Dončić razbio Dalas, pa dan kasnije radio kao kasir u prodavnici: Evo šta je razlog...

M. M.
M. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Luka Dončić je imao spektakularan povratak u Dalas u četvrtak, ali ovog puta u dresu Lejkersa, prvi put kao gost u dvorani u kojoj je ispisao svoje stranice NBA karijere. Iako su emocije bile prisutne, na terenu nije bilo milosti – ubacio je 45 poena i predvodio tim iz Los Anđelesa do pobede nad Maveriksima rezultatom 112:97.

Osim košarke, Luka je pažnju skrenuo i van terena – upravo u Dalasu je lansirao nove "Jordan Luka 4 patike", a promocija je bila sve samo ne obična. U sklopu kampanje, Dončić je radio kao kasir u prodavnici "Dick's Sporting Goods", i iznenadio je navijače, decu i sve one koji ga i dalje obožavaju u Teksasu.

Iako je njegov transfer iz Dalasa bio iznenadan i obojen spekulacijama o njegovoj "nedisciplini", Džordan brend je odlučio da to pretvori u marketinški hit. Tako je nastala kampanja „Suđenje Luki Dončiću“, u kojoj je slovenački as prikazan kao "loš momak" pred sudom.

U reklami ga optužuju da je "bezobrazan, pričljiv i težak", pitaju ga da li uživa u toj ulozi, a sve se završava sloganom - Lošem momku trebaju dobre patike!

Na kraju spota stoji "Uskoro dolazi", što nagoveštava da će ova kampanja imati još nastavaka.

Zanimljivo je da su i drugi brendovi koje Dončić promoviše iskoristili narativ o njegovom odnosu sa Dalasom – čak je i "Gatorade" u svojoj reklami pre povratničkog meča suptilno uputio kritiku bivšem klubu Slovenca.

(Telegraf.rs)

Video: "Radio je za familiju, a to mu došlo glave"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA