Superboul se srozao! Najveću utakmicu američkog sporta gledalo najmanje ljudi u protekloj deceniji
Dva su važna faktora koja su uticala na to da naglo padne interesovanje za najveću utakmicu američkog sporta
Minuli, 53. po redu Superboul, ponovo je zaokupio najveću pažnju sportskog dela američke javnosti, ali daleko je to manji broj nego što je to bio slučaj poslednjih godina.
Merenje gledanosti finala NFL-a između Nju Inglanda i Los Anđeles Remsa, ukazalo je na strmoglav pad interesovanja za omiljeni sport: Superboul odigran u Atlanti uživo je pratilo najmanji broj Amerikanaca u poslednjoj deceniji.
Prema zvaničnim podacima, trijumf Toma Brejdija i drugova ispratilo je, što putem televizije, što preko strima na internetu, 100.7 miliona ljudi na tlu SAD.
Primera radi, finale iz 2015. godine koje su igrali Petriotsi i Sijetl Sihoksi, uživo je pratilo 114.5 miliona Amerikanaca.
Od tada, zanimanje za veliko finale je u konstantnom opadanju.
Za samo četiri godine broj gledalaca uživo je drastično opao, a na to je uticalo nekoliko faktora, od kojih su dva najizraženija na takvav trend.
Prvi je dominacija Petriotsa, koji su igrali četiri od pet poslednjih finala, a tri osvojili u tom periodu, pa je došlo do blagog zasićenja navijača.
Drugi razlog je "slučaj Kapernik" koji je odvratio mnoge navijače da uopšte prate NFL u znak solidarnosti sa bivšim kvoterbekom San Franciska, koji je izazvao pravu buru u SAD klečanjem na himnu pre svake utakmice.
Kaprenik je tako ukazao na nasilje američke policije prema Afromaerikancima tih dana, a podršku je dobio od velikog broja ljudi, poznatih sportista i slavnih ličnosti.
Ipak, takav stav mu je doneo nevolju u karijeri jer je sebi zatvorio vrata svakog kluba od odlaska iz San Franciska.
Od tada je bez angažmana.
(Telegraf.rs)
Video: Milojević zagrmeo pred Barselonu: "Kad svi ne očekujete, ja baš očekujem..."
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ko zna zna
Ovde se radi o gledaocima ispred televizora .razlog je taj sto 30 sekundi reklame za vreme superbola kosta 5.25 miliona $.firme koje se reklamiraju hoce sto vise ljudi da vide taj proizvod sa reklame
Podelite komentar
Sibin
Po meni, veoma glup sport a nije cudo sto ga ameri obozavaju jer su glupa nacija koja ima srecu da zivi u jakoj drzavi!!!!
Podelite komentar
SerbianHero
10 sekundi igre - 40 sekundi namestanja za igru.. pod ful opremom... I to im je sport?
Podelite komentar