Planeta je luda za Srbijom, košarkom i društvenim mrežama: Od 8 milijardi objava Orlovi i KSS u vrhu

  • 8

Košarkaška reprezentacija Srbije svojim dosadašnjim nastupom u Kini na Mundobasketu potpuno je zaludela ljubitelje ove igre širom sveta, što se vidi po rang listama, kladionicama, ali i društvenim mrežamana kojima smo među najpopularnijima. 

Tako je barem sudeći po zvaničnom "heštegu" #_GotTheGame, tj. #SerbiaGotTheGame, koji se posle prve nedelje nalazi na drugom mestu o popularnosti u svetu, i to, odmah iza Sjedinjenih Američkih Država, koji su naročito zbog NBA lige i NBA igrača poznati širom planete.

Zanimljivo je i to da je od početka prvenstva, dakle, za samo nedleju dana, objavljeno oko 8.2 milijarde postova sa ovim heštegovima i da je Srbija u žestokoj konkurenciji iza sebe ostavila redom ostale učesnike Mundobasketa: Kinu, Japan, Grčku, Australiju, Francusku, Filipne, Brazil i Italiju.

Da podsetimo, sledeći meč na prvenstvu Srbija igra sa Španijom u nedelju od 14.30

Pogledajte video snimljen ultra-širokougaonom kamerom na Motoroli One Action na kojem Srbi cepaju mrežice u hali u Vuhanu.

Motorola baner Mundobasket NOVO Foto: Telegraf

(Telegraf.rs)

Video: GOL2

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Перагеније

    7. septembar 2019 | 19:20

    Желе да се уобразимо и опустимо. Зато само тврдо и до краја!

  • GG

    7. septembar 2019 | 21:18

    Iskreno Amerikanci da su doveli prvu postavu nikakve šanse ne bi imali ni mi ni bilo ko drugi...

  • tuki.czbg

    7. septembar 2019 | 18:50

    Nekako me ne drma ovaj mundobasket, ko da su tekme u turkmenistanu.. treba biti u zemljama kosarke, gde ljudi prate itd...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA