Amerikanizacija Lige šampiona: UEFA organizuje šou pred finale, nastupa latino pevačica

 ≫ 
  • 5

Kamila Kabeljo zabavljaće publiku na stadionu "Francuska" uoči finalne utakmice Lige šampiona u kojoj će snage odmeriti Real Madrid i Liverpul.

Zanimljivo je da će sponzor zabavnog događaja biti kompanija "Pepsi", koja je sponzor i šoua na poluvremenu Superbola.

Upravo ova odluka čelnika UEFA govori da se planira "amerikanizacija" Lige šampiona i podizanje popularnosti ovakvim zabavnim događajima.

Prethodno je Aleksandar Čeferin govorio o tome da bi u budućnosti moglo da dođe do novog formata završnice Lige šampiona, koja bi se igrala u formatu Fajnal-fora, a očigledno da su čelni ljudi evropske fudbalske federacije posegli za rešenjima kako bi se popularizovalo najjače takmičenje UEFA-e.

Video: Srpski fudbaler u neverici šta je Real uradio u polufinalu Lige šampiona

(Telegraf.rs)

Video: "Ljudi nisu zadovoljni sa 9-8? Izvinite, ali ja to ne razumem": Sferopulos zagrmeo na konferenciji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jackirska

    9. maj 2022 | 23:31

    Ja mislim da neću gledati dok ne počne utakmica!! Ovo nije normalno šta su zamislili. Pa nismo mi ameri gos. Čeferin!

  • Pancevac

    10. maj 2022 | 15:29

    Pa sta i treba tako da urade, znaju da naprave sou i nek ga prave, bolje i to nego bombe da bacaju!

  • Djurgården

    10. maj 2022 | 12:49

    Jooooojjjjj dupeta majko mila😋😋😋😋😋😋

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA