Srpski as protutnjao Cazinom: Uroš Brkić prvi u klasi na brdskoj trci CEZ šampionata
Ukoliko zadrži vodeću poziciju u klasi do kraja sezone, Brkić će ponovo, kao i prošle godine, biti jedini srpski automobilista koji je uspeo da osvoji titulu na međunarodnom takmičenju
U konkurenciji više od 50 takmičara, srpski automobilista Uroš Brkić, za volanom prototipa „Norma M 20 F“, osvojio je drugo mesto u generalnom plasmanu i prvo mesto u klasi na trci koja je bodovana za Šampionat Centralne Evrope (FIA CEZ) na brdskim stazama, održanoj u Bosni i Hercegovini!
Brkić je za uspeh na stazi u Cazinu osvojio nove bodove i sa ukupno 61 bodom učvrstio se na prvoj poziciji u generalnom plasmanu Šampionata u klasi prototipova - CN/E2-SC. Stazu dugacku 3870m najbolje rangirani srpski automobilista je izvezao u vremenu 2:11.716 sto je ujedno i njegov novi licni rekord.
Novim bodovima, Uroš Brkić iz beogradskog ASU „Galax“ na dobrom je putu da odbrani prošlogodišnju titulu i ostvari „het-trik“, jer je 2022. godine bio najbolji u FIA CEZ šampionatu u konkurenciji turing automobila, za volanom „VW pola“.
Ukoliko zadrži vodeću poziciju u klasi do kraja sezone, Brkić će ponovo, kao i prošle godine, biti jedini srpski automobilista koji je uspeo da osvoji titulu na međunarodnom takmičenju.
U generalnom plasmanu trke u Cazinu trijumfovao je hrvatski automobilista Laslo Šaš za volanom Formule „Rejnard 2KLZY Tec 3000“, dok je u klasi prototipova, iza Brkića, bio Hrvat Filip Magdić u kokpitu „Gibson Nemesisa RME 2000 turbo“.
Naredna trka u FIA CEZ šampionatu biće održana narednog vikenda u Crnoj Gori na stazi u Pljevljima. Srpski as navodi da je staza zahtevala veliku pažnju na volanu.
„Takmičim se u Cazinu već treću godinu zaredom i zaista se uvek sa posebnom radošću vraćam na ovu stazu. Ova staza je tehnički dosta zahtevna i traži potpuno pripremljen automobil i maksimalno koncentrisanog vozača. Moje najbolje vreme juče bilo je 2:11.716, što je ujedno i moj lični rekord na ovoj stazi. Mislim da sam dao svoj maksimum cemu u prilog govori i razlika u vremenu izmedju dve trke od samo 34 hiljadita dela sekunde, ali i da je automobil mogao biti značajno brži jer sam vozio na dosta starim pneumaticima koji su dosta klizali. Razlog tome je što je fabrika koja proizvodi pneumatike za brdske trke ugasila proizvodnju u decembru prošle godine i sada usled nemogucnosti nabavke novih pneumatika većina vozača je primorana da vozi nekoliko trka na jednom setu pneumatika dok se situacija ne promeni na bolje. Opste je poznato u svetu automobilizma da na ovakvim stazama nova guma može značiti i sekundu po pređenom kilometru, tako da mislim da bih moje vreme moglo biti i nekoliko sekundi brže sa novom gumom na ovoj stazi. Kada sve okolnosti sagledam ne ostaje mi nista drugo osim da budem prezadovoljan postignutim predhodnog vikenda", poručuje Brkić za Telegraf.
(Telegraf.rs)
Video: Nelegalna ulična trka automobilima usred Beograda: Mladići se divljački se trkali
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
COBRACAR
Jedna od najuspesnijih porodica u automobilizmu!Brkići svaka ĉast!
Podelite komentar