Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Činjenice
Koja je ovo glupost..izabereš operatera i plaćaš..u Hrvatskoj je to vrlo jednostavno..podneseš zahtjev a operateri između sebe sve to riješavaju i klijent nema nikakvih troškova zbog prijelaza..
Vladimir
Kad sam se doselio u NS za telefonski broj si morao Telekomu da platiš 1500€. Monopol, jedini operater i još traže tolike novce umesto da priključuju besplatno kako bi koristio. Samo zbog toga se automatski sada prebacujem kod drugog. Čekam ovo već 13 godina.
Banderaš
A zašto se placa novom operateru tih 165 dinara!,? Treba da budu sretni što im dolaze novi pretplatnici i donose pretplate!! Ovakva pljačka i iskorišcavanje ne postoji nigde . Sramota da niko ne štiti potrošače.