(VIDEO) TREBA LI DECA VEĆ OD SEDME GODINE DA UČE VERONAUKU? Pitali smo vas, evo šta ste odgovorili!

Komentari

  • Dobro

    20. januar 2016 | 17:54

    Treba zabraniti budalama da komentarišu, pogotovu nepismenim!

  • eskobar

    18. januar 2016 | 08:05

    Kao prvo:" vjeronauk" nije vjeronauka niti kakva druga nauka.Stari izraz za ucenje vjere.Drugo, vjeru treba zabraniti koliko je zla donijela

  • Max Benser

    15. januar 2016 | 18:00

    COVECE, U CRNOM KACKETU, SVAKA TI CAST NA RAZUMNOJ IZJAVI! Djubre biblijsko je prevazidjeno, i to zbog toga, jer se desilo 90-tih! Vero"nauka" se protivi ljudskom razumu, jer se bazira na jevrejskom no tornom Praznoverju, Bibliju udaljiti sto dalje od Dece, jer poziva na ubijanje, na istrebljenje Naroda, na likvidaciju Nepocudnih, a takve Crkva ne voli, koji se sluze sopstvenim razumom! Pozdravljam sve razumne Ljude, Zene - Ateiste Srbije!!!

  • Max Benser

    15. januar 2016 | 17:50

    ZA OVU IZJAVU CESTITAM TI OD SRCA, JER JE ISPRAVNA LOGICNA, I PROTIVI SE CRKVENOM PRANJU MOZGA U DECE, LIMITIRANJU PAMETI, LIMITIRANJU KRI TICKOG DUHA U DECE, PROTIVI SE INDOKTRINACIJI DECE!!! SRBIJOM VLA DAJU CRKVENI HOHSTAPLERI, CRKVENI OLOS, KAO U HRVATSKOJ!!! sekularna država 12.01.2016 - 20:18 Ako je vera ne može biti nauka , nauka se svodi na činjenicama , a vera na verovanju. Niko nema pravo da nameće veru.

  • Aleksandar

    15. januar 2016 | 08:28

    Roditelji, dovoljno je da odvedete dete jednom nedeljno u crkvu i ne treba mu nikakva veronauka.

  • Saša

    15. januar 2016 | 08:27

    Ja smatram da se treba uvesti još izbornih predmeta, deca nemaju nikakav izbor, ti predmeti su zastareli i veronauka posebno se predaje jako loše.

  • Uroš

    15. januar 2016 | 08:25

    Bolje razmišljajte da umesto veronauke deca dobiju dodatne časove matematike jer nemaju pojma, od verovanja nema leba. Možeš ti da se moliš koliko hoćeš, u današnje vreme se traži znanje.

  • Lazar

    15. januar 2016 | 08:15

    Po mom mišljenju je manipulacija malu decu učiti veri bilo kakvoj. Ta deca će poverovati šta god da im kažete, decu treba pustiti da prvo sama zaključe šta ih zanima, sačekati da odrastu dovoljno da shvate šta je manipulacija pa da utvrde da li im je to potrebno ili ne. Da govore na veronauci o svetom teletu deca bi to prihvatila jer šta ona znaju sa sedam godina. Po mom mišljenju je dovoljno da to rade roditelji, a decu ako zanima neka se pridruže crkvenim aktivnostima u organizaciji sa spc-om. Posle mogu ići na bogosloviju ako ih to interesuje. Inače primećujem da ih u školi svemu uče osim manirima, bolje uvesti neki predmet za lepo ponašanje, tako bi se i smanjilo nasilje u školama, da se ima neke koristi od toga. Ionako 90% svakog odeljenja ide na veronauku pa drug ubije druga.

  • Srđan

    15. januar 2016 | 08:08

    Koliko je vekova prošlo, a i dalje je crkva zastupljena u većini državnih institucija. Vera i nauka ne mogu stajati jedno pored drugog, jedno je vera a drugo nauka. Dakle onaj ko predaje veronauku samim tim nema pojma čime se bavi.

  • Marko

    15. januar 2016 | 08:03

    Treba prvo objasniti tim nastavnicima šta je veronauka. Veronauka je nauka koja se bavi proučavanjem religija, a ovo što naša deca uče u školama je nabeđivanje dece da veruju u jednu jedinu religiju i da nemaju pravo na svoje mišljenje. Po mom mišljenju veronauka u Srbiji ako već jeste takva kakva jeste se treba kao izborni predmet preporučiti deci od petog razreda pa na dalje jer su deca u tim godinama relativno zrela da svojevoljno odluče da li ih to zanima i da li veruju u to ili će izabrati neki drugi izborni predmet među koje bih ja lično uveo "kulturu", "ekologiju", "prvu pomoć" itd. Ne može se deci samo nametati da veruju u nešto iz razloga zato što su prisilno kršteni i zato što su im roditelji religiozni. Pustite decu da sama odluče šta će sa svojim životom kada postanu zrela da sama odlučuju o tome. Vi im kao roditelji možete skrenuti pažnju na to da postoje različite religije i možete im reći razloge zašto smatrate da je baš ta neka istinita itd.

  • M

    14. januar 2016 | 16:30

    Da pitate bilo kog Srbina iz R.Srpske da li u skolama treba da se uci veronauka, svaki bi odgovorio da treba. A vi gradjani Srbije niste ni svesni koliko ste duhovno posrnuli, cast izuzecima. Nasi preci bi se postideli vecine...

    • 14. januar 2016 | 16:49

      Grobar

      @M

      Pre cu se stideti kad vidim koliko njih ima koji zloupotrebljavaju svaku veru..

    • 14. januar 2016 | 18:08

      Dr Lune

      @M

      Hm,hmm..hvala lepo, i prestanite da " edukujete" gradjane Srbije !!

    • 14. januar 2016 | 19:26

      Čiča-deda

      @M

      Ebi se bre,Srbija je bankrotirala zbog vas,koji ćete mi matrak

    • 14. januar 2016 | 19:31

      Bojan

      @M

      Da uvek ste vi iz Republike Srpske glumili vece Srbe od nas iz Srbije,secam se Dodika kad je gostovao kod Ivana Ivanovica jedno 5 puta je govorio kako oni vise vole Srbiju od nas Srba i covek bi pomislio da nemisli nista lose ali posto znam mnogo nasih is RS dobro znam da vole da se mnogo uzdizu i glume kako su oni mnogo veci Srbi nego mi(smesno)

    • 15. januar 2016 | 08:20

      Filip Janić

      @M

      I mi se stidimo predaka koji su ratovali zbog religije ako te baš zanima. Najveći broj ratova na svetu je vođen zbog religijskih nesuglasica. Ne želimo dam i deca nastave tim stopama.

  • Iskreno

    14. januar 2016 | 16:26

    moje uci, vase kako vi hocete.

  • Mlada mama

    14. januar 2016 | 12:38

    Prvo, ne znam odakle vam to da neko nameta deci jer je i u našim školama to izborni predmet pa za koji se učenik odluci. Ali realno mislim da dete od malih nogu treba da uči o svojoj veri, da se bavi sportom, da čita i mislim da tu glavnu ulogu ima roditelj. Deci se danas daju velika prava i ako mi mislimo da da znaju nešto nemaju ona pojma o životu nego kako ih mi naučimo. Smatram da samo dobar i posvećen čovek može da vaspitava dobro dete. Kad se desi da se deca poubijaju za 250.dinara svi krive vladu državu pa sta je država kriva što mali ima usađen poremećen sistem vrednosti. Ako nista barem se na veronauci mogu naučiti tolerantni. I iz iskustva to nije klasično učenje već sve kroz priču i razmenu mišljenja i mislim da opušta učenike i jača drugarstvo u razredu jer nauče da poštuju jedni druge i drugačije stavove i poglede.

    • 14. januar 2016 | 16:48

      Vera

      @Mlada mama

      Zasto da neko drugu uci nasu decu da budu tolerantni? To moze i svaki roditelj sam da uradi. Inace nije religija uvek tolerantna :-\

  • Buduća medicinska sestra

    14. januar 2016 | 10:49

    Zasto da ukinu veronauku?Smatram da nas učenike ona uopšte ne opterećuje cak je to i jedini casa koji mi volimo u skoli. Bas smo u skoli o tome pricali i niko se iz razreda NIJE SLOŽIO da nas veronauku opterećuje to je jedini predmet na kome smo opusteni, gledamo filmove o Bogu, pričamo, razmenjuje o mišljenja i ja ne vidim nista loše u tome. VERONAUKA JE POTREBNA!!

    • 14. januar 2016 | 15:01

      Milan Pantic

      @Buduća medicinska sestra

      Zasto da ne ukinu,djaci i ne idu na casove veronake,niti ih nastavnici upisuju.90posto ne dolazi na casove,ko je skren,potvrdice.

    • 15. januar 2016 | 08:05

      Dušan

      @Buduća medicinska sestra

      Ajde ne izmišljaj lažne ličnosti, kakva medicinska sestra.

  • Bella

    14. januar 2016 | 10:23

    Moje dete ne ide na veronauku,kao i vecina dece iz njegovog razreda.Nemam nista protiv da se veronauka izucava,ali neka to rade i organizuju u okviru crkve,koja i tako izigrava drzavu u drzavi i nikome ne podnosi racun ni za sta.Ko zaista bude zeleo ici ce i ucice i u crkvi ili na mestima koje crkva bude predvidela za to.Zasto bi moje dete bilo optereceno jos jednom predmetom koji je uveden samo kao protiv teza veronauci...

  • Pele

    14. januar 2016 | 09:52

    U Valjevu je veronauka uvedena u dva obdanista.Predskolski uzrast.

  • ljubica igjoska 12krnjaca

    14. januar 2016 | 09:02

    moja unuka studira na pravoslavnom fakultetu i nastavila je muzicko obrazovanje.u srednoj skoli muzickoj ucila veronauku.mnogo su ta deca dobra iz iskustva ovo govorim.moj deda je bio teoolog.pradeda po ocu izgubio je sina na solunskom frontu jedinca.da ne bi mu se zapus tila kuca baba mi mariju vencao sa dobrim covekom koga je on poznavao .e sada procenife dali su sva svestenici losi.tog dedu smo svi voleli i on nas .brinuo je o mom ocu stricu k tetkama kao o svojoj deci

    • 14. januar 2016 | 16:46

      Vera

      @ljubica igjoska 12krnjaca

      Ja nisam krstena, niti sam ikad ucila veronauku, zar to znaci da sam losa? :-\

    • 24. januar 2016 | 00:03

      Ateista

      @ljubica igjoska 12krnjaca

      Pa šta? I ja sam mog dedu voleo, i on mene. Pa ipak nisam za veronauku.

  • Milan

    14. januar 2016 | 08:57

    Mislim da tako rano od dece ne treba praviti fanatike-to je najveća moguća manipulacijama. ..veroučitelji u najvećem broju slučajeva ne mogu biti primer deci...

    • 14. januar 2016 | 14:12

      brana

      @Milan

      Ne,najbolje je da od malena pocnu da gledaju farmu i ostale smecarske emisije i uce od starleta kako treba da se"mole"!

    • 15. januar 2016 | 19:48

      Peca

      @Milan

      Ovde pricamo o pravoslavlju,kakve verske fanatike spominjes...

  • Boeing737Pilot

    14. januar 2016 | 04:07

    Treba od druge godine

  • љиља

    14. januar 2016 | 01:07

    Треба да уче !

    • 14. januar 2016 | 08:04

      Boro

      @љиља

      Valjda bi prvo trebalo da nauce da pisu i citaju...pa onda veronauka

    • 24. januar 2016 | 00:05

      Ateista

      @љиља

      ... kad sami odluče.

  • T.

    14. januar 2016 | 00:27

    Naravno da treba! Deca treba da uce nesto o svojoj religiji i veri a ne da kad odu u crkvu da ne znaju da se prekrste. Ako je to zvanicna vera onda treba svuda da se postuje. P. S. Kosovo je Srbija!!

    • 14. januar 2016 | 06:46

      milan

      @T.

      Vera je izbor a ne nametanje na silu

    • 14. januar 2016 | 08:20

      Boro

      @T.

      Neka popovi predaju veronauku u crkvi,valjda su po ustavu crkva i drzava razdvojeni,s skole su drzavne

    • 14. januar 2016 | 09:34

      saw

      @T.

      niko ti ne brani da ti svoju decu ucis ili saljes na veronauk ali neka to ne bude u drzavnoj skoli drzave koja je sekularna

    • 15. januar 2016 | 08:21

      Natalija

      @T.

      Zvanična vera? Zvanična vera je i budizam i hinduizam i islam, a opet se u školama uči samo jedna jedina jer smo svi jelte željom svojih roditelja kršteni pri rođenju i tuđom voljom postali pravoslavci.

    • 15. januar 2016 | 19:50

      Peca

      @T.

      Tvoji minusi su dokaz kolko nas nesrba i nepravoslavaca prati na nasim portalima.sta da se radi ,geni su cudo...

  • Nebojsa

    13. januar 2016 | 23:47

    Ti su nas lopovi,izvinjavam se,popovi i doveli do podele i do toga da su samo Pravoslavci Srbi.Verujem u Boga,ali ne na nacin kako to nekima odgovara.A kako drugacije i kontrolisati svu tu masu. Od mene jedno veliko NE!

  • Asob

    13. januar 2016 | 22:13

    Ne! Deca su opterećena izbornim predmetima. Učenici prvog razreda imaju po pet časova. Veronauka neka bude u crkvi!

  • Ne verujem

    13. januar 2016 | 21:30

    Treba religiju izbaciti iz politike i skolstva! Veronauka u skolama je uvedena zbog enormno velikog broja instant vernika koji pustaju volan dok prolaze pored crkve kako bi mogli da se prekrste ili poste samo dan pred velike praznike.

  • Zvezdas

    13. januar 2016 | 20:58

    Obavezno

  • Савица

    13. januar 2016 | 17:51

    ЕВО ЈОШ ЈЕДАН ИЗВОР ПРИХОДА ЗА ПОПОВЕ.

  • ime i prezime

    13. januar 2016 | 17:34

    Pored toliko nevernika, smak sveta kuca na vrata

    • 14. januar 2016 | 09:13

      Vana

      @ime i prezime

      Malo manje vremena provodi za biblijom i vise za novinama citaj sta se sve desava u svetu. E to ti je pravi smak sveta.

  • Katarina

    13. januar 2016 | 17:32

    Kakva bre veronakuka...

  • Sarajevo

    13. januar 2016 | 16:47

    Religija je najvece zlo covecanstva.

    • 14. januar 2016 | 09:15

      Vana

      @Sarajevo

      Paa malo je preterano reci da je najvece zlo. Mislim, ima dosta vernika koji su nisu dobri, samo preokrecu stvaran smisao religije u zle svrhe. A ima i onih koji postuju reliju onakvu kakva je.

    • 15. januar 2016 | 19:53

      Peca

      @Sarajevo

      U pravu si,pogotovo oni tvoji sto u gace stave eksploziv i dizu sve u vazduh...

  • Vla

    13. januar 2016 | 16:46

    Ko hoce

  • Boro

    13. januar 2016 | 15:48

    Sigurno da netrebaju...

  • Pera

    13. januar 2016 | 15:47

    Dali smo sva prava deci,pa zato im treba dati da sama odluce kad ce ici na veronauku I dali ce da idu uopste. .

  • Miki

    13. januar 2016 | 12:15

    Prvo Crkva da zaustavi realiti programe pa onda da se prica o veronauci.

  • Tutor

    13. januar 2016 | 12:06

    Kome smeta srpsko pravoslavlje nek ode malo do komšija i njima prodaje ideju o bespotrebnosti verske nastave.

    • 13. januar 2016 | 21:48

      Dr Lune

      @Tutor

      Zasto ? pa roditelji treba da odlucuju o nekim stvarma a ne " okruzenje"..i,nije uputno,zloupotrebljavati malu decu i ubacivati im religiju, neka sama odluce kad odrastu...pa, neka uce do mile volje bez prinude !

  • lele

    13. januar 2016 | 10:33

    I sta ce jednom popu u jednoj selendri u Idjosu,desetak kamera na kuci.A sve je to namestio od nasih priloga,a deca su jos mala da im se namecu kriminalne radnje!Ko razume shvatice.

  • Mirjana Benic

    13. januar 2016 | 10:26

    Gradjansko,da.

  • Miki

    13. januar 2016 | 10:10

    Netreba.

  • Eva

    13. januar 2016 | 09:52

    Ne nikaki ne....ja bi je izbacila iz skole...:-)

  • Samo ja

    13. januar 2016 | 01:19

    Kada je moje dete krenulo u prvi razred, samo ih je dvoje islo na veronauku(svi ostali na gradjansko) potpuno je ok po meni da se uci prva cetiri razreda. Ali 12 godina !? Pa to je zaista van svake pameti!

  • dragan stojanovic

    13. januar 2016 | 00:10

    Da li tu veronaku da im predaju isti oni popovi koji se bogate na racun obicnih smrtnika!!???!!Ako nesto prezirem to je pohlepa,da nekazem alavost naseg svestenstva.Znate o cemu pricam,cast izuzecima.A mi i dalje nek verujemo u Boga a gopoda u crnim mantijama nek voze mercedese i t d .

    • 13. januar 2016 | 00:53

      Sanja

      @dragan stojanovic

      Popovi i njihova alavost nemaju veze sa verom i Bogom. Pisete gluposti, prvo procitajte sta je vera pa onda pisite

  • Laki

    13. januar 2016 | 00:02

    Treba! Vrlo jednostavno. A ne kao ja sa trideset i da se sramim koliko ne znam o svom narodu i veri!

  • mama

    12. januar 2016 | 23:58

    Ето на овом не вјерном западу сва дјеца су обавезна да уче не вјеронауку већ хришћанство. Док они како тако држе до свога ми би да то све бацимо да будемо бољи од њих, али не схватамо да треба прво своје познавати а тек онда учити даље. Овдје је предмет до 4 разреда а посље се опет о истом тупи у гимназији, вртићи школе и све установе за дјецу су подложни хришћансом учењу. За ускрс фарбају јаја за Божић се играју њихових игрица ките јелку/ бадњак и пјевају божићне пјесмице. Слободни су на све вјерске празнике. Шта ћеш више?

    • 14. januar 2016 | 08:13

      Boro

      @mama

      Ali i ovde na zapadu nije obavezna veronauka,bar u Svici nije obavezna...deca i roditelji se dobrovoljno izjasnjavaju

  • Vansa

    12. januar 2016 | 23:07

    Zašto da se smanji br časova ili ukine veronauka? Ili građansko... Mada dobro nismo ni mi ništa pemtno na tim časovima radili -.-

  • Pat

    12. januar 2016 | 23:05

    Moja je žena verovala u moje sposobnosti i sad ne veruje.

  • Јелена у земљи чуда

    12. januar 2016 | 22:17

    Наравно да треба, то је ретка ствар у данашње време која истински вреди...

  • BOZA ZEMUNAC

    12. januar 2016 | 21:57

    TREBA,OBAVEZNO.

  • sujeverja

    12. januar 2016 | 20:54

    Onda treba uvesti časove gledanja u šolju, skidanje crne magije jer religije su na istom nivou sa vradžbinama.

    • 12. januar 2016 | 21:51

      Tanja

      @sujeverja

      Ne lupetaj i stidi se svog komentara.To sto nisi vernik ne zameram ti ,ali ti zameram lupetanje gluposti.Ne moras da verujes al ne huli.

    • 12. januar 2016 | 21:52

      rh

      @sujeverja

      Pa ucite ga vi. Uopste nije sporno i za postovanje je. Ali zasto bi druga deca bila primoravana da uce ili oni i njihovi bili dovodjeni da moraju da razmisljaju o tome ako sami nemaju potrebu za religijom. Napravite casove u crkvama i ko zeli neka mu je sa srecom.

    • 12. januar 2016 | 22:00

      Srbin

      @sujeverja

      BRAVO!

  • Likizhr

    12. januar 2016 | 20:54

    Ne ,zasto bi djeca koja nisu te vjere ili ateisti bila diskriminirana

    • 12. januar 2016 | 22:41

      Horus

      @Likizhr

      Ko je te vere? Ti i ne znas kako to izgleda... Koji ateisti? Ocekujes da dete bude opredeljeno? Dete koje ne odgajis u veri, i to od 3.godine a ne 7., nece nikad vernik ni postati!

  • Nemanja

    12. januar 2016 | 20:40

    Moje dete je sa 5 godina znalo Oce nas i jos molitvi. Mislim da treba da bude ukljucena veronauka od 7 godine a kod mene u kuci se dete odgaja u duhu Pravoslavlja. Da bi ova zemlja bila jaka, moraju njena deca da budu jaka a to zavisi od nas roditelja.

    • 12. januar 2016 | 22:42

      Horus

      @Nemanja

      Tako je, domacine!

    • 12. januar 2016 | 22:58

      Ljuba

      @Nemanja

      Šta bre bulazniš.Ne teba deci nametati veronauku ,kad porastu neka sama odluče da li će da veruju u boga ili ne.A vaša je obaveza da ih naučite da razlikuju dobro od zla i sve ostale ljudske vrline.

    • 12. januar 2016 | 23:09

      Jeretik

      @Nemanja

      Um caruje snaga klade valja .

    • 12. januar 2016 | 23:13

      lili

      @Nemanja

      upravo tako, zavisi od nas roditelja da li ce nam deca biti jaka i pametna i obrazovana i da li ce izrasti u ljude sposobne da se staraju o sebi i svom potomstvu.... a ne zavisni ni trunku od casova veronauke....

    • 13. januar 2016 | 16:59

      srbo

      @Nemanja

      Potpuno ste u pravu! Što se malo svi ne zapitate gde bi mi svi bili da nas nije pravoslavlje održalo dok smo 500 godina bili pod Turcima. Svako u veri neka podje od svog srca a ne od sveštenog lica! Svako odgovara Gospodu za svoje postupke a ne za tudje!

    • 14. januar 2016 | 06:55

      milan

      @Nemanja

      Naravno skolovati decu i bice jaka

  • Ebga

    12. januar 2016 | 20:33

    A likovno,muzicko i slicno?

  • Čiča-deda

    12. januar 2016 | 20:25

    Nipoštone trebada je uče.Zašto.Zato što ni sveštena lica ne verujuu to što zagovaraju,o postovima se mrse.U jednoj školi,nastavnica veronauke zagovaralajehovine svedoke i delila njihovu bibliju džepnog izdanja.Najurena je.Još manje su poželjni u vojsci-da ti da podstrek da gineš za lažne ideale.Nek on ide u prve redove i gine.Tito jese bio hoštapler,al crkvi nije dozvolio da se mešau državne poslove,a ni u obrazovanju.Religija kao i partijski sistemi jesu odraziskrivljene svesti,slično kao ibolesti zavisti.Nek veruje ko u šta hoće,ali nikome nesmeda nameće niti svoja ubeđenja,niti verska opredeljenja.Još nešto,krahom nemačke vojske u prvom sv.ratu,mnogi njihovi oficiri su preko noći postali sveštenici-našli lebabez motike.Zar je u jugoslaviji bilo bolje,najbolji komadi mesa,stoke,namirnica su išli sveštenstvu i daskalima tj. Prosvetarima.Sada to nije slučaj,narod se osvestio i dušebrižnici mu nisu potrebni.Pop kenja o bezgrešnom začeću,a sam nezna kako je nastao i on i njegovo potomstvo.

    • 12. januar 2016 | 20:35

      Visnja

      @Čiča-deda

      Pored tebe nisam morala pisati nista.. Sve si rekao tacno!

    • 12. januar 2016 | 22:37

      Bambi

      @Čiča-deda

      Cica - deda ti ne znaš ni pravopis, znači polupismen si. Hajde se prvo opismeni, pa onda komentarisi.

    • 12. januar 2016 | 22:46

      Horus

      @Čiča-deda

      Ti si pobrkao loncice. Ti veru poistovecujes sa covekom gresnikom! Vidim da si ti zreo za cipovanje!

    • 12. januar 2016 | 23:35

      mm

      @Čiča-deda

      od kada je sveta zaboravimo na veru ali je se setimo u ratu i popovi su uvek bili u prvim redovima da daju nadu ratnicima mada meni tu nikad nece biti jasno zasto jer je zapovest ne ubi...a Tito nije dao da coveku bude neko vazniji od njega zato se sve posle njegove smrti i raspalo... ja mislim da trebaju svi uciti a to sto kazete da se diskriminisu ateisti pa valjda treba nesto da upoznaju pre nego sto odbace.... u danasnje vreme samo nas vera moze spasiti.... u mojoj generaciji kad je pocela da se uci veronauka verujte mi da pola nije znalo oce nas a toboze roditelji i deca su vernici...to je sramota...ali eto dok drugi cuvaju veru decu uce od malih nogu i prenose svoje znanje mi je zaboravljamo i stavljamo kao nevaznu stvar...

  • sekularna država

    12. januar 2016 | 20:18

    Ako je vera ne može biti nauka , nauka se svodi na činjenicama , a vera na verovanju. Niko nema pravo da nameće veru.

    • 12. januar 2016 | 22:48

      Horus

      @sekularna država

      Niko je ne namece. Ne moze se nesto prihvatiti ili odbaciti ako se ne upozna!

    • 14. januar 2016 | 01:43

      Ilija

      @sekularna država

      Teorijska fizika je vera,nesto se pretpostavlja a trenutno ne moze da se dokaze.Teorijska fizika je nauka.Jedno ne isljucuje drugo.Mnogo naucnika u raznim oblastima su vernici.Da je vera nesto prosto ne bi postojali uni verziteti na kojima se izucava 4 ili 5 godina.

  • Ananas

    12. januar 2016 | 20:14

    Može ali da se uči o svim svetskim religijama iz ugla istorije, tradicije različitih naroda i političke manipulacije (kao u Evropi)

  • Vlada iz senke

    12. januar 2016 | 19:51

    Neuki ljudi ne znaju da su prve škole bile crkvene škole. Šteta što takvi neuki ljudi mogu biti ministri!

    • 12. januar 2016 | 23:16

      lili

      @Vlada iz senke

      da, prve skole, koliko vekova unazad.... ako nam je opstajati krajnje je vreme da se osvrnemo na sadasnjost i buducnost.....

    • 13. januar 2016 | 17:48

      Dr Lune

      @Vlada iz senke

      Jesu,ali ih je vreme i sopstveni parlog zaustavio u razvoju, pojavile su se druge potrebe osim molebanisanja,potcinjavanja ljudskog uma dogmama !

  • Joja

    12. januar 2016 | 19:49

    Dete ciji roditelji postoju crkvu o veronauci i veri uce od samog rodjenja, kroz babine, krsnu slavu, badnji dan, bozic, uskrs, odlaske u crkvu ili manastir, krstenje.....stoga mi nije jasno zasto je pitanje da o tome uce i sa 7 god.u skoli....ali maravno to bi trebao biti izborni predmet jer nas ima raznih vera i rasa a ima i onih koji o tome svoju decu ne zele da uce. Dakle ne nije rano i da treba da bude pravo roditelja da biraju

    • 12. januar 2016 | 20:33

      Čiča-deda

      @Joja

      Izborni predmet,podmetačina onih kvazi demokrata.Kome je do izbora,neka ide kod sveštenih lica.Srbija nije dužna da uhlebljuje neradnike,jer niti mora,niti ima para.I šta,oplevi ponajmlađima,te crkva,te đački dinar,te ekskurzije i izleti,te knižarska mafija,i sve na leđa roditelja.Ma zaebite to i tu demagogiju.Verujem samo u ono što se vidi i opipa utri dimenzije.Božji čovek ne vozi luksuzne automobile i ne sapliće se pijan,i ne pada u rakupreko pokojnika.Pametnima i dosta i previše

  • ukinuti

    12. januar 2016 | 19:45

    Ukinite veronauku u skolama. Vidite li koliko ratova to izazva... Bosna, Sirija... Covek treba da veruje sli ne treba ici j fanatizam i deci ispirati mozak. Mogu i kuci da ih poduce za toliko. Ko se bas interesuje moze u crkvu ili dzamiju. Kako toj deci objasniti kontradikcije nauke i vere???

    • 12. januar 2016 | 22:51

      Horus

      @ukinuti

      Manje reci a vise nelogicnosti nisam video. Ej, ne vode rat vernici, to zna i moje dete!

  • Janko Brkic

    12. januar 2016 | 19:35

    Treba i tacka, ako ce po turskom,, dajte nam decu do sedme godine da ih naucimo i vaspitamo pa ih posle opet vratite sebi,, misleci na veru i vaspitanje. Ja kazem da treba. A zlotvori dobro znaju da narod kome se unisti vera sam propada idu ka tom cilju fa uniste veru u nasu mladez.

    • 12. januar 2016 | 20:19

      Srbin-Svajcarac

      @Janko Brkic

      Eh jadnici,čime se vi bakćete,pogledajte malo oko sebe,stavite prst na čelo!

    • 12. januar 2016 | 23:12

      lili

      @Janko Brkic

      da, jos samo kada bismo imali svestensvo dostojno te profesije..... cast izuzecima....

  • sfrj

    12. januar 2016 | 19:29

    Dete ce mi biti ateista isto kao i ja!

    • 12. januar 2016 | 20:46

      Zic

      @sfrj

      Podrzavam!Amerika i Engleska bice zemlja proleterska!

  • Sonja

    12. januar 2016 | 19:21

    U mojoj školi ih ima jedan čas nedeljno,pa šta da se smanji da ih nema uopšte

    • 12. januar 2016 | 20:35

      Čiča-deda

      @Sonja

      Bolje i taj jedan časda ti održi neko iz redova zdravstva,preciznije,nutricionista

    • 12. januar 2016 | 23:14

      Jeretik

      @Sonja

      Skola je mesto za nauku , a ne za praznoverje .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA