Završena najveća poslovna trka u istoriji Beograda - Schneider Electric Serbia Business Run
Schneider Electric Belgrade Business Run održana je u četvrtak, 29. septembra na Adi Ciganliji sa do sada najvećim brojem takmičara iz kompanija koje posluju u Srbiji.
U biznis trci i najvećem tim bilding događaju u našoj zemlji učestvovalo je rekordnih 7000 takmičara iz više od 370 preduzeća. Nakon istrčanih 5 kilometara zaposleni su na Adi Ciganliji zasluženo uživali u najvećoj biznis žurci, a za sjajnu atmosferu bila je zadužena Ida Prester sa bendom Lollobrigida.
Najbrži tim trke u Beogradu je kompanija Sojaprotein, drugo mesto osvojila je firma Trezor Volga, dok je treće mesto zauzeo tim kompanije NIS A.D Novi Sad. Najbrži u muškoj konkurenciji bio je Janko Urošević iz Vojnotehničkog instituta, a najbrža koleginica je Nikoleta Popović iz kompanije MDPI. Najbrži direktor je Momir Rakić iz Raiffeisen banke, a prva direktorka na stazi bila je Ljubica Rakević iz firme Nespresso.
Najbrojnija kompanija na trci je bila Schneider Electric sa čak 323 takmičara koja je ujedno proglašena i najfit kompanijom.
Neda Lang HR direktorka Schneider Electric-a o sjajnom sportsko-poslovom događaju koji se održao u Beogradu je izjavila:
-Juče je u Beogradu bila sjajna atmosfera, neverovatna energija. Jako smo ponosni što smo i ovoga puta imali rekoradan broj prijavljenih jer je naš sportski duh i razlog zbog koga smo naslovni sponzor ove trke. Verujem da ćemo u narednim godinama imati sve više učesnika.
Željko Rajak iz kompanije Sojaprotein je povodom pobede svog tima rekao:
-Osećam se fantastično jer imamo tim koji pobeđuje. Ovu trku doživljavamo kao deo našeg posla koji nam predstavlja izuzetno zadovoljstvo. Radujemo se učešću i u narednim godinama.
Najbrža koleginica Nikoleta Popović je posle trke izjavila:
-Prošle godine sam bila peta na trci, a ove godine prva. Organizacija je fenomenalna i sa ovako velikim brojem takmičara konkurencija je stvarno bila ogromna.
Najbrži kolega na trci Janko Urošević je podelio svoje utiske posle trke:
-Prvi put trčim na biznis trci i jako sam zadovoljan. Organizacija je sjajna kao i masovnost trke, pa je i konkurencija bila jaka što nisam očekivao. Naš tim je imao ukupno 27 takmičara i sigurno ćemo i sledeće godine učestvovati.
Na osnovu velike potrebe da doprinesu očuvanju životne sredine organizatori su svoju misiju usmerili ka tome da Serbia Business Run za 5 godina postane najveći sportski događaj u regionu koji je potpuno održiv. Ovaj ambiciozni cilj tokom 2022., kao i u narednim godinama, biće postignut saradnjom sa kompanijom Schneider Electric svetskim liderom u oblasti upravljanja energijom i jednom od najodrživijih kompanija na svetu.
Uz podršku ove kompanije na trkama koje su održane u Novom Sadu, Subotici, Nišu i Beogradu koristila su se inovativna tehnološka rešenja poput solarnih panela, pametnih klupa i reciklažnog sistema.
Serbia Business Run je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac i JKP "Zelenilo Beograd" pokrenuo i kampanju "Trka za šume" sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije doniraju stabla koja će krajem novembra biti zasađena u Beogradu.
Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti. Pored naslovnog sponzora partneri događaja su i Intersport, VodaVoda, Herbalife, Heineken 0.0, Esensa, Cardiopirin i Hyatt Regency Beograd. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu je direktno i doprinela kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Trener Partizana poljubio ikonu posle teške pobede
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.