Jokićeva mašina je svetski unikat: Osamsto konja, karbon i koža, Nikola vozi u 3,2 tone luksuza
Brabus je tjunerska kuća koja duže od 40 godina prerađuje Mercedesova vozila i stavlja na njih svoj stilski pečat i prepoznatljivo slovo "B".
Upravo je mašinu iz ove tjunerske kuće, pojačanih performansi kupio Nikola Jokić, a kada se pogledaju specifikacije ovog modela, luksuz i sport su dve glavne odlike.
Ako se ima u vidu da Jokićev Brabus G63 AMG od 4.000 kubika i 800 konja ubrzava do stotke za 4,1 sekundu, a težak je oko 3,2 tone onda je jasno o kakvoj "zveri" je reč u najavi.
Brabus je za ovu G seriju napravio modele "Shadow", "Black ops", "Invicto mission", "Invicto luxury", "Invicto pure" i "Black & gold edition".
Karbonska hauba i detalji unutra, gde se nalazi i koža, Brabus je sve to spakovao da odiše luksuzom, dok se pod haubom nalazi bi-turbo V8 motor limitiran na 240 kilometara na sat.
Obrtni moment od hiljadu "Njutna" sugeriše koliko brzo kada mu "puknete" gas, ovaj Brabus dobija snagu, koju mu obuzdavaju Brabus kočnice, dok se svuda u kabini mogu videti detalji sa nazivom istog proizvođača.
U vožnji će Jokić takođe moći da bira između "Coming home" (dolazak kući) moda i "Sport" moda u kom se automobilu otvara "apetit" ali mu i snaga drastično raste.
Brabusu su ugrađene i aluminijuske ergonomske poluge na volanu za menjanje brzina, a upravo je zbog težine vozila njegova maksimalna brzina i limitirana na spomenutih 240 na sat.
Izduvni sistem Jokićevog automobila je napravljen od nerđajućeg čelika, sa posebnim dodacima pozadi kako bi zvučao još moćnije. Brabus se kotrlja na 23-inčnim felnama, obloženim gumama Kontinenta, Pireli ili Jokohama.
Ove felne su pravljene specijalno za ovu G seriju i predstavljaju "Monoblock F Black Platinum" specijalnu seriju. Ofarbane su u crnu boju i nose veoma široke niskoprofilne pneumatike 305/35 R23.
Srpski centar će po želji moći da pokreće auto i bez ulaska jer ima sistem "Keyless Go" kojim može da ga aktivira odmah po prilasku vozilu. Kada se pokrene, ako se vozi po gradu, trošiće oko 16,5 litara na sto kilometara, dok na autoputu potrošnja pada na tričavih 11,1 litar na sto.
Za unutrašnji luksuz, proizvođač se dodatno pobrinuo kombinacijom boja kože u kojoj svaki automobil može da ima posebnu i traženu boju, što znači da je i Jokić imao izbor da svoj auto učini unikatnim na svoj način.
Jasno je u svakom slučaju da će privući pažnju kad god se njime Jokić provoza u Somboru, bilo sam, bilo sa svojom suprugom Natalijom.
Video: Najbogatiji sportista planete pokazao svoju brutalnu garažu
(Telegraf.rs)
Video: Dva igrača Partizana ostala posle treninga da vežbaju trojke pred derbi
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nina
Sa srecom i u zdravlju neka ga vozi! Posteno je zaradio. Bavi se sportom koji je mnogo placen, a u tom sportu je među najboljima i to je to! A plus je ostao normalan. 🍀❤
Podelite komentar
Bosiljka
Sam zaradio svojim talentom i radom pa neka kupuje sta hoce.I njemu prilici takav auto i zasto je tako cudno.Kad mogu da voze kojekakvi mafijasii, sto ne bi mogao jedan NIKOLA JOKIC.
Podelite komentar
Torente
Zašto brojimo tuđe pare...??
Podelite komentar