Jokićeva mašina je svetski unikat: Osamsto konja, karbon i koža, Nikola vozi u 3,2 tone luksuza

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Petaru
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • A

    14. novembar 2020 | 13:21

    Je l realno da ovaj auto nema hladjenje sedista?

  • ime

    13. novembar 2020 | 18:08

    Radio je decko pa nek se casti. Pusti ljubomorne i samo vozi.

  • Banja

    13. novembar 2020 | 17:01

    Ovo čudo od vozila po propisima ne može proći na tehničkom pregledu kod nas...morao bi poskidati sve te spojlere koji nisu fabricki...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA