Lidl Srbija generalni sponzor Vaterpolo saveza Srbije
Pored svojevrsne podrške domaćoj privredi i lokalnoj zajednici, kompanija Lidl Srbija će kroz pomenuto sponzorstvo u naredne dve godine podržavati i domaće sportiste u pohodu ka novim titulama.
-Različitim aktivnostima podržavamo ono što je autentično i odslikava kvalitete Srbije, pa je partnerstvo sa vaterpolistima naš prirodni izbor. Pored toga što su najtrofejniji ekipni sport, njihovi nastupi promovišu dodatne vrednosti, stvaraju osećaj jedinstva i ponosa i zbog toga želimo da pomognemo da se ovaj sport približi što većem broju ljudi, posebno mladima - izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Tokom ugovornog perioda, do kraja 2023. godine, Lidl će biti generalni sponzor svih nastupa muške i ženske A reprezentacije.
-Ovo je veoma važan dan za Vaterpolo savez Srbije. Prvi put u našoj trofejnog istoriji dobili smo Generalnog sponzora ove veličine i značaja, a podrška koju nam je Lidl pružio predstavlja veliku sigurnost i dodatni podstrek da u budućnosti ostvarujemo rezultate koje javnost očekuje od nas - izjavio je Viktor Jelenić, predsednik Vaterpolo saveza Srbije.
Srpski vaterpolisti su najodlikovaniji sportisti u ovom milenijumu, budući da su od 2000. godine, osvojili čak 22 medalje. Jedan od onih koji su pokrenuli ovaj trijumfalni pohod i ponosni vlasnik čak 15 medalja u ulozi trenera je selektor muške reprezentacije, Dejan Savić.
-Ova saradnja pokazala je dve stvari. Prvu – da je Vaterpolo savez Srbije konačno dobio ogromnu pažnju i podršku kakvu svojim rezultatima zaslužuje i drugu – da je kompanija Lidl Srbija, po mom mišljenju, ovim sponzorstvom potvrdila da u svom strateškom poslovanju i biranju partnera ne pravi greške - napomenuo je Savić.
Generalnim sponzorstvom Vaterpolo saveza Srbije i svih reprezentacija, Lidl Srbija ulaže u razvoj nacionalnog sporta sa ciljem da pomogne najboljim srpskim sportistima da ispune svoj puni potencijal i postignu vrhunske rezultate u predstojećim sezonama i podstiče navijače srpske reprezentacije da na predstojećim takmičenjima svim srcem budu uz "delfine" na putu do novih trofeja.
Potvrda Lidlove posvećenosti srpskom tržištu je i postojanje linije proizvoda pod brendom "S ljubavlju, domaće", koja se sastoji od proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Od prošle godine, oko 80 proizvoda ovog brenda mogu se pronaći u više od 60 Lidl prodavnica širom Srbije. Ponuda "S ljubavlju, domaće" deo je stalnog asortimana, a cilj je da se vremenom razvijaju i dodaju novi proizvodi i dobavljači.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Karlik Džons: "Zvezda je pogrešila jer je pustila Grobare u halu, motivisali su nas"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.