Kakav marketing: Đoković je na 24 GS titula, a Lakost već prodaje specijalnu odeću kao da je uzeo 25
Nesvakidašnji potez
Francuska kompanija Lakost lansirala je trenerku Novaka Đokovića s brojem 25, aludirajući na mogućnost osvajanja 25. Gren slem titule, iako teniser trenutno ima 24 pehara.
"Sportkida" otkriva da je Lakost već proslavio Đokovićev 24. rekordni trijumf s sličnom trenerkom, ali ovaj put potez dolazi pre ostvarenja podviga, što može ukazivati na optimizam kompanije ili marketinški potez.
Od početka saradnje 2017, Lakost se angažuje u teniskom marketingu, proširujući svoj asortiman i sponzorirajući brojne turnire, s Đokovićem kao glavnim zaštitnim znakom.
Iako Đoković trenutno nema 25 trofeja, Lakost poziva navijače da se priključe u proslavi budućeg rekorda, nudeći trenerku s brojem 25 po ceni od 350 dolara.
(Telegraf.rs)
Video: Najemotivniji snimak Jelene i Noleta sa proslave njenog rođendana: Plešu zaljubljeni kao prvog dana
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Jasnovidi
Nije marketing već baksuziranje. Svako ko unapred slavi uvek gubi. To je i Federer uradio i nije više osvojio ni jedan slem.
Podelite komentar