Da li je ovo najbolji tim Partizana od onog Duletovog sa F4 i može li Trinkijeri da vrati Evroligu?

Komentari

  • Nemke

    16. oktobar 2019 | 20:11

    Brate napalili se a pogledaj ekipe u grupi, da li ste realni vi? Nisu ni blizu Duletovog tima.

  • Bojan SD

    16. oktobar 2019 | 19:47

    Ovaj tim ce da sklanjalicu vrati na fabricka podesavanja jer sto se igre i igraca tice vise od duplo su ispred njih.

  • W

    16. oktobar 2019 | 19:19

    Nećete vi niđe! :)

  • 1357924680

    16. oktobar 2019 | 19:17

    Kad dr Covic ode u penziju tad ce da igrate prvi put ovu evroligu i to mozda, pre toga, jok bre

    • 16. oktobar 2019 | 21:01

      Bojan SD

      @1357924680

      Znaci da doktor ove godine ide u penziju, pa lepo i vreme mu je.

  • 😂

    16. oktobar 2019 | 19:14

    A jel se javljaju navijaci ugasenog kluba? Prvaci evrope limeni, to je ono sto vi necete nikad osvojiti, ni za 100 god.

    • 16. oktobar 2019 | 19:41

      R

      @😂

      Kao i vi u fudbalu.

    • 16. oktobar 2019 | 21:35

      😉

      @😂

      Tokio je mali grad japanci su..... Lako je biti prvak evrope, budi prvak sveta u bilo cemu

  • Da

    16. oktobar 2019 | 18:08

    Samo pitanje odakle odjednom ovolike pare,kako odjednom pare za dugove i pare za pojacanja

    • 16. oktobar 2019 | 19:10

      Rade

      @Da

      Kada budete vi objasnili odakle vama?

    • 16. oktobar 2019 | 20:13

      Da

      @Da

      Kazes ti

    • 16. oktobar 2019 | 20:38

      Bahus

      @Da

      A nisi postavljao pitanje odakle odnednom pare za EL ekipu klubu sa dugom od 16,5 miliona. Klubu koji je prodao grb i kome su odnosili koseve? Nisi pitao odakle pare za tim od 3-4 milona u tom trenutku?

    • 16. oktobar 2019 | 20:57

      Coki

      @Da

      Oces excel tabele da ti pokazem?

  • Goran

    16. oktobar 2019 | 17:43

    Nisam navijač Partizana, ali mislim da je pomalo bezobrazno porediti ova dva tima. Duletov tim je bolji u svakom pogledu. A sem toga, uspešnost sezone ili tima se ne određuju nakon 3 ili 4 odigrane utakmice, već na kraju sezone.

    • 16. oktobar 2019 | 21:42

      Haski

      @Goran

      Jbg brt, nije imao ko da te usmeri na pravi put. Znam da je tesko, a bilo je i mnogo teze, sto nisi usmeren na prave vrednosti i pravi klub jos u detinjstvu. Bez brige, ne ocajavaj, nikada nije kasno. Ako nista drugo bar ne dozvoli svojoj deci da naprave istu gresku.

    • 19. oktobar 2019 | 18:01

      Goran

      @Goran

      Koliko si ti bezobrazan, "jednosmeran" i prost. Sa kojim pravom tako komuniciraš sa mnom? I po čemu zaključuješ da si ti usmeren na "pravu" stranu? Ako ti se nije svideo komentar, klikneš na minus i gotovo...

  • Kiza

    16. oktobar 2019 | 17:35

    Kako kompleksi rade kod cigana....

  • Djoma

    16. oktobar 2019 | 17:35

    Raniji sistem je bio puno laksi. Sest ekipa u grupi od kojih su u top 16 isle prve cetiri..A u svakoj grupi su bila po dva potpuna autsajdera poput Prokoma, Krke, Tauersa i slicnih. Dobijes te autsajdere i eto te u 16. Ne zaboravite da je Partuzanu trebalo 5-6 godina da sa Vujosevicem prodju grupu. Zvezda je to uspjela vec druge sezone, a trece je vec igrala top 8 protiv CSKA..

    • 16. oktobar 2019 | 18:15

      realno terceligaski tim

      @Djoma

      bolje za zvezdu da ne ide u evrou..brukanje koje dozivljava je sramota za srbiju i srpski rod.to sto se atmo nalazi je uglavnom zasluga sudaca..realnoje tako navijacki je kako ti kazes..

    • 16. oktobar 2019 | 18:18

      Xxx

      @Djoma

      U pravu si, al smijesno je porediti tadasnji budzet Partizana sa Zvijezdinim ovog vremena. Partizan je pravio uspjehe sa 1-2 stranca a ostatak ttima su cinili domaci igraci. Danas sa strancima unistavaju domacu kosarku, Zvijezda ih vec godinama gomila a od ove sezone to radi I Partizan. Tako se unistavaju domaci igraci koji dobijaju sporedne uloge u timu.

    • 16. oktobar 2019 | 18:34

      Bahus

      @Djoma

      Znaci zvezda je u drugoj sezoni od svog osnivanja igtala top 8? Svaka cast, to jeste uspeh za novosnovani tim.

    • 16. oktobar 2019 | 18:55

      zelimir zeljko obradovic

      @Djoma

      Tacno, zvezdi je sve stalo u tih TOP8. Partizan je igrao 2 F4 - sto bi se reklo 4 u Evropi. I pri tom ninedan Duletov budzet nije bio blizu zvezdinim budzetima.

    • 16. oktobar 2019 | 19:57

      Puritanac

      @Djoma

      Da,u pravu si,ranije je bilo lakše. Morao si da udjes prvo u top16,samo se ne secam da smo mnogo utakmica sa Krkom igrali u Evroligi. Pa onda padneš sa 3 babaroge u grupu. Igraš tu 6 utakmica,pa moraš i tu grupu da prodjes,pa onda dodjes na najskuplji tim u Evroligi te sezone,koji su imali jedno 7,8 bivših NBA igrača i prednost domaćeg terena,a trenirao ih Pini Gerson,na 3 dobijene...

  • Steva

    16. oktobar 2019 | 17:33

    Limoz,tofas,ritas ,venecija u rangu krke,cibone,igokeje ali ne i Primorske

    • 16. oktobar 2019 | 18:07

      DLZ

      @Steva

      Stavi u tu grupu fenet i makabi koji su dobijeni u pripremnom periodu.

    • 16. oktobar 2019 | 18:35

      Bahus

      @Steva

      Pusti to sine, misli malo na BUDUCNOST!

    • 16. oktobar 2019 | 19:51

      Puritanac

      @Steva

      To koliko je evrokup smesno takmicenje vi najbolje znate,niste mogli ni u top8 da udjete,tu igra i jedna ekipa koja vas je ponizila u sred Bg,pre par dana. Budućnost,secas se?

    • 16. oktobar 2019 | 22:47

      Yyy

      @Steva

      @Puritaac Opet laž! Zvezda je 2014.godine igrala polufinale Evrokupa.Kako vama franjevcima ne dosadi da toliko spinujete?

    • 17. oktobar 2019 | 00:00

      Puritanac

      @Steva

      Yyy,mislio sam na prošlu sezonu. A ti vidim da dobro pamtiš. Kako i ne bi kad vam je to polufinalne evrokupa najveći klupski uspeh u istoriji! Pozdrav od prvaka Evrope!

    • 17. oktobar 2019 | 07:23

      Yyy

      @Steva

      Opet lupetaš! Vidim da ili ne znaš ili ponovo provociras. Hajde da nešto naučiš :Zvezda je prvi klub na prostoru bivše SFRJ, koji je osvojio evropski klupski trofej - Kup pobednika kupova 1974. godine. To je takmičenje jače i od Evrokupa i Kupa Radivoja Koraca. Zvezda je već igrala polufinale Kupa evropskih šampiona 1973.godine protiv CSKA ili današnji F4. Tada je Partizan igrao Drugu ligu. Toliko o tome da Zvezda nije imala uspehe u Evropi.

  • ...

    16. oktobar 2019 | 17:13

    Al' ste brzo poleteli, a igrate kup baba kurane!

    • 16. oktobar 2019 | 19:59

      Kaplar Janjićije

      @...

      Pa tp je zvezda decenijama igrala a ne retko ni to!

  • nscz

    16. oktobar 2019 | 16:44

    drzavni mezimac

  • Puritanac

    16. oktobar 2019 | 16:36

    Daleko smo mi još od te generacije i tih dometa. I Dule je nezamenljiv,koliko god Trinkijeri bio dobar trener. Ove sezone su napravljeno par promašaja sa pojačanjima. Lučić je bio slobodan igrač,Milosavljevic takođe,Macvan,Todorović je bio slobodan igrač .. To su sve momci koji osecaju Partizan,trebala se uprava vise potruditi i vratiti ih,ne verujem da imaju mnogo vece plate od Parahouskog,Peinresa. Ova ekipa ima kapacitet da nam omogući Evroligu sledece sezone uz malo sreće. A onda da se bolje odradi prelazni rok,da igramo sa vise naših igrača i da se imaju dugoročni planovi,kao i u vreme velikog Duleta. Grobari će svakako biti uz klub ne osvojio ništa narednih 66 godina.

  • Trtoguz

    16. oktobar 2019 | 16:31

    Realno najbolj i najskuplji i tim posle duzeg vremena ..ipak je mnogo novca ulozeno od poreskih obveznika i ove godine..e sad da li ce proci kao i prosle i pretprosle godune vreme ce pokazati..

    • 16. oktobar 2019 | 18:38

      Bahus

      @Trtoguz

      Realno si u pravu da je najskuplji tim Partizana posle duzeg vremens. A relno je zvezda bar tri puta skuplja. Sta ces, sipa se u mezimicu bez prestanka.

  • Grobar ns

    16. oktobar 2019 | 16:27

    Mozete da pricate sto god.ove godine smo bolji od 90 posto timova iz evrolige..osvajamo sve

    • 16. oktobar 2019 | 18:13

      Zox

      @Grobar ns

      Ahahahahahaha,o zivote...😂😂😂

    • 16. oktobar 2019 | 18:47

      nscz

      @Grobar ns

      Vezali 3 pobede i odmah osvajaju sve. Polako Franjevci duga je sezona

  • Gane

    16. oktobar 2019 | 16:25

    Ne znam za Duletov Partizan ali je ovaj danasnji Partizan sigurno bolji od one zvezde koja je igrala F4.

  • Ujka Zitko PFK

    16. oktobar 2019 | 16:21

    Mislio sam da je danas 1 april

  • Battigol

    16. oktobar 2019 | 16:19

    A ova Tomiceva, nikad skuplja zvezda, jel moze ona na F4 kao neka prethodna zvezda?

  • Opa

    16. oktobar 2019 | 15:54

    Znači krenulo loženje opet

    • 16. oktobar 2019 | 17:02

      nscz

      @Opa

      Na kraju sezone kad se podvuce crta. Spiskani milioni na strance i trenera a domet dva polu finala i jedno finale hahahah.

    • 16. oktobar 2019 | 17:33

      Xxx

      @Opa

      Ja kao grobar I bivsi sportista ne podrzavam ovakve naslove. Naloze ih I onda tras....pa drvlje I kamenje. Polako, iz utakmice u utakmicu.

  • Bahus

    16. oktobar 2019 | 15:45

    Rano je za ovakva poredjenja. Licno, vise mi se svidjao Duletov Partizan gde su vecinom bili domaci igraci. Ne moze nikada jedan Letonac da voli i gine za Partizan kao domaci igrac.

    • 16. oktobar 2019 | 17:28

      Danijel

      @Bahus

      U poslednjem finalu Evrolige baš su rusi izginuli da CSKA osvoji titulu.

    • 17. oktobar 2019 | 14:27

      aca

      @Bahus

      Duletov Partizan je te sezone (2009/10) imao 7 stranaca!

  • Sale

    16. oktobar 2019 | 15:23

    Ovaj partizan je slabiji nego prosle sezone ono sto oni igraju nije uopste gledljivo zive od suta za 3 poena i one ekipe u EK koje jedva pobedjuju Zvezda bi odvalila 30-40 razlike

    • 16. oktobar 2019 | 15:41

      Bahus

      @Sale

      Da, da... zveda je i titogradjane koji igraju taj kup odvalila 30-40 razlike

    • 16. oktobar 2019 | 15:59

      1992

      @Sale

      Videćemo ove sezone da li si u pravu, ali ako se ukine trokorak, nemate šanse!

  • Zar je realno...

    16. oktobar 2019 | 15:15

    Porediti ovog cirkus trenera sa Duletom? Steta sto Dule ima zdravstvenih problema, inace ja kao veliki Zvezdas smatram da bi on bio pun pogodak za ovaj tim Zvezde,lagano bi ih uveo u Top 8...

  • Aleksandar

    16. oktobar 2019 | 15:05

    Kako vas nije sramota da uporedjujete Duletov Partizan i ovaj. Čovek ima 7 stranaca i gubi od Primorske. Dobio raspalu Veneciju i nikad lošiji Ritas. Vratite malo film unazad koje ekipe su padale na putu do F4 i kakvi budžeti.SA 2 stranca!!!!!!!!!!!!!Oteran je najbolji

  • somi

    16. oktobar 2019 | 15:03

    Polako sinko, tek su odigrali 5-6 utakmica...daleko je Dule i F4

  • Milan

    16. oktobar 2019 | 14:59

    Onoga dana kada Andrej bude izasao iz kluba,a izacice,nece oprostiti ni evro...bice to TEZAK bankrot!!!

    • 16. oktobar 2019 | 15:20

      Moj Milane

      @Milan

      Kome ti to Zvezdi koja je bila duzna 18. Miliona ili Partizanu koji je duzan 4. miliona... Pa sine ako ste vi preziveli 18. miliona i mi cemo 4. bez da menjamo ime. Sto se tice Andreja onog momenta kad on ode zna se ko bi trebao da strepi da napalata starih dugova ne bi dosla na red.

  • Rade

    16. oktobar 2019 | 14:59

    Mislim, da ne može. Jedan e Dule Vujošević. Trinki je napravio veliku grešku, što je pustio Nikolića i Pecarskog i doveo ove poluproizvode osim Thomasa i Girdića, da se brukaju.

  • IDEA zagreb ponos severa

    16. oktobar 2019 | 14:51

    Da vam skratim muke. Vratice Trinki Partizan u Evroligu i veliku stvar ce napraviti u Evrokupu.

  • Pop

    16. oktobar 2019 | 14:46

    Finale evro kupa virtus bolonja-partizan!!!

  • Zeljko

    16. oktobar 2019 | 14:46

    Volim i navijam za Partizan,ali ruku na srci ovaj tim nista nije specijalan,na odnosu na prosli,mi nemamo ni jednog pravog šutera u ekipi,a bez toga se ne može.

  • Ujka Zitko PFK

    16. oktobar 2019 | 14:44

    Ponosni na svoju istoriju! Samo napred Partizan.Slavni klub svima znan,Beogradski Partizan!

  • Hsh

    16. oktobar 2019 | 14:44

    Ja kao Grobar mogu reci da nije... Bilo je i jacih timova kao npr onaj sa Gistom, Dzeralsom, pa i onaj sa Macvanom, Sasom Pavlovicem i Bogdanom... A i ovom timu jos fali mnogo, pre svega igrac koji nosi 15ak poena po utakmici pa makar ih nagurao na silu, taj famozni bek suter, bez toga na zalost mislim da konkurentni u Evro kupu, a i u ABA bi mogli da imamo problema

    • 16. oktobar 2019 | 15:13

      Rade

      @Hsh

      Upravo tako!

    • 16. oktobar 2019 | 15:18

      mo sizlak

      @Hsh

      A zašto nem je toliko potreban taj bek šuter? Imaš Gordića, Voldena, Zagorca, Jaramaza, Birčevića, Novicu... Svi oni mogu da šutiraju. Pre bi nam trebao jači centar.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA