Pašćete u nesvest kada čujete koliko košta jedna reklama na Superboulu: Ovaj novac retko ko na svetu ima

S. T.
S. T.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Nema dileme da je Superboul najpropraćeniji sportski događaj u Sjedinjenim Američkim Državama, daleko ispred finala NBA lige, MLB-a ili NHL-a. Tako je i ove godine u okršaju između Filadelfija Iglsa i Kanzas siti Čifsa.

Uvek vlada prava jagma za marketinškim prostorom na Superboulu, iako cene nisu nimalo jeftine. S obzirom na veliki broj pauza i tajmauta, sve to na televiziji treba popuniti reklamama.

Američke kompanije uvek se trkaju ko će imati najoriginalniju reklamu na Superboulu, a pravilo je da one smeju da traju 30 sekundi. Svi najveći svetski brendovi uvek su među reklamiranim, pa je tako i ove godine.

Međutim, malo ko zna koliko zapravo košta jedna reklama na Superboulu, a cene su ove godine još veće.

Verovali ili ne, prema dostupnim podacima iz američkih medija, cena jedne reklame u trajanju od 30 sekundi na Superboulu koštala je vrtoglavih 8.000.000 dolara - osam miliona, da...

Možete da zamislite samo koliki se novac slio u kasu emitera, kao i NFL-a posle ovog meča.

(Telegraf.rs)

Video: Pogledajte koš za pobedu Mege protiv Splita

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA