Vreme čitanja: oko 1 min.

Kakav marketing: Đoković je na 24 GS titula, a Lakost već prodaje specijalnu odeću kao da je uzeo 25

S. P.

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nesvakidašnji potez

  • 1
Novak Đoković, US open Foto: ZUMAPRESS.com / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Francuska kompanija Lakost lansirala je trenerku Novaka Đokovića s brojem 25, aludirajući na mogućnost osvajanja 25. Gren slem titule, iako teniser trenutno ima 24 pehara.

"Sportkida" otkriva da je Lakost već proslavio Đokovićev 24. rekordni trijumf s sličnom trenerkom, ali ovaj put potez dolazi pre ostvarenja podviga, što može ukazivati na optimizam kompanije ili marketinški potez.

Od početka saradnje 2017, Lakost se angažuje u teniskom marketingu, proširujući svoj asortiman i sponzorirajući brojne turnire, s Đokovićem kao glavnim zaštitnim znakom.

Iako Đoković trenutno nema 25 trofeja, Lakost poziva navijače da se priključe u proslavi budućeg rekorda, nudeći trenerku s brojem 25 po ceni od 350 dolara.

Trenerka Foto: Printscreen

(Telegraf.rs)

Video: Najemotivniji snimak Jelene i Noleta sa proslave njenog rođendana: Plešu zaljubljeni kao prvog dana

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jasnovidi

    22. jun 2024 | 11:27

    Nije marketing već baksuziranje. Svako ko unapred slavi uvek gubi. To je i Federer uradio i nije više osvojio ni jedan slem.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA