Fakultet tehničkih nauka najbolji na poslovnoj trci Schneider Electric Serbia Business Run u Novom Sadu
Novi Sad je bio centar najvećeg tim bilding i najodrživijeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Rekordan broj zaposlenih (preko 2000 prijavljenih) iz preko 100 kompanija koje posluju u Novom Sadu i šire trčali su na Štrandu i Sunčanom keju. Najbrojnija kompanija je bila Schneider Electric, ponosni pokrovitelj serije, sa čak 417 takmičara koja je ujedno proglašena i najfit kompanijom.
Najbrži tim trke u Novom Sadu je Fakultet tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, drugo mesto je zauzela kompanija BrightMarbles doo, dok je treće mesto zauzeo tim TTTech Auto, najbrži u muškoj konkurenciji bio je Dušan Krstić sa Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, a najbrža koleginica je Sandra Uzelac iz kompanije Samer.
Ispred Schneider Electric tima, učesnik trke i HR direktorka Neda Lang je o rekordnom broju prijavljenih kolega rekla:
-Rekordan broj prijavljenih čini nas ponosnim, jer to je pokazatelj da je naš zajednički sportski duh upravo razlog zašto smo naslovni sponzor ovog događaja. Uvek ćemo biti prisutni u manifestacijama koje doprinose zelenijoj budućnosti. To je jedino moguće ispuniti ako u ovakvim akcijama učestvujemo zajedno u što većem broju, inspirišući i ostale da neguju sportske navike i zajedništvo, ali i vodeći računa o održivosti.
Dušan Krstić sa Fakulteta tehničkih nauka je povodom pobede izjavio:
-Fakultet je ove godine prvi put učestvovao i posebno mi je drago da smo i pobedili na najvećem sportsko-poslovnom događaju u Srbiji. Organizacija je bila jako dobra, trka je bila sjajna, sa velikim brojem trkača i nadam se da ćemo i dalje učestvovati.
Najbrža koleginica za primer Sandra Uzelac iz kompanije Samer je rekla:
-Bilo je uzbudljivo i dosta ljudi, a i vreme nas je poslužilo. Drugi put dolazim na Business Run u Novi Sad i ovo je moja dupla pobeda.
Takmičenjem u trci od 5 kilometara, ali i navijanjem i druženjem posle trke zaposleni su pokazali kako se brane boje svojih kompanija. Osim što su pokazali svoje trkačko umeće, zaposleni su proveli nezaboravno vreme sa svojim kolegama uz timsko fotografisanje, poslovno umrežavanje i žurku sa kolegama iz drugih kompanija.
Schneider Electric Serbia Business Run na trci u Novom Sadu pokazala je pravi primer održivosti ovakve vrste masovnog događaja. Uz pomoć kompanije Schneider Electric, lidera u domenu održivosti, i drugih kompanija koje su podržale zelenu inicijativu Business Run-a na trci u Novom Sadu su korišćeni solarni paneli koji su pružali deo energije za potrebe trke, kao i solarna klupa za punjenje mobilnih telefona i Wi-Fi. Takođe plastične flaše, limenke i karton sa trke su reciklirani.
Srbiju i dalje očekuju sjajne trke zaposlenih u Subotici (21. aprila), Nišu (8. septembra) i Beogradu (29. septembra).
Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri serije su i Intersport, Herbalife i Esensa. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.
Više na: serbiabusinessrun.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Milojević posle ubedljive pobede: "Namučili su nas dosta, imaju svetlu budućnost"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.