trebalo da da mlade ljude osposobljene za konkretna zanimanja, izuzimajući gimnazije. Koja je korist od današnjeg školovanja kada svršeni srednjoškolci ne znaju skoro ništa praktično da urade iz svoje struke. Ovo govorim iz iskustva, konkretno vezano za oblast elektronike. Slična je situacija i sa svršenim studentima. Dva inženjera telekomunikacija koji su diplomirali na niškom elektronskom fakultetu nikako nisu uspeli da se uključe u projekte i proizvodne procese iz svoje oblasti. I naravno nisam ni mogao da ih zadržim na poslu po isteku pripravničkog perioda. Stručne škole moraju imati praktičnu nastavu bar jedan dan nedeljno !