"Vozili" smo metro od 40 milijardi dolara: Ovako iznutra izgleda čudo moderne tehnologije u Kataru
Metro u Kataru pravo je čudo moderne tehnologije. Stotine hiljada navijača na Mundijalu svakodnevno koristi metro za transport do stadiona, a često upravo metro bude i najjednostavniji transport za novinare pre i posle utakmica.
Ovaj metro je specifičan u odnosu na mnoge koje smo videli širom Evrope, jer nema vozača, a maksimalna brzina od 107 kilometara na sat svrstava ga među najbrže u svetu kada su u pitanju metroi koji nemaju vozača, već funkcionišu po automatizmu.
Kada je Katar dobio organizaciju Svetskog prvenstva, odmah je počelo da se radi i na megalomanskom projektu metroa. Metro nije završen do kraja, izgrađene su tri od planirane četiri linije.
Imamo crvenu, zlatnu i zelenu, a u planu je još i plava linija, koja će biti završena do 2027. godine. Trenutno metro ima 37 stanica, od kojih je najveća i glavna stanica Mišerib, u srcu Dohe, gde se i ukrštaju sve tri linije.
Čitav projekat košta neverovatnih 40 milijardi dolara!
Ono što je specifično, jeste da prilikom dolaska metroa na stanicu, ne vidite vozilo, već se istovremeno otvaraju i vrata metroa i vrata stanice na kojoj pristiže, pa je sigurnost dovedena do besprekornog nivoa.
Poseban ugođaj u metrou jesu sedišta koja su na krajevima kompozicije, koja su takođe dostupna putnicima, pošto vozača nema. Tako imate pogled na tunele i možete iznutra da vidite delić ove mreže metroa, kao i kako sve izgleda iz drugog ugla, a posebno je interesantan momenat kada metro pristiže na stanicu.
Pogledajte u videu pred vama kako izgleda iz prvog lica kada "vozite" katarski metro.
Ovaj video sniman je Xiaomi12T Pro telefonom
(Telegraf.rs)
Video: Trener Partizana poljubio ikonu posle teške pobede
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nikolas
A TEK DA VIDITE AERODRUM !!!
Podelite komentar
q
Ko i u Dubaiju .
Podelite komentar
Gole
Svaka cast. Nazalost, malo ce ljudi da ga koristi. Bice stalno u gubicima.
Podelite komentar